Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neobyčejný příběh lásky - Kapitola 23. - Touha I.


Neobyčejný příběh lásky - Kapitola 23. - Touha I.Jsem tu s další kapitolkou. Vím, že to tentokráte trvalo o trochu déle, ale když nejde psát, tak to prostě nejde. Dnes jsem vám naservírovala trochu erotiky. Bella s Edwardem se znají sice jen týden, ale oba ví, že k sobě patří. A jejich vzájemná touha popoháněná láskou už musela dosáhnout vrcholu.
Děkuji za předchozí komentáře a doufám, že i nadále zůstanete mými věrnými čtenářkami. Pokud usoudíte, že si já a tahle kapitolka zasloužíme pár vašich písmenek, tak nám je prosím napište. Děkuji. Mám vás ráda. Vaše EdBeJa.

Kapitola 23. – Touha I.

Pohled Belly.

Sedla jsem si venku na schody. Potřebovala jsem být chvíli sama.

 

Přemýšlela jsem nad tím, zda o mně dcera ví. Pověděl jí o mně Paul něco? Mohl jí říct, že jsem zemřela při porodu. Ne, to by mi neudělal.

Kolik jí teď může být? Setkáme se někdy?

Napadala mě spousta otázek a ani na jednu jsem neznala odpověď.

Zjištění, že jsem o své dceři nevěděla vlastně vůbec nic, mě hrozně bolelo.

Pořád jsem nedokázala přijít na nějaký rozumný důvod, proč ji za mnou Paul stále ještě nepřivedl. Jak mě mohl nechat se tak dlouho trápit? Neměla jsem snad na dceru stejné právo jako on?

Kdybych potlačila všechnu svoji bolest a hodně se snažila, dokázala bych snad pochopit, že se o ni bál poté, co mě přeměnil na upíra. Snad bych i pochopila, že mě nevyhledal, když jsem žila ve Volteře. Všichni upíři věděli, o Arově sběratelské vášni.

NEMOHLA a NECHTĚLA jsem to ale chápat.

S Cullenovými jsem žila už několik desítek let, takže měl dost času se ukázat i s naší dcerou.

A dost! Ještě chvíli a utopila bych se ve vlastních myšlenkách.

Zvedla jsem se a šla do domu. Ostatní byli roztroušeni různě po obýváku a kuchyni. Alice s Jasperem seděli na schodech. Jen jsem vešla, zaměřilo se na mě sedm párů očí. Viděla jsem v každém z nich bolest a soucit. A tomu odpovídaly i jejich myšlenky. Ne, tohle jsem nechtěla. Když se neutopím ve svých myšlenkách, tak se mám utopit v jejich pohledech a myšlenkách. To jsem fakt nepotřebovala.

„Bello, já… můžeme ti nějak-“ začala Esme, ale přerušila jsem ji, než stihla dokončit větu.

„Ano, můžete. Tím, že mě v tom nenecháte utopit. Dokud se Paul nerozhodne, že se ukáže i s naší dcerou, nechme to plavat. Chovejte se prosím tak, jak byste se chovali, dokud jste nevěděli. Tím mi pomůžete,“ pronesla jsem ke všem.

Jejich myšlenky teď byly zmatené, ale postupně každý z nich došel k závěru, že respektovat moje přání pro mě bude vážně to nejlepší.

 

Bylo nějak kolem druhé v noci, když mi zazvonil mobil. Podívala jsem se, kdo volá.

„Ahoj, proč nespíš?“ ptala jsem se udiveně.

„Ahoj lásko, nemůžu usnout. Nechceš za mnou přijít?“ zeptal se Edward s nadějí v hlase.

„A co vaši a Kate?“

„Oni spí. A ty víš určitě o způsobu, jak přijít, aby tě nikdo neslyšel.“ Slyšela jsem v jeho hlase touhu?

„Hned jsem tam, nech otevřené okno,“ řekla jsem, ukončila hovor a oknem vyskočila ze svého pokoje. Utíkala jsem upíří rychlostí do Forks.

 

Před jejich domem jsem se zastavila. Zaposlouchala jsem se a jeho rodiče i Kate pravidelně oddechovali. Vyskočila jsem do otevřeného okna, a když jsem byla uvnitř, rozhlédla jsem se po pokoji.

Viděla jsem Edwarda opřeného o dveře s rukama za zády. Zamykal.

Pomalu jsem šla k němu.

„Nevadí ti, že jsou v domě vaši a Kate?“ zeptala jsem se šeptem. Přimhouřila jsem oči a měřila si ho od hlavy až k patě. Měl na sobě jen volné tepláky. Nemohla jsem odtrhnout oči od jeho vypracovaného těla. Tenhle krásný kluk byl můj.

Zastavila jsem se těsně u něj a podívala se mu do očí. Bylo v nich tolik lásky, ale také touhy. Pár vteřin jsme jen stáli těsně u sebe a dívali se do očí.

„Oni spí,“ zašeptal po chvíli.

Zvedl ruku a přejel mi prsty po tváři, zajel mi pod vlasy a chytil mě zezadu za krk. Přitáhl si mě k sobě, že se naše rty téměř dotýkaly. Cítila jsem to vzrušené napětí mezi námi a byla jsem přesvědčená o tom, že on ho cítil také.

„Miluji tě, Bello.“ Může se upírovi točit hlava? Kdybych nebyla upír, tak by se mi snad podlomila kolena.

„Miluji tě, Edwarde.“ Cítila jsem tolik citu a touhy. Úplně mě to ovládalo. Nedokázala jsem rozumně přemýšlet.

Položila jsem mu ruce na záda a hladově přitiskla svoje rty na jeho. Okamžitě zareagoval a vášnivě mě líbal. Užívala jsem si ten polibek a vzrušeně se k němu tiskla. Jazykem jsem vyhledala ten jeho.

Po chvíli se kousíček odtáhl, podíval se mi do očí a vzal mě do náruče. Nesl mě k posteli a celou dobu se mi díval do očí. Klekl si na postel, jemně mě na ni položil a přilehl si ke mně.

Rukou mi přejížděl po spánku, po očích, po nose a zdržel se na rtech. Jakoby se učil můj obličej nazpaměť. Prstem mi přejížděl po rtech a já jsem zavřela oči.

Cítila jsem na sobě jeho pohled. Otevřela jsem oči a viděla jsem ho nad sebou, jak si podpírá hlavu rukou a sleduje mě.

„Děje se něco?“ zeptala jsem se nechápavě.

Zakroutil trochu hlavou a řekl: „Rád se na tebe koukám. Jsi tak krásná.“ Sklonil hlavu a doslova se přisál na moje rty.

Rukama jsem mu zajela do vlasů a přitáhla si ho blíž k sobě. Hladil mě rukou po rameni a pak sjel až k pasu. Chytil mě za tričko a sunul mi ho pomalu nahoru. Vymotala jsem ruce z jeho vlasů a zvedla jsem je, aby mi ho mohl sundat. Klekl si a uchopil triko oběma rukama. Nadzvedla jsem se a on mi ho přetáhl přes hlavu. Lehl si zase vedle mě na bok a rukou mě pohladil od čela přes nos, bradu, krk, prsa až k břichu. Trochu jsem se otřásla pod tím dotykem. Chytila jsem ho za rameno a přitáhla si ho na sebe.

Chtěla… potřebovala jsem cítit jeho tělo na svém. Vzal to jako výzvu a začal mě vášnivě líbat. Rukou šmátral po mém těle a já jsem ho hladila po zádech.

Najednou jsem cosi zaslechla v domě. Moje rty se zastavily na jeho a snažila jsem se zachytit, odkud se ten zvuk ozývá.

„Bello…“ řekl a víc nestihl dodat, protože jsem mu položila prst na pusu.

„Pšššt.“ Leželi jsme a ani se nehnuli.

Po chvíli se mi podařilo identifikovat ten zvuk a jeho původce. Edwardův otec se vzbudil, šel na záchod a pak se napít do kuchyně. Poté zaplul zpět do ložnice a za chvíli jsem slyšela, že zase usnul.

„Dobrý. Otec se vzbudil, ale už zase spí,“ řekla jsem a usmála se na něj.

Nenechal se pobízet a začal mě zase líbat. Doufala jsem, že to bylo první a poslední vyrušení. I když, být v domě, kde byli rodiče a ještě sestra, kteří se mohli kdykoliv vzbudit, bylo docela vzrušující.

Mé tělo bylo jako v plamenech, jak se na mě přenášela horkost jeho pokožky. Lehce jsem zatlačila do jeho hrudě, aby si lehl na záda a obkročmo si na něj sedla. Hladila jsem ho dlaněmi po hrudi, přejížděla jsem prsty každý sval, každý záhyb, centimetr po centimetru. Edward přerývaně dýchal. Položila jsem si ruce na jeho prsa, sklonila jsem se k němu a přitiskla svoje ústa na jeho. Jeho ruce jsem cítila na zádech. Hladil mě a jemně do nich tlačil, abych mu byla ještě blíž. Hladově jsme se líbali a naše jazyky se vzájemně proplétaly. Poprvé za celou dobu mého upířího života jsem měla pocit, že kdyby to šlo, snad bych se i začala potit, jak moc mi bylo horko. Na mém vnitřním žáru by se snad dalo usmažit volské oko.

Edward mi přejel párkrát po zapínání podprsenky, až se tam jeho ruce zastavily a on ji na první pokus rozepnul. Stáhl mi ji z ramen, já jsem uvolnila ruce z jeho hrudě a nechala jsem si ji sundat úplně, aniž bychom se přestali líbat.

Trochu se nadzvedl a tak jsem náš polibek přerušila a podívala se na něj. Posadil se a já jsem omotala nohy kolem jeho boků. Přisál se mi zase na rty a pomalu postupoval na krk a na obnažená prsa. Prohnula jsem se jako luk a rukama jsem se opřela za zády o postel. Rukou a ústy mi laskal bradavky. Prvně jednu a pak druhou. Bože, jak dlouho se to dá ještě vydržet? Už chvíli jsem cítila, jak mě tlačí jeho mužství, takže na tom musel být stejně jako já.

„Edwarde…“ vydechla jsem. Na vteřinu se na mě podíval a usmál se. Pak pokračoval v laskání mých prsou. Rozhodl se snad, že mě bude mučit? Moje vzrušení dosáhlo bodu, kdy jsem měla pocit, že každou chvíli vybuchnu. Pomalým pohybem jsem se posadila a zatlačila do jeho hrudě. Položil se na záda a já se posunula k jeho kolenům. Pomalinku jsem mu začala stahovat tepláky. Cítila jsem, jak se jeho tělo lehce třese vzrušením. Když na mě „vykouklo“ jeho mužství, na nic jsem už nečekala a rychle mu tepláky sundala. Sundala jsem si i svoje kalhoty a kalhotky.

Natáhla jsem se a rukou mu sjela od krku přes hruď a břicho až k jeho krásnému mužství. Vzala jsem ho do ruky a párkrát po něm přejela. Edwardovy ruce ke mně vystřelily rychlostí blesku a už mě držel za paže a snažil se mě přitáhnout k sobě. Lehce, tak, že jsem se třela svým tělem o jeho, jsem se sunula nahoru. Edward nás překulil, že jsem ležela na zádech a hladově mě začal líbat. Rukama šmátral po mém těle a já jsem měla pocit, že už víc nezvládnu.

„Edwarde, prosím…“ pošeptala jsem mezi polibky. Oba jsme to chtěli, tak na co čeká?

„O co prosíš, lásko?“ zeptal se chraptivě? Musel se mě ptát?

„Prosííím…“ víc jsem ze sebe nedostala přes zrychlené dýchání.

Natáhla jsem ruku k jeho penisu, ale on mi ji na půli cesty chytil a položil mi ji vedle mé hlavy. Nebyl by problém se z toho držení dostat, ale nechtěla jsem mu ublížit. Po chvíli mi ruku pustil. Cítila jsem, jak uchopil penis do ruky, tak jsem roztáhla ještě víc nohy a čekala. Okamžik našeho spojení byl neskutečný. Celým tělem, od kořínků vlasů až po prsty na nohách, mnou projelo vzrušení a blažený pocit. Omotala jsem kolem něj nohy a on se začal pomalu pohybovat ve mně. Přisál se na moje rty a hřbetem ruky mě hladil po spánku.

Chtěla jsem, aby zrychlil, tak jsem přitlačila rukama do jeho zad, na kterých jsem je měla položené. Pochopil a začal přirážet rychleji. Rukou jsem ho chytila za vlasy a hltala jeho rty. Celé tělo se mi začínalo třást. Chtěla jsem vydržet ještě chvíli, ale už to nešlo. Z úst se mi dral výkřik, tak jsem semkla rty pevně k sobě, abych ho utlumila. Prohnula jsem se a zmítala se v pocitu uspokojení.

Po chvilce dosáhl vrcholu i on a svůj výkřik ztlumil do polštáře. Uvolněně si lehl na moje prsa a oba jsme zrychleně dýchali. Hladila jsem ho spokojeně po vlasech. Takhle dobře mi snad ještě nebylo. Byla jsem upír, ale přesto jsem se cítila příjemně unavená.

Edward zvedl po chvilce hlavu a podíval se mi do tváře.

„Víš, že se známe teprve týden? Mám ale pocit, jako bych tě znal celý svůj život,“ pošeptal mi.

„Mám stejný pocit,“ zašeptala jsem. Posunul se o kousek výš, aby dosáhl na moje rty a políbil mě.

„Teď už bys měl myslím spát, je dost pozdě,“ nabádala jsem ho.

„Nechci spát, když tě mám u sebe,“ řekl nesouhlasně, ale viděla jsem na něm únavu. Přece jen byl člověk.

„Lásko, já tu s tebou zůstanu, ale ty se musíš prospat. Přes den bychom si mohli zajít třeba do kina, ale to asi nepůjde, když se ti bude chtít spát.“

„Slibuješ, že tu se mnou budeš, když budu spát?“ ujišťoval se. Musela jsem se zasmát. Byl hrozně roztomilý.

„Slibuji. A teď už spi.“ Lehl si vedle mě a chytil mě za ruku. Přisunula jsem se blíž k němu, takže se naše těla dotýkala. Naštěstí bylo teplo, takže ho moje pokožka jen příjemně chladila. S úsměvem zavřel oči.

„Miluji tě,“ zašeptal ještě.

„I já tebe,“ řekla jsem šeptem, ale to už jsem slyšela, jak oddechuje. Usnul.

 

Kapitola 22. - Příběh II. - Shrnutí - Kapitola 23. - Touha II.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neobyčejný příběh lásky - Kapitola 23. - Touha I.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!