Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Arova odplata - 10. kapitola

Alec Volturi


Arova odplata - 10. kapitolaTato kapitola se znovu odehrává v Arově mysli. Je zajímavá tím, že se v reálném čase odehrává asi jen několik vteřin. Aro rekapituluje situaci. Velké finále se blíží. Budu vděčný za komentáře.

 

Aro:

 

Tmu nahradilo šero. Mezi stromy však stále ještě vládlo přítmí. Už jsme byli blízko. Najednou dal Demetri signál a seskupili jsme se do obvyklé formace. Už jsem cítil jejich pach. Nemohli být dál než pár kilometrů. Za pár vteřin budou na dohled.

 

Jako tenkrát jsme z Volterry vyšli všichni, včetně Athenodory a Sulpicie, našich manželek. Tentokrát jsem s sebou nevzal žádné svědky. Vyřídíme to sami. Nechtěl jsem opakovat tu trapnou situaci před 17-ti lety, kdy nám naši svědci byli na obtíž. Také sehnání té nezkrotné lůzy by vyžadovalo čas. Čas, který jsem neměl.

Alice byla další důvod, proč jsem trval na bleskovém jednání. Cullenovi už jistě ví. Rozhodl jsem se před několika hodinami. Doufal jsem ale, že za tak krátkou dobu nebudou schopni sehnat nikoho tak šíleného, že by bojoval s nimi.

Kromě toho, tahle akce nebyla tak úplně v souladu s našimi zákony. Vymyslel dostačující důvod pro exekuci a to spolčování se s nebezpečnými proměňovači a s tím související riziko prozrazení. Lstivě jsem se usmál. Neznalost se rovná riziko. Kdo ví, co můžeme čekat od takových nevyzpytatelných bytostí? Toť oficiální verze.

Čím méně nesmrtelných se o téhle „nezákonné“ akci dozví, tím lépe. Mohlo by to poškodit důvěru v naše zákony, kterou jsme si tak dlouho udržovali. I když jsem si nedělal iluze. O tom, co se stane v následujících minutách, budou za padesát let vědět i ti, kteří žijí v nejodlehlejších koutech světa.

V očích celého našeho druhu ale bude důvod zcela jiný, než je ten oficiální. Tentokrát výjimečně odhalí pravdu. Většinou si myslí to, co jim Volturiovi předloží jako fakt. Dobrý vládce se pozná podle toho, jak dokáže ovládat a ovlivňovat. Za ta staletí mého nekončícího života se ze mě stal neobyčejný manipulátor. Jen ti nejbystřejší odhalí mé skutečné úmysly.

Všem bude jasný pravý důvod obvinění a následné popravy. Naše porážka, či jak by se dal nazvat ten neúspěšný pokus zbavit se Cullenových před lety, se postupem času dostala k uším všech našeho druhu. Naše pověst tehdy utrpěla. Nyní to napravíme.

Stejně se nám už nikdo neopováží postavit, až vyřešíme tuhle nepříjemnou aféru. Naše pověst nemilosrdných popravčích, které nic a nikdo nezastaví, bude obnovena. Zase si vybojujeme právo na vládnutí našemu světu na dalších pár století.

Všichni jsme šli do boje s nadšením. Každý měl jiné důvody. Ublížená Jane se těšila na zničení a ponížení té rodinky, která jí poslední dobou pije krev, obrazně řečeno. Caiovy důvody byly podobné. Před 17-ti lety se velice hněval, že jsme nebojovali. Spíše zuřil. Bylo by mu jedno, že polovina gardy padne a samotné naše životy, životy dlouhověkých, mohly být ohroženy. Jen ať zemřou proměňovači! Horkokrevný Caius. I když jsem jej chápal. Kdysi málem prohrál souboj s vlkodlakem, a proto musí být od té doby všechny děti měsíce zničeny. Nesmí existovat nic, co by nás, potažmo jej, ohrožovalo. Samotná garda bude s potěšením trhat a pálit, obzvlášť, když nebude stát proti přesile a proti neznámým a obávaným proměňovačům.

Pak jsme tu byli my, Triáda. Samozřejmě, že jádro Volturiových nikdy nebojuje. S Alecem a Jane po boku jsme to nikdy neměli zapotřebí. Tahle situace ale bude jiná. Čekal jsem, že se nám postaví minimálně osm upírů, jeden poloupír a proměňovač, což není moc.

Možná jich bude i víc. Kdo ví, kolik bláznů se postaví na jejich stranu? Nikdy jsem úplně nechápal, jak může láska a přátelství někoho donutit k sebeobětování. Ale co? Stejně proti nám nemají žádnou šanci. Smečka proměňovačů je zlikvidovaná. Bella se musí vyřídit jako první a jen co bude na kusy, budou bezbranní!

Roky jsem čekal na tento okamžik. Roky jsem toužebně myslel na talenty, které mi tehdy proklouzly mezi prsty. Nyní jsem tak blízko svého cíle. Roky čekání se vyplatily. Už jsem v duchu viděl Alici a Bellu ve Volteře po mém boku, jejichž rudé oči ke mně vzhlížejí s úctou a pokorou.

Nejvíce jsem se obával, že Jane se pokusí napadnout Bellu a Alici. Roztrhat Bellu je nevyhnutelné, ale bude ji možno složit. Měl jsem strach, že Jane využije situaci a pokusí se Alici a Bellu zničit, když budou bezmocné. Budu si na ni muset dát veliký pozor.

Doufám, že se mi podaří Bellu a Alici přesvědčit a že přijmou mou nabídku. Snad jim budou jejich životy drahé. Doufal jsem, že když dovolím žít i jejim partnerům - Jasperovi a Edwardovi, a taktéž jim dovolím nosit černé roucho Volturiových, tak to pro ně bude dostatečná motivace pro vstup do gardy. Ta láska! City hrají pro mě!

Po tom, co jsem viděl v Edwardově mysli, jsem si byl jistý, že proměňovač Jacob rodinu Cullenových neopustí. Ani nemohl. Otisk. Jeho otisk do Renesmé byl pro mě záhadou. Rád bych jej, společně s Renesmé, uvítal ve Volteře. Takové mimořádné objekty ke zkoumání! Doufám jen, že nikdo z těch dvou nezemře v nadcházejícím boji. To by bylo přílišné mrhání!

Pak tu byla druhá strana. Carlisle, Esmé, Emmett a Rosalie. Budou zničeni. Někdo prostě musí zemřít. Stane se z nich exemplární příklad. Vzkaz pro podobně smýšlející. Takhle dopadnou ti, kteří by se opovážili nám odporovat. Navíc ti čtyři pro mě ani nemají cenu. Jako netalentovaní jsou mi k ničemu. Silou mi mohl posloužit jen Emmett. Ale i to jsem zavrhl. Až tak jsem jej nepotřeboval. Jen by mi do gardy tahali emoce. Už tak jsem dlouho váhal, zda nemám ušetřit jen Alici a Bellu.

Kdybych měl v gardě celou jejich rodinu a nikdo z nich nezemřel, bylo by mé snažení zbytečné. Neovládla by je beznaděj a žal ze ztráty přátel. Potřebuji je zlomené, aby se mi plně podvolili. S tím už mi pomůže Chelsea. S její pomocí je časem ovládnu.

Kdybych měl v gardě celou jejich rodinu, měli by naději. Naději, že snad jednou Volterru opustí. A i ve Volteře by mohli praktikovat tu svou nepřirozenou lásku. Už tak pro mě bude dost těžké je toho ovlivňujícího a nevyzpytatelného citu zbavit. Přál bych si vrátit je k našemu přirozenému způsobu žití. Nehodlám dovolit, aby v gardě vytvořili nějakou svou vlastní frakci Cullenových.

A pokud se mi je časem nepodaří ovládnout, tak zabít Edwarda a Jaspera mohu kdykoliv později. Jistě budou mít na objekty mého zájmu – Alici a Bellu – negativní vliv, který by mi mé snažení mohl znesnadňovat. Zničit je, by ale byla škoda. Jejich talentů by byla škoda.

 

Uběhla vteřina. Část mé mysli, která se doteď toulala v mých myšlenkách, se vrátila do přítomnosti. Nyní je čas se plně soustředit na náš úkol. Nyní je čas obnovit pověst Volturiových. Nyní je čas trhat a pálit!

Letěli jsme vpřed. Najednou les zůstal za námi a my dorazili na dlouhou mýtinu na úpatí hory. Svítalo. Krvavě rudé slunce vyčnívalo nad horizont. Někteří vidí jeho rudou záři naposledy, usmál jsem se. Už jsem je zahlédl. Stáli v řadě asi kilometr od nás. Vyrazili jsme pomalu za nimi. Kráčeli jsme krokem neporazitelných. Jsme neporazitelní…

 

 

9. kapitola <<< 10. kapitola >>> 11. kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Arova odplata - 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!