Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hajzel - 27. kapitola

ttttttttttttttttttttttttt


Hajzel - 27. kapitolaTaká oddychová kapitola, aby ste nezabudli, že Edward je síce upír, ale aj chlap. Pekné čítanie. Lolalita

27. kapitola

Edward:

Nevedel som ako sa mám k Belle teraz správať. Vedela o všetkom a postupne sa všetkých pýtala najvšakovakejšie otázky, ktoré ju napadli, no mňa nie. So mnou vôbec nekomunikovala a keď som sa pokúsil o rozhovor ja, ignorovala ma. Najprv som mal aspoň výhovorku tráviť s ňou v posteli noc, ale keď pochopila, že vôbec nespíme, mal som smolu. To, že nespíme jej hovoriť moje sestričky nemuseli. Najviac času Bella trávila s Esme. Esme jej vedela naozaj citlivo odpovedať na všetko. Pár dní nebola v škole, lebo sa musela trocha vyrovnať s tým všetkým. Ja som ale do školy musel.

Ráno som vystúpil z auta a namieril si to do budovy, keď som začul Jessicinu myseľ. Bola nadšená, že tu nie je Bella. Brala to ako osobnú výzvu a behom sekundy sa ku mne dopachtila.

„Ahoj, Edward?“ šepla a usmiala sa. Úsmev som jej vrátil.

„Ahoj, kráska. Dlho som ťa nevidel,“ povedal som uvoľnene a šiel som ďalej.

„Čo robíš po škole?“ Postavila sa predo mňa a otrčila na mňa svoje polonahé prsia. Sucho som prehltol a pozrel jej do výstrihu. Všimla si kam pozerám, a tak ich predo mňa viac otrčila.

„No, ja nemám nijaký program. Najskôr pôjdem domov,“ povedal som s úsmevom.

„Nechceš ísť ku mne?“ Mrkla na mňa a ja som sa trocha zachvel. Jessica ma obzvlášť nepriťahovala, ale pôsobila, že bude dosť šikovná. Bol som zvyknutý na pravidelný sex a odrazu som na suchu.

„Pôjde domov, k svojej manželke,“ ozval sa hlas mojej sestry a to ma trocha naštartovalo. Nemám rád, keď mi chce niekto diktovať, čo mám robiť. Pozrel som na Alice. Nervózne si hrýzla peru. Chcel som Alice vytočiť a tak som Jessicu objal okolo ramien a šiel s ňou po chodbe. Pýtal som sa jej na somariny a keď sme prišli do triedy, sadli sme si obaja na svoje miesta. Deň zbehol dosť rýchlo. Alice bola naštvaná a vôbec so mnou neprehovorila. Po obede som šiel k svojmu autu a hneď mi došlo, že Jessica pochopila moju priateľskosť ako súhlas, že k nej pôjdem. Podišiel som k nej a ospravedlňujúco sa na ňu pozrel.

„Musím domov,“ šepol som a ona nahnevane ohrnula spodnú peru.

„Myslela som, že pôjdeš k nám a tak som zrušila svoj odvoz. To mám ísť na koniec mestečka peši?“ opýtala sa nahnevane.

„Nie, odveziem ťa,“ šepol som a otvoril jej dvere. Keď som nastupoval, všimol som si Alice a Rose. Obe sa na mňa nahnevane dívali. Zatriasol som hlavou a vyrazil.

Jessica celú cestu niečo vykladala, ale nepočúval som ju. Myslela len na to, ako ma presvedčí, aby som šiel hore, ale bola si istá, že jej to veľa námahy nedá. Zastavil som.

„Vážne nepôjdeš ku mne?“ šepla a chytila ma za ruku. Presunula si ju na koleno a koketne privrela oči.

„Musím ísť,“ povedal som uvoľnene.

„No tak. Veď ja viem, že ma chceš. Mne nevadí, že si si vzal tú chuderu. Všetkým na škole je jasné, že ťa donútili, lebo je tehotná. My si dáme lepší pozor,“ šepla a rozmýšľala, kde má kondóm. Pozrel som jej do tváre. Rýchlo vystúpila a naskytol sa mi pohľad na jej odhalený zadok. Ak by mala sukňu len o centimeter kratšiu, tak to nie je sukňa, ale opasok. Zreničky sa mi rozšírili a dostal som vážne chuť si to s tou mrchou rozdať tak, že zabudne ako sa volá. V podstate ma Jessica aj pekne vytočila s tou poznámkou o chudere. Moja žena nie je žiadna chudera. Chvíľu som sám so sebou bojoval. Keď si rozopla gombík na košieľke, paralyzovane som vystúpil z auta a chcel som ísť za ňou. Neplánoval som s ňou mať sex, ale trocha sa pobaviť by hádam neškodilo. V tom mi zazvonil mobil. Bola to Alice. Nemal som chuť s ňou hovoriť, ale ona vedela, že má volať len vo vážnych prípadoch. Napadlo ma, že sa možno niečo stalo a tak som zodvihol.

„Čo zase. Už ma vytáčaš, ty malá beštia,“ štekol som.

„Ja, ja... To som ja,“ zahapkala Bella do telefónu a ja som vyplašene znova skontroloval meno na display mobilu.

„Čo sa deje?“ vyhrkol som vystrašene.

„Ja neviem. Ty mi povedz. Alice prišla domov, strčila mi mobil do ruky a povedala, že ti mám hneď zavolať a že je to neskutočne súrne. Tak ti volám,“ šepla prekvapene.

„Bella, o pár minút som doma a povedz Alice, nech sa dobre schová, inak jej zakrútim krkom,“ povedal som do telefónu a zložil. Pozrel som na Jessicu, ktorá už pochopila, že z toho nič nebude.

„Fakt musím ísť,“ povedal som a náhlivo, naskočil do auta a vyrazil. Celú cestu som sa smial nad vynaliezavosťou mojej sestry. Vedela presne, čo na mňa platí.

Nič to nemenilo na fakte, že som bol neskutočne nadržaný a bolo mi jasné, že Bella mi s tým nepomôže. Čo sa dá robiť.

Prišiel som domov. Alice sa schovávala za Esme, ale ja som sa na ňu nehneval. Bol som jej vlastne vďačný. Prešiel som popri svojej matke a sestre a šiel pozdraviť svoju ženu. Už z chodby som počul zvuk vody.

„Bella je v sprche,“ povedala Rose, keď som ju míňal na chodbe. Vošiel som do izby a rozhliadol sa. Dvere na kúpeľni boli len privreté. Neodolal som lákavému pokušeniu. Nepočuteľne som prešiel k nim a jemne ich pootvoril. Moja zvedavosť zvíťazila.

Bella stála pod sprchou, chrbtom k dverám. Po jej nahej pokožke stekali kvapôčky vody. Chcel som byť tou vodou hladiacou jej nádherné krivky. Sucho som prehltol a nohavice sa mi bolestne napli. Kde sa tento dokonalý obraz hrabala Jessica. Jednou rukou som zvieral kľučku na dverách a druhá mi sama od seba putovala k rozkroku. Bella vyložila jednu nohu na okraj vaničky a kĺzavým pohybom si namydlila stehno. Myslel som, že explodujem. Tak veľmi som po nej túžil. Mal som sa okamžite otočiť a zmiznúť, ale teraz som nebol schopný odísť. Jediným rýchlym pohybom som si rozopol nohavice a uvoľnil tak ten silný tlak. Môjmu kamarátovi som z nohavíc ani nemusel pomáhať. Sám sa rozhodol pozrieť, čo sa deje. Rýchlo som sa ho pokúšal rukou skrotiť, no len ma to viac vzrušilo. Prešiel som po jeho dĺžke a uprene sledoval ten dokonalý obraz pred sebou. Bella sa teraz jemne rozkročila a ja som myslel, že zošalejme. Pohyby v mojom lone som zrýchlil a uprene sledoval jej dokonalé telo. Ak by som tam teraz vbehol, tak jej nepomôže ani krik o pomoc. Vedel som, že sa o chvíľu dosprchuje a tak som nasadil ešte vyššie tempo. Keď som privrel oči a predstavil si, že sa ma dotýka Bella, šlo to ešte ľahšie.

Od uspokojenia ma delila sekunda, keď Bella vypla vodu. Privrel som dvere a vybuchol. Schmatol som uterák prevesený cez stoličku. Pred chvíľou som sa cítil skvelo, ale teraz sa hanbím ako pes. Uspokojoval som sa pri špehovaní svojej manželky. Udýchane som si oprel hlavu o stenu. Bolo mi jasné, že ak to, čo som tu nacvičoval začul Emmett alebo Jasper, tak som najbližší polrok hlavným bodom zábavy. Nemohol som si však pomôcť. Ak mám byť verným manželom, tak takéto potešenia budem praktizovať asi dosť často. Vždy som mal vysoké libido.

Dvere sa otvorili a vyšla Bella len v ručníku. Pozrela na mňa a nechápavo zodvihla obočie. Previnilo som sa usmial a pohľad mi padol na kľučku dverí na kúpeľni, ktorú som trochu zdeformoval.

„Dopraješ mi súkromie?“ opýtala sa tvrdo moja manželka a kŕčovite zvierala uterák na prsiach.

„Iste,“ zahapkal som a prekĺzol k dverám.

„Vrátiš mi uterák?“ Pozrela na moju ruku v ktorej som držal uterák, ktorému som venoval vrchol svojej rozkoše.

„Radšej nie,“ šepol som a vytratil sa z dverí. Ak by som mohol sčervenieť, tak som ako jahoda. Bolo mi trápne. V tomto dome som už nemal súkromie. Bella ma vyháňala z mojej izby a Esme zas z obývačky. To sa bude musieť zmeniť. S Bellou sa budem musieť porozprávať.

 

26. kapitola - 28. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hajzel - 27. kapitola:

 1 2 3 4 5   Další »
30.07.2012 [13:19]

BadLovelyLucy Emoticon tohle bylo opravdu originální a rozhodně ne podle vkusu naše starého Edwarda Emoticon Ale k tomu tvýmu to prostě patří. Emoticon Jsem ráda, že Jessica dostala košem! Emoticon A vlastně mi ho začíná být i líto. Emoticon

46. Wera
08.09.2011 [19:35]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon

24.08.2011 [16:14]

lenuskaemmTo je debo ako ju špehoval ale aspoň že nepodlahol Jassice.. Pekná poviedka ale trochu nechutné.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

44. lilibo
06.08.2011 [13:30]

lilibo Emoticon No, já už jednou přemšlela, jsetli se někdo odváží jít tak daleko jako ty. Konec konců u chlapů je tohle celkem přirozený a u Edwarda se to zkrátka dalo očekávat. Emoticon Emoticon Jsem ráda, že se nebojíš "akce". Emoticon

43. Faire
05.08.2011 [21:09]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

42. Mabel
29.07.2011 [19:11]

Mabel Emoticon Emoticon Emoticon Ach ten Edward, zase se předvedl... ale jsem ráda, že nakonec přece jen nepodlehl Jessice.

41. Lena
19.07.2011 [19:20]

Emoticon Emoticon

16.07.2011 [8:49]

Lenka326Ten Edward je fakt debil Emoticon Už jsem si myslela, že si to srovnal v hlavě a chce jen Bellu, ale stačí, aby na něj první pipka mrkla a on je ochotný s ní Bellu podvést. Kdyby nezakročila Alice, tak to udělá. A to jsem mu tak věřila. Scéna před koupelnou mi přišla docela přirozená, vlastně bych pochopila, kdyby si svoji nadsamčí nadrženost zklidňoval doma ve sprše, když svoji vlastní ženu od sebe tak odehnal a pomalu se snažil si ji získat. Ach jo! Je to jak na horské dráze, už se zdá, že Eda zmoudřel a pak zas bác a on udělá takovou blbost!!!
Díky, že nenecháváš čtenáře v klidu. Emoticon Emoticon Emoticon

39. lucka2010
14.07.2011 [12:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.07.2011 [12:32]

SummerLiliMasturbujúci Edward Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!