Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 20. kapitola

Tričko Emmett Cullen


Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 20. kapitolaAká bola svadba a svadobná noc? Pekné čítanie. Lolalita

Edward:

Bella vošla a ladne kráčala uličkou. Nič nádhernejšie som nevidel. Bola ako anjel. Biele šaty sa jej vlnili okolo nôh. Moja Júlia bola ako krehká víla stvorená hmlou a dúhou. Nádhera. Nedokázal som si spomenúť, ako sa dýcha. Točila sa mi hlava a hučalo mi v ušiach. Natiahol som k nej ruku a ona mi podala svoju. Usmial som sa a ona mi úsmev rozpačito vrátila. Podala Alice kyticu a postavila sa vedľa mňa. Kňaz sa na nás nemo díval, a potom sa usmial.

„Milí snúbenci. Rozhodli ste sa urobiť tento krok a vstúpiť spolu do nového života,“ povedal  a začal obrat. Nedokázal som odtrhnúť pohľad od jej nádhernej tváre. To som si nezaslúžil. Nezaslúžil som si toľkú dokonalosť a nevinnosť.

„Má niekto námietky voči tomuto sobášu?“ opýtal sa kňaz. Jacob si zrazu odkašľal, akoby chcel niečo povedať a ja som sa na neho nahnevane otočil. Bella sa zachvela a uprela na neho svoje veľké čokoládové oči. Jacob len mykol ramenami.

„Pokračujte,“ zašepkal a ospravedlňujúco sa usmial. Zo srdca mi padol balvan.

„Dobre. Ak nemá nikto námietky. Edward Cullen, beriete si tu prítomnú Isabellu za svoju manželku, budete ju milovať a ctiť po všetky dni svojho života, pokiaľ vás smrť nerozdelí?“ Pozrel sa na mňa. Nadýchol som sa a zreteľne povedal:

„Áno. Naveky.“ Bella sa prekrásne usmiala.

„Isabella Swan, beriete si tu prítomného Edwarda za svojho manžela, budete ho milovať a ctiť po všetky dni svojho života, pokiaľ vás smrť nerozdelí?“

„Áno. Naveky,“ povedala Bella a uprela na mňa svoj podmanivý pohľad. Kňaz vzal prstene a podal nám ich.

„Týmto prsteňom si ťa beriem za manželku,“ šepol som a navliekol jej prsteň. Bella urobila to isté.

„Vyhlasujem vás za muža a ženu. Môžete pobozkať svoju manželku,“ šepol kňaz a usmial sa. Bella sa natiahla na špičky a ja som ju opatrne pobozkal. Úplne som ignoroval Alice, ktorá fotila ako o život. Obrad bol krátky, ale krásny. Nedokázal som Bellu pustiť z náručia. Alice sa na nás okamžite zavesila.

„Blahoželám pán Cullen a pani Cullenová,“ šepkala a pobozkala Bellu na líce, a potom mňa. Jacob sa vzpriamene postavil predo mňa a natiahol ku mne ruku.

„Blahoželám,“ šepol a potriasli sme si rukami.

„Ak jej niečo urobíš, ak na ňu, čo i len krivo pozrieš, odtrhnem ti hlavu a spálim ťa, ty smrad,“ zasyčal tak ticho, že som to počul len ja a Alice. Usmial som sa a radšej jeho ruku rýchlo pustil. Potom schmatol Bellu do náručia a dlho ju pobozkal.

„Milujem ťa, sestrička.“ Chvíľu ju držal v náručí, a keď ju pustil, pobavene sa na mňa zaškeril. Alice ma potiahla za rukáv.

„Edward, škrípeš zubami,“ upozornila ma moja sestra netaktne. Vyšli sme z kaplnky. Bella sa s úsmevom otočila k Jacobovi a hodila mu kyticu.

„Si na rade, braček,“ šepla. Jacob otočil oči v stĺp a rozosmial sa.

„Čoho som sa to dožil. Upír si vzal moju malú sestru. Za to, že som tomu svedčil, pôjdem do pekla,“ sucho konštatoval a zaškľabil sa.

„Dúfam, že na žiadnu oslavu nemusím ísť?“ opýtal sa po chvíli.

„Nie. Urobil si dosť a ja som ti vďačná. Ak by si tu nebol, nebola by som dokonalo šťastná. Ďakujem, Jacob.“ Bella ho ešte objala.

„Tak poď, ty vlk, hodím ťa domov a necháme mladomanželov, nech si to užijú,“ šepla Alice. Jacob sa otriasol a jeho myseľ hovorila za všetko. Celý čas sa modlil, aby ma ani nenapadlo sa jej dotknúť. Bol totálne znechutený predstavou, že sa s Bellou budem milovať. Radšej som to nekomentoval. Alice a Jacob rýchlo odfrčali a ja som so svojou manželkou počkal na papiere. Vzal som sobášny list a ukázal ho Belle.

„A už mám na teba papier, miláčik,“ šepla a laškovne sa usmiala. Otvoril som jej dvere na aute a pomohol jej nastúpiť. Odviezol som ju k malému zámočku, kde sme mali rezervovanú izbu na celý víkend. Personál nás privítal, ako sa patrí. Zablahoželali nám. Prešli sme do reštaurácie. Všetko už bolo nachystané, tak ako som chcel. Všade boli ruže a na stole nás čakalo šampanské a jahody. Ozvala sa príjemná hudba. Usadil som Bellu a nalial jej pohár. Štrngli sme si.

„Na náš spoločný život,“ šepol som a pobozkal ju. Bella si usrkla z pohára a upierala na mňa svoje oči. Tiež som si odpil. Bolo to odporné, ale šlo o symboliku, a tak som sa usmial.

„Ideme do izby?“ šepla Bella. Prekvapene som na ňu pozrel.

„Myslel som, že si hladná. Najprv sa najeme.“

„Nie som. Nemôžeme ísť už do izby,“ naliehala.

„Kde sa tak ponáhľaš?“

„Neviem sa ťa dočkať,“ šepla a jej líca zaplavila červeň. Bola nádherná.

„Najprv sa naješ, miláčik,“ povedal som s úsmevom. Ona sa namosúrene posadila. Pôsobila ako malé rozzúrené dieťa. Kým sme čakali na večeru, trocha som jej vylepšoval náladu svojimi perami na jej krku a ramenách. Priadla ako mačiatko pri kozube. Bavila ma tá jej nedočkavosť. Keď doniesli jedlo, rýchlo sa do toho pustila. Musel som ju krotiť, aby jej nebolo zle. Len čo dojedla, vyskočila na nohy a začala ma ťahať k schodom do izieb. Vzal som ju do náručia a vyniesol po schodoch do našej izby. Bola to romantická izby, zariadená v štýle šestnásteho storočia. V kozube horel oheň. Pochybujem, že si Bella vôbec niečo okrem postele všimla. Hypnotizovala ma očami. Sladko sa usmiala, keď som ju položil na zem. Schmatla svoju tašku a bez slova vbehla do kúpeľne. Díval som sa paralyzovane za ňou. Prekvapovala ma jej pochabosť. Takto sa nikdy nesprávala, no ak bola rovnako nervózna ako ja, nedivím sa.

 

Sedel som na posteli a čakal na svoju manželku. Trvalo jej to dosť dlho. Keď som počul ako vypla vodu. Zachvel som sa. Príde ku mne a bude čakať, že naplním naše manželstvo, no ja som sa toho tak veľmi bál. Kde je moja sebadôvera, napadlo mi. Možno by to Bella prehrýzla, ak by som ju odmietol. Dvere sa potichu otvorili. Do miestnosti najprv vstúpila opojná vôňa jej tela. Zachvel som sa. Bella mala na sebe svadobné šaty. Prekvapilo ma to. Prešla opatrne k posteli, na ktorej som so zatajeným dychom sedel. Postavila sa predo mňa a rozpačito sa usmiala.

„Cítim sa tak zvláštne,“ šepla. Prešiel som pohľadom po jej nádhernej postave. Ak by teraz vedela ako sa cítim ja, bola by určite prekvapená, ak nie zdesená. Bože, čo všetko by som s ňou najradšej robil. Pozrel som sa jej do tváre a tomu pohľadu sa nedalo odolať. Jej líca krásne sčerveneli a srdce naberalo na rýchlosti. Postavil som sa a zapol hudbu. Sadol som si naspäť na posteľ a natiahol k nej ruku. Vlastne som sa len chcel dotknúť toho anjela a uistiť sa, že sa nerozplynie.

„Si nádherná,“ šepol som. Bella si okamžite stiahla šaty z ramien a tie z nej ladne skĺzli na zem. Musela to mať pripravené. Bolo to tak sexy. Nedíval som sa na jej telo, ale na ten padajúci kus látky. Bolo to ako v spomalenom filme. Pohľad som opatrne zdvíhal nahor. Jej ladné boky a krivky jej takmer nahého tela som si vpisoval do pamäte ako modlitbu toho najväčšieho hriešnika. Za to, ako vyzerala v tom spodnom prádle, by si zaslúžila väzenie. Niečo úchvatné.

„Čím som si ťa zaslúžil,“ povedal som sám pre seba. Bella sa nežne usmiala.

„Čím som si ťa zaslúžila,“ zopakovala moju vetu.

„Bella, ja nie som dosť dobrý, aby som ťa dnes v noci mal,“ šepol som. Bella urobila roztrasený krok ku mne.

„Ak si ma dnes nevezmeš, tak najskôr od túžby umriem,“ zastonala. Čo sa dá na niečo také povedať? Chytil som ju za boky a pritiahol ju k sebe. Ľahko som sa perami dotkol jej brucha a ona túžobne zastonala.

„Chcem ťa, Edward.“ Potom mi prsty vplietla do vlasov.

 

19. kapitola - 21. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 20. kapitola:

 1
2. kikuska
29.07.2011 [10:03]

Nemám slov. Nádhera. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.07.2011 [16:06]

dcvstwilight Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!