Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Exceptionnelle 4. kapitola

2.narzis - Tik Tak Tik TaK Tik Tak


Jakou dostane Melanie odpověď od Maggie? Jak se Aro rozhodne, když mu Jane s Demetrim řeknou, co u Melanie viděli?

 

„O tomhle musím informovat Ara.“ Demetri přikývl, vytáhl z kapsy mobil a beze slov mi ho podal. Já měla v hlavě jedinou myšlenku: Co se to tady stalo?

 

POHLED JANE

 

„Ano, Jane, nějaké zprávy?“ ozval se okamžitě do mobilu Aro. Já jsem na nic nečekala a okamžitě jsem Arovi sdělila, co jsme s Demetrim viděli v tom bytě.

„Jste si jistí, že to byl Felix?“

„Ne úplně, pane, ale je to velmi pravděpodobné. Co máme teď udělat?“

„Co ta dívka, byla tam?“

„Ne, podle pachu to vypadá, že už tu nikdo asi týden nebyl.“

Mobil na několik minut ztichnul, přemýšlela jsem, jak se Aro rozhodne, ale doufala jsem, že mi dovolí Felixe pomstít a zabít toho, kdo mu to udělal.

„Najděte tu holku a přiveďte ji do Volterry, ona bude vědět, co se tam stalo. Chci ji mít tady ve Volteře do pěti dnů.“

„Ano, můj pane,“ souhlasila jsem a ukončila hovor.

„Tak, Demetri, zavolala jsem zlomyslně, musíme ji najít.“ Demetri si zase zvolil mlčení a jenom kývl, začal se soustředit na hledání. Trvalo to čtyři dny, než ji našel, v bytě bylo hodně málo jejího pachu.

„Mám ji, jedeme do New Yorku.“

 

POHLED MELANIE

 

Už jen kousek, už tam budu, povzbuzovala jsem po pětikilometrovém běhu asi sto metrů od ubytovny. Každý druhý den jsem běhala stejně tak jako v Anglii, protože mi to zaprvé připomínalo můj minulý život a zadruhé posledních pár dní jsem nevydržela v klidu. Čekala jsem na e-mail od Maggie a byla jsem dost nervózní a netrpělivá, jako vždy když jsem měla na něco čekat. I Sarah si toho všimla, že jsem nějaká roztěkaná, ale tvrdila jsem, že to nic není.

 

O DVA DNY POZDĚJI

Odpověď od Maggie! Koukala jsem se na obrazovku počítače a rychle otvírala e-mail. A četla jsem, stálo tam tohle:

Ahoj Melanie,

ano, nějaké zprávy se nám Volterry donesly a to o tom, že prý ve Volteře někoho hledají, řekl nám to jeden starý přítel, co byl před pár dny ve Volteře. Doufám, že nehledají někoho, na kom ti záleží, nebo dokonce tebe, Mel. Jestli hledají tebe, už mi radši nepiš, prosím, nechci dostat svoji smečku do problému, pochop to.

Ahoj Maggie

 

No hledají mě, tak to jsem čekala. Hledají, ale nenajdou - doufám. Chápala jsem to, co mi Maggie píše, už jí nenapíšu, i když to, že by měla problémy, je nepravděpodobné, nechci ji do žádných dostat.

Teď bych si to konečně mohla přečíst. Sáhla jsem pod postel a vyndala krabici z pevného tvrdého papíru, dala jsem pryč falešné dno a vzala knížku, která byla pod ní. Listovala jsem v ní a hledala to.

Á tady to je, Volturiovi zde byli popsáni skoro všichni. Volturiovi i ti stálí a i ti, co odešli.

Doufám, že se to nebude moc lišit od skutečnosti, poslední úprava se dělala tak před 70 lety, ale pro upíry tohle zase moc neznamená. Upíří seznam začínal Arem, Marcusem a Caiem. O nic všech už jsem četla, ale mohla bych si oživit, než si začnu číst gardu, zároveň, koho můžu potkat, když mě najdou. Po volterských vládcích následoval dlouhý seznam: Jane, Alec, Chelsea, Corin, Demetri, Felix, Renata… A spousta dalších.

No toho ale je, povzdechla jsem si a dala se do čtení.

 

POHLED JANE

 

Seděla jsem s Demetrim v letadle do New Yorku, za hodinu jsme měli přistát. Ani jeden z nás nemluvil. Demetri sledoval okolí, díval se na všechny cestující, věděla jsem, že má žízeň. Já ji taky měla. Letadlo nám letělo brzo a neměla jsem čas se nakrmit. Musíme to udělat hned, jak přistaneme. New York je velký, to znamená spousta potravy. Lidmi jsem opovrhovala od začátku mého upírského život, který začal už před pěti stoletími.

A ta holka, ještě před návratem do Volterry z ní vymáčknu, co se stalo Felixovi. Ví to, určitě to ví. S Felixem jsme si velmi rozuměli, měli jsme podobné náhledy na svět a skoro stejné názory na lidi. Byl to můj přítel, jeden opravdu z mála a někdo mi ho vzal. Ten někdo bude pykat, o to se sama postarám. Mně nikdo přátele zabíjet nebude, nikdo. Nikdo. Ze své zuřivosti jsem dostala žízeň a ještě větší chuť někoho zabít. Jakkoliv, zlomit mu vaz nebo ho vysát, cokoliv. Z pusy mi začalo unikat tichounké vrčení.

„Jane!“ oslovil mě důrazně Demetri a já utichla.

Nikdy už nesmím zaváhat! V duchu jsem si nadávala, co to dělám. Já, Jane Volturi, neztrácím trpělivost nebo nervy. Já ne, já prostě ne.

Začala jsem přemýšlet o té holce, Aro říkal, že se jmenuje Melanie. Pořád mi vrtalo hlavou několik otázek ohledně toho, co se stalo s Felixem. Kdo ho zapálil? Ona asi těžko, tak kdo? Nějaký upír, co s ním měla nevyřízené účty? Ale jaký bláznivec by to dělal, když by věděl, že ho Volturiovi pomstí. Možná nějaký fanatik nebo novorozený upír, který nevěděl, co dělá, ale toho by zase Felix přepral se zavřenýma očima, ale kdyby měl nějakou speciální schopnost tak možná, ale je to nepravděpodobné, že by ji měl vytrénovanou, kdyby byl novorozený. Spíš bych to tipla na nějakého bláznivého upíra, který se mstí a nevadí mu umřít, nebo si myslí, že se před námi dokáže schovat. O lidech jsem ani nepřemýšlela, ti by upíra v životě nedokázali zabít.

Z přemýšlení mě vytrhl hlas: „Prosím, zapněte si bezpečnostní pásy, budeme přistávat.“ Cha, jako by mi pád letadla dokázal vůbec něco udělat, pomyslela jsem si, ale poslušně jsem si zapnula pás.

Hned, jak se otevřely dveře letadla, jsem s Demetrim vyrazili ven. Stmívalo se a nemuseli jsme si dávat pozor na slunce, tak jsme vyrazili na pořádný lov.

„Už nemáš žízeň?“ zeptal se mě Demetri, když jsme oba vysáli po dvou lidech.

„Ano, jsem úplně plná!“ řekla jsem důrazně. „Půjdeme!“

Prozkoumávali jsme New York. Demetri ji nemohl najít přesně. Tak jsme začali s touhle piplačkou.

Po dvou hodinách najednou Demetri zbystřil a zeptal se mě: „Cítíš to?“

Pořádně jsem se nadechla, byla tam, ta vůně, kterou jsem cítila v tom bytě v Anglii. Ano, byla to ona, sice už hodně zanesená jinými pachy, ale bylo to ona.

„Byla tu tak včera, později ne,“ prohlásil Demetri

„Jdeme po tom pachu, rychle.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Exceptionnelle 4. kapitola:

 1
2. Zlata
27.12.2011 [17:16]

Nádhera. Rýchlo napíš ďalšiu! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. TerezC
07.06.2011 [21:01]

super kapitola,prosím další Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!