Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Oba jiní, ale spolu? - 16. kapitola

Heidi :) RLC.


Oba jiní, ale spolu? - 16. kapitolaPorod. Ale co bude následovat?
Upozornění: Nevím, jak přesně porod probíhá.

Ale těch pár dnů ještě vydržím. Určitě. Kvůli mým dvou malým miláčků, co jsou u mě v břiše.

 

Z rozjímání na terase mě najednou probudila prudká bolest, věděla jsem, co to je. Já rodím. Vyběhla jsem z terasy, jak nejrychleji jsem mohla.

Zavolala jsem na Carlislea: „Carlisle, já rodím.“

Ve vteřině byl tam i s Edwardem. Ten mě vzal do náruče a snesl mě dolů. Carlisle už před pár dny pro jistotu vyrobil malý operační sál, kde jsem měla porodit. Ja říkala, že je to úplně zbytečné. Edward mě nesl právě tam. Carlisle se začal připravovat.

Kontrakce byly čím dál častější, asi po minutě Carlisle konečně přišel a mohli jsme začít.

„Tak Bello, až přijdou kontrakce, zkus co nejvíce zatlačit.“ Zrovna, když to dořekl, kontrakce přišla. Zatnula jsem zuby a pořádně zatlačila. Netušila jsem, že to bude tak bolet.

Edward s Carlislem mě povzbuzovali. Carlisle pořád opakoval: „Dýchej, Bello, zhluboka dýchej. Už jen chviličku.“

Až po asi hodině a půl konečně řekl: „Vidím hlavičku jednoho z nich.“ To mě docela povzbudilo a na dvě zatlačení už bylo venku. To druhé už šlo také rychle. To trvalo asi třičtvrtě hodiny.

Byla jsem zpocená, unavená a naprosto bez síly. Ani jsem se nepodívala na svoje děti a usnula jsem.

 

Probudila jsem se a rozhlédla jsem se kolem sebe. Edward mě nejspíš odnesl do našeho pokoje.

Vyhlédla jsem z okna, byla už noc. Musela jsem spát několik hodin. Najednou mi padl zrak na Edwarda. Stál v rohu místnosti a tvářil se smrtelně vážně, to nevypadalo dobře, ale i tak jsem donutila k úsměvu.

„Ahoj, Edwarde,“ řekla jsem zvesela.

Usměv mi neoplatil a pořád mu na tváři zůstával ten smrtelně vážný výraz. „Bello, musím ti něco říct.“

„Co se děje?“

„Tvoje děti," opravil se, „naše děti jsou mrtvé.“ Když to řekl, připadalo mi, že se na malou chvíli kolem mě všechno zastavilom, a pak jako by to do mě uhodilo. Okamžitě jsem vyskočila z postele a vrhla jsem se k němu.

„Ne, to není pravda,“ začala jsem na něj křičet.

„Bohužel je,“ řekl zlomeným hlasem. „To druhé už se mrtvé narodilo, to první zemřelo asi minutu po něm. Byly to dvě holčičky.“

„To není pravda,“ křičela jsem z plných plic. Edward se mě pokusil obejmout, ale vytrhla jsem se mu a rozběhla jsem po domě. Netušila jsem, kam běžím, ale nohy mě prostě unášely. Skončila jsem v garáži, v malé komoře, kde Jasper s Emmettem skladovali nějaké svoje věci.

Sedla jsem si do rohu a slzy se mi spustily plným proudem. Ne, to není možné, opakovala jsem si pořád dokola. Ony nemůžou být mrtvé.To prostě pravda být nemůže a nesmí.

Tam, kde nejsou ony, nemůžu být ani já, řekla jsem si. Rozhodla jsem se, udělám to. Vyšla jsem z komory, vzala jsem si první klíče od auta, co mi padly rukou. Zrovna Carlisleův mercedes. Ale mě bylo úplně jedno, čím auto si beru. Hlavní je, že to pojede.

Vyjela jsem z garáže a mačkala jsem z auta co nejvyšší rychlost. Asi za deset minut jsem zastavila. Byla úplně opuštěná silnice. Auto jsem prostě nechala uprostřed a rozběhla jsem se. Vůbec jsem nevnímala, kam běžím. Jen jsem registrovala, že se kolem mě míhají stromy, to bylo všechno.

Dostala jsem se na malou kruhovitou mýtinku. Něco mi říkalo, že už jsem tady byla, ale netušila jsem proč a bylo mi to úplně jedno. Na tom už nezáleží.

Chvíli jsem jenom tak stála, dívala jsem se před sebe, ale ani jsem nevnímala, co je kolem mě. Směřovala jsem k jinému cíli.

Najednou jsem se prostě otočila a vyrazila k malému stromku kousek ode mě. Malá pokroucená borovce. Jedním prudkým pohybem jsem zbavila středně velké silné větve. Chviličku jsem si s ní jen tak pohrávala v ruce a potom jsem se prostě konečně rozhodla.

Dala jsem si větev k hrudníku, tam, kde jsem měla srdce. Přiložila jsem si ho až na hrudník a byla jsem připravená si svoje srdce probodnout.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Oba jiní, ale spolu? - 16. kapitola:

 1
1. terezie
26.02.2016 [20:46]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!