Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neznáme se, přesto Tě miluju - 9. kapitola


Neznáme se, přesto Tě miluju - 9. kapitolaDnes se dozvíte, jak to s Luckou dopadne. A taky nastane trapná chvíle.

9. kapitola

Celé tělo mě bolelo a cítila jsem se strašně těžká. Navíc mě pořád píchalo ve spáncích.

„Už se probouzí," zapištěl mi někdo šťastně do ucha a já bolestí cukla.

„Promiň."

Pomalu jsem otevírala svá ztěžklá víčka a zaostřila na osobu před sebou. Nějak mi to nešlo, protože tam byla tma a mně třeštila hlava. Pokusila jsem se zvednout, ale hned jsem spadla do postele, protože se mi zamotala hlava.

„Prosím tě, jen lež," vykřikl někdo vyděšeně. To už jsem otevřela oči pořádně a dívala jsem se do očí Carlisleovi.

„Co se stalo?" zaskřehotala jsem.

„No, ty si to nepamatuješ?" odpověděl mi otázkou. Zkoušela vzpomenout, ale byla tam pořád tma. Jenom jsem zavrtěla hlavou.

„Panebože, Linda mě ovlivnila," vykřikla jsem a hned jsem se chytla za hlavu. Alice, která stála vedle Carlisle, mi položila ruku na čelo, příjemně to chladilo. Pohledem jsem jí naznačila, že děkuji. Ona nad tím jen pokývala hlavou a usmála se na mě.

„Bože, moje vlastní sestra mě ovlivnila, to znamená, že jsem měla stáhnutý štít," říkala jsem si spíš pro sebe. Oba dva jen pokývali hlavou. Vyrušilo nás zaklepání na dveře. Trochu jsem se nazvedla, abych viděla, kdo to je. Do dveří strčila hlavu Esmé, Emm a Thomas. Když mě Thomas uviděl, hned se rozběhl a skočil mi do postele. Ta se pod jeho váhou pohnula a mě zase píchlo ve spáncích.

„Jé, to je super, že ses probudila. Škoda jen, že jsi propásla Santu, ten mi toho donesl," švitořil šťastně. „Nechal tam i pro tebe!" To poslední slovo vykřikl a já jsem se na něj bolestně usmála.

„Thome, pšt," okřikla ho Esmé. „Už se cítíš líp?" zeptala se mě a já jen pokrčila rameny a na souhlas kývla.

„Teda, ségra, ta moc je fakt boží, to pak spolu vyzkoušíme, jo?" ptal se mě Emm. Chvíli jsem neodpovídala, protože mě zaskočil tím „ségra".

„No, když myslíš," řekla jsem nakonec nejistě.

„Já nemyslím, já to vím," řekl a mrkl na mě.

„My jsme se o tebe báli, i Edward," řekla Alice a významně mrkla. Já jsem naopak zrudla a Emmett se rozesmál.

„Vy se s Edwardem milujete?" zeptal se mě Thomas, a tím mě odrovnal. „Bylo by to super mít tě za tetu," pokračoval s úsměvem.

„No… víš… My…" koktala jsem roztržitě a zrudla jsem víc. Tím jsem si zasloužila smích od Alice a od Emma - to se dalo čekat.

„Baví se tu někdo o mně?" zeptal se Edward mrzutě a vstoupil do pokoje.

„Ne," vykřikla jsem naléhavě.

„Lucka tě má prý ráda," řekl Thomas šťastně a já přes sebe hodila polštář, aby nebyl vidět můj znovu červený obličej.

„Tak a ven, Lucka si potřebuje odpočinout," vyháněla Esmé všechny ven a já jí byla nesmírně vděčná. Když jsem slyšela cvaknutí dveří, podívala jsem se přes okraj polštáře, a když jsem zjistila, že je vzduch čistý, úlevně jsem vzdychla. Sundala jsem ze sebe polštář a zadívala jsem se do dvou párů očí.

„Hm," vyšlo ze mě a přidala jsem trapný úsměv, který mi připomněl, že jsem ho nahodila vždy, když jsem něco udělala nebo se cítila trapně. Teď cítím to druhé.

„Měla bys odpočívat," řekl Carlisle a postavil z křesla, do kterého si sedl. Esmé se na něho zamračila, chytla ho za košili a s trhnutím ho hodila do mého křesla, které pod silou žuchnutí trochu křuplo.

„Luci, my jsme si už včera všimli, že mezi tebou a Edwardem něco je," řekla. „Nechceš nám to říct?“ vyzvala mě, abych jim něco prozradila.

„Víte, já, nic," vylezla ze mě „rozumná“ odpověď a trhla jsem hlavou ke dveřím, abych jim dala najevo, že teď na to není vhodná doba. Ale oni to pochopili špatně.

„Tak my tedy půjdeme,“ zamumlala Esmé a Carlisle se zvedl.

„Já jsem to tak nemyslela. Jenomže dole je spousta lidí." Poslední slovo jsem zašeptala. V Esméniných očích jsem na malou chvíli viděla porozumění a veselí. Jestli si myslí, že se s tím pánem vlasatým a drzým dám dohromady, tak se pořádně plete. A než jsem se nadála, přistála mi na obou tvářích pusa od Esmé a jejího manžela. A potom normální rychlostí upíra zmizeli.

Já jsem jen na chvíli byla jako přikovaná, a pak jsem se chytla za obě tváře, které jsem měla ještě trochu vlhké. Škoda, že jsem Arova dcera. Tím mi úsměv zmizel a znovu jsem se mrzutě zachumlala do peřin. A zase se mi něco zdálo.

„Lucie!" křičel mi někdo do ucha. Pootevřela jsem trochu oči a zamžourala jsem do ostrého světla.

„Dělej, ségra, přijde svačina," nabádala mě Linda - jak jsem zjistila -  šťastně.

„Cože přijde?" oplatila jsem jí otázku. Ona protočila oči a místo toho mě vytáhla z postele.

„Svačinka," oznámila mi a oblízla si spodní ret. Než jsem se nadála, tak jsem měla na sobě rifle a obyčejné tričko. Sestra mě dotáhla do hlavního sálu, kde byli skoro všichni.

„Heidi, dones svačinku," křikl radostně Aro a já se ohlédla ke dveřím, ze kterých jsme přišly. Dveře se bez námahy otevřely a do sálu vstoupila Heidi a skupinka lidí. Hned jak byli všichni vevnitř, tak se upíři vrhli na své oběti. Lidé se rozkřičeli a všude byla jen krev.

„Né," zakřičela jsem ještě, než jsem se vzbudila.

„Né!" Ani jsem si neuvědomila, že jsem to slovo vykřikla i ze snu.

Vymrštila jsem se do sedu a chytla jsem se za hlavu, ve které mě zase strašně píchlo. Když to přestalo, prohrábla jsem si vlasy a znovu jsem si lehla na bok a snažila se usnout.

 



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neznáme se, přesto Tě miluju - 9. kapitola:

 1
5. Ciel (tvé milované nebíčko :D)
13.02.2012 [20:47]

Já se těšila, že ti písnu dlouhý koment (samozřejmě pozitivní, myslím, že ses opravdu moc zlepšila, když se podívám na tvou první tvorbu, tak se mi nechce uvěřit, že to psala stejná ruka Emoticon ), ale to bych se jen a pouze opakovala po ElleScathers. Emoticon Ed je, ale... Emoticon

4. ElleScathers
13.02.2012 [20:28]

Páni, když jsem četla ten sen, nedovedla jsem si představit, co se pod ním skrývá. No, nechám se překvapit. Emoticon
Tvůj styl psaní není k dokonalosti daleko, ale ty gramatické chyby... Emoticon
Děj je opět úžasný a já se opět těším na tvou další napínavou kapitolu. Doufám, že bude co nejdříve, protože dlouho čekat nedokážu. A taky doufám, že se Edward nějakým zázrakem změní k lepšímu a dá se s Bellou dohromady. Emoticon

Tleskám! Emoticon

3. ZuzunQa
13.02.2012 [19:23]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Mňamka
13.02.2012 [19:18]

Jůůůů, to bylo hustýýý Emoticonchudák luci to musí bolet Emoticon doufám že bude brzo dalšíí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jinak supéér a jsem zvědavá co se bude dít dáál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.02.2012 [17:49]

NeyimissČlánek jsem ti opravila, ale příště si dej větší pozor na:
* střední rod;
* slovosled;
* čárky;
* přímou řeč;
* ji/jí;
* mě/mně/mi;
* oddělování oslovení;
* špatně dělená slova.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!