Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » No! 2. kapitolka - Zpátky do reality

...


No! 2. kapitolka - Zpátky do reality  Tak a je tady druhá kapitolka povídky No!. Doufám, že se vám bude líbit a zanecháte kamentář. Vaše Twilightlady

 

No!

2. kapitola- Zpátky do reality

Já se ale věnovala Edwardovi a pomalu ho sjížděla pohledem. Byl  krásný.

Pohled Isabella Swanová:

Stále minulost

Jen jsem tam stála a zírala na něj. I přes volné tričko co měl na sobě, byly vidět jeho svaly. Podívala jsem se mu do obličeje. Zaujatě poslouchal trenérku. Pochytila jsem, že se domlouvají na zkouškách. Otočil se na mně. A já okamžitě uhnula pohledem. Musel vidět, jak na něj zírám. Začala jsem přemýšlet o tom, jaké by bylo s ním chodit. Chodit s ním? Já tak obyčejná holka chodit s takovým andělem?

Z mého přemýšlení mě vyrušilo odkašlání.

„Tak co Bello? Bude ti to vyhovovat?“ jen jsem se dívala na trenérku. Vůbec jsem nevěděla o čem mluvila, ale Edward mě zachránil.

„V pátek, ve středu a v sobotu,“ zašeptal mi Edward do ucha. Tak dokonalý hlas má, jako samet.

„J-jasně,“ vykoktala jsem ze sebe. Byla jsem úplně mimo. Edward se jen usmál a mně se podlomili kolena. Necítila jsem dopad, něco ledového a tvrdého mě chytilo. Podívala jsem se na něj. Držel mně v náručí a usmíval se na mě. Ještě jednou se mi ta kolena podlomí a já s ním trénovat nebudu. Pokud to tak bude pokaždé, když se usměje na žádnou soutěž nemůžu.

„Promiň,“ omluvila jsem se a srovnala jsem se do stoje. Jen se usmál a já myslela, že znova upadnu. Tentokrát jsem to ustála. Tohle mi nesmí dělat. Pro sebe jsem se usmála.

„No, tak myslím, že jste si padli do oka. Dneska zkoušku ukončíme dřív, Bello. Doufám, že ti to nevadí.“ Jen jsem kývla na souhlas a šla se přezout. Jak jsem si všimla tak mně Edward následoval. Sedla jsem si na lavičku a sundával si brusle.

„Myslíš, že bych mohl být tak troufalý a pozvat tě někam na večeři?“ zeptal se mně. Jen jsem se na něj vyděšeně podívala.

„Jo, myslím, že jo,“ řekla jsem. Nabídl mi ruku, abych se mohla postavit. S radostí jsem ji přijala.

Po večeři mně zavezl domů. Bylo mi divný, že mě pozval na večeři, ale sám si nic nedal. Nijak jsem to neřešila a užívala jsem si chvilky s ním. Bylo to v den…

Přítomnost

„Bello, no tak, pusť mě dovnitř,“ prosila máma za dveřmi.

„Pojď dál, mami,“ pustila jsem ji. Otevřely se dveře a máma vešla do pokoje s mučednickým výrazem. Sedla si za mnou na postel.

„Bellinko, víš, že chci pro tebe jen to nejlepší. Mám tě ráda. A potom, co ti ten parchant tak ublížil, se nemůžu dívat na to, jak dělá jakoby nic.“ Jen jsem jí kývla na souhlas. Na nic víc jsem se nezmohla.

Pohled Edward Cullen:

Vrátil jsem se domů potom, co na mě Bellina mamka vyjela. Vůbec se jí nedivím. Doufal jsem v to, že ji někdy znovu uvidím, ale takhle? Alice je celá nadšená, až ji znovu uvidí, ale já? Nemohl jsem se radovat, když jsem věděl, že jsem jí tolik ublížil. Seděl jsem v pokoji a litoval sebe. Já si ale žádnou lítost nezasloužím. Měli by na mě všichni řvát, jaký jsem vůl a tak a místo toho, když jsem přecházel přes pokoj, všichni mi posílali lítostivé myšlenky. Zvedl jsem se a šel dolů. Sice jsem věděl, že uvidím jenom lítostivé pohledy, ale přál jsem si opak. Sešel jsem schody, a co tam nevidím? Rosalie s nasupeným výrazem. Že by se mi splnilo přání?

„Edwarde, ty si takový debil! Vím, že to vypadalo, že jsem Bellu neměla ráda, ale já ji ráda měla a ani nevíš jak. Zrovna když jsem se chtěla s ní udobřit a všecko jí vysvětlit přijdeš si ty, že musíme odjet. Že to pro ni bude lepší. Houby s octem bratříčku! Akorát jsme jí ublížili a to jen kvůli tobě!“ řvala Rose, rozhazovala rukama a vrčela, „Nemůžu pochopit, co se ti v tý tvý hlavě vyrojilo za pitomý nápad,“ ukončila svůj monolog Rosalie. Jen jsem pokrčil rameny.

„Cože? Ty k tomu nic neřekneš?“ zařvala na celý barák.

„A co bych měl říct?“ zašeptal jsem. To ji rozčílilo ještě víc.

Pohled Emmett Cullen:

Hádka Edwarda a Rosalie mě přilákala dolů. Rose byla navztekaná, a kdyby mohla, byla by rudá jako rajče.

„A co bych měl říct?“ zašeptal Edward. Tím přiložil Rose ještě pod kotel a ta se napřáhla a prásk...  Edward najednou ležel venku a všude kolem něho leželo sklo z okna. To už jsem nevydržel a začal se řehtat jako osel.

„Je tady něco vtipného?!“ zařvala nakrknutá Rose a chystala mi jednu taky ubalit.

„Rose, hlavně né okno!“ zakřičela Esme z kuchyně. Rosalie mě oběhla a prásk. Ocitl jsem se vedle Edwarda. Ten si držel tvář.

Teď jsem pocítil tu bolest, která mi postupovala tváří. Rychle jsem se za ní chytnul. Rosalie se postavila do teď už vyskleného okna. Vypadala jako bohyně pomsty. Oči jí žhnuly nenávistí, až jsem se jí lekl. Byly černé jako noc a vypadaly jako by mohly metat blesky.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek No! 2. kapitolka - Zpátky do reality :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!