Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já se o tebe postarám 46

Stephenie Meyer


Já se o tebe postarám 46Další kapitola je tu, je sice trochu kratší, ale snad si ji aspoň užijete.

Do toho polibku jsem se aktivně zapojila a cítila jsem, jak mi pomalu stahuje šálu z krku. Přerušila jsem polibek a trochu jsem od něj odtáhla. Podívala jsem se na něj a viděla jsem, jak má ztmavlé oči. Lehce jsem mu palci přejela po stínech, které pod nimi měl. Nevypadalo to nějak hrozně, tak jsem se k němu znovu přitiskla a políbila ho. Rukama přejel po mých bocích a pak níž o zadečku a hned pod ním mě chytil a zvedl mě do vzduchu. Posadil mě na kuchyňskou linku a já byla ve stejné úrovni jako on, možná i o trochu víš.

„Nepřijde někdo?“ zeptala jsem se ho tiše, když polibky přešel na můj krk a já mu zajela prsty do vlasů. Nechtěla jsem to přerušit, ale nebyla bych ráda, kdyby sem někdo přišel. On se ode mě trochu odtáhl a já se na něj nesouhlasně podívala. Usmál se na mě a pak mi položil prst přes rty. Nechápavě jsem se na něj podívala.

„Nikoho neslyším,“ šeptl a zamračil se na mě. Nevěděla jsem, co se děje, ale nelíbilo se mi, že to tak přerušil. Chvilku se na mě díval a pak náhle zmizel.

„Super, že já radši nemlčela,“ řekla jsem a seskočila z linky. Bylo tu naprosté ticho.

„Něco si tady zapomněl,“ řekla jsem, sebrala jsem si svou bundu a šla jsem do svého pokoje. Když jsem byla asi tak v polovině schodů, tak mi někdo podtrhl nohy a já spadla do něčí náruče. Rychle jsem se podívala, kdo to je a byl to Edward.

„Už jsem se k tomu něčemu vrátil,“ šeptl a políbil mě. Nesl mě s naprostou lehkostí a náhle už mě postavil na nohy v mém pokoji. Nechtěla jsem to už přerušovat, tak jsem mlčela a pevně se k němu přitiskla a spojila naše rty. Objala jsem ho kolem krku a on mě zase zvedl, tak jsem ho pevně objala nohama kolem pasu. Položil mě na postel a hned si lehl nade mě.

„Tak už ti konečně můžu pomoc,“ řekl a začal ze mě sundávat svetr. Lehce mi ho svlékl a usmál se na mě. Taky jsem se na něj usmála a chtěla jsem mu svléknout tričko, ale on byl rychlejší a náhle už byl bez něj, jen jsem předtím zaslechla trhavý zvuk. Rukama přejel po mé siluetě a dostal se ke kalhotám, které mi sundal i s botami.

„Hmm,“ zamručel jen, když si mě začal prohlížet jen ve spodním prádle, které mi předtím vybral. Začala jsem se šíleně červenat, tak jsem radši uhnula pohledem, ale on mi hned položil ruku na tvář a otočil mi hlavu, tak abych se na něj podívala. Pomalu jel rukou po mém krku a pak níž přes můj hrudník, slyšela jsem, jak se podprsenka roztrhla a on se mi pořád díval do očí. Když byl u mých kalhotek, tak se na chvilku zastavil, ale pak je prostě jednoduše roztrhl.

„Budeme muset koupit nějaké odolnější,“ šeptl a políbil mě. Pak jsem slyšela další trhání látky a nečekaně spojil naše těla v jedno. Celá jsem se prohnula a tím jsem se k němu jen víc přitiskla. Zavřela jsem oči. Lehce mi zajel rukou pod záda a pevně si mě u sebe podržel. Skousla jsem si spodní ret a pomalu jsem otevřela oči. Usmíval se na mě a políbil mě. Rozehrála se souhra našich těl a já mu vycházela vstříc.

Vzdechy jsme tlumili do kůže jeden druhého a našimi polibky. Když jsme dosáhli vrcholu, tak jsme se k sobě pevně přitiskli a dlouze jsme se políbili.

„Miluju tě,“ šeptl a já se na něj unaveně usmála. Lehl si vedle mě a přitáhl si mě na svou hruď a položil mi ruku kolem pasu. Začal mi broukat nějakou melodii a já po chvíli usnula.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já se o tebe postarám 46:

 1
04.01.2012 [13:38]

77Alex77súhlasím s Eni.. ten sex vobec nieje zazivny...je to akoby si proste napisala ako sa vyspia potom s tym, ze to trosku poupravis das do dalsej kapitoly.... Emoticon nechcem sa hrat na kritika ale tak to proste je no....deje sa to iste....nieso si povedia....potom sa vyzlecu....urobia to....a sepnu milujem ta....nuda

1. Eni..
19.07.2011 [11:44]

Povídka super, ale myslím si, že sex s upírem /i poloupírem/ by měl být teda trošku rozmanitější. Kdyby mě můj chlap pokaždé jen svlékl, šoupl ho do mě a za deset min bylo po všem, tak mu asi moc nepoděkuju a vzrušená asi taky moc nebudu... Takovýto stereotyp zažívají snad až manželé po čtyřiceti letech :(

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!