Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Může upír bydlet na intru? - 11. kapitola


Za jedenáct komentářů od vás k desáté kapitolce. Bella se necítí zrovna ve své kůži. Bude tu skok v čase. Komenty prosím, vkládám to na rychlo, tak mě prosím omluvte.

MŮŽE UPÍR BYDLET NA INTRU? – 11. KAPITOLA

„Demetri, proč se s tebou nikdo nebaví?“ zeptala jsem se ho, jakmile za sebou zavřel dveře.

„Princezno, každý mě tu má za Arova špeha nebo mě odsuzují za mou důvěrnou službu Arovi. Já ale nejsem Félix nebo Heidy,“ řekl naštvaně se skloněnou hlavou a já se posadila do svého křesla.

„Posaď se. A jak se rozhodli Felix a Heidy?“ zeptala jsem se ho.

„Heidy se rozhodla pro svobodu. Na tu se nezlobím, ale Felix se rozhodl pro stálou službu Arovi. Už nejsme nejlepšími přáteli,“ řekl a sedl si na židli.

„To je škoda, ale doufám že se nepotkáme. Ne kvůli tobě, ale musel by být boj. Aro si to nenechá líbit,“ řekla jsem a sledovala reakci Demetriho.

„Máte pravdu princezno, Aro by si to za normálních okolnostech nenechal líbit, ale teď jste v přesile, kdyby jste nebyla jen tady na hradě, ale vydala byste se s námi i za hradby, tak byste zjistila, že většina upírů je vám nakloněna a pak je dalších pár neutrálních. Aro ztratil svou velkou moc. Někdo radši ani nechodí na jižní polokouli,“ sdělil mi Demetri oddaně.

„Ale to znamená, že lidi na severní polokouli budou vyvražděny až moc rychle,“ lekla jsem se.

„Děláme co můžeme, princezno,“ snažil se mě uklidnit Demetri.

„Můžeš jít Demetri. Počkej, souhlasil bys s tím, že bys vedl odboje proti …?“

„Jistě princezno,“ souhlasil a zmizel.

„Eduarde! Jane! Ke mně do pracovny!“ zavolala jsem ze dveří.

Přiběhli spolu a Jane se ještě narychlo upravovala. Eduard měl rozčepýřené vlasy. Ouvej. Asi jsem je vyrušila.

„Bello,“ zavrčela Jane a mě šokovala.

„Jane, uklidni se a posaď se. Ty Eduarde také. Jak to vypadá venku? Za zdmi Volterry?“ zeptala jsem se jich a sledovala je ze svého křesla.

„Měla bys to tu přejmenovat,“ procedila skrz zuby Jane, které Eduard věnoval káravý pohled a ona se zklidnila.

„Zatím to je pod kontrolou, princezno,“ odpověděl mi klidně Eduard.

„Nechcete mi něco říct? Takhle Jane neznám, co je s ní Eduarde. Ty to prý budeš vědět,“ usmála jsem se a sledovala jejich oči.

„Kdo… Kterej šmejd… promiňte princezno, ale kdo vám to řekl. Kdo to musel hned oznámit veřejnosti,“ rozčiloval se Eduard. Nikdy jsem ho neviděla tak zuřit.

„Klid. Klidně si spolu buďte, já vám to přeji, ale nesmí vám to bránit v práci. Doufám, že mě pozvete na svatbu, jestli bude,“ usmála jsem se na ně.

„Jistě,“ řekl zase klidně Eduard.

„Bello, děkuji,“ poděkovala mi Jane a já je propustila.

 

Pohled Mary:

Měla jsem toho plné zuby. Bella se odhlásila úplně ze školy a semnou se už ani naše pata nebavila. Edward byl skleslí a moc toho nenamluvil jako dřív. Alice mě párkrát vytáhla s Rose na nákupy a podnikali nějaké výlety. Alec nevěděl vůbec nic a to se jednalo o jeho rodinu. Byla jsem na Bellu naštvaná, ale byla jsem si jistá, že kdyby se tu objevila, tak bych jí odpustila. Strašně mi chyběla. Psala jsem jí e-maily, ale ona mi neodepisovala. Zpovídala jsem Aleca, ale ten nic nevěděl a mezi námi to zajiskřilo. Byli jsme na stejné lodi, ale měla jsem strach, abych ho neztratila jako Bellu.

Asi po měsíci měli konečně zprávy o Belle. Musela ukončit studium, aby se mohla starat o rodinný dům. Alec měl dostudovat. Měla jsem jistotu, že tu s ním zůstanu ještě aspoň dva roky. Teda doufám.

Blíží se vánoce a Bella se tu ani jednou neobjevila. Řekli jsme si, že si dárky dávat nebudeme, protože mě by to stálo všechny úspory. Před vánoci jsme ale ještě měli zápasy. Basketbalový a fotbalový byl ve stejný den a to 22.12. Přesně před prázdninami.

 

Pohled Belly ve stejném čase:

 

Šla jsem po chodbě do sálu na audienci. Nesnášela jsem je. Bohužel to pár upírů vědělo a naschvál mě provokovali a chodili s úplnou blbostí.

„Princezno, konečně jste dorazila,“ vydechl jeden upír. Okolo něj bylo několik upírů z mé gardy a drželi ho pevně.

„Co se tu děje?“ zeptala jsem se Sebastiana, protože on tomu dával pořádek.

„Rozhlašoval o vás, princezno, že jste se zabila,“ odpověděl mi Sebastian a bylo na něm poznat, že to přesně nechápe.

„Správně, zabila jste své srdce, princezno,“ souhlasil ten odsouzenec.

„Co ti je do toho a kdo vůbec jsi?“ zeptala jsem se ho a on si sundal kapuci. Zarazilo mě to. Byl to vegetarián, což znamená, že zná Edwarda Cullena.

„Eleazar, princezno,“ odpověděl mi.

„Pusťte ho!“ rozkázala jsem. „Proč to rozhlašuješ?“

„Řekl jsem to jen tomu, u koho jsem si byl jistý, že mě dovede k vám,“ řekl mi a podíval se mi zpříma do očí.

„Tak co chceš?“ zeptala jsem se ho.

„Netrapte ty, kteří vás mají rádi. Využívají to jiní,“ řekl a už nepromluvil.

 

Pohled Jane:

„Jane! Eduarde!“ ozval se pronikavý hlas Belly, zrovna v tu nevhodnou chvíli, která existuje. Zavrčela jsem.

„Máme problém,“ vydechl Eduard.

„Proč? Ona zase zklidní,“ utěšovala jsem svého miláčka.

„Bellu napadl upír a její štít ho neodrazil. Byl to Rumun a Belly štít slábne, protože není šťastná,“ vstal rychle Eduard a oblékal se.

Vběhli jsme do sálu, kde měla mít Bella zrovna audienci. Eduard si to namířil rovnou k ostatkům těla z toho Rumuna a já k Belle.

„Jane, nech mě!“ rozkázala mi a já musela uposlechnout.

„Omlouvám se,“ řekla jsem potichu a sklonila hlavu na důkaz zklamání.

„Máme tu problém a já ho musím vyřešit. Vzpouzeni od Ara na mě útočí po troškách a snaží se to svrhnout na někoho jiného, ale já jsem v něm poznala jednoho upíra z Arovi gardy. Jane vezmi si pár upírů a běžte to vyřešit,“ Bella byla naštvaná.

„Proč já? Ať jde Demetri nebo Sebastian,“ poprvé za Belly vládu jsem se vzpouzela.

„Demetri jít nemůže, protože to byli jeho přátelé a nedokázal by je zničit a Sebastian by proti nim neměl šanci, protože by na něj použili dar. Armáda nemůže bojovat bez vůdce,“ odbyla mě. Ona mě odbyla. Copak nechápe, že chci být s Eduardem, který se mě právě snažil mírným zakroucením hlavy zastavit, ale já jsem se nedala. Byla jsem naštvaná.

„Já nejsem jako ty, že bych vydržela bez svého manžela. To, že trpíš ty neznamená, že budu trpět i já,“ vyjela jsem po ní, ale ona byla taky při ráně a tak se nenechala.

„Tak za sebe najdi náhradu, ale tady jeden z vás zůstane. Klidně oba, ale chci tu mít někoho ze své ochranky,“ navrhla mi a dívala se mi zpříma do očí. Nevydržela jsem a musel jsem uhnout pohledem.

„Kohokoliv?“ zeptala jsem se jí, protože jsem dostala nápad.

„Někoho, kdo umí vést a nezradí!“ přitakala mi a odešla do své pracovny.

Nevnímala jsem pohledy, které mě sledovali a šla někam mimo doslech zavolat Alecovi. Tento rozhovor nesmí nikdo slyšet, protože by to Belle řekli. Vytočila jsem Alecovo číslo a on to hned vzal.

„Jane, stalo se něco?“ zeptal se se strachem.

„No, jak bych to řekla…“

 

12. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Může upír bydlet na intru? - 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!