Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevyřčená přání - 3. kapitola

KS by jitule


Nevyřčená přání - 3. kapitolaJak dopadne Bellino a Jasperovo setkání s Alicí? Vyvázne z toho Isabella bez úhony?

Pohled Alice:

„Tak co kdybychom šli v pátek na nákupy a o víkendu na lov?“

Už se těším, v Olympii jsem viděla velké výprodeje. Začíná mi ubývat oblečení v šatně i ostatním a nemůžu dopustit, aby něco nosili dvakrát. To je proti pravidlům módy.

„Co na to říkáte?“ zeptala jsem se ostatních.

Všichni jen otráveně zamručeli. Nevím, co se jim nelíbí na nákupech. Přece nechtějí, aby chodili jako socky. Až teď jsem si uvědomila, že mi Jazz neopověděl.

„Jazzi, co na to říkáš?“ zeptala jsem se ho, ale stále se mi nedostávalo odpovědi. „Jaspere?“ zeptala jsem se na podruhé.

To zase uzavřel nějakou přiblblou sázku s Emmettem? Ale to bych musela vidět. Podívala jsem se směrem, kam se tak nepřítomně díval, a pak jsem ji spatřila.

Byla menší postavy, malinko vyšší než já. Její kaštanově hnědé vlasy se jí vlnily do půlky zad. Ale nejvíce mě upoutaly její oči, neměla je jako normální člověk, byly tmavě fialové. Co na ní vidí?

„Jazzi,“ okřikla jsem ho a šťouchla do něj. Konečně se probral z transu. Zamrkal očima a zatřásl hlavou.

„Říkala jsi něco?“ zeptal se mě.

No to si ze mě dělá srandu! Vykládala jsem mu tady plány na víkend a on mě ani chviličku neposlouchá, jen čumí na tu divnoočku, jak na boží obrázek, a to jsem si myslela, že si uděláme hezkou chvilku na lovu. Nic nebude!

Edward se začal dusit smíchem, jak se ho snažil zamaskovat. Nemám náladu, proto jsem ho zpražila pohledem. Poznal, že mi není do smíchu a zvedl poraženě ruce nahoru.

Chtěla jsem to Jasperovi říct znovu, ale on se zase na ni udiveně díval. Bavila se s Angelou, a pak kývla na mého Jaspera a on se normálně zvedl.

„Za chvíli jsem zpátky,“ pošeptal a políbil mě do vlasů. To si ze mě dělá srandu! Oni se snad znají?

„Edwarde, co je ta holka zač?“ zeptala jsem se ho. Ten to musí vědět.

„Bella, nevím, co s ní měl. Snaží se na to nemyslet,“ uchechtl se Edward.

Ruply mi nervy a kopla jsem ho pod stolem.

„Hele, nevylívej si zlost na mně. Vyřiď si to s Jazzem!“ plivnul na mě kysele.

Dělá jako by ho to bolelo. Aby se nerozbrečel naše malá chudinka, aby neměl bebíčko.

Edward protočil oči v sloup a zadíval se z okna. Podívala jsem se tím směrem a viděla je. Skočila Jasperovi okolo krku a objímali se. Jediný, co mě potěšilo, bylo to, že jí to Jasper neoplácel, to bylo jeho jediný štěstí.

„Jasper se nezdá. Zajímalo by mě, kde schrastil takovou roštěnku.“

Zase vypadlo z Emmetta moudro. Chtěla jsem mu vrazit facku, ale Rose byla rychlejší. Podívala jsem se znovu z okna a zase se objímali. Tentokrát ji držel Jasper kolem pasu a ona ho… Cože?! Ona ho políbila na krk!

„Jo, Jasper se nám rozjel. Nedivím se, že si schovává své myšlenky. Taky bych se s nikým nedělil,“ zaslechla jsem Emmetta za sebou.

Tak to mi úplně stačilo, jdu tam. Zvedla jsem se vztekle za židle a pádila jsem si to k nim. Že se nestydí, takhle se s ní objímat! Mně před očima! Vztek mě hnal stále ku předu rychleji a rychleji. Proto jsem zanedlouho byla téměř u nich.

„Ehm, ehm…“ odkašlala jsem si.

Založila jsem si paže na prsou a čekala na vysvětlení. Odlepili se od sebe. Jasper na mě zůstal udiveně hledět a Bella si mě sjížděla pohledem od hlavy až k patě a na obličeji jí cukaly smíchem koutky. Tak ráda bych jí do toho úsměvu šlápla. Kdo ví, třeba moje přání bude vyslyšeno.

„Al, tohle je…“

„Bella,“ skočila Jazzovi do řeči a napřáhla ke mně přátelsky ruku. Přijala jsem ji. „Jazzova ex-snoubenka?“ zvedla větu do otázky a ohlídla se po Jasperovi. Snoubenka? Ona byla jeho snoubenka? To není možný, vždyť je to člověk. Slyším její srdce.

„Alice, jeho manželka. Stále.“ Než stačil Jasper něco říct, tak jsem zasáhla. Nebudu dávat najevo, jak moc mi to vadí.

„Mno, uvidíme,“ oponovala mi. Ona mě chce vážně naštvat. „To byl vtip. Měla ses vidět.“ Smála se mi. Jasper se radši nevyjadřoval, to bych mu doporučovala, doma bude času dost.

„Vaše rodina na vás čeká.“

Ukázala k oknu, na kterém byli ti blbečci přilepeni a zamávala jim. „Myslím, že už půjdu. Ještě se uvidíme, Jazzi. Al, těšilo mě,“ rozloučila se s námi a odpochodovala si ke škole. Dívala jsem se za ní, než mi zmizela z dohledu.

„Máš mi co vysvětlovat. Počkej doma!“ křikla jsem se na Jaspera, otočila se a odešla na další hodinu.

 

 

Pohled Belly:

Mířila jsem na hodinu španělštiny. Chudák Jasper, má doma takovou fúrii. Jeho chyba. Viděla jsem toho hromotluka z Jazzovy rodiny, jak se líbá s tou blondýnkou, co se může rovnat Afroditě. Ostatní studenti po nich pokukovali a děvčata po nich házela vražené pohledy. Dala jsem si před obličej knihy, aby mě neviděli a zaplula do učebny. Nemám náladu se s nimi vybavovat.

Po šesté za dnešek jsem podala učitelovi papír, na který se mi má podepsat. Nemusela jsem se představovat a posadil mě zase do zadu do lavice, kde bylo místo, do té doby než přišel hromotluk.

„Tak se opět setkáváme,“ pověděl na místo pozdravu a dřepl si vedle mě na židli. Neodpovídala jsem na žádné z jeho otázek. Jen jsem se dozvěděla, že je to Emmett a ta bloncka, se kterou se líbal je Rose.

Těsně před zvoněním dorazil ještě Jasper s Alicí, sedli si vedle nás přes uličku, ale nemluvili se mnou ani s Emmettem.

Jazyky mě bavily už od malička. Učila jsem se angličtinu, němčinu, italštinu a ruštinu. Španělštinu ne, tak se ji ráda naučím. Zrovna na tuhle hodinu sedím s tím ukecaným blbečkem.

„Já jsem neměla možnost učit se španělštinu desetkrát za život. Tak prosím sklapni!“ okřikla jsem ho, když mě přestávaly jeho kecy bavit.

Nemohla jsem se pak soustředit. Podíval se na mě, a pak se uraženě otočil. Do konce hodiny na mě nepromluvil a ani potom. Pokud by tohle stačilo i na ostatní otravné členy jeho rodiny, tak mám vyhráno a můžu si jít pískat.

 

<< // >>

____________________________________________________

Poprosila bych o vyjádření Vašeho názoru, ač kladného nebo záporného, k této kapitole. I jeden smajlík stačí k vyjádření Vašich pocitů... :)

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevyřčená přání - 3. kapitola:

 1
11.07.2011 [23:44]

MatikEsmeCullenNaprosto super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!