Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nepolíbená - 6. kapitola

17


Nepolíbená - 6. kapitolaPřáli jste si první setkání s Edwardem a vaše přání jsem se snažila splnit, ale usoudila jsem, že by bylo moc brzo na setkání. Tak jsem vám ho tam nastrčila aspoň trochu. Snad to oceníte a necháte mi za to nějaký hezký komentář.

6. kapitola

Mé sny se dneska točily kolem fešáků z časopisů, tak doufám, že když jsem spala, tak kolem mě nebyl nikdo živý, koho bych zabila. Takhle dlouho jsem se dobře nevyspala. Mířila jsem si to na snídani, ale tam už nikdo nebyl. Asi jsem spala déle než normálně, tak jsem se nasnídala sama a pak se vydala za Kerbem. Ten bude mít radost, že mě vidí, ale asi mu sklapne, až zjistí, co s ním mám v plánu. Toho budu určitě nahánět po celém hradě. Kerb totiž nemá rád vodu. Asi se málo koupal, když byl malý, protože někteří psi zase vodu milují. Kvůli němu jsem si na sebe vzala staré tepláky a tričko. Stejně budu mokrá od hlavy až k patě. Do koupelny jsem si připravila sadu kartáčků, past a šampón na psy s vanilkovou vůní. Ať mi potom hezky voní. Vyšla jsem z koupelny a Kerba si zavolala. Když slyšel, že ho volám, tak se po celém hradě ozýval dusot jeho tlap, až dorazil s vrtícím ocasem ke mně. Bylo na něm vidět, že má velkou radost. Tak jsem ho začala drbat. Teda ten smrděl. Nenápadně jsem ho posouvala do koupelny. Bohužel je chytřejší než bych čekala, a celá situace mu došla. Najednou si to pelášil ke mně pod postel a mě nezbývalo nic jiného, než ho jít přemlouvat:

„Kerbíku, přece nebudeš srab!“ Jako odpověď mi bylo jeho zakňučení. Věděla jsem, že to nebude hračka. Proto jsem si připravila záložní plán.

„Kerbíku, když se necháš vykoupat, tak můžeš dneska se mnou spát v posteli,“ řekla jsem mu něžným hlasem. Když bude čistej, tak mi to vadit nebude. Slyšela jsem, jak se začíná hrabat zpod postele. Vylezl a zmučeně se na mě zadíval, jestli to opravdu myslím vážně. Já byla neústupná. Otevřela jsem dveře od koupelny a pustila ho dovnitř. Nechala ho skočit do vany a pustila vodu. Když jsem pustila vodu, tak se lek a jednou z jeho hlav mě srazil pod sprchu. Přesně tak, jak se dalo očekávat, jsem byla hned mokrá. Zakroutila jsem hlavou a pomalu ho namočila teplou vodou. Když cítil, že je voda teplá, tak se uvolnil a nechal se i v klidu namydlit. To by ale nebyl on, aby se najednou neoklepal. Stála jsem tam vedle něj a má trpělivost docházela k mezím. V hlavě jsem si opakovala jen jedno: „Je to můj mazlíček, mám ho ráda. Nezabiju ho.“ Mě se opravdu povedlo se uklidnit a nezabít ho. Měla jsem z toho ohromnou radost. Tak jsem se rozhodla Kerbovi ještě vyčistit ty jeho tlamy. Hrozně mu z nich táhlo. Postupně jsem mu každou tlamu zvlášť vydrhla a pak ho naposled celého opláchla. Znovu se oklepal, ale to už mi bylo fuk. Vytáhla jsem ho z vany a začala ho sušit. Sušila jsem ho ručníkem. To si náramně užíval a vrněl u toho jako kočka. Pak jsem vytáhla fén. Koukal na mě nevěřícně, a když jsem ho pustila, tak začal couvat dozadu a štěkal po něm. Srab jeden!

„Neboj se, fén vypouští jen teplý vzduch. Koukej.“ A já si začala fénovat vlasy a dělala, jak mi je to příjemné. Jakmile viděl, že mi to nic nedělá, tak ke mně přišel a nechal se vyfénovat.

Mytím Kerba jsem zaflákala většinu dne, a tak když jsme vylezli z koupelny, tak si to Kerb mířil rovnou ke mně do postele. Já jsem si došla pro něco k jídlu a mířila si to k němu. Bylo příjemné, jak voní po vanilce, tak jsem ho za odměnu drbala. Uvažovala jsem o tom, že dneska bych mohla ještě trénovat svou schopnost. Ale jen co jsem si sedla ke Kerbovi do postele, tak někdo zaťukal.

„Dále!“ odpověděla jsem na ťukání. Do dveří se nacpaly tři sudičky smrti. Všechny tři jsou si hodně podobné. Jsou všechny černovlasé a mají bílé věštecké oči. Která je která rozpoznáte jedině podle tloušťky a výšky. Nejvyšší z nich je Klóthó, o trochu nižší a baculatější je Lachesis a nejmenší je Atropos. Usmívaly se na mě ode dveří a čekaly, až je vyzvu, aby šly ke mně.

„Ahoj,“ usmála jsem se na ně.

„Čauky,“ pozdravily mě všechny tři najednou a přihopkaly k posteli. Trochu jsem postrčila Kerba, aby si měly kam sednout.

„Jé, ten voní,“ pochválila Lachesis.

„Hm, po vanilce,“ přitakala Klóthó.

„Takže ho můžu podrbat bez toho, abych pak od něj celá smrděla?“ zeptala se Atropos.

„Jasně, akorát jsem ho vykoupala, tak ho podrbejte za to, že byl hodný psíček a nechal se vykoupat. Třeba si to pak bude pamatovat a nechá se příště vykoupat znova.“ Kerbes mezi námi ležel a užíval si naše drbání. Takové pozornosti se mu dlouho nedostávalo, a tak si to pořádně užíval.

„Jak se, děvčata, vlastně máte? Dlouho jste tu nebyly. Máte hodně práce?“

„Jo, máme toho nad hlavu, tak jsme si dneska udělaly chvilku volna. Ještě do toho nás přišel otravovat tvůj bratr,“ stěžovala si Atropos.

„Já mu říkala, ať vás nechá na pokoji. Omlouvám se za něj,“ hodila jsem na ně omluvný výraz.

„Ty si s tím, Bello, nelámej hlavu, ty za nic nemůžeš. Tebe vždycky budeme mít rády.“ S těmito slovy mě objaly. Jsou to ty nejlepší kamarádky, které jsem kdy potkala.

„Ale přišly jsme tě napomenout, že si za námi dlouho nebyla,“ napomenula mě Atropos. Celá ona, nejmenší, vždy tvářící se nejdůležitěji. Kdyby jí člověk potkal, tak by jí měl za pěkné pískle a nikdy by jí nepřiřkl pozici jako střihačce nitě. To ona může ukončit ze vteřiny na vteřinu váš život.

„Omlouvám se, ale snažím se naučit ovládat svojí schopnost, proto jsem vás v posledních dnech nenavštívila.“ Lachesis se na mě nechápavě zadívala a pak řekla:

„Jakože se naučíš ovládat tvou schopnost, a pak bys mohla žít mezi lidmi? Doufám, že bys pak chodila často domů na návštěvu.“

„Není to tak jednoduché. Vůbec mi to nejde...“ Zesmutněla jsem.

„To zvládneš. A snad konečně budeš šťastná. Vidíme na tobě, že více tě ovládá tvá lidská stránka, než ta božská,“ pověděla mi Lachesis a zbylé dvě jen kývaly hlavou.

„Pomáhá ti někdo?“ zvědavě se zeptala Atropos.

„Jeden vegetariánskej upíří doktor.“ Holky vyvalily oči.

„Jakože za ním chodíš do lidského světa?“

„Ano, je hodně milej a chytrej a minimálně jedna z vás by řekla, že je kus,“ usmívala jsem se přitom na ně.

„Tak toho musíme vidět,“ řekla Lachesis a vytáhla ze sukně zrcadlo osudu.

„Mysli na něj a zrcadlo ho nám z tvých myšlenek najde a ukáže, co dělá,“ poručila mi Klóthó. A tak jsem na něj myslela. V zrcadle se objevil někde na skále a holky jen zalapaly po dechu.

„Ten je naprosto úžasnej! A tos ho nezabila?“ zeptala se Lachesis. Já jen zakroutila hlavou.

„To je dobře,“ odpověděla Klóthó. Ale v obrazu se kromě Carlisla objevil ještě jeden mladík, a ten byl naprosto překrásnej. Vypadal jako anděl s bronzovými vlasy. Mé oči ztmavly. Cítila jsem, jak moje schopnost sílí. Ještěže holky nemůžu zabít. Nevěděla jsem proč, ale měla jsem pocit, že toho mladíka musím poznat. Něco mě k němu nesmírně táhlo a já nevěděla co. Ať mě to stojí, co to stojí. Musím se naučit svou schopnost ovládat. Jinak se s ním nikdy nesetkám.

5. kapitola 6. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nepolíbená - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!