Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kdo s koho - 3. část


Kdo s koho - 3. částTakže asi nejspíše velké finále co? Snad jsem nezklamala! Je to sice trochu kratší no, ale snad...?

Bella:

 

Tak fajn, ale tuhle hru budeme hrát oba. A já si to užiju nejvíc.

,,Dobře, tak co kdyby si se šel připravit. Zatím si napusť vanu a já za tebou za chvíli přijdu.“

Tohle nečekal, díval se na mě jako na blázna. Nakonec se začal svlékat a oblečení zanechával cestou do koupelny. Hmm, moc pěknej zadek.

Sundala jsem si jeho košili, sepnula svoje dlouhé vlasy vysoko na temeni hlavy a z kufru si vzala svůj oblíbený sprchový gel, a pěnu do koupele se stejnou vůní jasmínu a vanilky.

 

Edward:

Nějak poddajná najednou. V tom něco bude. Nakonec jsem si ale řekl proč ne a začal se cestou do koupelny svlékat. Zrovna jsem začal napouštět vanu, když vešla dovnitř. Na sobě měla jen moje boxerky, vlasy vyčesané tak, že jí splývaly v dlouhých loknách pod lopatky. Musel jsem rychle do vody. Takhle jsem si to tedy nepředstavoval. Já měl být ten kdo ji bude trápit. Naklonila se nade mě, tak že jsem její krásná ňadra měl téměř u obličeje, a nalila do vody krásně vonící pěnu. Stačilo se jen lehce natáhnout a dotknul bych se svými rty její měkké bledé kůže, která mě o to přímo prosila. Ladně se zvedla a poskytla mi tak na sebe úplný výhled. Vyjel jsem přes štíhlé kotníky, nádherně vypracovaná stehna, která slibovala i něco více než silný stisk. Jel jsem výše přes její oblé boky, štíhlý pas až k…

,,Ehm, ehm! Mám ti mýt záda, ne se nechat očumovat. Takže bych ti byla vděčná kdyby ses namočil a přestal zírat.“

,,A cos čekala, přijdeš si sem polonahá jenom v mém prádle… Že se nepodívám?“

,,Nechtěla jsem ti tu tvojí pěknou košilku namočit.“ Řekla to tak nevinně, že bych jí to skoro i věřil, kdyby jí necukaly koutky. Tak jsem jen udělal co chtěla, opět.

Nalila si do rukou pěknou dávku mýdla a začala mi jí roztírat po zádech. Seděla za mnou, tak abych na ní neviděl a to mě dost dráždilo! Rukama mi něžně masírovala svaly na zádech a zajížděla i níže, pod hladinu vody až na moje boky a zpět. Natáhla se pro sprchu aby mi smyla mýdlo ze zad a přitom se mi hrudí lehce otřela o záda. Tohle nevydržím…

,,Tak hotovo.“ Vstala a chtěla odejít, ale na to abych jí teď nechal jsem nebyl dostatečně při smyslech. Strhl jsem jí k sobě do vody a strhal z ní poslední zbytky jejího oblečení. Nezmohla se na sebemenší odpor. Moje prsty se zarývaly do její pokožky. Nadzvedl jsem ji tak, že jsme byli obličeji těsně u sebe. Podíval jsem se do jejích očí a svoje rty přitiskl na ty její. Nemohl jsem se přinutit být něžný, hrubě jsem jí líbal. Prudce jsem jí chytil za zadeček a namáčkl na sebe. Jazykem jsem zlehka objel její rty a dobýval se dovnitř.

V tom jakoby se probrala z transu a začala se vzpírat proti mé hrudi. To už jsem byl ale bez sebe a rozhodně jí nehodlal pustit. Chystala se něco říci ale využil jsem toho a jazykem projel mezi jejími rty a vyhledal ten její. Snažila se ještě něco namítat ale její vztek se proměnil ve spalující touhu. Nehty mi přejela po páteři a spojila své ruce za mým krkem. Hladově jsme se líbali, každý dotyk našich jazyků byl něco jako elektrický šok. Vstal jsem a její nohy si omotal kolem pasu. Naše mokrá těla po sobě klouzala, cítil jsem jak se tím svým tiskne ke mně víc a víc. Cítil jsem každý její záchvěv touhy. Prsa se jí zuřivě dmula a i já jsem, ačkoliv to nebylo třeba, zrychleně dýchal.

Chtěl jsem ji a chtěl jsem ji hned. Ale v hlavě mi hlodala část mé samolibosti. Slíbil jsem si přece že mě bude prosit abych si jí vzal. Odnesl jsem ji do ložnice a hodil ji na postel. V mžiku jsem byl u ní. Spojil jsem jí ruce za její hlavu a uvěznil je v železném sevření mojí dlaně. Jazykem jsem jí zvolna přejel po rtech a lehce dál až na její voňavou šíji. Oči měla černé touhou a nedočkavostí. Pustil jsem její ruce a špičkami prstů zlehka objížděl celé její tělo. Ňadra, ploché bříško, vyhnul se nejcitlivějšímu místu jejího těla a pokračoval po vnitřní straně stehen na lýtka až ke kotníkům. Tam mé ruce vystřídaly moje ústa, jazyk a zuby. Každé místo jsem pokaždé lehce zkousnul a následně políbil. Cestou zpět jsem se opět vyhnul onomu místu, které na mě již nedočkavě čekalo, tím jsem si byl jist. Jazykem jsem projel údolím mezi prsy a poté každé zlíbal. Nedočkavě mě chytila za hlavu a zuřivě mě líbala. Chystala se vyměnit si se mnou pozici ale nedovolil jsem jí to a namísto toho sjel hlavou až mezi její nohy. Jazykem jsem jí dráždil a …

,,Edwarde prosím…!“

,,O co prosíš Isabello?“ Zašeptal jsem vzrušeně.

,,Vezmi si mě!“ Na tohle jsem čekal, ještě chvíli a už bych se stejně neudržel. Vnořil jsem se do jejího těla a nechal se unášet. Tu noc by rozhodně nikdo z nás nespal, a to ani kdyby mohl. Jen se bojím, že kvůli nám nespala polovina hotelu. Ale co zítra zmizíme a už nás tu nikdo neuvidí. A i kdyby se na nás někdo v noci dobýval, těžko bychom ho slyšeli.

Až těsně nad ránem nás vyrušil telefon. Nechtěl jsem ho vůbec brát a měl chuť hodit ho proti zdi, když vyzváněl po desáté ale všiml jsem si že volala Alice.

,,Alice, teď tu mám něco rozdělaného ano? Nemám čas.“ Bella se na mě dívala, vlasy divoce rozcuchané okolo obličeje a potutelně se usmívala. V průběhu noci, už jsem dostal povolení říkat ji Bello. Vlastně potom co jsem její jméno několikrát takto vykřikl jí už ani nic jiného nezbylo. Byla tak krásná. Sotva jsem poslouchal co mi Alice tak rychle a tiše povídá.

,,Edwarde! Vnímáš mě vůbec?“

,,Jasně Alice, co jsi říkala?“ Netušil jsem co mi těch 5 minut mlela do ucha ani náhodou.

,,Vezmi Bellu a přijeďte na pláž! Emmet otravoval, chce na surf. A Bella už je teď jako moje sestra a umí surfovat dost dobře myslím ne?“ Zase to její jasnovidectví, ale co to plácá?

,,Jasně Alice, čau.“

Zaklapl jsem telefon a šel se opět věnovat rozdělané práci.

 

2  Shrnutí povídek  4



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kdo s koho - 3. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!