Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Divoká láska 7. kapitola


Divoká láska 7. kapitolaTak, mám psací náladu, a tak vám přidávám hnedka další kapitolu s názvem První kolo - hraješ. Objeví se nám zde nová postava. A Isis rozjede první část svého plánu. Doufám, že se vám bude kapitola líbit, a příště se už konečně dočkáme barvení Porsche. Twilightlady

Divoká láska – 7.kapitola  První kolo – Hraješ

 

Pohled Edward:

Seděl jsem tam vedle a cítil tu přitažlivost. Vůbec jsem ji neznal, ale i přesto mě k ní něco táhlo. Seděla uvolněně vedle mě, nohu přes nohu a psala si poznámky. Musím se přiznat, že mi sem tam nějaký pohled na ni ujel.

Co mě ale nejvíc překvapovalo, byla její sebe vědomost. Klidně si tam seděla a pochybuji, že nevědomky všechny sváděla. Učitel z ní nemohl spustit zrak a každou chvíli se zakoktal.

Když zazvonilo, popadl jsem věci a odešel okamžitě ze třídy, na chodbě se mi trochu ulevilo, a tak jsem zašel do kanceláře. S ní na hodinách nebudu.

„Dobrý den, mladíku, co si budete přát?“ zeptala se postarší dáma za pultem. Bylo jí něco kolem čtyřiceti. Pracovala tady už dlouho. Její myšlenky byly úplně normální, né jako u většiny opačného pohlaví.

„Chtěl bych si přehodit předmět,“ pověděl jsem jí. Na chvíli se podívala do nějakých papírů, pak zavrtěla hlavou.

„Lituji, ale všechny třídy jsou obsazené,“ řekla a zvedla hlavu.

„Ani fyzika nebo chemie? Musí být něco volné.“ Tohle mi něco připomnělo. Zažil jsem opravdové deja vú. Tohle jsem zažil tehdy. Jen ona v tenhle moment vešla. Jako by tomu chtěl sám osud, otevřely se dveře a do nich vstoupila… Isis. Něco na ní mě dráždilo. Něco, co jsem nedokázal pochopit.

 

Pohled Bella:

Edward vyletěl ze třídy dřív než dozvonilo. Bylo to jako tehdy, tenkrát šel do kanceláře, aby si prohodil biologii, ale všude bylo plno.

Rozhodla jsem se, že se projdu okolo kanceláře, jestli se bude historie opakovat.

Už z dálky jsem slyšela rozhovor, který v ten moment rozhodl za mě.

„Chtěl bych si přehodit předmět,“ říkal Edward.

„Lituji, ale všechny třídy jsou obsazené,“ odpověděla mu sekretářka, nebo jak se jí tady říkalo.

„Ani fyzika nebo chemie? Musí být něco volné.“ V ten moment se to stalo. Otevřela jsem dveře a vešla. Na Edwardovi bylo poznat, že mu tenhle okamžik připomněl totéž. Poznala jsem na něm jeho zklamání, že jsem vešla já a ne ta lidská Bella. Jak ironické, jsme jedna a ta samá osoba, ale on chce ji a ne mě.

Rychle se probral, poděkoval té paní a odešel.

„Budete si něco přát, slečno?“ zeptala se mě ta paní. Jen jsem zavrtěla hlavou a spěšně odešla. Co se to s tebou děje, Isis? nadávala jsem si v duchu. Ty nejsi Bella, si úplně jiný člověk, teda upír. Nemysli jako ona. On je nepřítel. Zradil tě. Oni jsou nepřátelé. Nezapomeň, zapomněli. Nepoznali tě.

„Haloo, Isis?“ zatřásla mi s ramenem Viki. Ani jsem si nevšimla, že jde vedle mě. Co jsem to za upíra? Vždyť takhle budu brzo mrtvá.

„Co-cože?“ řekla jsem zcela inteligentně.

„Říkám, že je nejvyšší čas rozjet plán. První část,“ řekla a usmívala se přitom jako pitomeček. Ach, ano. Plán. Je polední přestávka na oběd. Měla bych začít. Těš se, Rosalie.

Kývla jsem na souhlas a my se vydaly do jídelny.

Nabraly jsme si jídlo, které stejně nebudeme jíst, ale perfektně se hodilo. Vzala jsem si špagety a colu. S Viki v závěsu jsme se vydaly ke stolu, když zrovna vešla Rose s Emmettem. Ten jim šel pro jídlo a Rosalie se vydala ke zbytku rodinu. Teď nebo nikdy. Sklonila jsem hlavu a šla. A pak, prásk. Zvedla jsem hlavu a udělala úplně vyděšený výraz. Rosalie měla úsplně oblečení od špaget a byla politá colou. Vypadala jako anděl pomsty s tím jejím výrazem. Všichni koukali směrem k nám.

Dala jsem si ruku před pusu a dělala zhrozenou.

„Ježiši, Rosalie, promiň, já-já nedávala jsem pozor," řekla jsem a dělala, že jsem úplně vyděšená. Bylo poznat, že vybuchne, a na to jsem čekala.

„Kam čumíš, ty káčo blbá? Tohle jsou značkový hadry, vy chudinky si je nemůžete asi dovolit, ale víš kolik to stojí?“ V tom momentě si uvědomila, že se právě nyní její pověst dokonalé holčičky rozpadla. Všichni teď věděli pravdu, myslí jen na sebe a ostatní jsou pro ni jen chátra.

„Proč na mě řveš? Já myslela, že budeme kamarádky, ale ty takhle. Já se ti omluvila,“ řekla jsem a jako by s brekem upustila tác a pomalu, na upíra, vyběhla z jídelny. Vběhla jsem na záchodky, tam zalezla do kabinky. Chtěla jsem se začít smát, ale uslyšela jsem kroky. Rychle jsem začala dělat plačtivé zvuky. Dveře na záchodky otevřely.

„Haloo? Isis? Tak se jmenuješ, ne? Jsi tady?“ ozval se velmi jemný dívčí hlas. Pomalu jsem otevřela dveře a vyšla ven. Jelikož umím ovládat počasí, tam jsem si vytvořila předtím soukromý mráček a trochu navlhčila oči. Kousek ode mě stála dívka. Měla blonďaté vlasy, hnědé oči, na blondýnku dost neobvyklé, a brýle. Byla oblečená celkem slušně. V obličeji měla soucitný výraz, bože, jak tenhle výraz nenávidím, ale teď jsem to musela vydržet.

„Jsi v pořádku?“ zeptala se. Já jsem jen přikývla a znovu vzlykla.

„To, co udělala ta Rosalie Haleová, to bylo fakt hnusný. Všichni jsme si mysleli, že bude hodná, protože její otec dělá doktora tady v nemocnici. A ona je jen hnusná ježibaba,“ mluvila a mluvila. Tomu na konci jsem se musela zasmát. Trochu ochraptělým hlasem jsem řekla: „Jo, tak to máš asi pravdu,“ zamumlala jsem a zvedla pořádně hlavu. Pročísla jsem si vlasy a trochu se upravila, jak se to dělá.

„Jsem Nikole, Nikole Berkensová.“ Podala mi ruku. Jemně jsem jí ji stiskla.

„Isis, Isis Brownová,“ odpověděla jsem. A tak, ani nevím, jak se to stalo, jsem měla lidskou kamarádku. Dobře, sice jsem jí o všem lhala, hlavně o tom, jaká jsem, ale byla to kamarádka, a já ji potřebovala pro další plány. Ještě chvíli jsme si povídaly, ale pak zazvonilo a my musely na hodinu.

 

Pohled Nikole

Zrovna jsem jedla, když jsem uslyšela to žuchnutí. Zvedla jsem hlavu a uviděla Rosalie Haleovou s oblečením od špaget a politou colou. Před ní stála dívka s úplně vyděšeným výrazem.

„Ježiši, Rosalie promiň, já-já nedávala jsem pozor,“ řekla dočista vyděšeným hlasem.

„Kam čumíš, ty káčo blbá? Tohle jsem značkový hadry, vy chudinky si je nemůžete asi dovolit, ale víš, kolik to stojí?“ Všichni ohromeně zírali na scénu před námi. Vždy dokonalá Rosalie se najednou chovala jako mrcha. Ta dívka, myslím, že se o ní kluci bavili jako o Isis, tam stála, vyděšená, dokonce se jí omluvila a ona na ni ještě řve. Navíc nás tady shazuje, jako bychom byli lúza nebo co.

„Proč na mě řveš? Já myslela, že budeme kamarádky, ale ty takhle. Já se ti omluvila,“ řekla Isis a s brekem utekla. Všichni ještě chvíli zůstali šokovaně stát, ale pak se Emmett Cullen přihnal k Rosalie a vznikla žhavá diskuze. Všichni mluvili o tom, že se Rosalie zachovala jako mrcha.

Místo toho, abych se připojila k diskuzi, jsem se zvedla a vydala se k záchodům. Tam určitě bude.

O 15 min později.

Ta Isis je fajn dívka. Myslím, že by z nás mohly být opravdu kamarádky. Myslím, že bude velmi oblíbená, já bych jí to přála.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Divoká láska 7. kapitola:

 1
20.06.2011 [22:24]

Twilightladypokračujééém :) opěěětttt :D :D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!