Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ďáblova snoubenka - 12. Přeměna

Stephenie Meyer


Ďáblova snoubenka - 12. PřeměnaTak další díl z pohledu Edwarda. Čeká na Bell a dočká se, ale ne v nejlepším ztavu. Ale dobrá zpráva je, že je ďábel nepodvedl a Bella se vážně mění...

 

PŘEMĚNA
(Edward)

 

Jako na trní jsem seděl opřený o strom na zahradě a čekal. Po tom skoku do hluboké propasti jsem o ni měl neskutečný strach. Nevím, jestli kvůli té výšce, plamenům nebo kvůli tomu, jestli se ještě vrátí. Slíbila to, ale neznělo to přesvědčivě. Každopádně jsem hned po jejím odchodu sedl na zem, pod nejbližší strom a hodlal tady sedět, dokud se nevrátí. Rodina na tom byla podobně, Carlisle dokonce nešel do práce a všichni sedí na verandě a hypnotizují stejné místo, jako já. Každý by si o nás asi pomyslel, že jsme blázni. Nehnutě sedět a zírat na trávník uprostřed zahrady. Jenže pod tím trávníkem před hodinou zmizela moje láska a já nevím jistě, jestli se vrátí.

Najednou se ozvala ta ohlušující rána, která mi okamžitě vykouzlila úsměv na tváři. Moje láska se vrací. Země pukla, plameny vyšlehly, ale Bella nikde. Pátral jsem v ohni, ale její drobné tělo jsem v plamenech nezahlédl.

Pak jsem zaslechl přibližující se křik prosycený bolestí, ve kterém jsem poznal Bellin hlas. Její křik se mi zarýval hluboko do srdce a já si přál, aby ustal. Abych ji hned teď mohl sevřít v náručí, zdravou a silnou. Nevěděl jsem, co se děje. Až se vrátí, bude v pořádku? Bude žít? Vrátí se vůbec? Bezděky jsem se přiblížil k ohni a nevnímal bolest, kterou mi jen jeho přítomnost působí. Moje láska je teď někde tam dole a trpí, zatímco já jsem tady a jediné co mohu udělat, je poslouchat její křik a doufat, že bude vše dobré.

Netrvalo dlouho a rozhostilo se ticho narušované pouze praskáním plamenů a našeho rozrušeného dechu. Následně se v ohni něco mihlo a dopadlo na zem před nás. Byl to podivný muž v černém a v rukou svíral bezvládné tělo Belly. Co jí to udělal? Začínal jsem vidět rudě, bylo mi jedno, že chci zaútočit na ďábla. Musel to být ďábel, měl ty růžky, jako Bella. Prostě jsem po něm vystartoval, abych si od něj vzal Bellu a jestli nebude v pořádku, vlastnoručně ho zabil. Jenže mi v tom něco zabránilo. Kolem nich se rozprostřel ten ohnivý štít a já se k nim přes něj nemohl dostat.

Pak se plameny z pukliny stáhly a země z další dunivou ránou zavřela. Ďábel položil Bellu na zem, která při tom pohybu slabě bolestí zasyčela. Neuvěřitelně se mi ulevilo, žije. On se zvedl a všechny si nás prohlédl. Já se do jeho zorného pole dostal jako poslední a prozatím v něm i zůstal.
„Ty budeš asi Edward, co?“ zeptal se neutrálně. Jen jsem přikývl a nevšímal si ho. Kontroloval jsem Bellu, jestli jí nějak neublížil a co se s ní děje.
„Co je jí?“ zeptal jsem se přidušeně, protože zavila bolestí.
„Mění se na člověka, sama to chtěla,“ řekl a pohlédl na ni, kroutící se na zemi. Zdálo se mi, že jsem v jeho očích zahlédl starost?
„Pusť mě za ní,“ sykl jsem na něj, když se mi pořád nedařilo projít k mojí lásce. Ona trpí a já se na mám jen dívat?
„Jestli jí ublížíš…“ zasyčel s jasnou hrozbou v hlase a štít stáhl. Copak mu na ní záleží? Nechtěl jí náhodou za každou cenu dotlačit před oltář a na ni nebral ohledy?

Ale jeho jsem už neřešil. Jen okrajově jsem vnímal diplomatický rozhovor mezi členy mé rodiny a jím. Ihned jsem vystřelil k Belle a kleknul si k ní na zem. Položil jsem si její zmítající hlavu do klína a pohladil ji po tváři.
„Bell, lásko, jsem u tebe,“ utěšoval jsem ji. „Bude to dobré, uvidíš.“  Nemohl jsem se dívat, jak tu leží na zemi v blátě a kroutí se v bolestech. Opatrně, jako nejvzácnější poklad, jsem ji vzal do náruče a vstal s ní. Pomalu jsem s ní kráčel do domu a nespouštěl oči z jejího obličeje. Odnesl jsem ji do svého pokoje, moc bych si přál říct našeho, ale ona v něm ještě ani jednou nebyla. Je to už přes půl roku, co se vrátila, ale nikdy nebyl čas na zabydlování. Vždy, když si byla něco zařídit a vrátila se, znovu šla zařizovat další věci. Nikdy se tu moc dlouho nezdržela.

Něžně jsem jí položil na postel a sedl si k ní. Vzal jsem si její drobnou ručku do své a jemně tiskl. Překvapila mě ale její teplota, byla tolik podobná té lidské. Vím, že je to ode mě sobecké, myslet na své štěstí, když ona trpí, ale nemohl jsem si pomoct. Až zase uslyším tu nejdokonalejší melodii jejího srdce, uslyšíš její lapání po dechu, podlamující se kolena, červeň ve tvářích a hlavně její oči. Ty nejdokonalejší oči barvy mléčné čokolády plné jiskřiček. Jenže kdy?

„Jak dlouho?“ řekl jsem dost hlasitě, aby mě na zahradě slyšeli.
„To nevíme, ďábel nikdy přeměnu na člověka nezkoušel,“ poslala mi Alice v myšlenkách. Takže si z ní udělal pokusného králíka? Já vím, ona to chtěla. Jak jsem to jen mohl dopustit? Jestli to nepřežije, nikdy si to neodpustím. Ale jedno už vím jistě, je to ďábel.

Z uvažování mě vytrhlo až další bolestivé zakňučení, které nabíralo na intenzitě a měnilo se v křik. Trhalo mi to uši, ne kvůli hlasitosti, ale kvůli tomu, od koho pocházel. A pak najednou utichl. Na chvíli se v místnosti neozýval sebemenší zvuk, ani jsem nedýchal. A pak se přece jeden našel. Tichem se rozlehla jedna tichá rána, pak další, další a stala se pravidelnou. Její srdce…

 


     



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ďáblova snoubenka - 12. Přeměna:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!