Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Only for a night- Kapitola prvá


Only for a night- Kapitola prváBella sa zoznamuje s veľmi sexi neznámym vo svojom obľúbenom klube. Ako to medzi nimi je? A kto to je? Spozná nakoniec Bella aspoň jeho meno? Či s ním zažije omnoho viac?

Bola takmer polnoc, keď som spolu s mojimi priateľkami vošla do klubu. Moje oči si rýchlo privykli na dôverne známu tmu. Do pľúc sa mi dostala zmes cigaretového dymu, ľudských tiel a samotná príjemná vôňa môjho milovaného klubu. Tak, ako každý piatok večer, aj dnes sme zamierili najprv k baru. Barman Tony nám už z diaľky kýval a kým sme sa ja, Hilly a Caroline dostali cez tancujúci dav k baru, čakali nás tam tri poháriky nášho obľúbeného drinku. Usmiali sme sa na Tonyho a poďakovali mu.

Tak, ako vždy, sme mu dali väčšiu čiastku peňazí, ktorá nám postačí až do rána bieleho a zašli sme do boxu, ktorý sme si rezervovali. Pripili sme si spolu a Hilly s Caroline zmizli v dave na tanečnom parkete. Nenápadne som sa rozhliadla a hľadala som si spoločníka na dnešný večer, popri tom som si zapaľovala cigaretu. Zatiaľ sa neobjavilo nič zaujímavého. Pár milých chalanov tam bolo, ale nikto ma nezaujal natoľko, aby som vy štartovala. No, keď už nič iné, tak si vezmem toho chutného blondiaka so zelenými očami.

Keď som dofajčila už tretiu cigaretu a mala v sebe ďalšie tri panáky, pripojila sa ku mne Hillary. Caroline som nikde nevidela, až kým mi nepadli oči na bar, kde veľmi úspešne flirtovala s Tonym. Nejako som tušila, že tí dvaja k sebe patria. Aspoň teraz im to veľmi sluší.

„Že by sa naše hrdličky konečne bližšie zoznámili?“ smiala som sa, keď som videla ako sa Tony a Carrie bozkávajú.

„Neverím vlastným očiam. Carrie o ňom básni už pridlho. Myslela som si, že sa nikdy nerozhýbe, že budem musieť ten jej chudý zadok k tomu dokopať.“ Hilly prevrátila oči. Mala pravdu, Carrie sa Tony páčil už dlho, veď nie je sa čomu čudovať.

Je vysoký, pekne svalnatý, má milý úsmev a tie jeho oči sú dokonalé. Svetlo modré vytvárajú dokonalý kontrast k havraním vlasom. A to nespomínam jeho nehorázne sexi zadok. Predtým, ako sa mi Carrie priznala, že sa jej Tony páči, som si s ním chcela užiť, ale jej by som to nikdy neurobila. Je príliš milá a nevinná. Pri nej vyzerám ako štetka. Ale čo sa s tým dá robiť? Hilly dopila svoje mojito a už ma ťahala tancovať. Chutný blond chalan tancoval len o kúsok ďalej, ale úplne som na neho zabudla, keď som zbadala vo dverách jeho.

„Ten je môj!“ štekla som, keď som si všimla záujem zo strany Hilly. Tá sa iba usmiala a ruky zdvihla v zmierlivom geste. Naznačila mi, nech za ním idem. Vedela som, že Hilly mi ho nevezme, veď je to kamoška a zdá sa, že dnes sa jej tiež zapáčil blondiačik.

Keď som sa k nemu vrátila pohľadom, zmizol. Dokelu! Rýchlo som sa rozhliadla, až som zbadala tú jeho bronzovú hrivu pri bare. Caroline a Tony zmizli a namiesto Tonyho tam bol Mark. Vyrazila som za svojim objektom. Bol tak nehorázne sexi, že už iba pohľad na neho ma rozpaľoval. Toto sa mi ešte nikdy nestalo. Bol vysoký, nebol to žiaden svalovec, ale postavu mal aj tak dokonalú. Jeho sexi zadok bol krajší ako ten Tonyho. Čo ma fascinovalo najviac, bola aj tak jeho tvár a oči. Dokonalejšieho muža som nevidela a také zlaté oči, aké mal on, určite nikto iný nemá. Okrem toho, bol aj celkom dobre nahodený. Jazykom som si prebehla vysušené pery a zamierila k baru. Postavila som sa k nemu a venovala mu jeden pohľad.

„Mark, prosím ťa, daj mi jednu dvojitú whiskey,“ zaštebotala som. Mark mi okamžite nalial a ja som chcela už odísť, keď sa vedľa mňa ozval dokonalý hlas.

„Pripíšte to na môj účet, teda, ak vás smiem pozvať, slečna.“ Venovala som mu jeden z mojich pohľadov a iba prikývla.

Podal mi z baru whiskey a nám sa na chvíľu dotkli ruky. Bol to elektrizujúci dotyk, akoby medzi nami niečo bolo. Cítil to aj on, videla som mu to na očiach. Provokatívne som si znova prešla po perách jazykom. Videla som, ako mu stmavli oči a niečo v nich zablikalo. Tak toto bolo dobré znamenie. Vypila som, prázdny pohár som položila na bar a spýtala sa:

„Nejdeme si zatancovať?“

Chytil ma za ruku a viedol ma do prostriedku tanečného parketu. Len letmo som zachytila Hilly a blondiaka, ktorý ma teraz už nezaujímal. V našom boxe som videla Carrie a Tonyho, ako sa bozkávajú. Keď sme začali tancovať, Neznámy si ma pritiahol čo najbližšie k telu. Obtierali sme sa telami o seba a videla som, ako ma chce pobozkať, ale nenechala som sa. Túto časť som mala najradšej, netreba ju však prehnať.

Po pár skladbách, kým ešte ostali moje pery nepobozkané, som sa ospravedlnila a odišla som na toalety. Pozrela som sa na seba do zrkadla a zhodnotila som, že vyzerám fajn. Vlasy som mala rovné, make-up bol stále dokonalý a obtiahnuté šaty s pávími perami mi zvýrazňovali krivky mojej chudej postavy. Vysoké topánky a čierne dlhé náušnice len doplňovali dokonalý zjav. Uškrnula som sa nad svojou nafúkanosťou. Veď si to môžem dovoliť, no nie? Len som si rýchlo prebehla pery rúžom a vyšla som von.

Keď som vyšla, schmatli ma nejaké ruky a ja som sa ocitla pritlačená na stenu a niekoho pery sa zmocnili tých mojich. Nezostal mi čas brániť sa, musela som sa područiť a odplácať tie horúce dokonalé bozky, ktoré útočili na moje pery. Nemohla som dýchať, nemohla som myslieť, keď ma Neznámy bozkal. Telo som mala ako v ohni od spaľujúcej vášne, ktorá mnou prechádzala. Jeho ruky sa nepokojne pohybovali po mojich bokoch, snažiac sa dotknúť každého kúska môjho tela.

Nikdy v živote by som nechcela, aby tento bozk skončil, ale musela som sa nadýchnuť. Odtrhla som sa od neho a telom mi prešla triaška. Tak veľmi som chcela tohto muža. Ruku som mu priložila na tvár, prstami behala po dokonalých črtách. Ach, koľkých som už takto držala, ale ani jeden vo mne nevzbudil to, čo tento muž. Stáli sme tam, obaja obarení silou tej neskutočnej príťažlivosti. Toto bude prvýkrát, čo oľutujem, že ho mám len na jednu noc, s ním by som ležala v posteli až do konca sveta.

Chytila som ho za ruku a ťahala ho späť na parket, kde som sa už nebránila bozkom a zvodne s ním tancovala. Ľudia okolo nás nám venovali závistlivé pohľady, ktoré som prehliadala bez problémov. Moje oči patrili iba jemu. Keď skončila jedna so známych a v tomto klube obľúbených skladieb, vzal ma zase k baru a objednal mi.

„Ty si nedáš?“ spýtala som sa nechápavo, zatiaľ čo som hľadala krabičku cigariet.

„Dnes nie, chcem byť plne pri zmysloch, keď si ťa vezmem do postele a donútim ťa prosiť, aby som neprestával,“ zasmial sa a ja som sa takmer začervenala. Takmer.

„Tak to by som možno mala ostať taká aj ja. Možno to bude stáť za zapamätanie,“ vrátila som mu to. Len sa ticho zasmial a vzal ma do náručia.

Sklonil sa ku mne, čakala som znova vášnivý bozk, ale on sa mi len nežne obtrel o pery a pokračoval po tvári nižšie k brade, po obrysoch sánky až k uchu, ktoré mi nežne hrýzol a šepkal mi, aká som krásna. Aj keď som poznala tieto triky, prišli mi tie slová od neho úprimné a lichotili mi. Vrátil sa k mojim perám, sal mi ich a hrýzol, až kým som ich od samého bozkávania nemala napuchnuté, ústa mi vyplnil jeho jazyk, ktorý mi krúžil v ústach a prechádzal po perách. Ruku mal tak nežne uloženú na mojich vlasoch a jemne mi ich hladil, dotýkal sa mi pri tom špičky ucha a celým mojím telom prechádzali vlny neskrotnej túžby. Musela som sa k nemu pritlačiť, zrýchlila som bozky a umierala túžbou ďalších.

„Mark, potrebujem kľúče...“ Ešte som ani nedokončila a na bare ležali kľúče od vrchného apartmánu. Viac-menej patrí Markovi a Tonymu, ktorí ho majú v prenájme.

Ťahám Neznámeho ku schodom, ktoré vybehneme a ani neviem ako, ocitám sa pritlačená na dverách v apartmáne, nohu mám zdvihnutú a omotanú okolo neho a mojich pier sa zmocnili tie jeho. Ruka mu prechádzala po vnútornej strane stehna a ja som už teraz syčala od rozkoše. Druhú ruku presunul k lemu šiat a odrazu som ich nemala už na sebe a stála pred ním iba v sexi čiernej bielizni.

Presunul sa zozadu za mňa a jeho ruky si vzali moje prsia a jemne ich hľadeli cez tenučkú čipku. Pobozkal ma na krk a potom si znova pritiahol moje pery a stále hladkajúc moje prsia, začali naše jazyky tancovať svoj ohnivý tanec. Tlačil ma k posteli, otvárajúc mi uzáver podprsenky. Padla som na saténovú prikrývku a cítila jej chlad. Neznámy mi začal nežne bozkávať bradavky, ktoré od návalu rozkoše stvrdli. Vedela som, že si to tiež všimol, lebo začal byť náruživejší, sal mi ich a lízal a mne sa triaslo celé telo. Chcela som, aby ma oslobodil od nahromadenej túžby a vášne, ktorá vo mne vrela ako magma.

Pokračoval stále nižšie, jazykom prešiel cestičku od pŕs až k lemu nohavičiek, vychutnávajúc si každý centimeter môjho tela. A potom stiahol posledné zvyšky, ktoré ma zakrývali. Ležala som tam nahá a roztúžená a čakala, kedy ma konečne oslobodí. Jemne mi roztiahol nohy a ja som sa triasla od nedočkavosti. Prebozkával si cestu cez moje podbruško a ja som odrazu cítila jeho jazyk ako mi prechádza škáročkou hore a potom dole. Bolo to takmer na nevydržanie, celá som sa triasla a izbou sa niesli moje vzdychy, keď som zacítila jeho jazyk v sebe.

Neznámy ticho a slastne zavrčal a maznal sa so mnou, vsúval jazyk do mňa a moja rozkoš sa stupňovala. Ohla som sa v chrbte, pritlačila som sa bližšie k nemu a ruky zaplietla to jeho vlasov. Ach, tento chlap je dokonalý! Keď prišlo vyvrcholenie, bolo to to najúžasnejšie, čo som kedy zažila. Nikdy to nebolo takéto intenzívne. Nikdy ma to tak nepohltilo. Neznámemu však nestačilo. Zno va bozkával každý kúsok mojej pokožky, až kým sa dostal k perám a začal sa im venovať. Náruživo ma bozkával a ja som cítila, ako do mňa zaviedol najprv jeden prst, pohrával sa so mnou, až kým som znova nedosiahla orgazmus, ešte silnejší ako ten predchádzajúci. Myslela som si, že už nič dokonalejšie nemôže byť, ale toto bolo.

„Pozri sa na mňa,“ šepol mi, keď ma prestal bozkávať. „Chcem ťa vidieť, keď si ťa vezmem, chcem vidieť, ako sa ti to páči,“ vrnel mi do ucha.

Zbavil sa oblečenia a začal ma vášnivo bozkávať a keď do mňa vnikol, jeho pery utíšili môj hlasný vzdych. Cítila som sa vyplnená, bolo to neskutočné. Pomaly sa vo mne začal hýbať, pohyby stupňoval, až kým sme spolu nedosiahli vrchol. Nežne ma bozkával, keď odzneli aj posledné slastné kŕče a ležal vedľa mňa, hladil ma po nahom tele a kým som nezaspala, stále ma bozkával.

Ráno som sa zobudila šťastná ako nikdy. Obzrela som sa po izbe, Neznámeho som však nikdy nevidela. Len na poduške vedľa mňa ležal lístok.

Tak čo? Stálo to za zapamätanie? Mimochodom, som Edward...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Only for a night- Kapitola prvá:

 1 2   Další »
29.03.2013 [22:46]

domcamerciTakže v první řadě musim říct, že to rozhodně neni katastrofa nebo podprůměrný. Nemám ráda jednorázovky. Přijdou mi nesmyslný, protože jak do toho můžeš naskládat děj, co tě pohltí a má hlavu a patu. Já chci začátek, prostředek a konec. Ještě k tomu, když jde o upíry. No, když je jednorázovka založená na sexu, je to něco jinýho. Pak to neni o ději, ale o prožitcích a emocích. A mně se to líbilo. Bylo to přesně takový, jakej sex na jednu noc bejt má. A jakej teda hlavně je. Aspoň co vim já :D takže jsem se do toho celkem vžila. Věděla jsem, co cejtí Bella a ty si mi to svejma slovama - jejíma myšlenkovejma pochodama - potvrzovala. Prostě to bylo takový milý, něžný a pěkný připomenutí, jak dobře se dá noc prožít. Rána už bejvaj horší a někdy přemejšlim, jestli to za to ráno stálo, ale to už je vedlejší. Emoticon
Já nemám ráda Edwarda, kterej neni ten Edward. Přímo to nesnášim, no, tady mi to prostě nevadilo. Jak to bylo zasazený do takový rychlovky - rychlá, nepostřehnutelná životní situace. Emoticon Prostě si Edward a Bella zašukali a tim to končí. Já miluju sex a ráda si o něm čtu, a když je tam dosazenej Edward, je to ještě lepší. Bylo to milý zpříjemnění večera. :) Fu, to bylo zase něco zkusit formulovat svoje myšlenky. Emoticon
Dobrý, teď o děje ke stylu. :D Ten se mi strašně líbil. Už dlouho jsem nenarazila na nic, co by mi nervalo oči. :D Mně se nelíbí takovej ten knižní styl, protože tohle jsou ff povídky a já si ráda čtu o tom, jak lidi fakt mluví, a jak myslej. Tohle nebylo při zemi a ani to nebylo primitivní. Naopak to bylo skvěle vyvážený. Napsanej sex na jednu noc s elegancí. Některý slovní spojení se mi fakt líbily. Stejně jako celá tahle jednorázovka. A věř, že se mi to fakt líbilo, protože jinak bych to do konce nedočetla. Často hledám na stránkách něco dobrýho, co by mě zaujalo, a taky to často najdu, ale pak to tam zabije nějaká poznámka, že je někdo poloupír nebo si upíři přetřou unaveně oči a podobně a já jdu do kolen. Emoticon
Takže tleskám a brzo si přečtu další díl, což bude zejtra. Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. míša
25.09.2012 [19:43]

Prosíííííííí, přidej i druhý díl. Je to skvělý :-))

12. DAlice
10.09.2012 [22:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.09.2012 [21:13]

kollartKrása, pokračování nebude??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. ediandbellacllens
03.09.2012 [18:15]

super,mohlo by byť pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. 1ajjka1
02.09.2012 [22:50]

super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon tiež som za pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.09.2012 [22:46]

MichellCullen100% pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Jana
02.09.2012 [21:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.09.2012 [19:26]

áááááá tak tohle musí mít pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
potkají se ještě a co bude dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.09.2012 [18:06]

mispa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Bomba Emoticon Emoticon Emoticon Taky bych brala pokračování =)

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!