Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Divoká láska - Epilog

tttttttttttttttttttt


Divoká láska - EpilogTak a je to tady. Opravdu poslední část povídky Divoká láska. Epilog. Stručné zakončení povídky a možná šance na budoucí pokračování? Uvidíme. Teď bych si chtěla od tvorby na Stmívání dát nějakou pauzu a zaměřit se na Ourstories, ale uvidíme. Nic neslibuji. Twilightlady.

Divoká láska

Epilog

Pohled Isis

Když jsme se vrátili do Volterry, splnil Aro svoje slovo a dva dny po příjezdu, které jsem strávila dole ve vězení, se konal soud. Věděla jsem, že mě čeká trest, ale až teprve, když jsem stála před těmi třemi trůny, jsem dostala strach. Jsem příliš mladá. Tolik jsem toho nezažila… udělala jsem hloupost, ale každý si zaslouží druhou šanci. Tyhle myšlenky se mi honily hlavou, ale nic z toho jsem neřekla nahlas.

„Isabello Swanová, byla jsi přivedena před tento soud společně s Victorií Brownovou. Tvůj prohřešek vůči vládě a celému našemu lidstvu zní: I přes upozornění o zákonech unesla pololidskou dívku kvůli pomstě, dále unesla dospělého upíra, který se vůči ní nijak neprohřešil. Používala slovo naší vlády jako svoji obhajobu, že vykonává v naší věci. Má někdo návrhy pro trest?“ odříkal všechno Aro. Demetriho a Felixe z toho vynechali. Pak položil tu rozhodující otázku. Caius se postavil.

„Ano. Sto let služby u královské gardy pod přísným dozorem. Victoriin trest bude činit pouze osmdesát let, její prohřešky nejsou tak vážné. Souhlasíte, mí bratři?“ zeptal se. Sloužit u gardy? Ano, prosím. Začala jsem v duchu prosit. Oba dva bratři chvíli mlčeli a pak téměř současně přikývli. Měla jsem chuť vyskočit do vzduchu, křičet radostí, ale udržela jsem se.

A tak jsem se vrátila ke svému životu na hradě. Victoria to nakonec dala dohromady s Demetrim, oficiálně. A já neoficiálně chodila s Felixem. Život se zdál být klidný, až do doby…

 

Pohled Aro

Isis společně s Victorií odešly za dohledu Jane. Bratři chtěli už odejít ke svým manželkám, ale já je ještě zadržel. Zavřel jsem velké, těžké dubové dveře a vrátil se k bratrům.

„Je tady ještě jedna věc, kterou jsem s vámi chtěl vyřešit.“ Takhle věc mě hlodala od momentu, co jsem se vrátil.

„Oč jde, bratře?“ zeptal se Marcus. Jeho oři mě zkoumavě pozorovaly.

„Když jsem byl pro Isis, potkal jsem Edwarda. Něco nám neřekl. Něco, co jsme měli vědět…“ Nechal jsem větu vyznít do ztracena. Ta věc byla velice důležitá, ale moje teatrálnost neznala hranice.

„No..“ pobídl mě Caius.

„Edward má dceru -“

„Ale to není možné!“ skočil mi do řeči Caius.

„To jsme si mysleli. Není možné, aby měl upír s upírem dítě. Nebo upírka s lidským mužem, ale upír s lidskou ženou ano. Edward má dceru, jmenuje se Lisa. Je to poloupírka a to nejlepší… Eleazar jí řekl, že má potenciál. Bude umět ovládat lidi i upíry. Dokonce si propůjčovat jejich schopnosti.“ Oba dva se tvářili trochu pochybovačně. Ale jakmile jsem se zmínil o tom potencionálu div, že se netvářili jako vykulený žáby.

„Tak proč jsi ji nepřivedl s sebou?“ zeptal se Marcus.

„Edward ji v den jejích osmnáctých narozenin promění. Nabídl jsem jí místo v gardě, měli jste vidět její oči. Ona není jako oni. Chce moc, viděl jsem to. Ona přijde sama a dobrovolně. Edwarda s Alice přivede s sebou.“ Oba se začali tvářit nad míru spokojeně. I mě to hřálo u již dávno mrtvého srdce. Takový dar v gardě by byl poklad.

Už se na tebe těším, Liso Cullenová…

 


 

Ano, tohle je opravdu poslední část. Chtěla bych ještě naposledy poděkovat všem čtenářům a těm, kteří mi zde zanechali i nějaký ten komentář. Objevilo se v nich mnoho verzí, jak by příběh mohl pokračovat či dokonce skončit, ale já projela na tzv. středním proudu a udělala to opravdu podle sebe. Ještě neposledy posílám díky Alicejazz, díky které vznikla tato povídka. Tak tedy Díky všem a doufám, že pokud bude pokračování, budete tak věrní jako u této povídky. Vaše Twilightlady.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Divoká láska - Epilog:

 1
28.02.2012 [15:30]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
naozaj úžasná poviedka... Emoticon

3. lucka2010
23.02.2012 [16:43]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.02.2012 [15:00]

AnnieSMoc hezké Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Jana
23.02.2012 [14:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!