Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kdo s koho - 4.část

dgd


Kdo s koho - 4.částTakže další díl. Trošku to tady zkomplikujeme. Snad se bude líbit. Díky

Bella:

 

Nakonec ani trochu nelituji, že se všechno takhle pos… Takovou noc, ani den, jsem ještě nezažila. Chtěla jsem ho jen trochu trápit, viděla jsem mu na očích jak moc se musí přemáhat aby po mě neskočil už když jsem za ním přišla do koupelny polonahá. Ale to jak jsem se mu otřela hroty svých prsou o jeho záda na něj už muselo být moc. Strhnul mě k sobě do vany a rozerval mi ten poslední kousíček prádla, který zahaloval mojí nahotu. Cítila jsem jeho prsty, jak se mi zarývají do mojí kůže, jeho dech na mém krku a jeho vzrušení, když mě k sobě prudce přitisknul. Poslední zbytky mého odporu zdolal svým jazykem. Byla jsem vzrušená tak moc, že jsem ho chtěla hned. Povalil mě na postel a ruce mi uvěznil ve svém pevném sevření. Nemohla bych se bránit. A ani jsem nechtěla. Tisknul se na mě celým svým tělem, svými polibky a doteky mě přiváděl k šílenství. Už jsem to déle nemohla vydržet a snažila se vzít situaci do vlastních rukou ale když jeho jazyk pronikl mezi moje nohy…

Celou noc jsem si užívala jako by měla být poslední taková v celé mé existenci! A vlastně byla poslední…

Nic a nikdo by nás teď nedokázal vyrušit. Až k ránu telefon. Zvonil neustále. Někdo asi Edwarda moc potřeboval. Nakonec se rozhodl ho vzít.

,,Alice, teď tu mám něco rozdělaného ano? Nemám čas.“ Aha takže dívka, jeho žena? Cože já snad žárlím, to ne blbost. Mluvila tak tiše, že ani já jsem ji neslyšela.

,,Edwarde! Vnímáš mě vůbec?“ Ozvalo se z telefonu už hlasitěji.

,,Jasně Alice, co jsi říkala?“ Edward sotva vnímal co říká, pohledem mi hypnotizoval nahé tělo a nevěděl na co se dívat dřív. Musela jsem se tomu pousmát. V noci vykřikoval moje jméno tak vášnivě. Že se mi snad už z úst někoho jiného bude protivit slyšet moje jméno.

,,Vezmi Bellu a přijeďte na pláž! Emmet otravoval, chce na surf. A Bella už je teď jako moje sestra a umí surfovat dost dobře myslím ne?“ Tomu nějak nerozumím, vždyť mě vůbec nezná. Jako její sestra? Nejspíš se nikdy ani neuvidíme.

,,Jasně Alice, čau.“ Zaklapl telefon a vrátil se ke mě. Tohle bude nejspíš naše poslední milování, pomyslela jsem si smutně. Bude mi chybět. A to ho znám jen jednu noc. Ale musí to tak být.

Všiml si mého smutného pohledu.

,,Děje se něco Bell?" To je to na mě tak znát? Sebastian vždycky říká, že jsem jako ledová stěna za kterou nikdo nevidí. Je to taková moje obranná maska. Jak je možné, že Edward mou stěnu prohlédne.

,,Co by se mělo dít? Nechal si mě čekat.“ Řekla jsem a skočila po něm. Překulila jsem se tak abych ho měla pod sebou a zasyčela.

,,Nechal jste mě dlouho čekat pane Cullene. To zasluhuje trest.“

,,Vážně? To bylo ode mne velice hrubé slečno Swanová. Jak asi byste mě chtěla potrestat?“

,,To se hned dozvíš.“ Řekla jsem a se smíchem přes sebe přehodila přikrývku a sklonila se k němu. Polibky jsem pokryla celý jeho obličej, jako bych si ho chtěla zapamatovat a vrýt do paměti. Bude mi tak moc chybět. Zamilovala jsem se ale není nám souzeno být spolu.

Když jsem si to uvědomila, chtěla jsem si naše poslední chvíle užít.

Líbala jsem ho po celém obličeji ale rtům se vyhýbala. Škádlivě jsem ho šimrala svým jazykem za uchem a přejížděla jím celou linii jeho krku a šíje. A sjela níž až k jeho klínu. Dráždila jsem ho tak moc a nemohla přestat. Nevydržel to, popadl mě za ramena, nadzvedl a posadil na sebe. Začala jsem se na něm plynule pohybovat a pak rychleji a rychleji. Rukama drtil moje boky a prudce mě na sebe přirážel. Nevědomky jsem rvala polštáře pod jeho hlavou na kusy až byl pokoj plný lehce poletujícího peří.

Po několika hodinách, které uběhly až závratně rychle jsme leželi na zemi uprostřed pokrývky z peří.

,,Jsi jako to peříčko.“ Řekl mi a peříčkem mi přejížděl po břiše.

,,Jak to myslíš?“

,,Jako malé peříčko. Svou ostrou špičkou se zarýváš hluboko do mého srdce a způsobuješ bolest ale svým měkkým pápěřím ho zase hladíš a uklidňuješ.“

,,Peří i slova vždy odnáší vítr.“ Odpověděla jsem mu smutně a podívala se z okna, kde teď někde nejspíš svítalo. Pod šedými mraky však slunce nebylo nikde vidět. Nikdy s ním neuvidím svítání a nač si dávat plané naděje… Vstala jsem a začala se oblékat.

,,Kam spěcháš?“

,,Vlastně nikam ale je čas jít. Dostala jsem podmínku nezapomeň. A taky je třeba uhradit ty škody co jsi tu napáchal.“

,,Já? Sám?“

,,No, ty za to můžeš. Tohle všechno si ve mně probudil ty, kdyby ses krotil…“ Začal jsem se smát a Edward mě stáhl k sobě do náručí.

,,Ale ne, sakra!“ Opět telefon. Nebo osud?

,,Alice  co chceš?“ Mluvil naštvaně.

,,Edwarde přijeďte. Nevidím už Bellu ve tvé budoucnosti. Cos udělal? Neber mi jí!“  Vzhlédl ke mně a vstal. Začal se pohybovat po pokoji a přitom balil věci. Dala jsem se tedy také do úklidu. Chodil po pokoji s telefonem ještě asi 2 minuty a když ho položil tvářil se tak, tak smutně a vyděšeně. Nic neříkal a ani já. Nemyslím, že mám právo po něm žádat nějaké vysvětlení. Nemám právo po něm chtít nic.

Odešli jsme mlčky z pokoje a na recepci zaplatili za apartmá i za způsobené škody.

,,No, nevím najednou co říct. Tak asi…“

,,Neodcházej ještě. Pojď s námi na surf, stejně si sem přijela kvůli tomu ne? Proč jinak?“

,,Nevím jestli je to dobrý nápad Edwarde, já bych měla už jít.“

,,Prosím Bell.“ Zašeptal. Jestli mě s nimi uvidí Sebastian nebude to dobré. Ale nemohla jsem si pomoct. Ještě chvíli s ním strávit. Poznat jeho rodinu. Nechápala jsem se. Najednou chci o někom vědět víc a záleží mi na tom jak se cítí. Já taková mrcha. Všichni mi to říkali. Jsem taková. Chci taková být. Tak mi alespoň nikdo neublíží a nic mě nepřekvapí.

,,Dobře.“ Řekla jsem prostě a vydali jsme se ke garážím.

,,Pojedeš se mnou?“

,,Ne, pojedu svým, musím se hned potom vydat na cestu.“ Zase ten jeho pohled. Záleží mu snad na mě tak jako mě na něm? Už v noci jsem si přiznala, že mi na něm záleží a moc.

,,Dobře.“ Napodobil mou předchozí odpověď.

,,Na jakou pláž se jede? Znám tu jednu moc dobrou, skrytou. Lidi tam nechodí. Dostaneš se tam jen skokem ze skály.“

,,Myslíš pláž za Key West?“

,,Jo, jezdíte tam?“

,,Že váháš, zbytek rodiny tam už na nás čeká. Závody?“ Zbytek rodiny, řekl to s takovou láskou a citem. Chtěla jsem do ní patřit. Přestaň Isabello, okřikla jsem se v duchu.

,,Takže závod. Kdo prohraje jde na surf nahý.“ Jsem si jistá že vyhraju, tentokrát…

,,Moc si věříš viď?“

,,Celkem dost. Tak jedem.“ Naskočila jsem do svého Bugatti Veyron a jako střela se vyřítila z parkoviště. Neměla jsem strach že tu někdo bude. V tomhle počasí málokdy někoho potkáte venku. Edward se mě držel. Vyjeli jsme z garáží a hnali se ulicemi. Držel se těsně v závěsu ale já ještě ani pořádně nesešlápla plyn. Na dohled skalám, kde byl náš cíl, jsem sešlápla plyn k podlaze a smykem se zařadila mezi auta patřící nejspíše Cullenům. Edward dojel těsně po mě.

,,Prohrál jsi.Takže svlékat panáčku.“ Smála jsem se na celé kolo. Už to vidím jak Edward s penisem vlajícím ve větru brázdí vlny moře na surfu.

,,Co se to tu děje? Někdo dělá vtipy? A beze mě?“ Do mého zorného pole vstoupil mohutný upír s dobráckým úsměvem.

,, Nic jen Edward si dnes užije surf o něco více než my ostatní, bude volný jako pták, ani oblečení ho nebude svazovat. Ahoj jsem Bella.“ Řekla jsem mu a chtěla mu podat ruku.

,,Takže Edík bude surfovat hambatej? Chápu to správně?“

,,Ano.“ Zasmála jsem se. Místo podání ruky se mnou zatočil ve vzduchu a zakřičel:

,,Ať si to udělala jakkoli si génius. Edwarda jen tak nedostaneš na lopatky.“

,,Myslím, že Bella Edwarda dostávala na lopatky celou noc ne?“ Ozvalo se za námi.

,,To jsem si mohl myslet Alice, že si to nenecháš pro sebe.“ Zavrčel na ni Edward.

,,Ale no tak se na mě přeci nezlob. Ahoj Bello, jsem Alice.“ Prudce mě objala. S dalšími členy jsem se už ale seznámit nestihla.

,,Isabello Swanová.“ Hřmotný hlas za námi zařval moje jméno. Ale ne! Sebastian!

 

,,Sbohem peříčko mého srdce.“ Poslala jsem Edwardovi v myšlenkách a rozeběhla se pryč.

 

Shrnutí povídek  5



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kdo s koho - 4.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!