Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Je t'aime - 5. kapitola (Non Grata)

esme_carlise


Je t'aime - 5. kapitola (Non Grata)Bella se teprve seznamuje s novým prostředím a už se chystá opouštět nový domov. Kdo ji nakonec vyžene z nově nabytého domova. A proč? Tato kapitolka je trošku kratší. Budu opět ráda za vaše komentáře. Pokud nebude zájem, budu uvažovat o pozastavení povídky. Je mi líto. Díky za názory :-)

,,Isabello!!! Okamžitě vylez ven a vysvětli mi to! Proč tě vidím, jak se stěhuješ??“

Sakra…

 

Voda už stejně začínala být studená, takže jsem vylezla z vany a zabalila se do županu.

Hned jak jsem odemkla dveře se Alice nahrnula dovnitř a zase je zabouchla. Ani jsem se na ní nepodívala, jen jsem přešla k zrcadlu a začala si mazat obličej krémem.

,,Bello?“ Promluvila nyní zkroušeně až mi jí bylo líto.

,,Alice, bude to tak lepší. Možná časem…“ Nenechala mě domluvit.

,,Proč?“

,,Nevím, necítím se tu dobře. Já prostě mezi vás nepatřím. Snad bychom se měli nejprve poznat více. A taky jsem tak nějak zvyklá být hodně sama. Za chvíli bych vám lezla na nervy.“

,,Bello všimla sis vůbec jak všichni ožili, když jsi k nám přišla? Emmet je nadšený, že bude mít parťáka na sporty. Carlisle, že ses mu vrátila. Esme má novou dceru a už teď tě zbožňuje. A Rose a já jsme vždycky chtěly sestru jako jsi ty. Nechci o tebe zase přijít. Zůstaň. Prosím.“

,,Edward mě nemá moc v lásce. Myslím, že mu vadím. Nevím co se stalo, choval se ze začátku celkem normálně a včera…“

,,Tohle si musíte vyřešit spolu Bell. Nemám právo do toho zasahovat. Jen jedno ti můžu říct, myslím, že se tak chová protože neví co se to s ním děje. Změnil se.“ Odmlčela se. Nechápala jsem, co tím myslí. Sedla jsem si k ní na vanu a koukala do prázdna.

,,A taky ho děsně štve, že ti nemůže číst myšlenky.“ Dodala po chvíli se smíchem. Musela jsem se k ní přidat.

,,Zůstaneš?“ Zeptala se mě opět vážně.

,,Ty to nevíš? Taková jasnovidka…“

,,Čekám na tvé rozhodnutí. A snažím se ho ovlivnit.“

,,Rozmyslím se ano? Dej mi čas.“

,,Dobře ale uvidím, když se rozhodneš.“ Přiložila si ukazováček ke spánku a předvedla pohled ´jsem blázen´.

,,Dobře. Díky.“ Objala mě a v tu chvíli mi bylo nádherně. Vždyť po tom jsem přeci celý život toužila. Mít rodinu a přátele, které nemusím opouštět. Tak proč je to kruci najednou tak těžké? Odpověď byla jasná. Edward! Leze mi na nervy tím svým chováním. Prostě si ho nebudu všímat a pokud to nebude k ničemu odstěhuju se!

,,To bylo hodně rychlé Bell. Ty jsi vážně úžasná.“

,,O čem to zase mluvíš Alice?“

,,No, říkala jsem, že uvidím až se rozhodneš ne?“ Protočila oči.

,,Ještě jsem se úplně nerozhodla. Zatím zůstanu ale…“

,,Ale.. Nic. Zůstáváš a to je hlavní. Pojď nám ukázat ten poker, ty mistře. Emmet už pomalu začíná kvílet, jak stále prohrává, tak ho alespoň dorazíš.“ Tak fajn, zůstanu ale nevím jak dlouho to vydrží. Pro jistotu se podívám po nějakém bytě ve městě a taky je na čase začít chodit do školy. Možná bych mohla bydlet na intru nebo tak. Pokradmu jsem se podívala na Alice. Vida, když o tom jen tak uvažuju tak nic nevidí. Asi. Takže takhle na tebe. Je mi sice líto, že jí musím takhle obcházet ale ani ona nemusí vědět všechno ne?

,,Emmete, ty jsi ale šméčko!! Já to vidím!“ Rychle schoval pár es zase pod stůl.

,,Nevím o čem to mluvíš?!“ Díval se jako neviňátko. Tohle ti já nezbaštím. Navíc, když hraju i já, byla bych sama proti sobě ne? Vytáhla jsem ho za límec a karty z něj jen padaly.

,,Ty podvodníku!!!“ Zařvali na něj všichni sborově a vrhli se na něj. No tak tady to dneska na karty už nevypadá. Nakonec se všichni vrhli i na Alice, protože ta to táhla s Emmetem jedna parta. Chvíli jsem je pozorovala jak se po sobě všichni válí ale nakonec jsem vyšla nahoru do svého pokoje a uvelebila se v houpací sítí s knížkou.

Už s chmurným mírem shází den a samo slunce těžkou hlavu skrývá. jen zprostit toho kdo je nevinen a ztrestat provinilé ještě zbývá. Však věčně bude srdce jímat znova žal Juliin a bolest Romeova.

 

Pomalu se začalo stmívat, když jsem za uslyšela cvaknutí dveří a tiché kroky.

 

,,Ehm? Bello? Můžu s tebou mluvit?“ Ani jsem se nemusela otáčet abych věděla kdo přišel.

,,Co chceš?“

,,Nemusíš být hned tak prudká ne?“

,,Nevidím důvod proč na tebe být milá Edwarde. Ty snad ano?“

,,No, přišel jsem se ti omluvit. Využil jsem toho, že tu Alice není a přišel tě o něco poprosit.“ Chvíli čekal, jestli mu něco odpovím ale, když viděl, že se nic říct nechystám, pokračoval.

,,Chci abys odešla.“ Stále ještě jsem k němu byla zády. Naštěstí. Nechci aby viděl jakou bolest mi svými slovy způsobil. Tak přeci to nebude tak jednoduché jak jsem si myslela. Není mi souzeno mít rodinu. Nezasloužím si ji. A nebudu někde, kde jsem nežádoucí.

,,Fajn. Odejdu, ještě dnes. Spokojený?“ Neodpověděl.

,,Jsi spokojený? Odpověz mi.“ Mluvila jsem na něj tak tiše, že kdyby nebyl upír, neměl by šanci mě slyšet.

,,Ne.“

,,To dává smysl.“ Řekla jsem ironicky. Pomalu odcházel.

,,Můžu se tě na něco zeptat?“ Neodpověděl ale zastavil se a čekal. ,, Proč?“ Vydechla jsem do prázdna. Chvíli se rozmýšlel a nakonec vydechl…

,,Bude to tak lepší. Věř mi.“

,,Asi máš pravdu.“ S tím odešel. Ještě malou chvíli jsem se dívala do stromů pod sebou a snažila se ve větvích přečíst důvod. Nápovědu. Nebo vysvětlení.

Prostě není pro tebe Bello. Ty ho nemáš ráda. Nemůžeme být spolu.

Vlastně je to to, co jsem chtěla. Jinak to ani dopadnout nemohlo. Jen jsem nečekala, že tento den bude tak plný různých zvratů.

Vstala jsem a zabalila si jen pár svých věcí. Většinu věcí, které jsem koupila s Alice jsem nechala tam, kde je. Všechno, co jsem si hodlala vzít s sebou, jsem namačkala do velké krosny, kterou jsem si hodila na záda. Na papírek jsem jen načmárala rychlý vzkaz a oknem jsem vyskočila do temnoty před sebou.


Shrnutí povídek 6


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Je t'aime - 5. kapitola (Non Grata):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!