Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Němý pláč - 3. kapitola

jasper v breaking dawn


Němý pláč - 3. kapitolaUž jsem tu s dalším dílečkem. Hlavně kvůli euntě, jsou s ní super kšefty... "oD
Tentokrát jsem se nad vámi slitovala a udělala jsem hezký konec.

 

3. kapitola

„Promiň, já jí neviděla,“ ozvalo se omluvně za mnou, a já poznala ten hlas. Chvíli mi trvalo, než mi došlo, komu patřil. Rychle jsem se otočila a v zadní řadě uviděla, to co jsem nikdy nečekala.

 

Tři páry zlatých očí mě pozorovaly, srdce mi bušilo o závod a já se od nich nemohla odtrhnout. Až když Edward sklonil hlavu a Jasper s Alicí se na sebe zoufale podívali, otočila jsem zpět na přednášejícího. Musela jsem se pevně chytnout desky stolu, zavřít oči a zhluboka dýchat, aby mě to nepoložilo. Zatmívalo se mi před očima a já si přála být sto mil odtud.

Co když si všimnou, že jsem jiná? Bylo to nepravděpodobné, vždyť jsem od člověka k nerozeznání. A co Nessie! Hlavou se mi honilo tolik myšlenek, že jsem si je ani nedokázala uspořádat. Co teď budu dělat?! Znovu jsem se ve zmatku podívala do zadní řady kde byli, ale tam už nikdo neseděl, lavice byla prázdná. Strnula jsem a nemohla popadnout dech. To není možné, přeci se mi to nezdálo... Cítila jsem, že tohle na mě bylo moc a pak, nic. Tma.

 

„Slečno, slečno...“ ozývalo se odněkud, chvíli mi trvalo, než jsem si uvědomila, že to volání patří mně. Zamžikala jsem víčky do světla. „Už se probouzí,“ říkal ten ženský hlas znovu.

To už jsem se koukala do obličeje starší ženy, nejspíš ošetřovatelky, ano, byla to zdravotnice a já byla ve školní ošetřovně.

„Už jsem si myslel, že jsem potkal Šípkovou Růženku,“ zasmál se vedle mě kluk s milým úsměvem a se širokými rameny, nejspíš posiloval a blonďaté vlasy mu padaly do modrých očí. Nechápavě jsem se na něj podívala. „Hmm... Promiň, já jsem Timy, Timoty, ale říkej mi Timy. Seděl jsem vedle tebe a když jsi odpadla, donesl jsem tě sem.“

Vůbec jsem si na něj nevzpomínala. Vlastně, ani nevím s kým jsem dnes vůbec seděla v lavici. Nabídl mi ruku a já jí přijala. „Dík... Bella,“ představila jsem se.

Sestřička se mě zeptala na celé jméno a pak vyhledala mou kartu.

„Isabella Swan, dva měsíce po porodu, že? Jinak zdravá, bez alergií,“ pokývala hlavou. „Měla byste o sebe víc dbát, napíšu vám nějaké vitamíny.“

Pak mě zběžně prohlídla, donutila mě vypít sklenici čehosi a po dalších deseti minutách ležení se zvednutýma nohama mě propustila. Po celou dobu ležení mi dělal společnost Timy, byl docela milý a snažil se mě pobavit, i když mu to moc nešlo, ale snaha se cení. Trochu ho zaskočilo, když zjistil, že mám dítě, ale pak začal vyprávět o svém tříletém synovci, neuniklo mi, jak je z něho nadšený. Nebýt toho, že celou konverzaci obstaral sám..

„Ještě jednou dík.“ Zvedla jsem se, vzala si od sestřičky recept na ty vitamíny a chtěla jít do učebny si pro věci, doufala jsem, že je tam ještě najdu.

„Bello,“ zavolal za mnou a podával mi mojí tašku, „už jsem nám přinesl věci.“

Nevěřícně jsem se na něho koukla. „Kdy jsi je přinesl?“

„Když jsi byla mimo. Skoro patnáct minut,“ pískl obdivně. Jen jsem vykulila oči a on pokračoval dál. „Víš, já bych nechtěl, aby to vyznělo blbě, ale já se vsadil s kámošema, že se mnou půjdeš na rande. Tak jsem se chtěl zeptat, jestli by jsi nešla na večeři.“ Sklopil oči, styděl se. „Ale ne protože jsem se vsadil, ale proto, že se mi líbíš, jsi vážně hezká, i když toho moc nenamluvíš,“ kuňkal rychle. Vždyť mě ani jednou nepustil ke slovu, vykulila jsem na něho oči.

„Promiň, ale já nemůžu,“ omluvila jsem se mu, „nemá mi kdo hlídat dítě.“

„Chápu,“ řekl a odešel. Až když jsem pozorovala jeho záda, tak došlo mi, že si to vyložil jinak, než jsem chtěla. Bral to jako výmluvu, a ne jako holý fakt.

Studenti začali vycházet z učeben a rozcházeli se do dalších hodin. Přidala jsem se k nim, a už jsem chtěla zajít do třídy, když jsem si všimla Timotyho stojícího uprostřed hloučku kluků, trochu se mi ho zželelo. On mi pomohl a já ho odbyla. Vydala jsem se k němu a oči kluků se ke mně obdivně otočily. Až teď jsem si uvědomila, že na mě tak zírají všichni kluci na chodbě a nejen jejich partička, dívky mě častovaly nepříliš lichotivými slovy. Nikdy jsem si toho nevšimla, nejspíš proto, že jsem měla plnou hlavu jen Nessie.

„Timy, mohla bych s tebou mluvit?“ vyzvala jsem ho. Překvapeně se na mě podíval a poodešel od skupinky, která stejně špiclovala uši. „Víš, já jsem myslela vážně, že nemůžu, ale napadlo mě...“ nadechla jsem se.

„Co?“ zeptal se zvědavě.

„Že bych mohla pozvat na večeři já tebe, ke mně domu, uvařím,“ řekla jsem a hlouček za námi zalapal žárlivě po dechu.

„Já...“ vykoktal a došla mu slova. Tomu jsem se musela zasmát, ale asi jsem to neměla dělat, protože na mě zůstal fascinovaně čučet.

„Co zítra?“ navrhla jsem a on kývnul. S tím jsem odešla na další hodinu.

Po skončení jsem se vydala pro Nessie, měla jsem cestu okolo parkoviště. Do nosu mě udeřila povědomá vůně a nemohla si jí k nikomu a k ničemu přiřadit. Otočila jsem ze tím pachem a pozorovala odjíždějící zadek stříbrného volva.

Zatřepala jsem hlavou. Už mám zase halucinace.

 

 

((-- shrnutí --))



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Němý pláč - 3. kapitola:

 1
3.
Smazat | Upravit | 14.12.2013 [11:47]

Halucinacie urcite nema. Milujem po iedky, kde ma Bella nejake deti a ze Edward odisiel a potom sa vratil a Bella mu povedala, ze je to jeho dieta, ale to je len tak po mimo. Proste super. Neviem odhadnut Timiho - teda nie je teraz, mozno neskor. Dufam ze to co sa Belle snivalo sa stane naozaj a neostne to snom. Proste super, ale i to slovo nevystihuje tuto poviedku.

2. kikuska
07.07.2011 [23:24]

Tak halucinácie hej? To ma podrž. Ja myslím, že tam boli naozaj. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.06.2011 [20:41]

ForevergirlSuper, super, super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!