Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jasperovo tajemství - 21. kapitola

jacksoník


Jasperovo tajemství - 21. kapitolaBella a Edward o samotě. Co se stane?
Příjemné počtení přeje Rock.
P. S.: Tuto kapitolu bych chtěla věnovat Martině, své kamarádce a spoluautorce u dvou jiných povídek. Ona ví proč, díky Marti. A samozřejmě i vám všem. Díky...

Celou cestu jsem musela myslet jen na to jedno. Co když se jim kvůli mně něco stane? To bych si v životě neodpustila. 

Po očku jsem koukla na Edwarda. Vypadal mírně napjatě, ale jinak docela v klidu - jako by se vůbec nic nedělo. 

„Jak můžeš být tak v klidu?“ vyhrkla jsem dřív, než si uvědomila, že vůbec mluvím. 

Zkoumavě na mě pohlédl, chvíli jen zíral a potom se otočil zpět a věnoval se řízení. Když už jsem si myslela, že nepromluví, odpověděl: „Alice měla vizi. Když tě odtud dostanu dostatečně daleko, proběhne vše v naprostém pořádku. Neviděla nic o žádných komplikacích, ber to prostě jen jako menší dovolenou, nic víc, nic míň.“

To mě mělo vážně uklidnit? Jak to dělá, že to bere všechno s takovým klidem. Copak neví, že věci nejsou nalinkované? Vše se může změnit ve vteřině, ani ne. 

Nenechala jsem se odbít. „Ale, co když -“

Přerušil mě. „Už žádné ale, Bello. Všechno bude v pořádku,“ dodal takovým tónem, že jsem přestala a zarytě mlčela. Možná bych mu vážně měla důvěřovat. Přece jenom spolu chodíme, nebo tak něco. Pokud se to tak dá nazvat.

Asi za hodinu jsme zastavili před nějakým hotelem. Vystoupili jsme, Edward vzal naše věci a šli dovnitř k recepci, kde stála typická barbie, a jakmile viděla Edwarda, začala se všemožně culit a šklebit - no, možná to byl úsměv.

„Dobrý den, vítám vás v hotelu Golden Rose. S čím vám mohu pomoci?“ Celou dobu mluvila jen k Edwardovi a nakonec svůdně mrkla, teda myslím, že to mělo vypadat svůdně. Ovšem, ten dvojsmysl na konci věty jsem si nedomyslela. Měla jsem sto chutí jí vytrhat všechny vlasy, náně hnusný odbarvený. 

Edward se ušklíbl, což mě maličko potěšilo. „Chtěl bych pokoj,“ začal Edward.

„Dvoulůžkový?“ zeptala se bloncka nadějně.

Edward se sladce usmál. „Ne, s manželskou postelí, děkuji.“



„Mimochodem,“ začala jsem, když jsme šli po chodbě a hledali pokoj, „už se na tebe nezlobím, kdyby ti to nedošlo.“

Hrdelně se zasmál a mě až teď došlo, jak se mi zvuk jeho smíchu líbí. „Moc díky, Bells,“ řekl a odemkl pokoj s číslem třináct. Jen jsem doufala, že to nic neznamená. 

Pokoj byl vybaven velice vytříbeným nábytek. A taky nepochybně drahým. Nejvíce se vyjímala obrovská manželská postel společně s plazmovou televizí. Cullenovi prostě život v přepychu nezapřou. Jen jsem nad tím zakroutila hlavou a uhnula stranou Edwardovi, který právě nesl naše kufry dovnitř.

Pozorovala jsem ho i ve chvíli, kdy zavíral dveře, a aniž bych to plánovala, oči mi sklouzly na jeho zadek. V tu chvíli mi bylo jasné, že pár dní bez dozoru rodiny a v jednom hotelovém pokoji, nám dá dost zabrat.

Skousla jsem si ret a rozpačitě sklonila hlavu k podlaze, když mě přistihl, jak na něj bez sebemenšího studu zírám. Bylo to tady. A tak jsem se radši vrhla k tašce, vzala si z ní potřebné věci a zapadla do prvních dveří, za kterými jsem odhadovala koupelnu.

Velká rohová vana stála za prozkoumání, takže jsem si do ní napustila vřelou vodu, nasypala mořskou sůl a ponořila se tam. 

Vypnula jsem všechno kolem sebe do chvíle, než mi na dveře zabušil Edward a dosti nervózním hlasem se zeptal, jestli jsem v pořádku.

,,Jasně, dej mi ještě chvilku,“ křikla jsem celkem zbytečně a už se soukala ven. 

Kachličky mě nepříjemně studily pod nohama, a tak jsem se rychle přesunula do ložnice. Jelikož jsem si zapomněla oblečení, musela jsem k taškám dojít jen v osušce. Že to nebyl dobrý nápad, mi došlo až ve chvíli, kdy se mi kolem pasu obmotaly Edwardovy paže.

„Děláš mi to naschvál? Chceš snad, abych se tady na tebe vrhnul?“ zapředl mi u ucha jeho hlas. Roztřásl mě a chloupky na krku se mi zježily. Nebylo to ale ani tak strachem, jako něčím, co jsem nedokázala přesně určit.

„Tak chvilinku počkej a já se oblíknu.“

Jeho ruce mě objaly silněji a přitiskly k němu. Dokázala jsem s naprostou jistotou určit tepy mého srdce. Krev jsem cítila na spáncích, ale nic z toho jsem nedokázala pořádně vnímat, když mi byl tak blízko.

„Edwarde,“ zamumlala jsem. To jako by ho probralo, rychle mě políbil na krku a s tichým smíchem se vytratil do koupelny.

V tichosti jsem si oblékla pyžamo a zalezla si do měkkých přikrývek. Už jsem usínala, když se madrace vedle mě prohnula pod další vahou a Edward se ke mně přitulil. 

Dal mi pusu do vlasů a přitáhl přikrývku až k bradě. Zachichotala jsem se tomu jako nějaká puberťačka a ruce vytáhla ven jen proto, abych je o vteřinu později mohla obmotat kolem Edwardova krku a přitáhnout si jeho rty blíž k mým.

„Nemůžeme,“ zašeptal a chtěl se odtáhnout. Ale já mu to odmítla umožnit a jen mu do rtů zašeptala:

„Táta tady není a nikdo, kdo by nás hlídal taky ne…“ Chtěl něco namítnout, tak jsem pokračovala: „Stačí mi jen tohle.“ Přitiskla jsem se ještě blíž k němu, až mezi námi nebyl milimetr prostoru, a přitáhla si jeho hlavu blíž.

 

<<< X >>>

 

Další kapitolu přidám, až tady bude minimálně 18 komentářů. Podrobnosti najdete na mém shrnutí. Díky za pochopení, Rock.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jasperovo tajemství - 21. kapitola:

 1
28.06.2011 [11:07]

Martisekděkuju za věnování Emoticon
tahle povídka je naprosto kouzelná, originální a skvělá Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!