Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Není vlk jako vlk - 2

Stephenie Meyer


Není vlk jako vlk - 2Druhý díl... Co bude v balíčku? Jak zareaguje Bella? Co se stane ve škole? Nudila jsem se, a tak přibyl druhý dílek, :) konec sice je trochu uspěchaný, ale co se dá dělat. :D Přeji příjemné počteníčko a prosím o komentíky. :)

 

pohled Belly

 

Po otevření balíčku z něj vypadl ještě menší balíček, po otevření tohoto balíčku z něj zase vypadl balíček... (vtipné, pomyslela jsem si). Tohle se opakovalo asi pětkrát, než mi v ruce zůstala krabička velikostí podobná té od sirek. Když jsem otevřela i tuto krabičku, vypadl z ní papír. Třesoucíma se rukama jsem ho rozbalila. Stálo tam:

 

Isabello Swanová,

bylo by mi potěšením, kdyby jsi se se mnou sešla zítra v 16:00 u domu Cullenů.

Zdraví

E. C.

 

 

,Počkat, počkat... E. C.? Že by to byl on? Ale to nemůže být pravda, říkal mi, že už ho nikdy neuvidím. Odešel... a mě zde nechal...' honilo se mi hlavou několik málo vteřin po přečtení této krátké zprávy. Poté mi vzpomínky zalétly k jeho bronzovým nepoddajným vlasům a jeho neodolatelným topazovým očím... U srdce mě znovu zaškubalo. Nesmím na něj myslet a radši se rozhodnu, jestli na tu schůzku půjdu. Jistě, může to být trik, ale taky nemusí. Třeba je to on. Třeba si na mě vzpomněl a chce vědět, jak žiji. Možná, že mu na mně záleží... Ale dost! Přece se na mě vykašlal! A třeba to ani není on!

Takovýhle boj jsem sváděla sama se sebou, během toho jsem si sedla na postel a jedla teď už studené toasty. Nakonec jsem se rozhodla, že na schůzku půjdu. Proto jsem zhasla, schoulila se pod deku a chystala se spát, avšak myšlenky mi vířily v hlave a narážely do lebky, že se to nedalo. Dlouho jsem se převalovala na posteli, pak jsem to vzdala a šla si vzít prášek. Ten mi pomohl upadnout do bezesné temnoty.

 

Druhý den jsem vstala vlastně ihned po tom, co přestal působit prášek. Při pohledu na hodinky jsem zjistila, že bylo tři čtrvtě na sedm. Přešla jsem pokoj až k zrcadlu, sebrala kartáč na vlasy a snažila se urovnat to vrabčí hnízdo na hlavě. Potom jsem se oblékla a sešla dolů. Když jsem vešla do kuchyně, honem jsem si hodila vařit vodu na kakao, ze spíže sebrala dva rohlíky, namazala je a na jeden dala sýr a na druhý šunku. Ten se sýrem jsem dala na talíř a ten šunkový do pytlíku. Pak stačilo jenom udělat kakao a pití. Když jsem s tím skončila, vyrazila jsem do školy svým malým náklaďáčkem.

Sotva jsem přijela na parkoviště, nevěřila jsem svým vlastním očím. Nedaleko ode mně stáli dva urostlí mladíci, jeden měl vlasy hnědé, ten druhý  černé. Oba však měli zlaté oči, bledou kůži, no prostě ukázkoví upíři. Prošla jsem kolem nich, snažila jsem se jich nevšímat, ale přesto jsem věděla, že mě pozorují. Vtom zazvonilo a já šla do třídy.

 

Celou dobu oběda jsem je nenápadně pozorovala. Nejedli, samozřejmě, jen pozorovali děj kolem. Všichni lidé na obědě je pozorovali, jako předtím je. Vlastně, nebylo se čemu divit, byli oba opravdu hezcí. Bylo na nich vidět, že se násilím drží, aby někoho nezabili a podle jejich pohledu jsem ten někdo mohla být já. Ano, dívali se mým směrem. Naštěstí právě zazvonilo a já šla na další hodinu.

 

Po škole jsem přijela domů, napsala vzkaz Charliemu, převlékla se do věcí do lesa a vydala se ke Cullenovic domu. Když jsem tam dorazila, nikdo tam nebyl.

Rozhlížela jsem se kolem dokola a čekala tam celkem dlouhou chvíli, když se za mnou ozvalo: „Bello? jsi to ty?“ A já se překvapeně otočila.

 

 

pokračování příště :P :)

 

Třetí díl



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Není vlk jako vlk - 2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!