Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Amore Italiana di Romeo i Giulietta - 3. kapitola


Amore Italiana di Romeo i Giulietta - 3. kapitolaPo dlhom čase sa vám hlásime s ďalšou kapitolou. O čom bude? Aro dostane návštevu. Agape bude viesť zaujímavý rozhovor. S kým? Jej dar sa prejaví a Aro z toho nebude nadšený.

Venované Shindeen za obrázok a Aalex za podporu.

Agape:


„Úplně jednoduše… Byl z tebe cítit potenciál a ten se nám do gardy hodí!“ řekl Aro klidným hlasem.
„Jenže já nechtěla být monstrum! Co moje matka? Vždyť zůstane na tomhle světě sama…“ řekla jsem smutně.
„Je to obyčejný člověk, na ní mi vůbec nezáleží…“ řekl s ironickým úsměškem na tváři.
„Ale mně ano! Vždyť jste byl také člověk a proto byste k nim měl mít nějakou úctu, ne?“ zeptala jsem se.
„Má drahá, je to už několik tisíc let, co jsem upír, a věz, že na lidech mi vůbec nezáleží…“ Větu však nedokončil, protože se ozvalo tiché zaklepání na dveře a pak do místnosti vklouzla Jane.
„Promiňte, pane, za mé vyrušení, ale měl byste jít do hlavního sálu. Přijeli Cullenovi a Denalijští,“ řekla s pohrdavým výrazem a jemným úšklebkem na jejích drobných rtech.
„Ale ano, Cullenovi. Vyřiď jim, že přijdu za chvíli!“ poručil jí. Jemně se uklonila a tiše vyplula z místnosti.
„Naši konverzaci ukončíme jindy. Nandej si to,“ přikázal. Vložil mi do ruky temně šedou, skoro černou kápi. Poslušně jsem si ji nandala.
„Budeš ticho a celou dobu nic neřekneš!“ přikázal a pokynul mi, ať ho následuji. Kráčeli jsme spolu ponurými chodbami Volterry, až jsme došli před boční dveře, které vedly do hlavního sálu. Aro se na mě naposledy významně podíval a pak jsme vklouzli do místnosti.
„Agape, postav se prosím za mě,“ řekl Aro. Okamžitě jsem se postavila za něj, ale na tváři se mi usadil kyselý výraz a zaksichtila jsem se na něho. Sálem se rozezněl hurónský smích a já se konečně podívala po Arových hostech.
Pohled mi padl na skupinku upírů. Hlavně na obra, který byl zlomený v pase a hrozně se smál. Bylo jich celkem sedm, teda upírů, ti zbylí dva nemohli být upíři. Jeden hrozně páchnul. Byl to takový obrovský indián s dobráckým úsměvem. Vedle něho postávala dívka s dlouhými vlnitými vlasy a čokoládovýma očima. Byla hrozně podobná jednomu ze skupinky upírů.
„No,“ zakašlal Aro. Znovu se mi na tváři objevil nechápající výraz – od kdy upíři kašlou?
„Cullenovi, tohle je nová členka gardy a ještě se nenaučila poslušnosti, proto její chování…“ řekl pevným hlasem a hodil po mně temný pohled, okamžitě jsem pochopila, že ho mám přestat ztrapňovat, tedy pokud se chci dožít zítřka…
Nasadila jsem kamenný výraz a znovu se podívala na klan Cullenů. Aro se s nimi zrovna o něčem bavil. Přestala jsem je vnímat a ponořila se do vlastních myšlenek. Rozhovor zrovna končil.
„… budete ubytováni v jednom z našich apartmá, Jane vás tam odvede. Jane, drahoušku?“ tentokrát stočil pohled na ni. Jane se okamžitě rozešla ke dveřím a Cullenovi jí byli v patách. Jakmile se za nimi zavřely dveře, tak se na mě otočil Aro.
„Co to mělo znamenat?“ zeptal se mě Aro ostrým hlasem. „Neumíš se chovat?!“
„Co si to dovoluješ, ty jeden zamindrákovej starej parchante?“ zařvala jsem. Ve mně jako by se probudila neočekávaná síla. Kolem mě se vytvořila obrovská bublina, která odhodila Ara na zeď, to ale nebylo vše. Z ruky mi vytryskl oheň, který letěl na Ara, který mu na poslední chvíli uhnul. To mě rozzuřilo ještě více. Chytla jsem Ara do bubliny a začala ji pomalu stahovat. Aro začal řvát bolestí. To teprve gardu popohnalo, protože chtěla zachránit svého krále. Jenže se ke mně nemohli dostat, protože bublina kolem mě je nepustila.
„Tohle přeci nechceš udělat, nechceš být zrůda jako on. Nekonej pomstu pouze kvůli svému vlastnímu ztrapnění, stane se z tebe sobec…“ Tato slova pocházela od někoho neočekávaného. Osoba, jež na mě mluvila, byl Marcus. Teprve jeho slova mě dokázala úplně zklidnit. Propustila jsem Ara a otočila jsem se na Marca.
„Děkuji,“ šeptla jsem a okamžitě utekla ze sálu. Moje schopnosti začali děsit…


Edward:


Dívka, jež stála za Arem, mi stále vrtala hlavou. Nemohl jsem jí totiž přečíst myšlenky, ale jak to? Myslím, že proto její chování Aro trpí, jen díky ní by měl nějakou šanci nás porazit, protože její dar byl velmi podobný Bellinu psychickému štítu. Ta dívka ho měla také, ale podle Arových myšlenek jsem zjistil, že je dost velká pravděpodobnost, že má i fyzický štít. Jestli má doopravdy tak silné schopnosti, tak nám hrozí jistá smrt. Musím varovat ostatní, aby si na tu dívku dávali pozor, mohla by být dost nebezpečná…


Aro:


„Jak se opovažuje,“ sykl jsem. Pravda však byla, že jsem měl strach. Agape byla ještě mocnější, než jsem předpokládal. Myslím, že by dokázala zabít celou Volterru najednou a nic by se jí nestalo, ale na druhou stranu jsem měl i radost. Kdyby se mi ji povedlo dostat na svou stranu, tak bych byl tím nejmocnějším upírem na světě a nikdo by mě ani z daleka nedokázal ohrozit. Chtěl jsem zavolat Jane, aby došla pro Agape, ale někdo mi položil ruku na rameno.
„Promluvím si s ní,“ řekl Marcus. Ani nečekal na mou odpověď a rozběhl se po jejím pachu.


Marcus:


Šel jsem po jejím pachu. Vedl mě do Didymeiny zahrádky. Už hodně dlouho jsem tam nebyl. Od její smrti jsem nedokázal vydržet na místě, které mi ji připomínalo, ale cítil jsem uvnitř svého srdce, že by Agape dokázala alespoň z části zaplnit tu bolest. Konečně jsem ji zahlédl. Seděla na kameni u jezírka a plakala. Nevšimla by si mě, kdyby pode mnou nekřupla větvička.


Agape:


Seděla jsem na nějakém velkém kameni a brečela bez slz. Už teď jsem svůj nový život nenáviděla a o to víc, že jsem už nikdy nemohla vidět vlastní matku. Proč? Proč jsem se zrovna já musela zaplést mezi ně. Radši bych byla mrtvá, než aby se ze mě stala zrůda. Už od mala nenávidím násilí a dnes jsem málem zabila…
Najednou se ozvalo křupnutí větvičky. Zvedla jsem oči a setkala se se zadumaným červeným pohledem.
„Netrap se tím, nic jsi neudělala. Jestli chceš, tak se můžeš živit zvířaty. Nikdo ti to nebude vyčítat. Vím, že tě trápí to, že bys někoho měla zabít, ale musíš vědět, že je i druhá cesta. Nechci, aby ses trápila…“ řekl svým laskavým hlasem. Vděčně jsem se na něho usmála. Marcus si ke mně přisedl.
„Víš, já jsem kdysi také ztratil důvod své existence, ale snažil jsem se na to alespoň trochu zapomenout. Měla by ses také pokusit zapomenout na svou matku, jinak se tím budeš trápit celou věčnost. Celý život máš ještě před sebou, proč ho tedy nevyužít?“ zeptal se a pak se zvedl. Než jsem stihla odpovědět, byl tatam.

koniec 3. časti

2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Amore Italiana di Romeo i Giulietta - 3. kapitola:

 1
04.06.2011 [9:58]

NatyCullenAhoj, holky, tak jsem tu. Moc krásná kapitolka, líbí se mi ta bojovnost Agape, jen ať to Arovi pěkně nandá.
A Marcus je tady prostě borec.
Moc se mi to líbí, to mi věřte a doufám, že brzy přibude další kapitolka. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!