Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska nikdy neumiera - 28. kapitola

Šaty


Láska nikdy neumiera - 28. kapitolaĎalšia oddychová kapitola. Príjemné čítanie. Alexa

 Sadla som si na gauč a dojedala šalát. Chvíľku som tam ešte sedela, potom som odniesla misku do kuchyne a umyla ju. Edward tam stále sedel ako oparený. Utrela som si ruky do utierky od vody. Podišla som k nemu.

„Ak budeš poslušný, zaslúžiš si ich viac,“ šepla som mu do ucha. Usmiala som sa a vyšla som z kuchyne. V obývačke už nikto nebol a televízor bol vypnutý. Vyšla som ta tretie poschodie. Zaklopala som na dvere na Nessiinej izbe. Pomaly som otvorila dvere a nakukla dnu.

„Poď ďalej,“ zaštebotala Nessie, ktorá práve stala pri skrini s hračkami. Vošla som a nechala trocha pootvorené dvere. „Podala by si mi, prosím, tamtú fialovú škatuľu?“ opýtala sa a ukázala prstom na najvyššiu poličku.

„Samozrejme,“ povedala som. Zobrala som škatuľu a dala ju Nessie, ktorá milo povedala: Ďakujem. Boli to puzzle. Nessie si sadla na zem, vysypala obsah škatule a začala skladať.

„Keď chceš, môžeš si nájsť nejaké puzzle a môžeš ich skladať,“ šepla. Pozrela som sa na skriňu a hľadala som nejaké puzzle. Našla som jedny s mackom Pu. Bolo ich tam veľa, ale najviac sa mi páčili tieto. Sadla som si ďalej od Nessie, tak, aby sa nám nemiešali puzzle. Urobila som to, čo ona a začala skladať. Boli to päťstokusové puzzle. Aj ona mala také. Len ona mala ťažší obrázok. Asi za trištvrte hodiny som to mala hotové, no ona to mala skôr. To dieťa je, ale nadané. Veď ma iba dva roky! A k tomu chodí ako šesťročná a hovorí ako dospelý človek. Nessie si zívla, ale stihla si dať ruku pred ústa.

„Chceš ísť spať?“ opýtala som sa. Unavene prikývla. Osprchovala som ju. Obliekla sa do pyžama a ľahla do postele. Popriala som jej dobrú noc, aj ona mne.

Vyšla som z izby a zavrela dvere. Ticho som vošla do našej izby. Zívla som si. Edward tu nebol. Vybrala som sa do kúpeľne. Dvere boli trošilinka pootvorené. Keď som ich otvorila ustrnula som. Edward bol v sprche a posuvné dvere na sprchovom kúte boli otvorené. Bol nahý. Sakra! Rýchlo som privrela dvere. Dúfam, že ma nevidel alebo nepočul. No vidieť ma nemohol, lebo bol chrbtom ku mne. Neviem čo sa zo mnou stalo, ale mala som nutkanie pozerať sa naňho. Asi sa u mňa prejavujú úchylacké sklony. Nakukla som dnu a sledovala, ako mu po jeho bledej pokožke steká voda. Mal štíhle svalnaté telo a sexy zadok. On bol celý sexy.

Náhle vypol sprchu. Rýchlo som prešla k skrini, otvorila ju a tvárila som sa, že niečo hľadám. O chvíľu sa otvorili dvere a z ich vyšiel Edward. Kútikom oka som ho zaregistrovala. Okolo pása mal zaviazaný uterák. Bože, on bol taký nádherný. A tá jeho svalnatá bledá hruď... Prešiel k skrini a niečo si z nej zobral. Ja som si rýchlo zobrala krátke pyžamo a zavrela sa do kúpeľne. Videl ma vtedy? Počul ma? Čo ja viem. No určite sa ho to nespýtam.

Osprchovala som sa, obliekla sa do pyžama a umyla som zuby. Edward možno už spí. Opatrne som otvorila dvere a opustila kúpeľňu. Edward už ležal na boku v posteli. Zhasla som svetlo a ľahla si na posteľ. Viečka mi oťaželi a podľahla som spánku.

Bola som na lúke. Cez oblaky sa občas dokázali predrať slnečné lúče. Na lúke bolo plno farebných kvetov. Pri mne sa zrazu zjavil Edward.

„Chceš sa prejsť?“ spýtal sa. Nepočkal ani na odpoveď a vyhupol si ma na chrbát. Zrazu utekal rýchlo. Nie rýchlo, ale nadprirodzene rýchlo. Chytila som sa ho pevnejšie. Zastal na tej lúke, na ktorej som bola pred chvíľou. Pustila som sa ho a spadla na zem do trávy.

„Ako... ako si to urobil?“ opýtala som sa šokovane.

„Myslíš toto?“ povedal. Uvidela som iba rozmazanú šmuhu a on sa zrazu ocitol pri strome na druhej strane lúky. Prikývla som. Iba sa zasmial. Nejako sa zjavil pri mne a tiež si sadol. Na jeho pokožku dopadli slnečné lúče a jeho tvár sa trblietala. Natiahla som k nemu ruku a dotkla sa jeho tváre. Bol taký nádherný... Nahla som sa k nemu a moje pery sa pomaly približovali k tým jeho. Naše tváre boli od seba vzdialené len centimeter. Moje pery sa konečne dotkli tých jeho...

Otvorila som oči. Sakra! Prečo sa ten sen skončil? Bola by som rada, ak by pokračoval...

 

Dni ubiehali rýchlo. Každý deň bol taký istý. Raňajky, televízia, obed, televízia alebo hranie s Nessie, večera, sprcha, spánok. Zdalo sa mi, že Nessie nejako rýchlo vyrástla. Zrazu prešiel týždeň. Raz som bola s Alice a Rosalie v nákupnom centre. Nakupovali ako šialené. Edward mi dal jeho kreditnú kartu a povedal, že si ju mám nechať. A pin kód bol deň a mesiac môjho narodenia. Odvtedy ju mám vo svojej hnedej taške cez rameno, v ktorej mám aj doklady. Mám aj vodičský preukaz. A náš vzťah... sa zlepšoval. Nie zlepšoval, ja som sa doňho zamilovala. Áno, som zamilovaná do svojho manžela.

Bol štvrtok. Ráno som sa zobudila. Skoro každú noc sa mi niečo snívalo s Edwardom. No dnes som mala s ním asi ten najkrajší sen.

Boli sme v nejakej nádhernej vile na nejakom ostrove. Cez deň sme boli v mori, kde sme plávali a on sa trblietal. Večer sme v posteli pozerali nejaký romantický film. Po ňom sme sa bozkávali, no keď mi začínal rozopínať blúzku, sen sa skončil.

Edward ešte spal. Vstala som z postele a zaspato som odcupkala do kúpeľne. Dala som si horúcu sprchu. V kúpeľni bola obrovská vaňa, no nikdy som ju ešte nevyskúšala. Ale dnes večer ju vyskúšam. Už sa teším. Umyla som si zuby, učesala sa, obliekla sa a vybrala sa do kuchyne. Bola som strašne hladná. Bolo iba pol šiestej. No ja som už nevedela znova zaspať. V obývačke už sedeli Rosalie a Alice a listovali nejaké časopisy.

„Dobré ránko,“ povedali súčasne.

„Dobré ráno,“ pozdravila som sa. Vošla som do kuchyne. Dala som si cereálie s mliekom. Dojedla som a umyla misku. Pozrela som sa na hodiny, ktoré viseli na stene. Bolo iba trištvrte na šesť. Sadla som si k Alice a Rosalie a listovala som časopisy o móde s nimi.

„Dobré ráno,“ zašvitorila Nessie na schodoch. Za ňou išiel Edward, Esme a Carlisle. Tiež sa pozdravili. Pozdrav sme im opätovali. Nessie hneď pribehla ku mne a objala ma. Tiež som ju objala. Potom odišla aj s Esme, Carlisleom a Edwardom do kuchyne asi raňajkovať. Ďalej sme listovali časopisy. Už ma to prestalo baviť, tak som si zapla telku.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska nikdy neumiera - 28. kapitola:

 1
2. reneesmecarliecullen
09.01.2013 [20:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.01.2013 [13:46]

no už by si mohli dát i pusu manželé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!