Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forever and Always - 6. kapitola

Dee


Forever and Always - 6. kapitola6. kapitola Forever and Always. Konečně jste se dočkaly, bude se něco dít ;). Koho Bella potká? Dočkáte se i Emmetových vtípků.

Rok utekl strašně rychle. Ani jsem se nenadála a byl začátek letních prázdnin. Ve Phoenixu bylo super, ale Forks mi moc chybělo. Našla jsem si tu spoustu přátel. Nejlepší přítelkyně byla Jane. Žila tu se svou rodinou Volturiových. Jane má zelené oči, blond vlasy do půli zad. Není ani vysoká ani malá, je tak akorát. S Jane jsme si padly hned do oka, je moc milá a přátelská.

Když jsem přišla ze školy - poslední den, jupí, koukla jsem se na kalendář. Bylo 25. června. Prázdniny nám začínaly o něco dříve, ani nevím proč. Zítra mám jet do Forks, za Charliem. Strašně jsem se těšila, a tak jsem si ihned zabalila věci. Do kufru jsem naházela jen teplé oblečení, zbytek si koupím až tam.

Ani nevím jak, ale večer i noc byla za mnou a já nedočkavě přešlapovala na příjezdové cestě před domem a čekala na Renée, až vyjede s autem z garáže a hodí mě na letiště.

„To si tak nervózní, nebo se těšíš?“
„Těším se, ale ty jsi strašně pomalá,“ postěžovala jsem si a Renée se jen zasmála.

Kufry jsem naházela do auta na zadní sedadla a vyjely jsme.

„Bože, mami, vždyť jedeš třicítkou, s takovou na letiště dorazíme až k večeru a to jsou právě dvě hodiny.“
„No jo, no jo. Vždyť jedu, tak co bys ještě chtěla?“

„Abys trošku přišlápla tamto, co máš pod nohama. Víš, takový to černý, co slouží ke zrychlení,“ řekla jsem sarkasticky a koukla se vyčítavě na Renée. Ta jenom zakroutila hlavou a přidala na čtyřicet. No bezva, budeme tam v pět, alespoň že tak.

Na letiště jsme dorazily ve tři, s tím, že letadlo letí za patnáct minut. Jsem to říkala, nestíháme.

„Pa, mami, a neboj se o mě. Na konci prázdnin jsem tu jako na koni,“ zavtipkovala jsem.

„Taky mi jednoho oře přivez,“ mrkla na mě a já se neubránila pousmání.

Po odbavení jsem okamžitě běžela do letadla a posadila se na své místo. Vedle mě si přisedl muž - vlastně spíš kluk asi mého věku a s úsměvem si mě pozoroval.

„Co je? Jsme v kině, nebo v letadle?“ řekla jsem uštěpačně.

„Ts, se taky podívej, když ti to tolik vadí,“ oplatil mi stejným tónem a začal se příšerně smát, takže k nám přišla letuška a zeptala se, jestli je vše v pořádku.

„U mě jo, ale on v pořádku není,“ odpověděla jsem jí a to už ten kluk vedle mě dostal totální záchvat smíchu. Kdybych na něj nekašlala, asi bych si myslela, že strčil hnátu do zásuvky. S jeho IQ bych se ani nedivila.

„Jme – jme - jmenuju se Emm - Emmett,“ dostával ze sebe mezi smíchem.

„Bella,“ odpověděla jsem mu s pozdviženým obočím a hloupě se na něj dívala. Celou cestu už byl zticha a já si mohla vychutnávat písničky ve své mp3jce.

Při vystupování z letadla jsem zakopla o schůdky a za mnou se opět ozval ten hurónský smích. Já ho vážně zabiju.

„Co ti přijde vtipného?!“

„Hmm,“ dělal, že přemýšlí. „Jo, mám to. To budeš asi ty,“ a zase se začal smát.

Dělala jsem, že ho nevnímám, zvedla se a odkráčela si to před letiště, kde už na mě čekal Charlie s nějakým ošuntělým autem. Bylo snad z roku 1500 a ta hrozná barva ho nijak nepřikrášlovala - ba naopak. Naházela jsem kufry na zadní sedadla a zrovna, když jsem se chtěla posadit vedle Charlieho, vedle mě projelo pomaloučku auto. Byl to Porsche Carrera GT. S otevřenou pusou jsem to auto pozorovala a z okýnka na mě začal řvát a mávat kdo jiný než Emmett. Zavřela jsem pusu a hodila na něj vražedný pohled. Bože, to je zase jednou ostuda.

Nemohla jsem si nevšimnout toho kluka sedícího vedle Emmetta. Jako kdybych ho už někde viděla, ale nemohla jsem si vzpomenout kde. Nevadí. Přestala jsem to řešit a po přivítání od Charlieho jsme vyrazili domů.

 

 


 

Doufám, že se Vám dílek líbil ;) a pokud jste kapitolu přečetly, nechte alespoň smajlíka :)

A omlouvám se za délku kapitoly, příště snad bude delší.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forever and Always - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!