Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Otiskl jsem se, Bello! - 1. kapitola

wp


Otiskl jsem se, Bello! - 1. kapitolaTato kapitola popisuje pocity Jacoba. Bella se vrátila a na něho připadla funkce alfy. Neví jak dál a začíná se v tom topit. Pak ještě přijde ta novina. Jaká? Musíte si přečíst. Přeji příjemné čtení. Kacennnka :)


Bella se vrátila, hlásil jsem klukům úplně klidně.

V pohodě? zeptal se jen.

Zabili Edwarda, odpověděl jsem mu a jeho otázku přešel.

Zabili Edwarda? vyjekl Seth. Seth měl Edwarda rád - od té bitvy na louce.

Volturiovi ho zabili v Brazílii. Zavolali je Cullenovi, pokračoval jsem dál v příběhu, až jsem popsal celou situaci. Seth se z toho málem sesypal. Paul měl radost a ostatním to bylo tak nějak... jedno. Já jsem se počítal do té poslední skupiny, ale stejně mi to úplně jedno nebylo - kvůli Belle. I přes to všechno jsem k ní něco cítil, ale... už to nebylo ono.

Jaké to bude mít následky na smlouvu? ptal se Quil.

Myslím, že žádné, odpověděl jsem mu klidně. Ale promluvím si o tom s Carlislem.

Doběhl jsem až do La Push a na chvíli si sedl na pláž na naplavené dřevo. Přemýšlel jsem nad vším možným a snažil se nemyslet na Bellu a na to, co se stalo Edwardovi, ale... nešlo to. Myšlenky se mi vždy ubraly směrem, kterým jsem nechtěl. Bella se vrátila, je sama. Proč se zase neodstěhuje zpátky k Charliemu? Proč se pořád zdržuje u těch pijavic? V hlavě mi vyskakovaly všechny tyto otázky. Když ji Edward opustil, nemohla se nikam podívat, aby jí ho něco nepřipomínalo a teď, po jeho smrti, s jistotou, že už ho nikdy neuvidí, že už se nikdy nevrátí, se klidně vrátí na místo, kde jí ho všechno připomíná a ještě zůstane bydlet s jeho rodinou?

Nakonec jsem to nemohl vydržet, a tak jsem běžel domů - už jako člověk. Za poslední měsíc je to samá špatná zpráva. Vrátili se Cullenovi, Sama zabili pijavice, vrátila se Bella s tím, že je Edward mrtvý. A všechna zodpovědnost padla na moji hlavu, ale tohle je přeci na jednoho člověka moc, ne? Nejradši bych se zase proměnil a několik měsíců běhal někde po státech. Ale teď jsem to přeci nemohl udělat. Nemohl jsem tu všechny nechat - tátu, smečku... dokonce ani Bellu.


„Haló?“ ptal jsem se do telefonu, který začal zvonit jen, co jsem vešel do dveří. Původně jsem ho brát nechtěl, ale s narůstající zodpovědností, padající na moji hlavu, mi to svědomí nedovolilo.

„Jaku, to jsem já, Alice,“ odpověděla zvonivým hlasem do telefonu, ale něco mi na tom tónu, kterým to řekla, nesedělo.

„Co se stalo?“ ptal jsem se rovnou.

„Přijeď... prosím,“ škemrala a z jejího hlasu čišelo zoufalství.

„Co se stalo?“ ptal jsem se znova.

„Jde o Bellu, přijeď,“ řekla rychle a prosebně. Pak zavěsila.

Okamžitě jsem vyběhl z domu a přeměnil jsem se - dobře, možná mi na Belle záleží o něco víc, než jsem si myslel. Nikoho v mé hlavě jsem neslyšel. To nikdo nemá hlídku? Ptal jsem se sám sebe, ale moc jsem se tím nezaobíral. Pak mi to došlo. Já jsem přeci alfa, já to mám na starost.

Přeměnil jsem se zpátky za stromem, který byl nejblíže domu a vběhl dovnitř.

„Co se stalo?“ ptal jsem se udýchaně. Bellu jsem tu nikde neviděl.

„Víš... ona je...“ hledala slova Alice.

„Ona je těhotná,“ dořekla to Rose.

Předchozí< Shrnutí > Další

Kacennnka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Otiskl jsem se, Bello! - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!