Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella s rozumem v koncich - 7. Mistr

Stephenie Meyer


Takže Bella je vysílená trénováním štítu pro Esme a používá na něj vlastní sílu, ale tím oslabuje svůj štít i ostatní schopnosti. v další kapitolce zjistíte, jak se bella se svým mistrem Samurajem.

Bella s rozumem v koncích – 7. Mistr

 

Přijeli jsme domů a já okamžitě běžela nahoru ke svému pokoji. Stáli tam kluci a Elezar používal svou schopnost na můj štít. Vybouchla jsem a poslala proti nim svůj štít. Edward se zkušeně vyhnul (četl mi myšlenky). Jasper se po mě podíval a také se vyhnul (zjistil nějaké moc velké napjetí a rozzuřenost). Jinak Emmetta a Elezara štít skolil k zemi. Přestali působit na můj štít a já se vyčerpaností skolila k zemi. Oba mé štíty se vydali ke mně. Neměla jsem sílu je poslat nazpět. Edward se galantně postavil do mých dveří, aby tam kluci nemohli vejít, ale když jsem nestávala a oddechovala únavou, seběhli se všichni ke mně.

„Já říkal, že je to přivolá,“ snažil se Emmett zlepšit náladu. ¨

Potichu jsem zavrčela. Všichni ustoupili a přiběhli i holky a Carlisle. Snažila jsem vstát, ale šlo to zhurta. Edward s Alicí mě přiběhli podepřít. Asi Alice viděla, že upadnu a Edward to přečetl v jejích myšlenkách.

„To je poprvé, co vidím, že je upír unavený,“ poznamenala Irina.

Zasyčela jsem a drala se na nohy. Mé štíty znovu vyletěli do vzduchu a všichni se vzdálili o jeden krok.

„Myslím, že bude bouřka,“ řekla Alice a já dohromady.

Podívali jsme se po sobě. Nahodila jsem omluvný výraz.

„Bello, pak s tebou budu potřebovat mluvit,“ řekla Alice.

Přikývla jsem a podívala se po Esme.

„Ano já taky,“ přitakala Esme.

„Počkat, ona bude bouřka? Můžeme si zahrát baseball,“ zajásal Emmett.

Všichni se podívali po mně. Všichni chtěli vědět, jak na tom jsem. Usmála jsem se na ně. Vyprostila se z Aličinýho a Edwardovýho sevření.

„Já jsem fit. Viděli jste snad někdy upíra, který byl po unavení jeho daru dlouho slabí? Já si jen po cestě na hřiště skočím na menší lov, abych se posílila. Poslední dobou mě nějak naschvál unavujete,“ postěžuji si a odběhnu do svého pokoje.

V pokoji se hned svalím na postel a zase oddechuji. Co to semnou je?

Neměla bys používat své schopnosti na svůj štít, pak slábneš a s tebou všechny tvé schopnosti, což znamená i tvůj štít. Ty jsi donutila Edwarda Culena trénovat svou schopnost, takže nás slyší. Zdravím Edwarde. Já jsem Belly bývalí učitel Samuraj. Však mě brzy poznáš, pokud se Bella nenaštve, brzy se u ní objevím. Vyhledal jsem si tě Bello, protože má schopnost mi dala vědět, že se ničíš. Co to děláš? To jsem tě neučil. Ještě jednou použiješ nějakou svou větev štítu na něj, tak přijdu hned a uvidíš ten vylágoš. Nemysli si, že jsem starý a nezvládnu to, protože jsi tak slabá, že by tě klidně i Emmett roztrhal na kousky. Ano i když jsem tě pustil na tvou žádost zpátky k Esme, nikdy jsem tě nepřestal sledovat svou schopností. Jsi pro mě důležitá, jsi jak moje dcera, tak se podle toho chovej a nedělej Esme ostudu mezi vegetariány. Nebo se nebudu zlobit, ale přímo se rozzuřím, jak sis myslela, když jsi mě chtěla poprosit o puštění k Esme. Pokud budeš Esme na obtíž beru si tě zpět, ale v to pochybuji, že? Ozval se mi můj bývalý mistr darů.

To si pište mistře, ale teď jdeme hrát baseball, takže nemám čas si tu s vámi povídat. Sdělila jsem mu.

Ale Bello, Edward by tě určitě omluvil, že? Vím, že jsi to trénoval Edwarde. Pokus se mi to sdělit a ty Bello se zvedni z té postele a upaluj. Esme s Rose a Emmettem na tebe už čekají dole v hale. Řekl mi mistr a já okamžitě vyskočila z postele a utíkala do šatny.

Nevím, kdo tu trénoval. Na shledanou, mistře. Dělila jsem se smíchem a převlékla se do oblečení na hru.

Vy jste mistr Samuraj? Ozval se Edward.

Ne Edwarde já jsem Bella, ty se musíš soustředit na mistra, ale jestli chceš, tak tě to naučím. Nabídla jsem se, protože jsem věděla jak se Edward cítí.

Výborně Bello to jsem chtěl slyšet. Edward je velmi nadaný a je škoda ho nenaučit s tím ovládat. Měl by usnadněný život. Řekl radostně mistr a mě došlo, že mě k tomu chtěl navést. To už jsem byla v autě a začala startovat.

Mistře, ale jestli s ním budu v týmu a on bude myslí někde jinde, tak si mě nepřejte, až se tu ukážete. Můžu to říct Esme nebo to bude jako tehdy. Prý tam byli důležitá přísada do vašeho lektvaru, ne omlouvám se. Řekla jsem lektvaru a to ho vždy rozhodilo a začal křičet.

Bello, doufal jsem, že už mi neřekneš slovo lektvar. Teď ho pořád slyším od svého nového žáka, kam ti nový upíři mířej? Lektvar sem, lektvar tam. Jsou to jen léky a pro mě potřebné věci! Poslední větu zakřičel. Ještě jednou se omlouvám, mistře, ale stejně to byla jenom kontrola. Nenechala jsem se porazit. Ty se radši soustřeď na řízení svého auta a ty Edwarde taky. Oba jezdíte stejně. Za chvíli byste se mohli srazit, takže zpomalte. Edwarde Bella by ti neodpustila, kdybys jí naboural její milované autíčko. Bello, kde máš svého sporťáka? Jo ty vezeš úplně všechny, co? Vždyť Emmett chtěl jet svým džípem? Řekl mistr, který se mi ozval po tak dlouhé době.

Mistře, někdy mě štve, že všechno víte moc dobře a to jsme se tak dlouho neviděli. Měl byste si pořídit mobil. Esme, Rose i Emmett mi dávají před oči ruce, jestli je vnímám. V tom se v zatáčce objevilo stříbrné Volvo a zatroubilo, odpověděla jsem mu zatroubením.

„Bello, mi se nechceme vybourat,“ sdělila mi Esme.

„Jo, jsem zpátky. Samuraj,“ řekla jsem Esme a otočila se na ní.

Její obličej zkameněl. Pohladila jsem jí po ruce, aby se uklidnila. On mi jí chce vzít. Myslela si Esme.

„Esme, on chce přijít jen na návštěvu se svým novým učněm a potkat se se slavnými Cullenovými. Chce potkat Edwarda, který nás slyšel. Zase ty jeho žvásty,“ řekla jsem Esme, aby se uklidnila.

No Bello, takhle mluvit o svém učiteli. Jakoby se rozčílil můj BÝVALÍ učitel. Jakoby jste mě naučil, jak mám žít. Ano, použití svého štítu je důležitý, ale mýt vyklepanou matku, která má hrát baseball, na který by se měla soustředit, taky není dobře a vy to víte. Jsem na místě, takže na shledanou a při hře vás budu ignorovat. Věnujte se svému učni. Odmítala jsem s ním dál povídat i když myšlenkami. Dobrá na shledanou. Přijdu přesně, až mě budete ty a Edward nejvíce potřebovat. Dalesy vidíš, není to vůbec složité. Řekl mistr svému novému učni, taky jsem to zažila.

předchozí kapitolka: Bella s rozumem v koncích - 6. Nákupy s návštěvou z aljašky, Ancharage



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella s rozumem v koncich - 7. Mistr:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!