Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hajzel - 10. kapitola

Eclipse logo


Hajzel - 10. kapitolaA je tu okrúhla, desiata kapitola. V tejto kapitolke sa Bella definitívne rozhodne. Ďakujem za úžasné komentáre, ktoré mi zanechávate. Pekné čítanie. Lolalita

10. kapitola

Edward:

Nedokázal som ju zastaviť a vlastne som ani nechcel. Rozopla mi nohavice a trocha neobratne vytiahla môj nástroj. Pozrela sa na mňa a celá sčervenela. Jemne sa chvela na celom tele aj srdce bilo ako šialené. Párkrát po ňom prešla celou dlaňou. Už len vedomie, že sa ma dotýka ona, ma privádzalo do šialenstva. Každá molekula môjho tela túžila, aby pokračovala. Túžil som k nej byť nežný. Mohol by som ju dokonalo uspokojiť. Vedel by som jej dať toľko nehy, ale nesmiem. Musí ma nenávidieť.

Kým ja som zvádzal vnútorný boj, ona jemne pootvorila ústa a ja som v tú chvíľu prestal dýchať. Jej dokonalá vôňa v kombinácii s tlkotom jej srdca a tým teplom, čo z nej sálalo, ma privádzala do extázy. To ani nespomínam, akú slasť mi spôsobovala. Tie hebké pery sa dotkli mojej pokožky a ja som hlasno zavrčal. Bella sa však na mňa nepozrela a ja som bol aj rád. Musel som sa neskutočne ovládať, aby som neurobil prudký pohyb alebo niečo neuvážené. Mal by som si to vychutnať, no ja som zostal v kŕči, aby mi nával rozkoše nezatemnil myseľ. Pri žiadnej som tento problém nemal. To len pri nej som nebol schopný myslieť. Mal by som to ukončiť, no ten samoľúby bastard vo mne to chcel ďalej.

Ústami skĺzla po celej mojej dĺžke a potom začala rytmicky pohybovať perami hore a dole. Bol som pre ňu priveľký a tak si pomohla rukou.

Dookola som si opakoval, že musím byť pokojný. Bola tak prekrásna, dokonalá, hebká, hladká a horúca. Šalel som z nej. Stál som tam ako úplný chmuľo. Začala sa mi z tej potláčanej túžby točiť hlava. Nakoniec som usúdil, že pre nás oboch bude lepšie, ak to čím skôr skončí. Opatrne som ju chytil za vlasy a trocha zrýchlil tempo. Zostávala už len chvíľa, aby som bol v nebi. Pár sekúnd som rozmýšľal, čo s tým spraviť a nakoniec som rozmýšľal pridlho.

Vybuchol som v mohutnom orgazme a v rovnako mohutnej erekcii. Čakal som, že sa znechutene odtiahne, no neurobila to. Zostala sedieť na zemi až po chvíli našla odvahu pozrieť sa na mňa. Fascinovane som ju sledoval. Najradšej by som ju teraz schmatol a rovnakú slasť doprial aj ja jej. Namiesto toho som sa z nej sklonil a vytiahol ju do stoja. Vytiahol som na ňu nohavice a pozrel jej do očí. Neodolal som jej plným perám a nahol som sa. Čakal som, že sa odtiahne, no ona držala. Perami som sa dotkol tých jej. Mäkko sa mi poddávali. Keď som sa odtiahol, v jej tvári som videl len nenávisť. Ohrnula peru a znechutene sa otriasla.

„Si spokojný? Necháš si to pre seba?“ opýtala sa po chvíli. Neodpovedal som a otvoril dvere na aute. Počkal som, kým nastúpi. Odviezol som ju späť pred školu. Prvýkrát v živote som nevedel, čo povedať. Keď si odopla pás, znova sa opýtala: „Necháš si to pre seba?“

„Nedostal som, čo som chcel. Ešte uvidím,“ povedal som a snažil sa o svoj typický úškrn, ale nešlo to. Namiesto toho som zo seba dostal len bolestný úsmev. Bella sa otočila a šla k autu. Vybehol som za ňou a skúsil byť trocha milý. Napadlo mi, že to možno zaberie, keď už nezabral nátlak.

„Bella, bola by si hlúpa, ak by si si to nechala. Keď si to dáš preč, odo mňa sa to nikto nedozvie. Prisahám. Ak si to však chceš nechať, tak sa nepripravím o to potešenie, môcť to rozhlásiť.“ Teraz sa mi už úškrn podaril. Bella sa mi pozrela do očí, ale už nepôsobila ustrašene.

„Vieš čo?“ šepla a ja som nastražil uši. Opatrne nastúpila a nechala otázku otvorenú. Ten jej šrot naskočil s takým revom, že som myslel, že sa rozsype. Bella stiahla okno a ja som sa oň oprel.

„Chcela si mi niečo povedať?“ opýtal som sa pobaveným tónom. Bella len nahnevane prikývla.

„Skap, ty hajzel,“ zachrapčala. V jej tlmenom hlase bolo toľko nenávisti, že som začal veriť, že som vyhral. Určite to dieťa dá preč. Pousmial som sa a ustúpil od auta. Ešte som jej teatrálne zamával. Oprel som sa o svoje auto a čakal na Alice, ktorá bola ukrytá za školou. Pribehla ku mne.

„Tak?“

„Nepočula si to vrelé prianie?“ opýtal som sa so zdvihnutým obočím. Alice prikývla a nervózne sa na mňa pozrela.

„Neublížil si jej veľmi, však? Je v poriadku? Zvládne to?“ sypala jednu otázku za druhou a na žiadnu som nepoznal odpoveď. Mykol som ramenami.

„Ja sa o ňu tiež bojím. Myslíš si, že som úplne bez citu?“

„Edward, nešlo by to aj inak? Možno by to pochopila. Možno by si mohol byť s ňou. Kde je napísané, že upír nemôže byť s človekom. Aj z nej by sa mohol stať upír. Mali by sme ju zasvätiť a povedať jej, kto sme. Na čo je dobré to trápenie. Vidím na tebe, že keď si sa dozvedel o dieťati, niečo sa zmenilo. Nechcel by si, aby si ho radšej nechala?“ povedala pokojne.

„Chcel. Veľmi by som chcel. Predstava a možnosť, že by som mohol byť otcom, je to najúžasnejšie, čo sa mi kedy stalo. Veľmi by som chcel, ale ju by to najskôr stálo život. To nemôžem dopustiť.“ Keď som jej to povedal, uľavilo sa mi. Alice sa nahrbila.

„Do čerta! Tak to nekomplikujme. Povedzme jej to. Povedz jej, že vieš, že je dieťatko tvoje. Povedz jej, že ju miluješ a že si sa správal ako idiot, len preto, že si ju chcel držať od nebezpečenstva. Potom jej vysvetlíme, kto sme.“ Musel som Alice prerušiť.

„Nie je všetko tak idylické. To, o čom hovoríš, znie pekne, ale tak by to nebolo. Vydesilo by ju to a myslela by, že sme sa zbláznili. Ak by to niekomu povedala, dostala by ju Volterra. Určite by len tak neprijala fakt o upíroch a nechcela by s jedným dieťa. Musíme ísť najschodnejšou cestou. To dieťa môže byť nebezpečné. Nezabúdaj na nemŕtve deti. Boli neovládateľné a my nevieme, aké bude toto dieťaťa. Nie je dôležité, čo chceme my dvaja, ale čo je dobré pre Bellu a pre ňu je najlepším riešením potrat. Aj pre nás je to najlepšie riešenie. Je to tak, Alice?!“ skríkol som na ňu. Alice plačlivo prikývla. Myslela to dobre. Ona vždy chce, aby bol každý šťastný a spokojný. Nie je to však tak jednoduché.

 

Alice:

Šla som za Bellou. Chcela som mať istotu, že je v poriadku a trocha jej dohovoriť. Edward to len uvítal. Mal o ňu tiež trocha strach. Neviem, čo sa stalo, keď boli preč, ale Bellina reakcia hovorila za všetko. Skap, ty hajzel, je veta, ktorú z úst vypustí len zúfala žena.

Keď som prišla pred ich dom, bol doma aj Charlie, a tak som trocha váhala. Prišla som k dverám a oni sa hneď otvorili. Charlie práve odchádzal.

„Dobrý deň, Alice,“ povedal prekvapene, keď ma zbadal.

„Dobrý deň, Charlie. Prišla som za Bellou. Je doma?“ opýtala som sa nevinne, aj keď som vedela, že je.

„Bella, je tu Alice,“ zreval Charlie na celý dom. Potom sa na mňa zvláštne pozrel.

„Potrebuje teraz priateľku,“ šepol a mala som pocit, že sa snažil z mojej tváre vyčítať, či o niečom viem, no ja som sa tvárila nechápavo a prekĺzla som do vnútra.

Bella zbehla zo schodov a bolo vidieť, že plakala. Zahrala som sa na hlúpu.

„Kde si bola s Edwardom? Povedala si mu to?“ opýtala som sa.

„Odkiaľ vieš, že som bola s Edwardom?“ Tvárila sa prekvapene.

„Bola som ešte v škole a videla som, ako ťa priviezol,“ povedala som na objasnenie.

„Nechcem o ňom hovoriť.“ Bella bola podráždená, a tak som nechcela prilievať olej do vody. Nechcela som na ňu tlačiť.

„Dobre. Tak sa dnes budeme zabávať. Nechcem, aby si myslela na nič zlé, tak sa obleč a ideme do mesta.“ Bella zodvihla obočie, no po chvíli sa usmiala a prikývla.

Šli sme do centra. Vymietli sme pár obchodov. Teda, ja som ich vymietla a Bella mi hlavne radila. Šla som si ešte vybrať peniaze a Bella ma zatiaľ čakala v hlavnej uličke. Keď som šla k nej, všimla som si, že stojí pred obchodom s detskými vecami. Stála tam ako zhypnotizovaná. Ruku mala zloženú na svojom bruchu a prisahala by som, že jej oči zvlhli slzami. Postavila som sa k nej. Otočila tvár ku mne a ja som sa nezmohla na slovo. V jej očiach bolo toľko nehy a lásky, až som sa zatriasla.

„Chceš sa tam ísť pozrieť?“ opýtala som sa pridusene. Zakývala, že nie a pozrela si na topánky.

„Ty si to dieťatko necháš, však?“ Hlas sa mi zlomil.

„Ja to malé milujem.“ V tej chvíli som nevedela, čo povedať. Chytila som ju za ruku.

„Tak ideme dnu,“ šepla som. Týmto som Edwarda zradila, ale z jediného pohľadu na ňu som pochopila, že ona sa dieťaťa nikdy nevzdá. Môžu jej nahovoriť čokoľvek. Edward jej môže čokoľvek urobiť, no ona to dieťa bude chcieť aj tak. Esme to predpokladala. Jediná z nás vedela, čo je mať pod srdcom dieťa. Je to silnejšie než celý svet, silnejšie než hŕstka upírov a silnejšia než nenávisť, ktorú cíti k Edwardovi.

 

 

9. kapitola - 11. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hajzel - 10. kapitola:

 1 2 3 4 5 6 7   Další »
30.07.2012 [9:45]

BadLovelyLucyJeště, že tam je Alice. Ta zachrání snad všechno Emoticon Edward mě deptá úplně maximálně. A jsem ráda, že Bella si zatím mimčem stojí. Emoticon Moc hezký dílek. Emoticon

22.10.2011 [17:57]

Sima777božžže tuto poviedku som uz citala niekolko kraaaaat to je superr Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

66. Wera
08.09.2011 [16:45]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.08.2011 [23:29]

lenuskaemmnádherná kapitola... konečne sa aj Edward správa aspoň trošku tolerantne... „Chcel. Veľmi by som chcel. Predstava a možnosť, že by som mohol byť otcom, je to najúžasnejšie, čo sa mi kedy stalo. Veľmi by som chcel, ale ju by to najskôr stálo život. To nemôžem dopustiť.“ Keď som jej to povedal, uľavilo sa mi. --- a toto bol veľmi pekný odsek.. Veľmi pekná kapitola.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

64. Faire
05.08.2011 [16:01]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

63. lilibo
05.08.2011 [14:45]

liliboJá nevím. Mě to tak mrzí... Za Bellu i Edwarda. Čekala jsem, že to bude horší, ale nedopadlo to až tak strašně. Emoticon Emoticon

03.07.2011 [16:38]

dcvstwilightWow! Krása! No, vypadá to, že Edward bude mít i ten kousek citu... A Edwarda chápu, že yb chcel dítě Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

61. Kika57
26.06.2011 [12:06]

Kika57Pěkný díl... Chudák Bella... Jak se Edward zachoval?? To se mi teda vůbec nelíbí, ale jak si popsala, co cítil?? Pořád ho nedokážu nenáviděl Emoticon Jak řekl... neni z kamene a snaží se jí dát to nejlepší, i když na to jde z opačné strany. Vždyť on jenom chce, aby se od něj držela dál a aby šla na potrat, protože chce, aby byla v pořádku... Je mi jasný, že on k tomu dítěti necítí to, co Bells.. No jo no... I ty jsi teď z části zasvěcena do mých divných myšlenkových pochodů Emoticon Emoticon Tahle povídka je bomba... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

60. winna
04.06.2011 [12:39]

Emoticon ach, tak to se asi Edovi líbit nebude...ale mě se tento dílek líbil moc moc moc. Emoticon

04.06.2011 [11:44]

mima19974 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6 7   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!