Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Minulosť si nás nájde - 12. kapitola

Edward a Bella


Tak čo chcel Edward u Belly v sprche? Príjemne čítanie vám praje Ariana.

Už som bola v sprchovacom kúte, keď som odrazu cítila niečie ruky na mojom brušku. Rýchlo som sa otočila a predo mnou stál Edward. Šokovane som zaklipkala očami. Mal na sebe len roztržitý úsmev. Nehanebne som zbehla pohľadom po jeho tele. Cítila som, ako sa mi červeň hrnie do tváre a srdce mi šprintuje ako na pretekoch. Aj dych sa mi zrazu splašil. Nedokázala som od neho odtrhnúť pohľad. Bol ako socha Dávida z bieleho mramoru a ja som sa popri ňom cítila tak obyčajná. Rýchlo som sa mu otočila chrbtom.

„Edward, čo tu robíš?“ spýtala som sa ho šeptom. Pozrela som sa na neho cez rameno a on sa len pousmial. Z poličky vzal sprchový gél.

„Prišiel som si ťa umyť,“ pošepkal mi do ucha, pričom sa mi ľahko dotkol ušného lalôčika. Jemne som sa otočila, no on sa laškovne zasmial. Vytlačil si na ruku trochu gélu a začal mi umývať ramená.

„Otoč sa,“ zavelil troška panovačne a ja som poslúchla. Chladnými rukami skĺzaval moje telo. Najprv mi namydlil chrbát. Kontrast jeho chladných rúk ku kvapôčkam teplej vody sa dal prirovnať k upokojujúcej masáži. Ja som však nemohla byť pokojná, keď za mnou stál nahý Edward a stále, keď sa presunul na moje ramená, sa na mňa trocha pritlačil svojim telom a ja som šalela.

Rukou zbehol po mojom boku na bruško a pritlačil sa ku mne celým telom. Na zadočku ma zatlačilo jeho vzrušenie a ja som sa skoro neudržala na nohách. Jemnučkými a ľahkými pohybmi mi začal hladkať bruško a ruka mu stále skĺzavala nižšie a nižšie. Presne som vedela, čo chce a bolo to totožné s mojimi túžbami. Chcela som ho, túžila som po ňom, prahla som po ňom.

Zozadu ma nežne pobozkal na rameno a ruka mu akoby náhodou skĺzla do môjho lona. Zaklonila som hlavu a roztúžene vzdychla. Neovládla som sa. Edward ruku neodtiahol, ale jemne ma začal hladiť. Rýchlo som mu chytila ruku, no on sa nedal. Druhou rukou mi zovrel ramená a druhou ma začal ešte intenzívnejšie hladiť. To sa nedalo vydržať. Prestala som sa ovládať a hlasno som stonala. Edward ma po chvíli pustil, no to som mu už nebola schopná v ničom brániť.

Otočil ma tvárou k sebe a oprel o kachličky za mnou. Ruky si oprel k mojej hlave a vášnivo ma bozkával. Jeho jazyk vypĺňal moje ústa s takou naliehavosťou, že som sa začala pociťovať nedostatok kyslíka. Oslobodila som sa od jeho pier a on sa razom vrhol na môj krk. Jeho ruky hladili každý kúsoček môjho tela. Boli všade, kam dosiahli.

Po chvíli presunul svoju pozornosť na moje prsia. Rukou rozmaznával jedno a pery sa zatiaľ starali o to druhé. Celá som sa chvela. Bola mi zima a teplo zároveň. Chvíľu som doslova vrela a o pár sekúnd ma otriasala zima. Takéhoto som Edwarda nepoznala. Vychutnával si ma a jeho pohyby boli sebaisté. Nezaváhal ani na sekundu.
Už som to nedokázala vydržať. Chcela som ho a vôbec som sa za to nehanbila.

Chytila som ho pod bradu a vytiahla ho k svojej tvári. Náruživo som ho pobozkala a teraz som ja vyplnila jeho ústa svojím jazykom. Žiadostivo sa ku mne pritlačil. Rukami som skĺzla cez jeho hruď, až na podbruško a odtiaľ som dlaňou prebehla po jeho tvrdej mužnosti. Edward mi hlasno vzdychol do pier a moje útroby vyplnila sladkosť jeho dychu.

Začala som ho rytmicky hladiť a on privrel oči a hrdelne zavrčal. Potešilo ma to. Potešila ma vedomosť, že mu dokážem spôsobiť slasť. Než som sa stihla spamätať, mala som nohy obtočené okolo jeho pevných bedier a chrbtom som sa opierala o studené kachličky. Edwardov pohľad ma spaľoval. Díval sa mi do očí a tie mu temneli. Z tváre mi odtiahol pramienok mokrých vlasov.

„Chcem ťa. Chcem, aby si mi celá patrila. Buď moja,“ chrapčal mi do ucha plný túžby. Nezmohla som sa na viac, než na prikývnutie. Edward sa mi prisal na pery a opatrne nasmeroval svoju tvrdú špičku do môjho lona. Zacítila som ho a to mnou doslova otriaslo.

Tak veľmi po ňom túžim, pomyslela som si. Sama som sa k nemu pritlačila a tým nás spojila na doraz. Zahryzla som sa do Edwardovho ramena, aby som nevykríkla, no on hlasno zastonal. Omotala som mu ruky okolo krku a spolu sme začali tancovať ten zmyselný tanec dvoch túžiacich bytostí.

„Pomalšie,“ šepol mi po chvíli Edward. Pozrela som mu do tváre. Jemne sa usmieval a ja som nechápavo zodvihla obočie. Veď on môže do nekonečna. Edward ma pohladil po líci a pokračoval v jemných a o dosť pomalších prírazoch.

„Nechcem ublížiť tomu maličkému,“ pošepol a ja som sa anjelsky usmiala. Vzrušene som zavrčala, čím som Edwarda trocha prekvapila.

„Ja chcem rýchlejšie,“ pípla som trocha zahanbene, ale len trocha. Edward však nezrýchlil a tak som si ho k sebe silno pritiahla.

„Nevieš, že tehotným musíš plniť priania?“ Pritlačila som sa na tie dokonalé pery a Edward okamžite počúvol moje želanie. Začal sa hýbať rýchlejšie a rýchlejšie a ja som bola na vrchole blaha.

Vykríkla som a ochabla ako handrová bábika. Chvela som sa na celom tele. V hlave mi vybuchoval ohňostroj pocitov. Bolo to ako plávať v sladkom mede rozkoše. Edward sa prestal hýbať, keď som dosiahla ten najúžasnejší orgazmus na svete. Chcela som, aby pokračoval, no on sa len pokrivene usmial. Postavil ma na nohy a tie sa mi triasli ako malému dieťaťu. Edward ma zabalil do uteráka a vzal do náručia.

„Milujem ťa,“ šepol mi do ucha a následne ho pobozkal.

„Aj ja teba,“ zašepkala som mu naspäť.

„Som ten najšťastnejší muž na svete a za to vďačím tebe a nášmu dieťatku.“ Položil ma na posteľ a ľahol si vedľa mňa. Stiahol na mňa prikrývku, no ja som ju zas nesúhlasne skopla. Pretočila som sa nad Edwarda. Ruky som mu zdvihla nad hlavu. S úsmevom sa mi úplne poddal. Nahla som sa a pobozkala ho na nos.

„Chceš, aby som bola aj ja šťastná?“ opýtala som sa pobavene. Edward prekvapene, ale oddane, prikývol.

„Budeš mi musieť dať viac,“ šepla som zmyselne a hneď som sa pohodlne usadila nad jeho lonom.

Posadil sa a oprel sa čelom o to moje. Pritiahol si ma k perám. Vzrušenie prešlo celým mojím telom, lebo som ho ešte nikdy v živote nepocítila tak hlboko. Vyrazilo mi to dych. Aj Edwardovi to bolo očividne príjemné, lebo jeho hruď zavibrovala a slastne privrel oči. Začala som sa na jeho tele pohojdávať a on mi s rukami zloženými na mojom zadočku pomáhal.

„Pripravuješ ma o rozum,“ šepol, keď som sa k jeho telu opäť pritlačila tak intenzívne, že som ho ucítila na svojom absolútnom dne. Triasla som sa rozkošou. Cítila som, že sa znova blížim k tej najväčšej slasti, ale to som nechcela. Bol rad na Edwardovi. Chcela som ho uspokojiť a dopriať mu rozkoš, akú dával on mne.

Na chvíľu som preto spomalila, no Edwardovi sa to nepáčilo. Jediným rýchlym pohybom ma prevalil na chrbát a začal intenzívne prirážať k môjmu telu. Naberal rýchlosť a v jeho tvári bolo vidieť dokonalé sústredenie. Čeľusť mal napätú a každučký sval na jeho tele sa dokonalo rysoval pri tých slastných pohyboch. Išla som zošalieť. Bol nádherný, dokonalý a celý môj. Ja som mu vládla, patril mi.

Cítila som, ako sa moje lono rytmicky sťahuje. Dokonalý pocit uspokojenia mnou doslova pretekal. Nechcela som na sebe dať vedieť, že som znova podľahla jeho dráždeniu, ale on si to, samozrejme, všimol. Počul môj tep a splašený dych. Cítil aj tie drobné sťahy v mojom tele. Vykúzlilo mu to na tvári jemný úsmev. Pritiahol sa k mojim perám, ale tentokrát ma nenechal vydýchnuť. Pokračoval v nasadenom tempe ešte pár sekúnd, počas ktorých som sa prehýbala ako steblo trávy. Myslela som, že od rozkoše umriem. Začala som ho doslova škriabať po chrbte a zatínať päste. Musela som sa ho pevne držať, aby som od tej rozkoše nevyletela do vzduchu.

Edward sa v sekunde prudko napäl a hlasno vydýchol. Ten výdych bol pretkávaný hlbokým zastonaním, ktoré trocha pripomínalo aj jemný výkrik. Omámene som sa mu dívala do tváre. Jeho oči pretekali láskou a spokojnosťou. Pritlačil sa ku mne, ale stále sa ma dotýkal len jemne. Nedoľahol na mňa svojou váhou. Bral ohľad na moje bruško, ktoré rýchlo pohladil a usmial sa.

„Si nádherná, dokonalá a si tá najúžasnejšia milenka sveta. Pripravuješ ma o rozum. Zbožňujem ťa. Potrebujem ťa k svojmu životu. Potrebujem vás oboch,“ šepol a sklonil sa k môjmu brušku, aby ho pobozkal. Tým pohybom oddialil naše telá a rozpojil ich. To sa mi veľmi nepáčilo. Nesúhlasne som zakňučala.

Edward pobozkal moje bruško a pretočil ma nad seba. Poprikrýval ma a cípy periny podo mňa starostlivo popodsúval, aby ma nechladil. Pobavene som ho sledovala. Bola som neskutočne unavená a vlasy som už mala takmer suché. Edward ma pobozkal na čelo a začal si pobzukovať jemnú melódiu. Dokonalo uspokojená a plná lásky som zaspala. Edward ma ešte hladil po chrbte a ja som sa cítila neskutočne šťastná.


Vzhľadom na môj vek som o napísanie kapitoly +18 požiadala Lolalitu. Spolu vám prinášame túto kapitolku a dúfame, že sa vám páčila. :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Minulosť si nás nájde - 12. kapitola:

 1 2   Další »
12. E.T.
20.01.2012 [23:00]

Snad aby nebyl jako socha Davida! Emoticon Ten přece za moc nestál! Emoticon (Ano je tam dvojsmysl. Emoticon )

05.01.2012 [22:54]

77Alex77 Emoticon Emoticon Emoticon tedááá....vám sa to fakt podarilo, dievčatá!!! ja pozerámmmm Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon uzasnééé Emoticon

10. martty555
31.12.2011 [17:31]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Mňamka
31.12.2011 [11:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. marcela
31.12.2011 [9:29]

Skělý,opravdu skvělý. Emoticon Emoticon Emoticon

30.12.2011 [23:33]

KatarinaCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. viktorka
30.12.2011 [23:10]

Tiež som si hovorila, že ten štýl poznám. Lolalita, kto iný. Emoticon Dokonalé.

30.12.2011 [22:27]

nikaokA ja že mi je nejaký známy tento spôsob písania... hlavne to s tou hruďou, že mu zavibrovala... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon páááni Lolalita... tuším si sa prekonala... bolo to naozaj krááásneee Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon naozaj úúúúžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.12.2011 [21:49]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.12.2011 [21:39]

Sanasami Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon no coment

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!