Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 18. kapitola


Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 18. kapitolaCelá táto kapitolka je z pohľadu Alice. Strávi s Bellou zaujímavý deň. Pekné čítanie. Lolalita

18. kapitola

Alice:

Bella bola v tých šatách dokonalá. Nevesta má mať niečo staré, niečo modré a niečo požičané. Už som si ju predstavila s mojou svadobnou korunkou a krásnom závoji. Modrý podväzok kúpim cestou zo školy. Celá som sa triasla nedočkavosťou. Ako mám prežiť ten týždeň do svadby. Po prvé to nesmiem nikomu povedať, čo je pre mňa naozaj ťažké, a po druhé to nesmiem prehnať, čo je ešte ťažšie. Bola som ako na ihlách. Najradšej by som im dopriala obrovskú sálu a množstvo kvetín a výzdoby, ale musím byť diskrétna. Poslednú hodinu som nemyslela na nič iné, než na môjho brata a Bellu. Po škole som nasadla do autíčka a šla zabezpečovať všetko potrebné.

Večer som radšej nevyšla z izby, aby som sa nepreriekla.

„Potrebujem číslo na Bellu,“ šepla som priestorom a v sekunde sa v dverách zjavil Edward.

„Na čo ho potrebuješ?“ opýtal sa s kamenným výrazom.

„Ženské veci, braček.“ Široko som sa usmiala. Pretočil oči a otrčil mi svoj mobil. Takmer som umrela od smiechu. Pod jej číslom mal jej fotku, ktorá dávala jasne najavo, že sa nerada fotí a nápis Anjelik. Edward zavrčal a mobil zaklapol. Nahnevane odkráčal z izby. Zavolala som jej. Mobil chvíľu zvonil.

„Prosím?“ ozvalo sa prekvapene.

„Ahoj, Bella. Alice. Mám na teba pár otázok.“ Na druhej strane bolo chvíľu ticho.

„Alice, je takmer pol noc. Nepočká to do zajtra?“ šepla.

„Obávam sa, že by som to už do zajtra nevydržala,“ povedala som trocha ukrivdene. Bella sa zasmiala.

„Tak dobre.“

„Potrebujem vedieť číslo topánok,“ šepla som.

„Alice, to by fakt nepočkalo? Myslím, že do zajtra a ani do budúceho týždňa mi už noha neporastie.“

„Ja viem, ale zajtra pôjdem dokúpiť ostatné veci, a topánky sú dôležité,“ šepla som, aby ma nikto nepočul.

„Nemala by som ísť s tebou a skúšať ich?“ opýtala sa prekvapene.

„Ty so mnou pôjdeš na nákupy?“ Radosťou som sa zachvela a vyskočila na nohy.

„Iste. Rada. Zajtra po škole?“

„Áno. Áno,“ pískla som radostne.

„Dobre, dohodnuté. Teším sa,“ pošepla.

„Už si to povedala svedkovi?“ opýtala som sa, ale odpoveď som vlastne poznala.

„Nie, ešte nie. Zajtra.“

„Dobre. Teším sa na nákupy. Ja milujem nakupovanie,“ povedala som nadšene.

„Môžem už spať?“ opýtala sa Bella trocha tihšie.

„Iste. Sladké sny.“

„Aj tebe,“ šepla a potom bolo počuť, že sa zarazila.

„Teda, nie sladké sny, len príjemnú noc.“

„Pa, Bella.“ Zložila som. Je vážne sladká. Edward má pravdu. Bola som celá žeravá nedočkavosťou. Ráno som si vzala platinovú kreditku a šla do školy. Pri aute ma chytil Edward za ruku.

„Čo plánuješ?“

„S Bellou dnes ideme do obchodu. Včera mi to sľúbila, tak si nerob na poobedie plány,“ šepla som.

„Máme dnes skúšku divadla.“

„Ja viem a po nej je moja,“ zazubila som sa. Edward vytiahol z vrecka svoju kreditku.

„Čokoľvek sa jej bude páčiť, kúp jej to a neuťahaj ju. Rozumieš?“ Nadšene som prikývla.

„Neboj sa. Doprajem jej oddych a vezmem ju aj niečo zjesť, a potom ju odveziem na hranicu a zavoláme toho psa, aby po ňu prišiel,“ šepla som. Edward sa zhlboka nadýchol.

„Daj na ňu pozor,“ šepol a šiel si sadnúť na lavičku, kde ju vždy čakal. S úsmevom som šla do školy.

Po obede som už Bellu nedočkavo čakala pri aute. Vyšli s Edwardom ruka v ruke. Pozorovala som ich a uvedomila si, že môj brat robí správnu vec. Bella sa postavila na špičky a on ju nežne pobozkal. Prešiel jej rukou po chrbte a ona slastne zavrela oči. V Edwardovom pohľade som videla toľko lásky a šťastia, až ma zamrazilo. On tú krehkú bytosť zbožňoval každou bunkou tela, a Bella na tom musela byť rovnako. Jej tep sa zvýšil a líca zružoveli. Mala som pocit, že obaja vzlietnu do oblakov. Nerada kazím takéto okamihy, no ja som sa už videla v obchode. Vystúpila som a zašomrala.

„Nezdržuj ju, Rómeo.“ Edward sa na mňa namrzene pozrel. Bella ma nemohla počuť, ale aj ona sa kyslo zaksichtila. Ešte ho na rýchlo pobozkala a pribehla k autu. Nastúpila a vyrazili sme.

„Aký si mala deň?“ opýtala som sa zdvorilo.

„Fajn. A ty?“

„Dlhý. Chcem nakupovať.“ Bella sa usmiala. Zaparkovala som auto pred nákupným centrom a šla priamo k obuvi. Zapriahla som všetky predavačky a tie nám začali zvláčať biele topánky od výmyslu sveta. Bella len prekvapene sedela na stoličke a skúšala jeden pár za druhým. Mne sa však žiadne nepáčili, až pokiaľ predavačka nedoniesla bielu škatuľu a nevybrala z nej hotový skvost. Boli to nežné sandáli s vysokým opätkom a saténovou stuhou okolo členka.

„To sú ony,“ šepla som a rýchlo ich Belle nazula na nohy. Prešla sa v nich a pôsobilo to dokonalo. Pozrela som na Bellu a ona spokojne prikývla. Neviem, či sa jej ozaj páčili alebo len nechcela skúšať ďalší pár.

„Čo stoja?“ opýtala sa Bella. Skôr než jej stihla predavačka odpovedať, strčila som jej do rúk platinovú kartu.

„To nie je podstatné. Zarátajte to,“ povedala som trocha rozkazovačne a stiahla ich Belle z nôh.

„Alice, ja nechcem, aby si ich kupovala ty. Ja mám nejaké peniaze,“ šepla roztomilo. Tie topánky stáli viac než Jacobovo auto, a tak som sa len usmiala.

„To je Edwardova karta a trval na tom, že ti mám kúpiť čokoľvek. Môj brat má dosť peňazí a chcel sa ženiť, tak nech si to všimne aj na karte,“ povedala som pobavene a uškrnula sa. Belle to však vtipné nepripadalo.

„Bella, keď si ho vezmeš, aj tak to budú tvoje peniaze.“ Bella nesúhlasne pokrútila hlavou, ale pochopila, že nemá cenu hádať sa so mnou. Šli sme do ďalšieho obchodu s luxusným prádlom. Začala som sa prehrabovať v luxusných snehobielych čipkách. Bella celá sčervenela. Prišla k nám predavačka a ponúkla pomoc.

„Moja kamarátka si berie môjho brata. Potrebujeme niečo nevinné a zároveň sexy, nech si to braček užije,“ povedala som s úsmevom. Bella už naberala odtiene bordovej. Predavačka sa usmiala.

„Mám tu novú kolekciu Victoria's Secret. Je tam pár krásnych kusov,“ šepla a ťahala nás k pultu.

„Kto je tá Victoria's Secret?“ opýtala sa Bella a ja s predavačkou sme obrátili oči v stĺp. Nová kolekcia bola vydarená a sama by som si niektoré kúsky kúpila, no prednejšia je nevesta. Vybrala som luxusný komplet a poslala to Bellu vyskúšať. Po pár minútach som nakukla do kabínky. Bella stála s otvorenými ústami pred zrkadlom a lapala po dychu. Premerala som si ju a zavrčala.

„To nemá chybu. Si sexy,“ šepla som. Bella sa zľakla a skrížila si ruky na hrudi.

„Alice, to je hrozne priesvitné, a ja sa v tom cítim ako nahá,“ šepla.

„Ver mi, že keď ťa v tom uvidí, dlho to na sebe mať nebudeš,“ povedala som s úsmevom. Bella sa trocha pokojnejšie usmiala. Dopriala som jej súkromie a po chvíli vyšla.

„Tak dobre, berieme,“ šepla.

„Už je to zaplatené,“ povedala som a predavačka nám to sexy prádlo zabalila. Vzala som Bellu do reštaurácie. Dali sme si cestoviny a šalát. Bella z chuti jedla, a ja som ju pozorovala. Po chvíli mi pozrela do tváre.

„Ďakujem,“ šepla. Usmiala som sa.

„Ja ďakuje. Edward je šťastný a bude dokonalo šťastný, keď ťa uvidí v tom prádielku.“ Bella zas zbordovela.

„Alice?“ opýtala sa so sklopenými očami. Zamrvila sa a potom sa na mňa vydesene pozrela.

„Deje sa niečo?“

„No, ja sa ťa chcem niečo opýtať a je mi to hrozne trápne. Vieš, ja som ešte so žiadným mužom...“ odmlčala sa a zas pozerala do taniera.

„Si panna?“ opýtala som sa s jemným úškrnom. Bella len prikývla do taniera.

„A v čom je problém. Aj Edward je panic. Všetko sa naučíte spolu,“ šepla som a mala som, čo robiť, aby som sa nesmiala.

„Vieš, on mi stále vraví, že by sme mali počkať. Vraj je to ťažšie pre moju krv, pretože mu tak vonia. Bojí sa, že mi ublíži,“ šepla.

„Ty sa tiež bojíš?“ opýtala som sa vážne.

„Nie. Ja sa nebojím. Verím mu. Milujem ho a viem, že by mi nikdy neublížil.“

„Tak nie je čo riešiť. Nemusíš sa báť. Všetko zvládnete. Ak ťa to upokojí, budem na vás myslieť, a ak by som niečo nepriaznivé videla, tak zavolám,“ šepla som. Bella si vydýchla.

„Ďakujem.“

„Nemáš za čo. Zavolaj tomu svojmu psíčkovi, aby ťa o hodinu čakal. Chcem s ním hovoriť a musím ho pomerať na oblek,“ povedala som po chvíli. Bella zmeravela.

„To radšej nie. Naštve sa,“ šepla. Nakoniec sme sa dohodli, že mu to povie večer, a ja sa na neho vrhnem až na budúce. Odviezla som ju na hranicu. Už tam čakal a opieral sa o ten svoj šrot. Bella sa k nemu rozbehla.

„Ahoj, Jacob. Toto je Alice. Je to...“

„Ďalšia pijavica,“ zašomral. Bella ho plesla cez čelo a on sa široko zazubil. Jedno musím uznať. Bol fakt kus. Ak by som nemala Jaspera a on by bol aspoň človekom, tak neviem, neviem. Podišla som bližšie.

„Ahoj, krásavec,“ šepla som ironicky. Premeral si ma a zlostne odfrkol.

„No tak, prestaňte,“ šepla Bella a začala si nakladať tašky. Jacob ma sledoval. Bol napnutý ako struna.

„Pokoj, vlk" šepla som s úsmevom.

„Ja som pokojný, Červená Čiapočka,“ uškrnul sa.

„Potrebujem s tebou hovoriť,“ šepla som a Bella na mňa okamžite prekvapene pozrela. Zakývala hlavou.

„Povedz mu to. Je to dobrá príležitosť,“ povedala som pokojne.

„Čo mi máš povedať?“ opýtal sa jej Jacob nedočkavo.

„No, ja... Ja sa budem na budúci týždeň... No, ja...“ šlo to z nej ako z chlpatej deky.

„Bella ti chce povedať, že sa budúci týždeň vydáva a ty si svedok. Tradá,“ zaspievala som. Obaja stuhli. Jacob sa na Bellu pozrel a zaťal päste.

„Čo?“ štekol.

„Upokoj, horúca hlava.“ Postavila som sa pred Bellu.

„Byť svedkom je pocta. Ja milujem Edwarda a ty Bellu. Oni sa milujú navzájom a mi dvaja máme tu výsadu, že môžeme byť pri tom, keď si povedia áno. Akú máš veľkosť košele?“ usmiala som sa a podišla k nemu. Zúrivo zavrčal.

„Dobre, tak veľkosť obojku,“ šepla som zarazene. Vyvalil na mňa oči a potom podišiel k Belle.

„To nemôžeš. Nedovolím to!“ štekol na ňu.

„Prosím,“ šepla Bella previnilo.

„Nepros ho!“ povedala som namrzene a pohladila Bellu po smutnej tvári. Otočila som sa na toho psa.

„Buď rád, že sa ti to rozhodla povedať. Záleží jej na tebe a chce ťa mať pri sebe. Prestaň sa správať ako šteňa a buď konečne dospelý vlk. Bella má moje číslo v mobile, tak mi zajtra brnkni, a pôjdeme dať ušiť oblek,“ štekla som nekompromisne. Jacob vyvalil oči. Naskočila som do auta a obom poslala cez okienko bozk. Vedela som, že ten Jacob nie je zlý. Má Bellu rád a urobí to. Ak nebude chcieť, mám plán B. Len dúfam, že zoženiem tak veľký škrtiaci obojok.

 

17. kapitola - 19. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 18. kapitola:

 1
3. Kačka
04.11.2011 [0:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
29.07.2011 [9:50]

Alice je podarená. Skvele sa na nej bavím. Emoticon V každom prípade krásna kapitola. Emoticon Emoticon

22.07.2011 [15:48]

dcvstwilightTa Alice se mi taková líbí! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!