Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neskrotný milenec - 8. kapitola

Jackson Rathbone - krisD


Neskrotný milenec - 8. kapitolaNakoniec som trochu pozmenila svoje plány, ale dúfam, že sa vám to bude páčiť. Bella sa stretáva s Henrym. Ako bude naňho reagovať? Príjemné čítanie.

8. kapitola

 

Bella, miluj sa so mnou,“ šepol a perami ju hladil po brušku, až sa dostal k jej nohavičkám. Prstom prešiel po nich k nej najvzrušenejšiemu miestočku. Bella nahlas vykríkla a prudko sa prehla v pánve.

Bella, čo sa deje?“ ozval sa vystrašený hlas jej matky zdola.

 

„Do riti,“ zasyčal Edward a rýchlo sa postavil. Bella v sekunde letela do skrine, aby si zobrala novú košeľu, ale vtom sa otvorili dvere. Bella sa vystrašene pozrela na svoju matku, ktorá stála vo dverách a z hrdla sa jej ozvalo vrčanie, keď zbadala Edwarda.

„Čo to tu robíte?“ spýtala sa ich pokojne, ale vrelo to v nej.

„Nič, mami, len som sa potrebovala prezliecť,“ odpovedala jej rýchlo Bella. Edward musel zadržať smiech nad jej pohotovým klamstvom. Keby len vedela, čo tu pred chvíľu robili.

„Aha, a to ti pán Volturi pomáha s prezliekaním?“ spýtala sa jej a ruky si dala vbok.

Bella jej chcela odpovedať, ale Edward ju predbehol. „Prepáčte, madam. Ale Bella prišla domov oknom, tak som za ňou išiel, aby vedela o mojej prítomnosti. A keď som vošiel dnu, Bella sa prezliekala,“ odpovedal jej galantne. Aj Bella si musela priznať, že urobil dojem. Ešte nikdy ho nepočula hovoriť tak slušne, galantne...

Esme si Edwarda podozrievavo premerala, podľa jej výrazu mu to asi uverila, ale u nej upír nikdy nevie.

„Bella, vieš, že je neslušné chodiť domov oknom, keď máme návštevu,“ pokarhala ju matka.

Bella nahodila arogantný výraz. „Viem, mami, ale nevedela som, že máme návštevu.“ Pozrela sa na Edwarda a zamračila sa naňho, ten sa len usmial.

„No veď to je jedno. Bella, už si prezlečená? Chcem ti niekoho predstaviť,“ oznámila jej Esme. Bella sa na ňu zmätene pozrela, ale prerušilo ju tiché vrčanie, ktoré vychádzalo z Edwardovej hrude.

„Áno, som prezlečená. A o kom tu je reč?“ spýtala sa jej.

Esme sa usmiala. „Poď, predstavím ti ho.“ Chytila ju za ruku a išla s ňou dole. Edward ostal ešte chvíľu stáť v izbe, musel sa ovládať, keď si predstavil, že znova uvidí toho princa. Veril v to, že sa Belle nebude páčiť taký slizký upír, ale radšej šiel rýchlo dole, aby nič nezmeškal.

Vošiel do obývačky, kde si práve Bella s Henrym podávali ruky. „Veľmi ma teší, Bella. Je mi cťou sa s tebou zoznámiť. Určite budeme dobrými priateľmi,“ povedal jej galantne a pobozkal ju na vrch dlane. Edward sa v tej chvíli neudržal a nahlas zavrčal, keď uvidel, že sa dotýka jej pokožky.

Esme sa naňho pozrela. „Nejaký problém, pán Volturi?“ spýtala sa ho.

„Nie, madam,“ odvetil jej a rýchlo sa pozrel na Bellu, ktorá trošku zvláštne pozerala na Henryho.

„Aj mňa veľmi teší,“ povedala mu nesmelo. „Čomu môžeme vďačiť za vašu návštevu?“

Henry sa nechutne usmial, teda podľa Edwarda, ktorému bolo z neho zle. „Práve som prechádzal okolo a napadlo mi, že by som sa mohol v tomto krásnom prostredí s tak krásnou ženou stráviť určitý čas,“ odvetil jej.

„To je teda náhoda,“ odfrkol si Edward potichu. Všetci sa naňho okamžite pozreli, tak sa len ospravedlňujúco pousmial.

„Tak, prajem vám príjemné trávenie času s tou krásnou ženou, ja idem na lov,“ odpovedala mu Bella a vyletela dvermi. Edward to nevydržal a nahlas sa rozosmial. Henry ostal stáť ako socha a Esme sa naňho nervózne pozrela.

„To nič, Henry. Bella teraz prechádza trochu zvláštnym obdobím, asi nepochopila vaše dvorenie, ale nebojte sa, o chvíľu sa vráti,“ uisťovala ho rýchlo Esme. Edward sa stále rehotal, ale keď sa naňho Esme nahnevane pozrela, tak radšej prestal.

„Madam. Tiež by som mal ísť na lov, uvidíme sa neskôr,“ odvetil jej slušne, no musel zadržiavať smiech. Rýchlo vybehol z domu a vybral sa za Bellinou vôňou. Cestou sa stále pochechtával, až narazil na Bellinu čerstvú vôňu. Vtom ju uvidel, ako sedí na pláži, mala zatvorené oči a telo sa jej krásne trblietalo. Edward sa, síce zbytočne, prerývane nadýchol. Bola ako anjel. Potichu k nej podišiel, ale počula ho.

„Čo tu chceš, Edward?“ spýtala sa ho nie príliš príjemne.

Laškovne sa usmial. „Mohli by sme dokončiť, čo sme predtým začali.“ Sadol si k nej a jemne ju pohladil po vlasoch.

„Je mi ľúto, ale nemám chuť,“ povedala mu sucho.

„Čo si myslíš o Henrym?“ spýtal sa jej a nereagoval na jej odpoveď.

„Vyzerá zaujímavo, je galantný, gentlman, je milý,“ odpovedala mu a otvorila oči, aby sa naňho mohla pozrieť. Zbožne na ňu hľadel a prechádzal očami po jej tele.

„To som aj ja,“ povedal jej s úsmevom.

„Áno? Že som si to ešte nevšimla,“ povedala mu ironicky. Vtom sa Edward postavil a natiahol k nej ruku.

„Madam, bol by som poctený, ak by ste sa so mnou prešla po okolí. Som ohúrený vaším okolím a prítomnosť takej krásnej dámy ma neskutočne poteší,“ povedal jej galantne. Bella naňho chvíľu zízala, bola z neho unesená. Nakoniec prijala jeho ruku a postavila sa. Edward ju chytil jemne pod pažou a pomaly sa prechádzali po pláži.

„Edward, povedz mi, prečo si vlastne prišiel? Chcem pravdu,“ spýtala sa ho vážnym hlasom.

„Kvôli tebe, Bella. Nemohol som bez teba vydržať ani tých pár hodín,“ povedal jej pravdu, ale Bella vedela jedno. Stále to bolo o tom istom, chcel len jej telo, to bolo všetko.

Zrazu ho Bella pustila. „Mala by som sa ísť venovať nášmu hosťovi, myslím, že som ho trochu urazila,“ povedala mu a vybrala sa naspäť k sídlu.

„Toto bude chcieť ešte veľa trpezlivosti,“ povedal si sám pre seba a vybral sa za ňou. Bol pevne rozhodnutý, že sa jej nevzdá. Pokojne bude aj bojovať s tým ulízancom. Veľmi chcel povedať Belle, že sa s matkou dohodli o ich tajnom zasnúbení o dva týždne, ale Bella by mu to určite neuverila. Ona miluje Esme a bude veriť určite jej, než jemu.

Takže zostáva mu jediná možnosť - má dva týždne na to, aby ju získal len pre seba. Ale bol tu ešte jeden „menší“ háčik. Bella ho nebude chcieť, keď bude dychtiť len po jej tele. Ona chcel lásku, chce manžela, ktorý ju bude milovať.

 

Bella vošla do domu, Henry s Esme sedeli na pohovke a rozprávali sa. „Som späť,“ oznámila im.

„Zlatko, myslím, že by si sa mala ospravedlniť nášmu hosťovi,“ povedalal jej Esme prísne.

„Jasné, mami. Henry, ospravedlňujem sa za svoje správanie, nechceš sa prejsť?“ spýtala sa ho zdvorilo, ale nemala absolútne chuť na nejakú prechádzku. Bol síce milý, ale nedal sa nazvať chlapom. Už bolo len zvláštne, že je upír. Veď upíri by mali byť silnejší, tento bol dosť veľkou výnimkou.

„Veľmi rád,“ odpovedal jej a šiel za ňou. Bella sa takmer zasmiala na tou jeho garderóbou, ktorú mal oblečenú. Dokonca si pomyslela, že by sa úplne hodil k jej matke tým svojím štýlom.

Práve keď vychádzali z dverí, blížil sa k nim Edward. Teraz si mohla dokonalo všimnúť ten rozdiel medzi nimi. Na Edwarda nemá žiadny muž, žiadny upír. Edward bol tak neskutočne sexi, čierne tričko zvýrazňovalo jeho dokonalé, mužské svaly. Keď sa otočil, jej pohľad skĺzol na jeho krásne vypracovaný zadok, mala chuť si ponoriť znova ruky do jeho strapatých vlasov. A ešte k tomu, čo tie je dlhé, jemné, ale silné prsty dokázali. Dokázali spôsobiť tak neskonalé vzrušenie, slasť, až ju zahrialo pri tých predstavách, ktoré jej behali v myšlienkach.

„Môžem sa k vám pridať?“ spýtal sa ich zdvorilo.

Henry sa zamračil, ale ihneď sa zdvorilo usmial. Čistá faloš. „Samozrejme,“ odpovedal mu sucho.

7. kapitola - 9. kapitola


Veľmi vám ďakujem za komenty pri predchádzajúcej kapitolke. V ďalšej bude menší večierok, ktorý usporiada Esme. Henry bude stále chodiť za Bellou. Čo na to Edward? A na konci niekto vyruší Bellu v sprche. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 8. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
12.06.2011 [19:50]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.06.2011 [13:12]

forewertwilightmoc pekná kapitolka, ty je pridavas tak rychle, ze je nestacim cist Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31. vesper
11.06.2011 [0:45]

vesperten Edward Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon - já z něj mám tak rozpačité pocity!!! chvíli je sladký, milý, galantní... pak arogantní a drzý... když je s Henrym, chová se skoro jak puberťák, strašně pohrdavě a jak fracek... a pak zas neodolatelně vzrušujícím způsobem... no a jak umí lhát bez mrknutí oka Emoticon ... ach jo - no, Bella to s ním nebude mít lehké Emoticon
každopádně Henry je Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30. kikuska
10.06.2011 [14:46]

Emoticon Emoticon Emoticon držím Edwardovi palce Emoticon Emoticon Emoticon

29. Mili1
10.06.2011 [14:08]

Mili1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. Ariana
10.06.2011 [13:54]

Ariana Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.06.2011 [11:52]

katherin18úplne dokonalé , perfektná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon takže ten Henry sa mi nepozdáva kdo vie čo je zač a kdo ho premenil a koľko má rokov Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a Edward?? to je niečo úžasné on je proste je skvelý a ten jeho chrakter je proste úžastný ja z neho nemôžem je taký skvelý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a aj ja by som sa chcela poďakovať že pridávaš kapitolky tak často Emoticon Emoticon

10.06.2011 [11:46]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25. winna
10.06.2011 [11:37]

ha, tak to je vtipný:D. Edward se mi hrozně líbí a je svým způsobem roztomile škodolibí:D. Tleskám.

24.
Smazat | Upravit | 10.06.2011 [7:27]

Pecka!

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!