Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Detestabilis - 14. kapitola + Epilóg

the-host


Detestabilis - 14. kapitola + Epilóg A je to tu, vážení! Koniec ďalšej poviedky. Sentimentalitu si nechám až na koniec, ale takto na začiatok, vám chcem poďakovať za vašu podporu, bez nej by sa táto poviedka nedočkala konca, alebo happy endu. Príjemné čítanie praje vaša dojatá tetuška ness ;)

14. kapitola – Demud simul  

„Niééé!“ vykríkla zúfalo Nessie a klesla na kolená. Nechápala ako sa to mohlo stať, prečo je jeho otec taký zákerný, že mu nedopraje, aby mal šťastný život, ktorý on nikdy nechcel? Nemohol dopustiť, že mal niekto niečo, čo on nie? Prečo? Pretože nikdy nechcel, aby jeho nepriatelia získali niečo, čo by ich potešilo. Nessie by veľmi tešilo, keby mohla naveky ostať s Jakom, ale jeho otec si povedal, že na niečo také nemá nárok. Priplazila sa k Jakovmu nehybnému telu a zistila, že srdce mu ešte vždy namáhavo bije. Nechápala to, mal byť mŕtvy... Jalemhale zomrel, ale Jake stále dýchal, aj keď to vyzeralo akoby sa mu nedostávalo dosť vzduchu, lapal po dychu, snažil sa zhlboka nadýchnuť, ale nedarilo sa mu to. Edward počúval jej protichodné myšlienky a sám tomu nechápal. Ale jedno bolo jasné, ak Jakovi rýchlo nepomôžu, zomrie. A určite mu nepomôže len Carlislove ošetrenie.

„Nessie, musíš ho uzdraviť, ešte žije, môžeš ho zachrániť,“ povedal jej naliehavým hlasom Edward. Pozrela na neho a zistila, že on aj Carlisle na ňu naliehavo pozerajú, ostatní upíry mali na tvárach nechápavé a smutné výrazy. Ani sa im nečudovala. Ona sama nechápala túto situáciu a to už za svoj dlhý život videla veci, o ktorých sa nikomu z nich nesnívalo ani v tých najdivokejších snoch.

„Pomôže to? Čo ak ho tým zabijem?“ spýtala sa trasúcim sa hláskom a s obavami sledovala svoju lásku. Nevedela, čo má robiť. Ona, veľká čarodejnica, ktorú obdivovali ľudia za jej rozvahu a odvahu, ona si nevedela poradiť v tejto situácii. Nevedela, čo má urobiť, aby pomohla Jakovi, bála sa, že mu tým ešte viac ublíži.

„Musíš to skúsiť, Nessie. Už nemáš viac času,“ povedal jej otcovským hlasom Carlisle. Pozrela na neho. V jeho pohľade našla to, čo potrebovala vidieť. Našla tam bezhraničnú dôveru, ktorú potrebovala. Potrebovala, aby  jej niekto veril, aby niekto veril tomu, čo robí. Aby ju niekto podporil, keď to potrebovala. A teraz to potrebovala. Zhlboka sa nadýchla. Znovu. Nemohla to viac odkladať. Ak sa o to nepokúsi, nikdy si to neodpustí. Znovu sa zhlboka nadýchla a rukami objala jeho hlavu. Zavrela oči a sústredila sa na všetku silu, ktorú v sebe mala. Cítila ako v nej koluje, ako je spojená s jej srdcom. Kedysi ju nevedela ovládať, teraz už áno, teraz to dokázala. Všetku silu sústredila do svojich rúk, ako to robila toľkokrát pred tým, keď niekoho zachraňovala. Sústredila sa a zrazu ohnivá žiara vystrelila z jej tela a oboch ich zahalila. Jej vlasy povievali okolo nej ako divoké plamene, v rukách cítila príjemné šteklenie, keď nimi prechádzala vlna liečivej energie. Cítila tlkot Jakovho srdca ako svoj vlastný. Cítila ako bije silnejšie a silnejšie. Cítila ako udiera do jeho rebier, cítila ako sa jeho dýchanie stáva pravidelným, ako sa jeho napäté telo uvoľňuje. Potom konečne otvoril oči. Nad sebou zbadal Nessiine oči plné sĺz a to ho na chvíľu zarazilo. Ale potom ho ovládlo pokušenie. Chcel zistiť, či je to tak, či je to naozaj ona. Vymrštil svoje telo dohora a kým si stihol ktokoľvek čokoľvek všimnúť, Jake zvieral Nessie v náručí a pustošil jej pery svojimi. Okolo nich ešte stále poletovali jej vlasy a vznášalo sa jemné žiarenie. Keď sa od seba konečne odtiahli, obaja lapali po dychu. V ich pohľadoch sa dala čítať bezhraničná láska a oddanosť, ktorú pociťovali jeden voči druhému.

„Si v poriadku? Bála som sa, že sa mi to nepodarí, že ťa tým zabijem,“ povedala previnilo, keď sa posadili na pohovku. Cullenovci ich oboch vyobjímali a potom sa opäť raz vytratili, aby im nechali priestor porozprávať sa medzi štyrmi očami a hlavne, bez svedkov. Jake pozeral do Nessiinej šťastnej tváre a cítil sa nesmierne pyšný, že práve on ju môže nazývať svojou Nessie. Bolo to tak, skutočne patrila len jemu, či už vďaka dedičstvu jeho predkov, či preto, že sa skutočne milovali. Bolo im to jedno, vedeli len, že určite patria k sebe.

„Som v najlepšom poriadku, Nessie,“ povedal jej jednoducho Jake a díval sa jej do očí. Konečne všetko spolu prekonali. Jej kliatbu, porazili jeho otca a ostali spolu. A to je to najdôležitejšie, naveky môžu ostať spolu.

„Ako je možné, že ťa nezabil?“ spýtala sa napokon Nessie. To ju zaujímalo najviac. Bola si istá, že čary jeho otca ho určite zabijú.

„Môj otec podcenil silu vlčieho pripútania. Takže ma jeho čary nezabili hneď, stalo by sa tak o pár dní neskôr, keby si ma nebola vyliečila,“ povedal Jacob a pritiahol  si Nessie k sebe, aby ju mohol pobozkať.

 

Epilóg 

Nessie a Jacob sa po nejakom čase zobrali a mali spolu tri krásne deti. Ich život už vyzeral ako v rozprávke. Našli to, čo celý život hľadali. Nessie konečne dostala rodinu, ktorú nikdy nemala a Jacob dostal lásku, ktorú mu ani kúzlom nevedel dať jeho otec. Ich dve dcérky Maggie a Lucy a ich malý synček Eric im minimálne jedenkrát do dňa vyčarovali na tvárach úsmevy. Boli to ich zlatíčka. Cullenovci sa pre nich stali rodinou a oni s nimi ostali. Tak v ich dome bolo ešte rušnejšie ako dovtedy. Jasper a Emmett získali v Jakovi nového parťáka, ktorý im pomáhal robiť si z ostatných srandu. Nessie sa stala zase úžasnou sestrou pre Rose a Alice. A pre Edwarda a Bellu bola ako ich vlastná dcéra. A Carlisle a Esme? Boli radi, keď videli svoje deti a vnúčatá šťastné, aj keď mnohokrát hrozilo, že zbúrajú dom. Ešteže vždy žili v lese, ako by asi vysvetľovali ľuďom prerazené múry a rozbité dvere? Asi len ťažko. 

»» zhrnutie ««


Toto posledné pokračovanie by som rada venovala hlavne týmto ľuďom: Eliza2, JEAKS, PinkVolturi, rossieC, MatusQaDLS a Nerissa. Samozrejme je venovaná aj ostatným čitateľom, ktorí z nejakého dôvodu nemohli, alebo nechceli komentovať. Vďaka všetkým za podporu a dúfam, že vás koniec poviedky nesklamal.

S pozdravom vaša ness :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Detestabilis - 14. kapitola + Epilóg :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!