Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Esmé Volturi - 9. kapitola

edwardandisabella


Esmé Volturi - 9. kapitolaA máme tady další kapitolku. Esmé řeší problém s Eleazarem, ale zapomíná na to nejdůležitější... Příjemné čtení.

V pokoji jsem si po hádce s Eleazarem lehla na postel a chtěla se uklidnit. Ten chlap mi ležel v žaludku a narušoval naši rodinnou pohodu. Toho rozruchu si ale nikdo nevšiml. Přemýšlela jsem, co po mně Eleazar chce. Proč narušuje naše vztahy? Proč?

Nevěděla jsem, ale chtěla vědět a byla jsem rozhodnutá, že to vypátrám. Po několika minutách klidu jsem se vydala zpět dolů a doufala jsem, že si Eleazar taky došel na lov…

Bohužel ne.

„Tak naše černá ovce rodiny si už odpočinula?“ zeptal se Eleazar tak slizkým a nuceným hlasem, že mi z něj bylo špatně. Mé antipatie k němu byly čím dál větší.

„Ano, díky za zeptání,“ pokusila jsem se působit s nadhledem a nijak moc si ho nevšímat.

Carlisle, jak jsem podle vůně poznala, rozrazil dveře a v otrhané košili, avšak s úsměvem na rtech, se za mnou přiřítil.

„Jaký byl lov, miláčku?“ zeptala jsem se ho též úsměvně a objímala jsem ho. Jeho vůně mě nikdy nepřestane fascinovat. Ta směs heřmánku a rozkvetlých růží, tak aromatická, tak charizmatická… Přímo pro něj. Miluju ho, navždycky, a nějaký debil jménem Eleazar s nosem nahoru nám to nepřekazí.

„Ehm, ehm,“ odkašlal si Eleazar a významně se na nás podíval, jako bychom tady prováděli něco protizákonného.

Pozvedla jsem obočí a věnovala Eleazarovi mrazivý pohled. Zvedl ruce v obranném gestu a dál už se nevyjadřoval.

Zatahala jsem Carlislea za ruku s úmyslem jít nahoru do ložnice, abychom měli chvilku soukromí. Carlisle ovšem zůstal stát a já se na něj nechápavě dívala.

„Teď ne, zlato, přijedou hosté, nevzpomínáš si?“ zeptal se mě a já určitě musela, i přes upíří bělost, zblednout. Do prdele, já zapomněla…  Sakra, sakra, sakra! Já na svatbu úplně zapomínám!

Takže, Esmé, přestaň uvažovat nad Eleazarem a věnuj se tomu nejdůležitějšímu! Svatbě, tobě a Carlisleovi.

Zasunula jsem záporné myšlenky do pozadí mysli a šla se rychle převléct. Vybrala jsem si jednoduché džíny, květovanou halenku a boty na podpatku, které se poslední dobou staly mými oblíbenými.

Zazvonil zvonek a já rychle seběhla dolů. U dveří stály tři tmavé ženy.

„Esmé, tohle jsou Amazoňanky, Zafrina, Senna a Kachiri. Tohle je moje budoucí žena Esmé,“ vzájemně nás představil a tři ženy se přihrnuly ke mně. Podali jsme si ruce a objali jsme se.

„Ráda tě poznávám, Esmé. Myslím, že už bylo na čase, aby si Carlisle někoho našel. A ty jsi, podle mě, skvělou volbou,“ řekla mi Zafrina a pousmála se na mě. Byla velmi sympatická a nápomocná.

V tom už zvonek zvonil znovu a do dveří se přiřítil mladší muž s trochu starší ženou. Carlisle s nimi pohodil pár slov a představil mě. Zjistila jsem, že to je Nahuel a Huilen. Ness se hned k nim rozběhla a proběhlo zdlouhavé vítání. Neměla jsem ani moc času se s nimi poznat. Usmála jsem se nad radostí Ness, přála jsem jí to.

Ale teď, co jsem ucítila jednu hrozivou vůni, jsem zkoprněla. Byl to zápach smrti a hrůzy. Ano, byli to Volturiovi. Dlouho jsem si plánovala, co v této chvíli udělám, co řeknu, ale teď mě totálně nic nenapadalo. A sakra…


Upozornění: Chci vědět, jestli je i přes pomalé přidávání kapitol o povídku stále aspoň nějaký zájem. Mě psaní baví, ale jen, když je pro koho. Takže chci, abyste mně napsali, jestli ještě chcete další dílky anebo to mám rychle ukončit. Chci alespoň 7 komentářů.

Tahle povídka  může rychle skončit... Jak chcete... Piště do komentů.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Esmé Volturi - 9. kapitola:

 1
15.08.2012 [21:44]

Arlin Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!