Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Navždy trinásťročný - 6


Navždy trinásťročný - 6Táto časť sa bude odohrávať v novom prostredí, čo však nezabráni hlavným postavám poriadne rozprúdiť atmosféru, nech už je akákoľvek... Prajem príjemné čítanie.

6. kapitola - No school... No problem!

 

„Škola?“ zvýskol vydesene Chris po tom, ako mu Carlisle do rúk vhodil čisto nové učebnice. Zrakovými signálmi vysielal SOS správy, ale u nikoho nenašiel ani náznak podpory.

„Myslíte, že takého prcka príjmu na strednú?“ Nessie s úsmevom zavrtela hlavou. Chris jej úsmev opätoval, vôbec na sebe nedal badať akékoľvek rozhorčenie. Pevne uchytil svoje knihy a podišiel k Renesmee. Na jej kopu, ktorú držala v rukách, priložil aj svoju, takže to s Nessie poriadne trhlo, keď o seba obe kopy prudko narazili. Dvadsať učebníc siahalo až nad jej hlavu, Chris sa s rovnakým úsmevom, ako mu pred chvíľou venovala ona, vyšvihol na špičky, aby na ňu dovidel.

„Mňa aspoň vidno od zeme,“ skonštatoval a víťazoslávne sa usmial. Dobrá nálada mu vydržala necelých desať sekúnd, kým sa Renesmee s trasúcimi rukami nerozhýbala a s ešte väčším nadšením sa postavila Chrisovi na nohy. Teraz pre zmenu trhlo ním, keďže to všetko, čo držal len na svojich chodidlách čosi vážilo a knihy mu neúprosne vrazili do hrude. Oprava: Nessie mu ich vrazila do hrude. Svojimi rukami ich musel pridržiavať, aby všetky nepopadali, medzitým, ako Nessie sklopila pohľad, aby na neho mohla samoľúbo zízať... zhora.

 

„Ste ako malé deti!“ Zasmial sa Emmett a zložil protestujúcu Nessie z Chrisových nôh.

„Choďte sa pripraviť, o chvíľu vyrážame,“ zavelil Carlisle a všetkých troch za radom vystrkoval zo svojej pracovne.

Nessie sa rozbehla na koniec dlhej chodby, aby pribehla do izby ako prvá, čo sa jej aj podarilo. Treskla dverami, až ich skoro vyrazila z pántov a v zámke zavrtela kľúčikom. Spokojná sa otočila chrbtom k dverám a...  zbadala, že jej plán totálne stroskotal pri pohľade na vagabunda, ktorý sa s protivným úsmevom rozvaľoval v jej posteli.

„Vidím, že si nám zabezpečila súkromie...“ Zvodne sa na ňu usmial, nebyť jeho arogantného výrazu, ktorý mu akosi neschádzal nikdy z tváre, určite by sa jej srdce zastavilo na pár úderov.

S kľúčikom pevne zovretým v ruke podišla k posteli. S rovnako zvodným pohľadom sa k nemu začala pomaly naťahovať. Chris sa na ňu zmätene pozrel. Žeby mu tak ľahko podľahla?!

„Len si čosi vezmem,“ zašepkala nežne a prudko vytiahla svoje šaty spod Chrisovho napnutého tela. Hneď sa cítila o niečo lepšie, keď nechala šokovaného spolubývajúceho za svojím chrbtom a pobrala sa do kúpeľne, kde sa v pokoji prezliekla a upravila.

Zahľadela sa na svoj odraz v zrkadle a zhrozene pokrútila hlavou. Ako poloupírka sa mu krásou vôbec nevyrovnala. A okrem toho ju hnevala aj jej slabosť! Rozhodla sa s ňou skoncovať. Hneď teraz. Nenechá so seba robiť hlupaňu a už vôbec mu neskočí na tie jeho rečičky!

Zhlboka sa nadýchla a vyrútila sa z kúpeľne cez chodbu rovno do predsiene. Prečo jej to, preboha, tak sťažuje? Pomyslela si, keď ho znova uvidela. Bol oblečený v čiernej hrubej bunde, spod ktorej mu vykúkalo tmavé obtiahnuté tričko. Okolo krku mal obmotaný modročierny vlnený šál... Samozrejme, že to pochopila. Jeho obľúbená farba bola čierna. Nessie si radšej ani nepriznala, na čo v skutočnosti pomyslela. A so sklopeným zrakom si vzala svoju tašku.

Chrisovi pre istotu nevenovala pozornosť ani počas jazdy, ani v škole. Napriek tomu, že hlasné povzdychy mladých slečien jej značne komplikovali jej dnešné predsavzatie. Tešilo ju však, že ani ona neostala pozadu, chlapci sa priam bili o možnosť byť v jej blízkosti. No, ale to by tam samozrejme nesmel byť Chris, aby jej všetko prekazil...

 

Kedykoľvek sa pri nej niekto objavil, niekto o koho prejavila záujem, Chris sa okamžite postavil po jej boku a všetkým dal jasne najavo, že na Nessie mu nikto nesiahne. V určitých chvíľach to vyzeralo, akoby spolu skutočne chodili... Nessie to spočiatku imponovalo, no myšlienka, že ten Chrisov ochranársky pud vyvolal Carlisle svojou možnou požiadavkou, jej dosť prekážal.

Bolo síce zábavné sledovať Chrisa v úlohe žiarlivého priateľa, ale oveľa zábavnejšie bolo, keď mu Nessie naschvál jeho snahu kazila a podkopávala jeho autoritu, kde len mohla...

 

„Pôjdeme niekam po škole?“ Tak toto už bol piaty návrh, ktorý dnes Nessie dostala. Výnimočne však prikývla, aj keď chalan, ktorý ho predniesol, nebol nič extra. Medzitým, ako mu odkývala každé slovo, si všimla, že v skutočnosti každého chalana porovnáva s tým, na ktorého si zakázala aspoň päť minút myslieť. Musela priznať, že mu nesiahali ani po päty...

„Tak, počkám ťa po škole...“ dokončil svoj monológ a potom sa „smilne“ usmial. Nessie sa zamyslene otočila, aby mu úsmev nemusela opätovať. Bohužiaľ, si ale nevšimla, že tesne za ňou už niekto stojí. Zošity a peračník jej vypadli z rúk a ona tvrdo dopadla na gumenú podlahu.

S hlasným „au“ zdvihla pohľad nahor. Tlmene zavrčala.

„To si spravil naschvál!“

Chris pomaly natiahol ruku, Nessie naňho vypleštila oči. Možno to naozaj neurobil schválne, pomyslela si a s úsmevom sa natiahla tiež. No, keď namiesto nej zdvihol svoju knihu, ktorú mu nechtiac zvalila spolu so svojimi vecami, mohla sa spokojne poklepať po hlave, aby sa utvrdila v tom, aká je dutá...

„Dúfam, že sa ti nič nestalo...“

„Stalo, ty...“ rozkričala sa Nessie, no v prostriedku vety sa zastavila.

Nehovoril to jej, ale svojej knihe láskyplne ju hladkajúc po obale. „Neboj sa, to zlé dievča ti už nič nespraví. Ja ťa ochránim.“

 

Nessie urazene zomkla pery a zahanbene sa vyšvihla na nohy. Zdvihla si veci.

„To si trocha prehnal, kamoš,“ prehovoril jeden z Nessienych nápadníkov nepriateľským tónom.

 

Chris mu nevenoval ani jediný pohľad.

„Čo keby si šiel do hajzlu, kamoš?“ opýtal sa, ale jeho zastretý pohľad predurčil znenie otázky na príkaz.

Chalan sa naňho pozrel vystrašeno-bezmocným pohľadom a potom sa rozbehol... do hajzlu!

 

 


Túto kapitolku venujem ada1987, ďakujem za tvoju podporu... Prosím vás o veľa komentárov a názorov. Viem, že táto časť nebola žiadna sláva, ale za tú snahu (prepisovala som ju na 3-krát) by som si zaslúžila aspoň smajlíka, nie?

 

5. kapitola - 7. kapitola ... moje zhrnutie ...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Navždy trinásťročný - 6:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!