Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » How I live my life - 7. kapitola

nbjgm


Tak po dlhšom čase sa mi znova podarilo pridať novú kapitolku! Ospravedlňujem sa prípadným čakateľkám, že museli čakať tak dlho, ale mala som isté technické a cestovateľské problémy. :) Ale vráťme sa ku kapitolke. Táto je veľmi stručná, ale zlomová. Bella sa konečne ocitne tvárou proti svojim nepriateľom! Príjemné čítanie.

7. kapitola

Rýchlo som vybehla hore a počas balenia a prezliekania som si vybavovala letenku. Nevedela som presne, kam Dave išiel, ale vedela som, že ho dokážem nájsť. Vedela som, že ho musím nájsť. Jeho život možno závisel na mne. A ja som musela konať rýchlo.

Do Seattlu to bolo príliš ďaleko, ale bolo to najbližšie letisko. Keď som prišla na letisko, halu som prebehla ako zmyslov zbavená a musela som sa veľmi sústrediť, aby som nepoužila svoju plnú rýchlosť. Bolo to na mňa také stresujúce, že keď som sedela v lietadle, cítila som sa, akoby som práve niečo nestihla alebo pokazila.

Celý čas v lietadle som sedela ako na tŕňoch, stále som sa otáčala a hodila som do seba jednu z tých malých alkoholových fľaštičiek, čo dávajú v lietadle. Keď som vystúpila v hlavnom meste Brazílie, okamžite som sa rozbehla a až keď som vybehla z mesta, cítila som sa rýchlejšia. Vynaložila som najväčšiu možnú rýchlosť, moje zmysly sa vyostrili a ja som sa snažila zachytiť akúkoľvek známku o Davovi.

Po pár hodinách systematického behania a hľadania, som niečo našla. Bola to síce pár dní stará stopa, ale dokázala som s presnosťou povedať, že to bol Dave. Odrazu mi svitla nádej. Bežala som ešte rýchlejšie a postupne som nachádzala novšie stopy. Keď som si už bola istá, že tie posledné stopy boli už iba niekoľko málo minút staré, vybehla som sčista-jasna na lúku. Okamžite som zaspätkovala a skryla som sa v tieni. Čo sa predo mnou odohrávalo, bolo neskutočné.

Dave bol celý doráňaný a ešte stále bojoval s troma ďalšími upírmi. Nechápala som, ako to, že Dave sa neuzdravuje. A prečo sa nebráni svojimi silami? Dave, čo to vyvádzaš? Zložil ďalšieho a keď sa už zdalo, že to Dave zvládne, všetko sa zvrtlo. Dave odrazu padol ako podťatý a tí dvaja sa to s ním chystali ukončiť. Okamžite, skôr reflexívne, som vybehla a vrhla som sa po jednom.

Toho som zložila ako nič, ale druhý si ma medzitým všimol a ja som doslova bojovala o naše životy. Držala som sa celkom dobre, ale nemohla som používať svoje sily. Nielen, že bol voči tomu úplne odolný, ba aj sa to obrátilo proti mne. Rýchlo som zaútočila, ale on bol rýchlejší a hodil ma o zem. Keď som si už myslela, že je to poslednýkrát, čo sa nadýchnem, všetko to skončilo. Davovi sa podarilo vyškriabať na nohy a rýchlym trhnutím jeho hlavy ukončil náš boj. Znechutene odhodil jeho telo a ono sa rozplynulo. Vtedy som si uvedomila, že som rozhodne nemala tú česť bojovať s upírom.

„Ktorý debil ťa sem poslal?“ spýtal sa. Silno ma objímal a v očiach mi hľadal vysvetlenie.

„Poslala som sa sama. Dave si zranený, ako to, že sa nehojíš?“

„Som príliš slabý a vysilený. Krv som mal naposledy, keď som bol ešte s tebou a o poriadnej krvi ani nehovorím,“ zašeptal.

Jediné, čo mi vtedy napadlo, bolo dať mu krv. Bez rozmýšľania som si zahryzla do ruky a strčila mu ju pod nos. Chcel niečo namietať, ale nepodarilo sa mu to. Jemne priložil svoje pery na miesto, odkiaľ vytekala moja krv. Keď sa mu už malé škrabance začali hojiť, prestal. V očiach mal úľavu a vďaku. Usmiala som sa na neho a pomohla som mu na nohy.

„Dokážeš bežať?“ spýtala som sa ho. Len prikývol.

Silou-mocou sa chcel vrátiť okamžite do Volterry, nechcel ani počuť o tom, že by som išla s ním. Namietala som, vyhrážala som sa, ale nebolo mi to nič platné, nenechal sa obmäkčiť a tak som sa o pár hodín našla v lietadle smerom domov. V lietadle, napriek vyčerpaniu, som nedokázala odpočívať, stále som musela myslieť na tie zvláštne tvory, ktoré som musela poraziť. Čo sa to tu deje?!


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek How I live my life - 7. kapitola:

 1
26.08.2012 [12:55]

Irmicka1zajímavé... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. lelus
25.08.2012 [21:11]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!