Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nepolíbená - 11. kapitola

haahahhahahhahha anemuzu


Nepolíbená - 11. kapitolaKdo z koho?

11. kapitola

Stál jsem naproti ní a snažil se sám sebe ovládnout. Cítil jsem žízeň, spalující můj krk, a to jsem akorát přišel z lovu. Naštěstí se mi po nějaké době povedlo ovládnout, ale podle jejího výrazu jsem poznal, že jí se to nedaří. Koukala na mě a snažila se soustředit. Nabíhaly jí spánky na hlavě a bylo na ní vidět, že mele z posledního. Pak vyslovila něco, co jsem jí nemohl splnit. Naprosto mi to trhalo srdce. Vůbec jsem nechápal, jak to vůbec může po mně chtít.

„Zabij mě, prosím. Nechci tě zabít, ale nemůžu se ovládnout,“ prosila mě, ale já tohle krásné stvoření nemohl zabít. Nezabíjel jsem přes osmdesát let a teď najednou mám zabíjet? Ne! Ani náhodou, ať radši zabije ona mě. Podíval jsem se jí zpříma do očí a nesouhlasně zavrtěl hlavou.

„Promiň, nedokážu to,“ hlesl jsem. Koukala na mě naprosto nechápavě a její tvář začínal rudnout. Že by vzteky? To jsem nechápal. Jak rád bych teď četl její myšlenky, abych jí jakkoli mohl pomoct. Přestávala se naprosto ovládat a já čekal na to, kdy si smrt pro mě konečně přijde.

 

Pohled Belly:

 

Probudila jsem se ve svém novém pokojíčku. Byl čas vstávat. Nehledě na to, jsem byla hrozně hladová. Oblékla jsem se a vydala se směrem do kuchyně. Nekoukala jsem na cestu a do někoho vrazila. Zvedla jsem hlavu a stál tam on. Ten z toho zrcadla. Krásné, řezané rysy v obličeji, zlaté oči a úžasně rozcuchané bronzové vlasy. Vypadal úžasně. Bylo na něm vidět, že má problémy se ovládnout a já cítila, že mám stejný problém. Mé tělo zaplavovala má schopnost. Snažila jsem se tomu bránit a nezabít ho, ale nebyla jsem na toto setkání připravená a zároveň jsem slábla, čím víc jsem bojovala proti schopnosti. Koukala jsem mu do tváře a viděla jsem, jak on svůj boj vyhrává. Já na tom bohužel stejně nebyla. Věděla jsem, že už je jediná cesta. Musí mě zabít dřív, než já zabiji jeho.

„Zabij mě, prosím. Nechci tě zabít, ale nemůžu se ovládnout,“ poprosila jsem ho. Koukala jsem na něj a čekala, kdy mě zabije. Tvářil se, jako kdybych po něm chtěla kdo ví co. Vždyť pro upíry má být zabíjení přirozené. Proč mu to zatraceně tak dlouho trvá? Hleděl mi přímo do očí a nesouhlasně zakroutil hlavou. Dodal:

„Promiň, nedokážu to,“ hlesl. Když jsem slyšela tyhle slova, tak jsem myslela, že se zblázním. Co je to za pitomce? Upír, který nezabije člověka? Toho tolik Carlisle změnil? Bohužel jeho odpověď mě pěkně naštvala a mé ovládání bylo tutam. Netvářil se, že by mu vadilo, že umře. Ale mně to vadilo! Nevím proč, zabít jsem ho nechtěla. Má schopnost mě neposlouchala. Začínala jsem se tomu poddávat a litovat toho, že s tím víc udělat nemůžu. Můžu mu dopřát pouze rychlou smrt. Nevěděla jsem, co se se mnou stane, až ho zabiji. V ten moment jsem pochopila, že to on byl ten důvod, proč jsem jakžtakž začala ovládat svoji schopnost. Vzpomněla jsem si, jak jsem se sudičkami smrti koukala do zrcadla a spatřila ho poprvé. Mé srdce zaplesalo a já konečně měla cíl svého života. Tak proč to má všechno takhle skončit? V zoufalství své schopnosti jsem padla na kolena a nadále se snažila bojovat ze svojí schopností. Nezabiji. Nesmím. Probíhalo mi v hlavě a do toho se modlila, ať se stane něco, co tento osud zvrátí. Vzpomněla jsem si na strýčka Osuda. Snad nade mnou bdí a pomůže mi.

 

Pohled Carlislea:

 

Akorát jsem se vracel z práce a těšil se domů. Myslel jsem na Esmé, která odjela akorát do práce, a já se měl věnovat Belle. Byl jsem rád za to, jak ji rodina přijala a také za to, že dělá takové pokroky. Věděl jsem, že Jasper s Edwardem budou mít s Bellou trochu problémy. Hlavně Edward. Podle toho, co říkal, tak mu její krev zpívá, ale pokud se neovládne, tak se nic nestane. Říkat mu to nebudu. Ať se hezky snaží. Přijížděl jsem k vile a věděl jsem, že kromě Belly v ní nikdo nebude. Všichni někde běhají a Edward se domů ještě nevrátil. Pořád byl asi na lovu. Alice říkala, že se zdrží. Ani se mu nedivím. Na jeho místě bych lovil tolik, aby se moje tělo cítilo naprosto plné. Jaké bylo ale pro mě překvapení, když jsem slyšel z vily slova, která mě naprosto děsila. Na takovou situaci jsem nebyl připraven, ale věděl jsem, že budu muset jednat.

„Zabij mě, prosím. Nechci tě zabít, ale nemůžu se ovládnout,“ prosila někoho Bella. Hned mi bylo jasné, co se děje. Přestává ovládat její schopnost. Pak se ozvala odpověď, která mě vyděsila ještě víc. Byl to Edwardův hlas.

„Promiň, nedokážu to.“ Jakmile jsem uslyšel tuhle odpověď, tak jsem upíří rychlostí vystartoval za nimi. Snad to stihnu. Nerad bych přišel o syna.

10. kapitola 12. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nepolíbená - 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!