Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mám krásný život, Edwarde - 3.

Dakota


Mám krásný život, Edwarde - 3.Co kdyby se Edward rozhodl nestát stranou? Jak se asi zachová Jake, až objeví bandu upírů v jeho domě?

Jacob:

„Ahoj tatí!" vyjekla Alice a skočila mi kolem krku. Usmál jsem se.

„Ahoj. Jak jsi se měla ve škole?" zeptal jsem se, zatímco jsem ji připoutával do sedačky.

„Bylo to perfektní. Terry se se mnou podělila o čokoládu, co dostala včera k narozeninám. A dostala jsem další Áčko!" chlubila se dcerka. Spokojeně jsem zasedl na místo řidiče.

„Jak jsi se měl v práci?" otočila se na mne zvědavě. Tohle na ní zbožňuju. Myslí v jednom kuse na ostatní. I v jejím nízkém věku dokáže klidně debatovat s dospělými. Občas pochybuju, jestli vůbec tak inteligentní dítě je moje.

„Perfektně. Zrovna mi dovezli na opravu další auto. Skvělé. Volvo. To jsem ještě neopravoval." Viděl jsem periferně její úsměv. Měla radost, že jsem nadšený. Roztrhala by se pro ostatní. Připomínala mučednici Bellu víc, než to bylo možné.

Jak jsme se blížili k domu, zpozorněl jsem. Před příjezdovou cestou stály dvě auta. Zasyčel jsem. Co to má znamenat? Sakra. Kdo si teď přijel na návštěvu? Do nosu mne udeřil upíří puch a hned mi to bylo jasné. Alice sledovala můj nepříliš nadšený výraz.

„Co se děje, tati?" zeptala se okamžitě.

„To nic. Jenom nás přijeli navštívit známí z mládí." Spíše jsem zasyčel. Dál už se dcerka nevyptávala.

Zastavil jsem kus před domem. Dále mne nepustily. Vytáhl jsem Alici ze sedačky a zamířil s ní do domu. Hopsala vedle mne a držela pevně mou ruku. Vtrhli jsme dovnitř. Upíří banda se tvářila, že se nic neděje.

„Do háje, co tady děláte? Říká vám ještě něco smlouva?!" zařval jsem. Emm s Jazzem, Carlislem a Edwardem - na tom jsem se očima zastavil nejdéle - ani nenadskočili. Nic. Dál sledovali zápas.

„Jsme tu jenom na návštěvě. Projíždíme. Najdi si ve smlouvě paragraf 32, odstavec c), bod 2," zamumlal nevzrušeně blonďák a dál v klidu seděl. V patře se ozval zvonivý křik.

„Opovaž se to roztrhnout! Jak si to představuješ? Vrať se!" řvala pijavice. Pobaveně jsem se uchechtl.

„Pozor na špendlíky!" ozval se starostlivější hlas. To už má Bella sbíhala ze schodů, na sobě nové šaty. Vrhla se mi kolem krku a já ji začal líbat.

„No tak, nepřehánějte to vy dva," zachechtal se Emm. Jen jsem zavrčel, ale manželku jsem pustil. Objala malou Alici a vlepila jí pusu na čelo. Billy sbíhal ze schodů s bojovým pokřikem. Skočil a já ho chytil. Zasmál se a nechal se spustit na zem. Rozhlédl jsem se kolem sebe. Edward mne probodával ledovým pohledem. Nepřišlo mi to nepříjemné. Na truc jsem k sobě Bellu přitiskl.


 

Edward:

Sledoval jsem jejich model šťastné rodinky a myslel, že Jacoba snad zabiju. Jeho myšlenky na mne přímo křičely sebevědomí, lásku a vítězství. Vzpomínal na ten krásný polibek, který mu Bella věnovala. Tiskl si ji k sobě. Sykl jsem. Jasper mi věnoval krátký pohled a mou mysl zalil klid. Nechtěl jsem to. Ne, ne a ne! Nemohl jsem však jeho daru odporovat.

Ačkoliv jsem byl svázán Jazzovým darem, mé pocity se stále snažily probojovat. Cítil jsem v sobě tlak, jak se ve mně míchalo všechno možné. Seběhla k nim Alice a objala její malou jmenovkyni. Následovala ji Rosalie, která na dětech tak trochu ujížděla. Všiml jsem si, že se již spřátelila s Billym. Esmé sešla ze schodů jako poslední, aby objala Jacoba.

Pohledem jsem opět přejel tu šťastnou rodinku. Jasper to neuhlídal a mé city mě ovládly. Na nic jsem nečekal, proběhl jsem kolem nich jako vítr a zmizel venku. Nadechl jsem se vzduchu načichlého vlkodlaky a snažil se zklidnit. No tak, kámo, takhle jsi to sám chtěl. Klaply dveře. Tu vůni bych poznal mezi miliony. Bella.

Opatrně se ke mně přiblížila. Překonal jsem obrovské nutkání otočit se. Nadále jsem k ní stál zády.

„Edwarde?" špitla. Nereagoval jsem.

„Edwarde, je mi líto, jak to mezi námi tehdy dopadlo. Je mi líto, jestli tě to stále bolí. Ale to je minulost. Miluji Jacoba. Sám jsi to tak chtěl, ne?" pokračovala, když jsem nic neříkal. Opět jsem se nadechl a znovu a znovu se snažil zapamatovat její pach. Bylo to zbytečné, měl jsem jej v upíří paměti uložen dokonale. Nicméně vzpomínka nemá na skutečnost.

Její ruka spočinula na mém rameni. Tohle už bylo příliš. Něco ve mně vybuchlo, veškeré sebeovládání se zhroutilo a já ji najednou líbal. Snažil jsem se do toho polibku dát vše. Bolest, vášeň, žárlivost, lásku. Zalapala po dechu a snažila se odtáhnout. Nevšímal jsem si jejích slabých pokusů. Musí být moje, moje Bella. Co na tom, že už to tak není? Pro mne se nic nezměnilo. Chtěl jsem si užít alespoň chvíli...

„Pusť ji," ozvalo se příliš blízko. Jacobovy tmavé oči zíraly do těch mých. Alice v domě zalapala po dechu. Všichni se nahrnuli k oknům. Děti zakňouraly. Nenávistně jsme se přeměřovali pohledem.

„Říkal jsem, pusť ji, hned!" zařval Jake. Neochotně jsem Bellu propustil z mého sevření. Zhroutila se do manželovy náruče.

„Do háje, Edwarde, co tě to popadlo?" vydechla. Co mne to popadlo? Co mne to popadlo?! Nevím! Byla najednou tak blízko a já se neudržel a...

„Za tohle zaplatíš, pijavice," zasyčel Jake. Viděl jsem v jeho myšlenkách, jak to s ním otřáslo. Dívka, do které se otiskl, nebyla za ten polibek šťastná a on ji hodlal pomstít.

„Myslíš, že tohle je to, co ji potěší? Zabít mě? Tak pojď do toho! Zakonči mé utrpení!" zařval jsem na něj. Dolehla na mne ta léta, kdy všichni předstírali, že se nic nestalo. Začaly se mu klepat ruce. Bells se snažila ho uklidnit a odtáhnout do domu. Nedal se.

„Přemění se. Jeho budoucnost zase zmizela. Stejně jako Bellina. Mají až příliš propletené životy," povzdechla si Alice a okamžitě začala odpovídat na zvědavé otázky dětí, jak je možné, že vidí budoucnost. Celá má rodina dělala vše proto, aby malí zapomněli, co viděli. Bylo mi to upřímně jedno. Byly to JEHO děti. Pohrdavě jsem se na něj podíval. Jacob zařval a vyskočil. V tu chvíli u mne stál Emmett s Jasperem v bojových pozicích. Roztrhané oblečení dopadlo na zem zároveň s velkým hnědým vlkem. Ve stejném okamžiku jsme na sebe zavrčeli.

„Jaku, no tak, lásko, prosím, nechej toho. Ne, Jacobe, nech ho, nech ho být," postavila se před něj Bella. Tohle mne dorazilo definitivně. Oslovení lásko. Jazz pohlédl na Emmetta. Nestihli mne chytit. Utíkal jsem pryč, co mi to má rychlost dovolila. Chvíli jsem je cítil, jak mne pronásledují. Poté zpomalili a vzdali to.

Bylo mi jedno, že si o mě dělají starosti. Bylo mi jedno, že mě ihned začnou hledat. Bylo mě jedno všechno. Bells mne nemiluje. Nikdy už mne milovat nebude.

Volterra, problesklo mi hlavou. Ale nehodlal jsem se tak lehce vzdát. Carlislea to určitě napadlo taky a pošle spěšný dopis Arovi. Neměl jsem tušení, co budu dělat. Ono se to vyvrbí samo.

 

Předchozí kapitolaNásledující kapitola >

 

Shrnutí povídek od Linny



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mám krásný život, Edwarde - 3.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!