Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krehká milenka - 4. kapitola


Krehká milenka - 4. kapitola Bella priletí do Kanady. Amadeus má jasný plán, ktorý sa postupne dozviete. Pekné čítanie. Neskutočne sa teším na komentáre. Lolalita

4. kapitola

Prvá trieda je prvá trieda. Vypila som tretí pohár šampanského, keď nás začali pripravovať na pristátie. Pilot bol neskutočný. Ani neviem kedy a boli sme na zemi. Amadeus ma čakal na letisku. Keď ma zbadal, rozžiaril sa ako vianočný stromček. Sklopila som zrak, aby som sa na neho nedívala. Musela by som sa totiž k nemu rozbehnúť a to sa na dámu nehodí. Prešla som k nemu a on ma rýchlo objal a pobozkal do vlasov.

„Si nádherná. Pekný kožuch,“ uškrnul sa a premeral si ma pohľadom.

„Ďakujem. Je z letiska a na tvoju kartu.“ Uškrnula som sa a chytila ho za ruku. Mala som pocit, že sa na nás díva celá hala. Šli sme k rade taxíkov, no obišli sme ich a namierili si to k veľkému Jeepu. Pozrela som sa na Amadea a zodvihla obočie. Odomkol a chytil ma pod pazuchy, ako malé dieťa a vysadil na sedadlo.

„Neviem sa dočkať tvojho domu,“ šepla som.

„Nášho, Isabella,“ povedal milo. Šli sme asi hodinu, keď zabočil do hustého lesa. Ja by som si tú cestu ani nevšimla. Teraz mi došlo, načo potrebuje terénne auto.

„Nedá sa tam dostať aj inak? Začínam mať strach, že ma odvezieš k nejakej polorozpadnutej chate.“ Amadeus sa zasmial. Po ďalších pätnástich minútach sme prišli k zvláštnej bráne. Amadeus na palubnej doske stlačil gombík a brána sa otvorila. Pred nami stál dom, nie dom, ale zámok. Okamžite som spustila okno a s otvorenými ústami som hľadela na tú nádheru.

„Tak čo. Páči sa ti tá chata?“ opýtal sa pobavene.

„Tak toto upratovať nebudem,“ povedala som strnulo a trocha aj so strachom. Amadeus sa zaškeril a pomohol mi vystúpiť. Opätky sa mi po štrkovej ceste prehýbali na každú stranu. V sekunde som však bola v jeho náruči a prebehol so mnou k dverám. Postavil ma pred dvere a dal mi do ruky kartu. Strčila som ju do elektronickej zámky a otvorili sa dvere do dokonale zariadeného domu. Presne ten štýl sa mi páčil. Nevtieravý, nie príliš strohý, ale ani žiadne baroko. V sekunde k nám pribehla asi päťdesiat-ročná žena a milo sa usmiala.

„Isabella, toto je Lea. Je tu gazdiná. Pracuje od siedmej do šestnástej. Kuchárka bude chodiť od desiatej do piatej. Raňajky ti budem robiť ja,“ povedal Amadeus a čakal na moju reakciu.

„Amadeus, kuchárku nepotrebujeme, ja viem variť,“ šepla som. Tváril sa, že nepočuje.

„Upratovacia služba chodí pondelok a štvrtok, od desiatej do jednej. Bolo by dobré, ak by si vtedy na nich trocha dozrela. Teda, keď tu nebudem,“ usmial sa a začal mi nadšene ukazovať miestnosť za miestnosťou. Vzal ma do spálne.

„Snažil som sa, aby sa ti páčila,“ šepol mi do ucha a ja som sa zachvela pri jeho chladnom dychu. Spozornel a prekvapene sa na mňa pozrel.

„Tvoje srdce bije rýchlo a ja rozmýšľam, či je príčinou táto izba alebo ja,“ povedal zastrene. Otočila som sa a laškovne sa usmiala.

„Oboje,“ pošepla som. Amadeus sa očarujúco usmial.

„To flirtovanie si nechaj na zajtra. Budeme mať dôležitú návštevu.“

„Koho?“ opýtala som sa prekvapene.

„Cullenovcov,“ povedal rázne.

„Nie je to priskoro? Ešte nie som pripravená.“ Nechcela som znieť tak vydesene, ale neovládla som sa.

„Nemusíš mať strach. Všetko si dnes prejdeme a ja všetko zabezpečím. Jediná tvoja starosť je obliecť si môj darček na uvítanie.“ Prešiel k dverám na opačnej strane izby a otvoril ich. V obrovskom šatníku boli hneď pri kraji zavesené krvavo červené saténové šaty. Vyvalila som oči a jemne pohladila látku.

„Nie sú príliš odvážne?“

„Sú hriešne odvážne,“ zasmial sa.

„Mám z toho strach.“

„Nemusíš mať. Včera som im o tebe rozprával. Boli šokovaní z toho, že chodím s človekom. Povedal som im, že si výnimočná, krásna a nesmierne krehká,“ povedal uvoľnene.

„Ako zareagoval Edward?“

„Najprv nijako obzvlášť. Zaujal ho až fakt, že o upíroch nevieš odo mňa. Hovoril som im, že máš za sebou veľmi nepríjemnú skúsenosť s naším druhom, ale spolu sme to prekonali. Vlastne som nič konkrétne nepovedal. Edward sa mi celý čas pokúšal dostať do hlavy, no odbil som ho len povrchnými myšlienkami na tvoje nádherné telo v sprche.“ Vyvalila som oči.

„Kedy si ma videl v sprche?“ vyprskla som. Amadeus sklopil zrak a previnilo si zložil ruky za chrbtom.

„Hneváš sa?“ opýtal sa šeptom. Namosúrene som si zložila ruky na hrudi.

„Budem sa zamykať,“ zasyčala som.

„Chcel som byť vierohodný,“ zašepkal.

„A čo Tanya?“ Amadeovi sa rozžiarili oči.

„Bola zaskočená a mal som pocit, že trocha sklamaná, že niekoho mám. Chce ťa však spoznať. Všetci chcú. Alice sa nevie dočkať. Hovoril som jej, ako miluješ nákupy a kvalitné značky a tiež, že si pravá dáma a máš zmysel pre módu.“

„Nikdy ma to nezaujímalo. Som ako slon v porceláne, čo sa týka oblečenia. To ty máš skvelý vkus,“ povedala som zamyslene.

„Ty si ako labuť v porceláne, keď už. Bella, za tých pár týždňov si sa zmenila. Cítim sa preto aj trochu previnilo. Viem, že to nie si ty a necítiš sa úplne ako ryba vo vode. Ver mi však, že je to nutné. Musíš byť úplne iná Bella, než tou, čo poznali. Musia uveriť, že som sa zamiloval do inej ženy.“

„Edward však miloval starú Bellu. Myslíš, že ho zaujme aj Isabella?“ Pripadalo mi zvláštne, že sa o mne bavíme ako o dvoch osobách, ale Amadeus mal pravdu. Musím pôsobiť ako iná žena, aby bola ilúzia dokonalá. Musia veriť, že ma tie roky úplne zmenili.

„Ver mi. Isabella nenechá chladného žiadneho muža a ani upíra. Povedal som im, že ťa plánujem premeniť, ale keďže si ku mne aj tak dosť mladá, tak máme čas. Opisoval som im, ako si tvoju ľudskosť užívam a ako ju zbožňujem. Edward sa tváril, že to plne chápe a Tanyu to poriadne hnevalo. Určite sa včera preto aj pohádali. Počúval ako omámený, keď som mu rozprával ako zadržuješ dych, keď bežíme lesom a ako sa ma kŕčovito držíš, keď leziem na strom. Hovoril som ako sladko spinkáš a bľabotáš zo sna. Najviac ho zaujímalo, ako sa vyrovnávam s tvojou krvou a Emmetta samozrejme, či som s tebou spal.“ Uprene som mu pozrela do očí.

„Čo si im povedal? Spal si so mnou?“ opýtala som sa nedočkavo.

„Samozrejme, že áno. Povedal som im, že si tá najúžasnejšia, najhebkejšia a najkrehkejšia milenka na svete. Emm chcel, samozrejme, vedieť podrobnosti a ako som videl na Edwardovi, aj jeho to zaujímalo, no som gentleman. Nebudem im predsa hovoriť o svojom intímnom živote.“

„Hlavne, keď momentálne žiaden nemáš,“ šepla som.

„Ako vieš,“ povedal pobavene.

„To ti neradím. Som príšerne žiarlivá. Veď uvidíš tie scény, keď sa, božechráň, pridlho zadívaš na Tanyu,“ povedala som povznesene a v Amadeovej tvári to vyvolalo pobavenie aj úžas spoločne.

„Drž si formu, ktorú sme nacvičili. Nesmieš sa zosypať. Budeme hrať prekvapených. Môžeš zahrať nevoľnosť. Uvidíme ako zareagujú. Stačí, keď tam vydržíš pár minút a môžeš ísť do izby. Ja to potom uhrám,“ povedal zamyslene.

„Čo ak Edward zostane chladným a neprejaví záujem? Opustil ma, lebo ma nechcel.“

„Opustil ťa, aby ťa ochránil. Nechcel, aby ti upíri ublížil. Nechcel byť zodpovedný za to, že ťa raz nebude schopný uchrániť. Keď uvidí, že si aj napriek tomu skončila s upírom, dôjde mu, akú urobil chybu,“ povedal Amadeus rozhodne.

„Ale...“

„Žiadne ale. Bella, ak sa nechytí, nič sa nedeje. Všetko, čo som sľúbil, splním. Chcem to aspoň vyskúšať. Pokúšal som sa k Tanyi dostať aj inak. Chcel som s ňou hovoriť, presvedčiť ju, že s Edwardom urobila chybu. Ona si to už vlastne uvedomuje. Ona ho však neopustí a aj ten hlupák pochopil, že spravil chybu. Tanya bola pre neho len záplatou na dieru, ale tá nepomohla. Ak nie sú obaja úplní somári, tak sa chytia. Oni už vlastne hľadajú útek z manželstva. Potrebujú len stimul.“ Prešiel sa po miestnosti, a potom sa prudko otočil.

„Ty už mi nechceš pomôcť?!“

„Ja len nechcem nikomu ublížiť. Nechcem, aby sa ublížilo hlavne tebe,“ šepla som. Bála som sa, že je vzťah medzi Tanyou a Edwardom silnejší, než si Amadeus pripúšťa. On Tanyu veľmi miluje a bolelo by ma, ak by sa popálil. Mám ho veľmi rada a nechcem, aby trpel. Poznám Edwarda a nechce sa mi veriť, že vstúpil do vzťahu a vzal si ženu, ktorú nemiluje. To si potom mohol vziať aj mňa. Amadeus chvíľu sledoval moju zamyslenú tvár.

„Isabella, si kráľovná a zajtra to pochopí aj on,“ šepol. Chladnou dlaňou ma pohladil po chrbte až na pás a ja som jemne privrela oči. Bolo mi to príjemné. Páčilo sa mi, ako so mnou hovoril, a ako sa ku mne správal. Zatriasla som hlavou a snažila sa sústrediť na to, čo ma čaká zajtra. Zajtra sa pozriem do očí Edwardovi.

3. kapitola - 5. kapitola

 


Veľmi by ma zaujímalo, čo poviete na nový image našej Belly. Páči sa vám? Uvedomujem si, že sa vám môže zatiaľ dej zdať trocha naivný, no vydržte. Všetko sa v ďalších kapitolkách vysvetlí, objasní a mnoho pochopíte. Veľmi ma baví aj to, ako ste sa elegantne rozdelili na tábor Edward a tábor Amadeus. Tak uvidíme...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krehká milenka - 4. kapitola :

 1
31.07.2012 [9:15]

BadLovelyLucyRozhodně se mi líbí, jaká je Bella elegantní. To prostě k Amadeovi patří. A Edward se posadí na zadek Emoticon Krásný dílek.

4. Kačka
28.11.2011 [20:10]

moc se mi to líbí!!! jak jinak, když je ta povídka od tebe Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Michošaela
09.09.2011 [21:12]

wau.. toto mi už nedá nekomentovať.. SKVELA POVIEDKA Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jednoducho.. image Belly super.. Amadík je zlatko Emoticon tešim sa na dalšie kapitoly idem už aj čítať Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2011 [17:09]

dcvstwilight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.05.2011 [13:46]

MatikEsmeCullenJE to kraaaasne ale ja som s Edwardom ... Ale mozno by mi nevadilo, keby skoncila aj s Amadeusom ... Ja sa neviem rozhodnut ... Ale dej pises ty tak uvidime ako si sa ty rozhodla Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!