Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kdo s koho - 15. část


Kdo s koho - 15. částPokračování Kdo s koho. Bella a Edward jsou prozrazeni. Co udělají? A nakonci se dostáváme k nové-staré zápletce.

,,Bello? Jsi tu?“ Ozval se zpoza stromu Emmetův hlas. To si snad dělá legraci ne?

,,Já tě jdu bránit před Edwardem…“ Bella vyprskla smíchy. Mě to ale zas až tak vtipné nepřišlo. Ležela pode mnou úplně nahá a já nechtěl aby mi ji někdo očumoval. Jenže postavit se před ní a chránit jí vlastním tělem se mi taky nechtělo. Vypadal bych jako blbec. Už jen proto, že v aktuální zoufalé chvíli prostě nedokážu skrýt důsledky mé touhy po ní.

,,Není potřeba Emmete!“

,,Ale já to Belle slíbil!“ Pyšně se plácnul do hrudi. Bella pode mnou se svíjela smíchy a otřesy, které tím způsobovala mě nutily vystrnadit odsud Emmeta a to co nejrychleji.

,,Kdybys mi radši pomohla.“

,,Myslím, že ty to nepotřebuješ.“ Ještě více se ke mně přitiskla a významně se na mě podívala.

,,To jsem taky nemyslel. Myslím toho idiota. Za to můžeš ty! Místo abychom…“

,,Jen si poraď.“

,,To ti nevadí, že tě může vidět?“

,,Spoléhám na svého manžela.“ Zasoptěl jsem jako rozzuřený býk.

,,Fajn.“ Otočil jsem se na ní, takže jsem na ní teď v podstatě ležel. Můj penis trčel vzhůru jako stožár a kdybych mohl, byl bych teď rudý i na zadku.

,,Takhle to ještě neznám.“ Zašeptala mi do ucha Bella a políbila mě na krku. Pane bože, tohle je naschvál. Společně s ní jsem vstal a přidržujíc si ji za zády jsem si kolem pasu omotal cár svého oblečení. Ani nevím, který kus to vlastně byl.

,,Teda Ede, ty jsi kanec.“ Vysmíval se mi. ,,Ale vidět jsem to zrovna nemusel fakt.“

,,Kdybys sem nelezl, tak jsi nemusel být tak traumatizovaný. A jestli okamžitě nevypadneš tak to bude ještě horší, věř mi!“ Zavrčel jsem na něj naštvaně.

,,Ale já…“

,,Radši už mlč Emmete a vypadni.“

,,To nejde!“

,,Emmete koleduješ si!“ Už jsem byl vážně vytočený. Jenže skočit po něm a mlátit ho jen tak, bez oblečení, to se mi nechtělo.

,,Emme radši jdi hm?“ No konečně se rozhodla mi trochu pomoct. Emmet se tedy otočil a šel. To snad není pravda, ona se na něj mile usměje a on jde jako beránek.

,,To víš, někdo má přirozený talent.“

,,Já ti ukážu na co mám přirozený talent já, chceš?“

,,No pokud to je na vytváření trapných situací, tak jsem plně obeznámena, děkuji. Jinak váážně nevím… na co ty můžeš mít talent.“ Svraštila obočí a dělala, že úpěnlivě přemýšlí.

,,Ty jedna…“ Ohnal jsem se po ní ale už byla pryč. Viděl jsem už jen její zadeček, těsně před tím než i on zaplul pod hladinu. Na nic jsem nečekal a skočil za ní.

 

O několik hodin a vyvrcholení později…

 

,,Zajímalo by mě, jak se dostanem domů, aniž by nás někdo viděl?“

,,To mě taky.“ Povzdychl jsem si. Vypadalo to tak snadno, vyskočit do domu oknem a zavřít se ihned v pokoji. Jenomže, to bych nesměl mít za bratry Emmeta s Jasperem. Všude okolo domu byla rozsvícena světla a oni hlídkovali kolem domu. S foťáky v ruce! Tak to ne! Jedna taková fotka už stačila.

,,Je to tvoje vina…“ zašeptal jsem Belle.

,,Moje?“

,,Jo, kdyby ses nevzpouzela mohli jsme být teď spolu doma ve vaně.“

,,Myslíš ty taky na něco jinýho?“

,,S tebou? Ne!“

,,Dobře, tak teď mysli na to, jak z toho ven. Já bych jeden nápad měla.“

,,Jaký?“

,,Musíš se obětovat!“

,,Ani náhodou.“

,,Dobře, půjdu já.“ Vykročila si to suverénně směrem k domu.

,,Tak to ani náhodou… Dobře, já jdu.“ Vykročil jsem k domu a snažil se ty dva pomatence nějak obejít. Alespoň, že k tomu nepřivzali i Rose s Alice. Přeskakoval jsem z jedné mysli do druhé a snažil se najít skulinku. Nakonec se mi to i podařilo a já vyskočil do okna. Jenže…

,,Mám ho Jazzi! Foť to! Foť to! Dělej.“ Snažil jsem se za každou cenu vytrhnout svoji pravou nohu s Emmetova sevření ale pokud jsem nechtěl spadnout dolů a ukázat se jim i zepředu, moc to nešlo. Takže místo toho jsem napůl vysel z okna a můj zadek svítil do dáli. No nejspíš se mi na těch fotkách bude dost lesknout.

,,Emme? Pokud nehodláš s mým zadkem dělat ještě něco jiného, mohl bys mě pustit?“ Vztekle jsem na něj zavrčel. Nejspíš měli co potřebovali, takže jsem mohl jít.

,,Necháme to zvětšit a vystavíme to…“

,,Nebo co to dát na tapetu a zútulnit mu pokojíček?“

,,Nebo Belle…“

Slyšel jsem ještě jejich vysmáté plánování. Do pytle. Já mám ale pech.

Oblékl jsem se a šel se podívat dolů. Esme seděla nad nějakými plány a Rose si lakovala nehty. Jen Alice seděla v koutě a tiše se smála. Co je tak k smíchu? Že by už Emmet s Jasperem vymysleli něco hodně originálního? Podíval jsem se, co jí tak rozesmívá… Do pr…!

,,Bello já… promiň… zapomněl jsem!“ Couval jsem před rozzuřenou Bellou, která v ruce držela pořádný kus větve a mířila s ním přímo na mě! Byla celá obalená bahnem a bylo to strašně sexy.

,,Radši pojď ven miláčku, nechci zničit Esme tak krásný obývák… A ty tvoje chlípné myšlenky si schovej na večer, až budeš sám čumět do stropu.“ Větví mě hnala ven jako slepici.

,,Ale já za to nemmůžu Bellinko. To oni.“ Ukázal jsem směr neurčito.

,,Nezájem.“ Ze dveří jsem skoro vypadl a to skoro dokonala Bella, když mě přimáčkla nohou k zemi a mlátila větví přes hlavu. Nakonec ji vztekle odhodila a odkráčela si to do domu. Finále už bylo za mohutného smíchu celé rodiny.

No to jsme nezačali úplně nejlíp. Ale sex byl super! Zasnil jsem se a přitom si oprašoval jehličí.

 

Bella:

 

Pro boha, mám za manžela idiota. Stála jsem nahá před domem schovaná v křoví a dost už mě to štvalo. Kde se mohl tak zdržet? Že by kluci?

Jenomže ty jsem zavrhla v zápětí. Prošli kolem mě s foťákem v ruce a z něčeho měli první vánoce. Ještě chvíli jsem čekala ale nic. No tak, když už tam kluci nejsou, Carlisle by měl být v nemocnici a holky mě vidět můžou, tak bych teoreticky mohla domů. Jenže co když…! Našla jsem si pěknou kaluž a celá se zapatlala bahnem, abych zakryla alespoň to nejnutnější. Ten to schytá chlapeček. Cestou jsem urvala parádní větev, která jako by říkala: ,Edwardova přesdržka´! Fajn, má ji podepsanou, dám ji kam patří.

Vešla jsem do domu jako bůh zkázy. Edward si tam klidně čučel a nevypadal, že by se sháněl po své ženě. Tak jdeme na to…

 

To pitomý bahno vůbec nejde dolů a navíc to smrdí jako… No radši nemyslet. Trvalo mi to snad hodinu než jsem ho odrbala. Navíc jsem se musela několikrát oplachovat a natřít krémem. V ručníku jsem skočila na postel a hodlala se dát trochu do pořádku, měli bychom se rozhlédnout po městě a zařídit si nějakou zábavu. Rozhoduju se mezi školou a prací.

Ale v mém rozhodování mě přerušil telefon.

,,Sakra, kde zase je… A tady… Halo?“ Kdo mi sem může volat?

 

,,Kde jste vzali moje číslo?…

Špehujete mě?…

Domluvili jsme se na jednom roku…

Ale…

Ne…

Fajn, po svatbě…

Dejte mi měsíc po svatbě a udělám co budete chtít…

Fajn!“

 

Bez rozloučení, to nebylo třeba, jsem zaklapla telefon. Bezva!

Nezačali jsme nejlíp a navíc… Brzy to skončí!

 

14 Shrnutí povídek 16



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kdo s koho - 15. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!