Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Drákulova dcera 9. kapitola


Drákulova dcera 9. kapitolaAhojdy, takže další kapča, ja vim je to dlouho. Chtěla bych jí celou věnovat mému zlatíšku MyLS. =*
PS: Další kapitolu píše AliceHaleCullen XD

 

9. kapitola

Emmett:

Edward šel kolem, "mysli na ptáčky, mysli na ptáčky," opakoval jsem si v mysli.

Otevřel jsem oči a lekl se Edward koukal skrz díry v přilbě přímo na mě.

„Emmette vylez!" zavrčel.

„Ne!" křikl jsem na něj, "mě odsud nedostaneš!

„To si jen myslíš,"zavrčel, vzal brnění i se mnou.

„Ne, já nechci!" řval jsem a snažil se dostat z brnění ven.

„Edwarde, na to brnění bacha, Lucy je na něj háklivá!"

Vzpomněl jsem si na první den tady, na to jak mě Lucy sprdla.

Edward ztuhl, položil brnění a násilím mě z něj vytáhl.

„Pust mně, řeknu to Rosince!" vyhrožoval jsem mu, takhle naštvanýho, jsem ho ještě neviděl.

Táhl mě k hradní věži a hodil mě do sudu s vodou.

Začal se smát a doslova poskakoval štěstím zpátky do hradu, vzal brnění a tancoval  tango, vzal směr hrad.

„On tancuje tango s brněním?" nechápal jsem.

Přede mnou se objevila Rose, "zlato," usmál jsem se a chtěl jí obejmout.

Ona se zamračila a utekla, což jsem nečekal a potkal se, se zemí.

Uslyšel jsem kašlavý smích, zvedl jsem hlavu a uviděl Lucy.

Koukala z okna a smála se, neodolal jsem a vyplázl na ní jazyk.

Ona se ještě víc rozchechtala a vypadla z okna, rychle jsem se zvedl a chtěl ji chytit, ale ona nespadla dolů.

Překvapeně jsem se podíval nahoru, Lucy seděla na prkně a smála se.

„Co tam děláš?" nechápal jsem, jak se tam mohla dostat, "co asi, visím."

„To sis ještě nestihl všimnout?" prskala, začal jsem se smát.

„E - E- Edwarde!" smál jsem se, přítelkyně ti tady visí.

Edward byl během chvíle u mě a nechápavě se na mě díval, pochechtával jsem se a ukázal nahoru.

„Lucy? Jak ses tam dostala," ptal se.

„Přiletěla," vyprskl jsem smíchy, odpovědí mi bylo Edwardovo zavrčení.

„Sundejte mě dolů!" řvala.

„Je tu takhle dlouhej žebřík?" ptal jsem se.

Edward zavrtěl hlavou, vedle se objevil Lukas.

„Čau!" slušně jsem ho pozdravil, "na co tu koukáte?" Ptal se, ukázal jsem na Lucy.

„Ségra?!" vypadlo z něj, Lucy se usmála a zamávala mu.

„Jak ses tam dostala?!" přiletěla na koštěti smál jsem se.

„Ne!" křikla na nás, "já nemám koště!"

„No tak na raketě!" smál jsem se dál, "blbče!" prskala Lucy.

„Ségra, proč neskočíš?" nechápal Lukas, "chytíš mě?" ptala se.

„Jo!" smál se a natáhl před sebe ruce.

Lucy si zacpala nos, jako když skáče do vody, Lukas uhnul a Lucy znova spadla do sudu s vodou.

Edward zavrčel a vytáhl jí, Lucy kolem sebe prskala vodu.

„Vodník!" smál se Lukas, "to máš u mě!" zavrčela na Lukase a naštvaně odešla.

Edward jako ocásek okamžitě běžel za ní asi si jí udobřit.

„Aby ses nepřerazil!" smál jsem se.

Někdo mi šáhnul na rameno, vyděšeně jsem se otočil a tam stál Lukas.

„Fuj já se tak lekl, že na mě šáhla smrt!" odplivl jsem si.

Lukas se začal smát, "Bella je smrt, ne já!" dostal ze sebe mezi záchvaty smíchu.

„Kdo je Bella?" ptal jsme se, "no ta smrt," řechtal se jako kůň a odešel.

Nechápavě jsem se podrbal na hlavě a neřešil to, šel jsem za Rose.

 

Bella:

 

„Zase, já ten sud snad vyhodím! Nebo je v něm utopím, proč jen se nedají upíři utopit!

Já snad u sebe budu nosit šnorchl, nebo co!“ nadávala jsem v duchu.

Vlezla jsem do pokoje, vzala si ručník a šla se osprchovat.

Vylezla jsem a do pokoje vlítla velká voda Alice, já si asi taky pořídím rakev, do ní mi někdo nepoleze!

A jestli to, tak mu do ní skřípnu prsty.

„Co potřebuješ?" ptala jsem se znuděně.

 

„No, když si už zdravá, tak si můžeš vyzkoušet kostým," skákala  jako jojo.

„Za co půjdu?" strachovala jsem se.

„Za Sněhurku!" vypískla "hm a Edward za trpaslíka," posmívala jsem se.

„Jak to víš!" vykulila na mě oči.

„Tipla jsem si!" zasmála jsem se.

Shrnutí

AliceHaleCullen x Misppule

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Drákulova dcera 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!