Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bello, sakra bojuj! 1. kapitola


Bello, sakra bojuj! 1. kapitolaAhojda!
Hlavními aktéry mé první vícekapitolové povídky jsou samozřejmě Bella, Jacob a Edward. Děj navazuje na New Moon, ale v mém podání nemá Bella sebevražedné sklony... Nikdy neskočí ze skály, Alice se nevrátí a Edward nepojede do Itálie. Victorie a Laurent si stále někde běhají po světě a Jake ještě není vlkodlak... Pokud se líbilo, zanechte komentář...

1. Kapitola

 

Nikdy jsem moc nepřemýšlela o své budoucnosti. Ale po tom, co mě Edward opustil, jsem o ní přemýšlela celkem často. Proč? Doufala jsem, že tu smůlu v mém životě konečně nahradí štěstí a opravdová, nikdy nekončící a upřímná láska. Někdo by si myslel, že přesně to jsem prožívala s Edwardem, ale není tomu tak. „Bude to, jako kdybych nikdy neexistoval!“ tahle jediná věta mi dokázala rozdrásat srdce na několik desítek střepů.

Dnes jsou to přesně dva roky, co se Edward se mnou rozešel. A jak jsem na tom?? Celkem v pohodě, přenesla jsem se přes to půlroční období agónie a začala žít normální život. Chodím na brigády a s Charliem jsme skvělí přátelé. Říkáme si všechno, a když říkám všechno, tak tím myslím všechno. Ani nevím, kde se v něm ta výřečnost vůbec vzala. S René jsme se naposledy viděly někdy měsíc před mými narozeninami.  Mé dvacáté narozeniny jsme oslavili jenom ve třech. A tak mi to vyhovovalo. Žádné přehnané oslavy stylu Alice.

Musím říct, že mám ze sebe docela radost. Ale největší radost mám ze svého přátelství s Jakem. Je to můj nejlepší přítel, pomohl mi, když jsem to nejvíc potřebovala. Byl tu vždy, tak jako já pro něj. Skvěle jsme si rozuměli a doplňovali se navzájem. Vždy jsem milovala ty naše společné večery u mě doma, kdy jsme si jen tak povídali. Člověk by se divil, ale nikdy nám nedošla témata, vždy bylo o čem klafat. Někdy jsme si zajeli do Port Angels do kina, nejraději jsme měli krváky a komedie. Řechtal se jako malej. Téměř všechen čas jsme trávili spolu, teda kromě času, který trávil doma s Billim a kamarády Embrym a Paulem.

Vše bylo perfektní dokud…

Zrovna jsme se vraceli z kina s vysmátou náladou, když jsem uviděla, jak před naším domem stojí sanitka. Srdce se mi téměř v té chvíli zastavilo. Z auta sem vypadla, ještě ani Jake pořádně nezastavil. Letěla sem dovnitř zjistit, co se stalo, a viděla jsem, jak Charlieho vezou na lehátku do sanitky. Krve by si ve mně nedořezali. Od doktora jsem se dozvěděla, že měl zástavu srdce. Ještěže tady byla Sue, ta tu sanitku zavolala. Do nemocnice jsem jela s ním v sanitce a Jake se Sue jeli za námi v autě.

Když jsem se na tátu dívala, jak tam leží a slyšela pípat ty přístroje, do mysli mi vniknula vzpomínka. Byla na moje poslední „velké“ zranění, Když Edward bojoval s Jamesem a já z toho vyvázla s poraněnou tepnou a zlomenou nohou. Charlie vypadal tak bezbranně, celou dobu jsem ho držela za ruku a téměř brečela.

Když jsme konečně dojeli do nemocnice, tak sestry a doktoři na nás už čekal a tátu odvezli na nějaká vyšetření. Když mi Charlie zmizel z výhledu, poddala jsem se slzám naplno. Nevnímala jsem nic kolem sebe, jen se mi v hlavě promítal ten obrázek ze sanitky. Jak jsem tam tak seděla, najednou jsem ucítila nějaké paže. Už jsem moc dobře věděla, komu patří. Instinktivně jsem se otočila a objala Jaka, který mě konejšil, a vůbec mu nevadilo, že mu máčím tričko. Nezmohla jsem se na nic. Jen pláč, pláč a ten obraz v mé hlavě.

Nevím ani jak dlouho jsme tam takhle seděli, ale přišel doktor, jehož obličej jsem si pamatovala. Byl to ten, co odváděl tátu na vyšetření. Už z jeho pohledu bylo vidět, že něco není v pořádku. Se zděšením jsme všichni tři čekali, až k nám dojde…


Shrnutí Další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bello, sakra bojuj! 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!