Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Druhý svit - 11. kapitola

Veľký výber


Druhý svit - 11. kapitolaV tejto kapitolke sa dozviete či naozaj Victoria zabila Cullenovcov. A čo plánuje s Bellou? Pekné čítanie.

Bella:

Victoria podišla ku mne a usmiala sa.

„Neboj, to ti hneď splním.“ Bála som sa, že mi vykrúti krk alebo niečo podobné, ale v to som mohla iba dúfať. Nahla sa ku mne.

„Budeš trpieť.“ Zdvihla ruku a ani som sa nenazdala, ležala som na druhej strane miestnosti. Bolelo ma celé telo. Nevedela som vstať, ale necítila som, že by som mala niečo zlomené. Victoria prešla k Rileymu, ktorý už vyzeral normálne a niečo mu zašepkala. On sa na mňa pozrel, prikývol jej a odišiel. Ona sa za ním ani neobzrela a pohľad mala uprený na mňa. Pomaly išla ku mne, ale ja som so strachom v očiach ustupovala dozadu. Chytila ma za ruku a tiahla ma až k sedačke. Tam ma hodila a postavila sa pred do mňa.

„Ach, Bella, kedy sa už poučíš, že s upírmi sa nehrá?“ S opovrhnutím som sa na ňu pozerala, ale ona ďalej pokračovala.

„Tí tvoji Cullenovci sa vôbec nebránili. Hlavne Edward, keď som mu povedala, že som ťa zabila.“ Šokovane som sa na ňu pozrela.

„Ako... ty si povedala Edwardovi, že som mŕtva?“ Malo to znieť naštvane, ale znelo to skôr bolestne. Victoria iba prikývla.

„Iba tak som dosiahla, že sa nebránil. Vieš, keď sme prišli sem, bola si tu len ty. Bola si ľahká korisť. Oni si mysleli, že keď ma tá malá nevidí, tak som zdrhla. Obrovská chyba. Mňa sa len tak nikto nezbaví.“ Neustále sa smiala. Išlo mi to na nervy. Vtedy mi došla trpezlivosť. Kedy ma konečne zabije? Takto už nechcem žiť.

„Na čo čakáš?“ šepla som. Zjavne to pochopila, ale nič k tomu nepovedala. Chcela, aby som trpela, preto mi vysvetľovala ako všetkých zabila.

„Išla som aj so mojou armádou novorodených a hľadali sme ich, kde by mohli loviť. Vtedy sme ich našli pri rieke. Boli každý osamote, takže sme ich ľahko zabili. Všetkých až na Edwarda. Ten nám vedel čítať myšlienky, takže vedel ako budeme bojovať. Musela som vymyslieť niečo rafinovanejšie. Vtedy mi napadlo, že mu poviem, že si mŕtva. Chudák bol tak mimo, že si to nechcel ani overiť. Tak sme ho spálili.“ Čakala na moju reakciu, ale ja už som nič necítila. Niečo hlboko vo mne mi hovorilo nech sa nevzdávam. Aspoň pre mojich rodičov, keď nie pre mňa, ale nič. Pozerala som sa do zeme a neuronila ani slzu. Victoria pokračovala.

„No a teraz ostávaš iba ty. Čo s tebou urobím?“ Chytila mi ruku a pri lakti mi ju zlomila. Zakričala som. Mala som ju už veľakrát zlomenú, ale teraz som ju mala doslova rozdrvenú. Ona si to užívala. Vtom prišiel Riley. Nenávistne sa naňho pozrela. Niečo jej povedal, nepočuteľne pre moje uši, ale Victoriu to zjavne potešilo.

„No tak vstávaj, vyrážame na výlet.“ Znova ma chytila za ruku a hodila k Rileyho nohám. On si ma prehodil cez plece ako handrovú bábiku a utekal cez les. Ja som nič nevnímala. V hlave som mala uložené tie najhoršie slová. „Cullenovci sú mŕtvi.“ Viem, že som hovorila, že sú mi ukradnutí, ale stále som ich mala rada a nezaslúžili si zomrieť kvôli mne. Hlavne Edward. Mala som pocit akoby mi srdce postupne hnilo. Vedela som, že okrem neho nebudem už nikdy nikoho milovať.

Hojdala som sa na Rileyho pleci, keď ma zrazu hodil na zem. Videla som ako si užíval, ale nevedela som prečo. Jemu som v živote nič neurobila, keď som zbadala ako ho v tej chvíli popadla Victoria a vášnivo pobozkala. On je do nej zamilovaný. Chudák, nechápe, že ona to robí, aby pomstila jediného muža, ktorého milovala. Jamesa. Vtom som si všimla, kde sme. Bolo to baletné štúdio. Samozrejme, nebolo také isté ako vo Pheonixe, ale veľmi sa mu podobalo. Vôbec som nechápala čo má za ľubom. Vedela som, že skôr či neskôr ma zabije, ale takúto nostalgiu si mohla odpustiť. Všade boli zrkadlá a až teraz som videla aká som doudieraná. Pravú časť tváre som mala doškriabanú ako som padla na zem, ruku som mala desivo ohnutú, natrhnutú peru a monokel pod okom. Tá ruka ma tak bolela, že som nemohla pohnúť celým telom. Kŕčovito som dýchala, ale bola som rada, že nemyslím na bolesť vo svojom vnútri. Ležala som na zemi a držala si ruku, keď vtom pri mne stála Victoria. Zľakla som sa jej a snažila sa od nej dostať čo najďalej, ale ja sotva som dokázala ležať.

„Bella, na chvíľu ťa tu nechám s Rileym, ja musím ísť niečo vybaviť.“ Bolestivo som sa na ňu pozrela. Ona sa zasmiala. „Ale no tak! Preber sa! Keď sa vrátim, tak to bude oveľa horšie, to mi ver.“ Otočila sa a už jej nebolo. Jej slová splnili úlohu – vydesili ma. Chcela som rýchlu a bezbolestnú smrť, aby som už nemusela myslieť na Edwarda a ako sa kvôli mne nechal zabiť.

Riley sa oprel o stenu a pozoroval ma. Bola som rada, že aj keď som mala zlomenú ruku nekrvácala som, pretože by ma hneď zabil. Vtedy mi došlo, že práve to chcem. Keby som sa porezala, neodolal by. Je novorodený a podľa jeho očí sa živí ľudskou krvou dlhšie. Neustále sa pozeral na moje škrabance na tvári. Mala som tam trochu zaschnutej krvi. Keď ho lákalo len to, tak čo potom, keď mi bude tiecť krv po celej ruke. Rozmýšľala som nad tým čo by bolo najlepšie. Možno prerezať si žilu. Vedela som, že pri takom veľkom množstve krvi by to trvalo pár sekúnd, ale musela by som si pohnúť dokým sa Victoria vráti. Započula som niečo z ich rozhovoru. Vraj išla zabiť posledných novorodených. Moc som to nepochopila. Prečo by ich chcela zabíjať, keď splnili svoju úlohu a zabili Cullenovcov? Určite ich museli pár pozabíjať. Victoria a Riley by ich všetkých nezvládli. Stále mi nešli do hlavy niektoré detaily. Cullenovci sa na nich pripravovali dlho, nezvládli by ich tak ľahko, aj keby sa Edward vzdal. Vtom som zbadala kúsok rozbitého zrkadla. Nebolo veľké, ale na to, aby mi tiekla krv, bol ideálni. Pozrela som sa na Rileyho a keď som vedela, že si ma nevšíma opatrne som ho vzala. Už som ho mala priložený pri koži, keď ma zrazu niečo odhodilo na koniec miestnosti. Nebolo to také silné, aby som narazila do steny, ale mala som doudieranú ďalšiu polovicu tela. Ruka ma rozbolela ešte viac. Predtým bola bolesť neznesiteľná, ale teraz bola dvojnásobná. Pozrela som sa na miesto, kde som predtým sedela, ale teraz tam stál Riley a mal v ruke kúsok zrkadla, ktorým som sa chcela porezať. Chvíľu sa naňho pozeral, ale potom sa otočil ku mne. Mohla som vedieť, že mi to neprejde, ale za pokus to stálo. Bol rozhodnutý ísť za mnou, vykročil o krok dopredu, ale potom zastal a pozrel sa na mňa.

„Nechceš predsa takto zomrieť, že?“ Šokovala ma tá otázka, ale ešte viac výraz akým sa na mňa pozeral. Bol láskavý. Bolo zvláštne ako sa upírom mení osobnosť z minúty na minútu. Všimol si aká som z toho zmätená.

„Victoria ťa nechce zabiť.“ Pozrel sa ešte raz na ten kus zrkadla, ktorý držal a odhodil ho k dverám. Nechápala som čo sa tu deje.

„Vieš, ja som nebol zlý človek. Rodičia ma tak nevychovali. Všetko toto robím len kvôli Victorii. Láska je zradná mrcha.“ Usmial sa a pozeral do zeme.

„Ja som nechcel, aby ťa takto týrala, ale všetko je to v jej pláne. Aj to ako som sa hral na Edwarda. Niekedy sa mi zdá, že ma necháva na žive len vďaka mojej schopnosti, ale niekedy si zase myslím, že ma strašne miluje.“ Chcela som mu povedať, že ho len vyžíva, ale nechcela som ho naštvať. Bola som rada, že je aspoň trochu na mojej strane. Možno sa mi nepozdávalo, že mi zrazu tak pomáha, ale mne už bolo všetko jedno. On ale rozprával ďalej.

„Nechcel som ani zabiť Cullenovcov, ale ona na tom trvala.“ Keď spomenul ich meno začali sa mi z očí valiť kvapôčky sĺz. On si toho všimol uviedol jeho monológ na inú tému.

„Poviem ti pravdu, Bella. Victoria chce, aby si najprv trpela a myslela si, že aj tak zomrieš. Ale ona ťa chce nakoniec premeniť, pretože to pre Edwarda znamená viac ako smrť.“ Znamená? Prečo hovorí v prítomnom čase? Vtom mi napadla bláznivá vec. Čo keď Edward žije? Zrazu sa otvorili dvere a ja som vedela, že teraz si na mne Victoria vybije zlosť, ale keď existuje aspoň malá nadej, že Edward žije, pretrpím to.

 

10. kapitola - 12. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Druhý svit - 11. kapitola:

 1 2   Další »
11. Jane
05.10.2013 [18:53]

Uf žije, já už se bála Emoticon

10. Kačka
07.05.2012 [21:16]

To nemyslíš vážně??? Ty jsi je fakt pozabíjela Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Wera
28.03.2012 [9:21]

Wera Emoticon Emoticon

06.02.2012 [15:04]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. martty555
05.02.2012 [17:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.02.2012 [17:00]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.02.2012 [15:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. tynule85
05.02.2012 [13:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Roel
05.02.2012 [13:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Bee1
05.02.2012 [12:21]

Bee1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!