Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť ženu za 10 dní - 3. kapitola


Ako skrotiť ženu za 10 dní - 3. kapitolaČo sa stalo Edwardovi, že sa vyspal s Narcis a ako zareaguje na krutú pravdu o Anabelle? Alebo Isabelle?

Prajem príjemné čítanie. VictoriaCullen :)

3. kapitola

Edward:

„No a čo,“ pokrčil som ramenami. Alice na mňa nepekne pozrela a v Emmettových očiach hrali iskričky. V hlave mal množstvo otázok o včerajšej noci. Nemal ani tušenie, kedy som sa vyparil. Jasper ho vzal domov hneď po polhodine, keď žiadal dve striptérky o trojku.

„Tak dobre, ale Carlislovi to vysvetlíš ty, prečo si do školy prišiel na Astonovi. Dočerta, máme byť nenápadní!“ Zazrel som na svoje úžasné auto, ktoré bolo to najlepšie v celej Cullenovskej garáži a v duchu sa mu ospravedlnil za Alicine slová.

Zazvonilo. Alice mi v myšlienkach posledný raz vynadala a potom sme vybehli po poloprázdnom parkovisku. Forks bola skutočná diera. Študenti tu mali autá, ktoré by sa tak ani nemali nazývať – neznámych značiek a ešte neznámejších farieb. Jedným slovom povedané - totálny zapadákov. A ja som tu musel trčať. Naša úloha bola na dnes jasná – nájsť Isabellu a skamarátiť sa. Ani na jedno z toho som sa príliš netešil. Z hlavy som nemohol dostať to včerajšie dievča. Stokrát radšej by som ležal teraz medzi jej nohami a obdivoval krásy ženského tela, ako hľadal nejakú namyslenú kravu. Povzdychol som si. Prešli sme pred sekretariát, keď mi zazvonil mobil. Carlisle. Všetci sa otočili.

„Čo sa deje?“ opýtal som sa nevinne a cez stenu pozrel na parkovisko, akoby tam vidím svoje drahé autíčko. Žeby bol Carlisle jasnovidec?

„Práve odchádzame z Esminho bývalého domu. Teraz tam už býva niekto iný. Charlie je mŕtvy. Po Esminom odchode sa zastrelil. Vraj si Isabellu odviedli úrady, takže nie je isté, či je vôbec v meste. Zájdeme na sociálku, ale možno sa budeme znova sťahovať,“ zakončil. Pozrel som na súrodencov a rýchlo sa spýtal otázku, ktorá im všetkým blúdila v hlavách s malou iskričkou nádeje.

„Nie, v škole dnes zostanete. Stále je tu možnosť, že je Bella tu. Hľadajte ju a keby niečo, dáme vám vedieť.“  Súhlasil som a zložil. Rosie si nahnevane prekrížila ruky na prsiach.

„Malá beštia. Neviem, čo je horšie – aby sme ju našli tu alebo sme ju išli hľadať po celom svete,“ zúrila. Jasper upokojil Alicin rastúci hnev a stiahol ju k sekretárke.

„Žiarliš na našu novú sestričku, Rosie?“ podpichol ju Emm. Prebodla ho pohľadom.

„Mám žiarliť na to, že do nej zapichneš svojho vtáka hneď prvý deň? Neblázni.“ Znechutene skrivila ústa, ale práve to si myslela. Pobavene som sledoval, ako sa najkrajšia upírka na celom svete bojí svojej konkurencie, a to ju ešte ani nevidela.

„Nebuď nevkusná, miláčik. Keď sa takto mračíš, vidno ti všetky vrásky.“ Rosie okamžite vytiahla zrkadielko z luxusnej kabelky a pozrela sa do neho. Emmett sa prehol od smiechu.

„Tak to ti vyšlo,“ uznal som zadúšajúc sa smiechom. Rosalie ma udrela.

„Kde si vlastne bol celú noc, Edward? Jasper hovoril niečo o vzrušení a potom ťa vraj stratil. S kým si sa to zaplietol?“ Nadvihla obočie. Prehodil som jej ruku okolo pliec a nadšene vzdychol.

„Zaplietol som sa s tou najúžasnejšou ženou, drahá sestrička. Je neskúsená a ja jej mienim ukázať všetky podoby vášne.“ Prekvapene na mňa pozrela, dokonca aj Emm sa prestal smiať.

„Ó,“ zvolal, „len mi nepovedz, že si sa do nej zamiloval! Edward Anthony Cullen Masen, ten najväčší zvodca sa nechal spútať jedinou ženou. Dočerta, ako si mi mohol niečo také urobiť?! Sme predsa parťáci.“ Zavzlykal, ako keď vám umiera pes. Plesol som ho po hlave.  

„Nič také. Nezamiloval som sa do nej, len sa mi páči. A v tom je podstatný rozdiel. A ja nie som žiadny zvodca. Chodím za tými ženami len keď-“

„Keď ťa už bolí ruka, jasné, chápem,“ prerušil ma. Prevrátil som oči v strop a poprosil Boha, aby mi dal silu nezabiť ho. Emmettovi sa nikdy neoplatí nič vysvetľovať. Na všetko má vlastnú hlavu a pravidelne si z toho robí žarty. Bol som vďačný, keď pribehla Alice s papiermi a ja som mohol opustiť túto bizarnú skupinu.   

Posadil som sa na hodine anglickej literatúry do poslednej lavice, na jediné prázdne miesto a zvalil sa na stôl. To isté posledných sto rokov. Už som ani nedokázal spočítať na oboch rukách, koľkokrát som absolvoval jedenástu triedu. Stále tie isté hlúpe hlášky profesorov, na ktorých sa nikto nesmeje. Tie isté prírodné farby na starých sakách s manžetovými gombíkmi a vypuklé bruchá, akoby boli tehotní.  

„Hej, ahoj!“ Začul som dievčenský hlas a otočil som hlavou. Ako som už raz povedal, toto mesto nemalo núdzu o krásne ženy a pri tejto študentke to platilo dvojnásobne. Zamatová pleť jej aj v šere hrala všetkými odtieňmi. Mala modré oči pripomínajúce nebo za súmraku, rovný aristokratický nos trochu dohora, úzke pery v širokom úsmeve a to všetko v záveji blond dlhých vlasov. Olizla si pery a vlasy si zahladila za ucho.

„Som Narcis McLaghenová. Ty si tu nový, však? Ako sa voláš?“

 „Edward Cullen. Narcis?“ začudoval som sa. Za celé roky svojej existencie som sa s takým podivným menom ešte nestretol.

„Áno, ja viem. Moja mama je blázon do gréckej mytológie.“ Pohodila rukou, akoby sa k tejto téme už nechcela vracať. Hanbila sa za to meno. Podľa mytológie to bolo meno pre krásneho chlapca. Volal sa Narkissos; odmietol nymfu a bohovia ho potrestali tým, že sa zamiloval do vlastného odrazu. Aspoň podľa jej myšlienok. Zachechtol som sa.  Ak bol Narkissos rovnako krásny ako Narcis, rozhodne sa mal, na čo dívať.

„Ale, Edward,“ zatiahla sladko, „ani to nie je úplne najbežnejšie meno.“ Laškovne si zahryzla do spodnej pery a ruku nebadane položila na svoje stehno. Mala len krátku sukňu, ktorá jej sotva siahala po kolená. Zvádzala ma. Došlo mi to okamžite, nemusel som jej vedieť čítať myšlienky. Aj keď v tých si už so mnou užívala.

Sladké, pomyslel som si. Ženy ma zvádzali neustále. Odhaľovali svoje telo a ja som im potom vyhovel. Vzrušovali ma, aj keď iba na malú jednorázovku. Ale toto dievča so mnou neurobilo vôbec nič. Musel som uznať jej krásu, ale inak nemala čo ponúknuť. Miesto toho som myslel na Ananbellu. Neskúseného malého anjela, ktorý sa toho musel veľa učiť. A už len tá predstava ma vzrušovala. Priťahovala. Už snáď po stí raz za pár hodín ma napadla myšlienka, že by som ju premenil na upírku, ak by sa jej to so mnou páčilo. Dočerta, samozrejme, že sa jej to so mnou bude páčiť! A určite by sa jej páčil aj večný život. A večný sex. Spomínal som si na Emmetta a Rosalie. Akí boli, keď sa Emmett stal upírom. Trvalo roky, kým sa k nim niekto mohol priblížiť. Vtedy sa nemohli nasýtiť jeden druhého. Nič ich nezastavilo, aby zdevastovali desiatky domov a raz dokonca aj pár stromov v lese. Jedine hlad ich prinútil ukončiť to a ísť loviť. A potom sa do toho vrhli znovu.

„Odkiaľ vlastne si?“ opýtala sa ma Narcis.

„Prisťahoval som sa z Aljašky,“ odvetil som neprítomne naučenú hlášku. Potriasol som hlavou, aby som sa vrátil späť do triedy.

„A prečo ste sa presťahovali práve sem? Nemyslíš, že je to osud?“

Aby sme našli jednu malú mrchu. A áno, osud to naozaj je, pretože som spoznal jedno úžasné dievča, pomyslel som si okamžite.

Naklonila sa. Prešla mi horúcou dlaňou po stehne k rozkroku. Útlou rukou mi vošla do nohavíc. Moje telo okamžite reagovalo, aj keď to moja myseľ nechcela. Potichu sa zasmiala.

„Po hodine ti môžem spraviť súkromnú prehliadku školy. A možno stihneme aj čosi viac.“

Zazvonilo akoby na jej povel. Narcis ma stiahla za ruku a postavila na nohy. Ťahala ma za sebou na záchody a ja som sa akosi nemienil zastaviť a vytrhnúť si ruku. Ten horúci dotyk ľudskej pokožky sa mi páčil.

„Vypadni!“ prísne vyhodila útle dievča a hodila ma o dvere kabínky. Omotala si ruky okolo môjho krku a vrhla sa mi na pery. Vzdychala, mrnčala. Ruky mi zabárala do vlasov. Ja som mal tie svoje spustené. Ešte stále nevzrušovala moju myseľ. Len moje telo, ktoré sa ostrou bolesťou v rozkroku dožadovalo pozornosti. Odstrčil som ju od seba.

„Aj ty to chceš, nie?“ Siahla si na blúzku a pomaly rozopínala gombíky od hora dole. Hodila ju na zem a mne ukázala dve plné ňadrá v čipkovanej čiernej podprsenke.

„Alebo si ešte stále panic? Nevyzeráš tak. Ale ak hej, nikomu to nepoviem. No tak, Edward, bude sa ti to páčiť,“ šepkala zvodne alebo sa o to aspoň snažila. Skoro som vybuchol v smiechu, keď mi znovu zazvonil mobil. Ukázal som Narcis, aby bola ticho a ostala na mieste, a zodvihol.

„Edward, Bella žije u adoptívnej matky v Dooryard. Je to tu dosť zlé. A pred pár minútami sme sa stretli aj s Bellou. Ušla oknom. Asi išla do školy, tak keď ju nájdete, okamžite mi zavolaj. Esme sa o ňu bojí.“ Zložil. Ani som sa ho nestihol spýtať, aká vlastne je. Čo je Dooryard. A čo, dopekla, znamenalo to slovné spojenie - dosť zlé? Otočil som sa na Narcis.

„Čo je Dooryard?“

Pohodila hlavou a vyprskla pohŕdaním. „Je to malá oblasť vo Forks. Asi tri ulice rozpadnutých domov, kde žije spodina mesta. Bezdomovci, zločinci, drogový díleri... Nič pre teba ani pre mňa.“

„A poznáš Isabellu Swanovú?“ V jej očiach sa objavilo ešte viac pohŕdania a v sekunde jej to tam zaiskrilo.

„Čo chceš od tej chudery? Ty ju poznáš? Mali ste spolu niečo? Odpovedz!“ vykríkla. Chĺpky sa jej ježili na rukách a v myšlienkach sa jej objavila predstava mňa a dievčaťa s dlhými hnedými vlasmi. Naštvalo ma, že mi neukázala jej tvár. Musel som ju k tomu donútiť.

„Takže ju poznáš. Vieš, aké má hodiny, auto, ako vyzerá?“ Teraz sa tam objavila horiaca postava ženy bez tváre. Zaťal som päste. „Odpovedz mi!“ skríkol som teraz ja. Stačil by len kúsok, aby som ju pritlačil k stene a bledé prsty jej ovinul okolo krku, aby som sa dozvedel všetko, čo chcem vedieť.

Uškrnula sa. „Tak dobre. Chceš o nej vedieť všetko, ale niečo za niečo. Vyspi sa so mnou a ja ti o nej poviem všetko.“ Olizla si pery. Rázne som pokrútil hlavou. „Tak dobre. Nedozvieš sa nič,“ začala sa obliekať. „A riaditeľovi poviem, že si ma znásilnil. Chodia hrať s otcom golf každé leto. Vylúčia ťa, sladký Edward, a bezpochyby aj obvinia zo znásilnenia. Tak sa maj.“ Usmiala sa od ucha k uchu a vyšla zo záchodov. S otvorenými ústami som sledoval, ako odchádza a nemohol uveriť vlastným ušiam. Toto bol vrchol namyslenosti. Vedel som, že by toho bola schopná. A tak som ju sledoval až do študovne. Pracovňa riaditeľa bola na druhej strane budovy. Bol som v suchu.

 „Au,“ sykol som a podráždene sa otočil. Alice ma ďobla do rebier a prebodla ostrým pohľadom.

„Čo si to urobil? Máme byť nenápadní!“ hnevala sa. Nechápal som, no ona mi to ukázala. Videla moju budúcnosť. Bolo tam parkovisko. Narcis. A policajné autá. Na rukách som mal želiezka. Nenávistne som sa díval na Narcis, odrazu sa vytrhol a zabil ju. Nevysal som jej krv, len jej zlomil väzy. Policajt vystrelil...

„Tá malá mrcha,“ zalapal som po dychu. Alice čakala na odpoveď. „To nič. Nestane sa to, sľubujem. Napravím to, len mi daj chvíľu.“

Tak to dúfam, inak ťa vlastnoručne zabijem, poslala mi naštvane v myšlienkach a prudko vyšla po chodbe. Išiel som za Narcis. Naštvaný. Pred dverami som sa musel nadýchnuť a upokojiť sa, aby som jej skutočne nezlomil väzy – bolo by to jednoduchšie, ako pristúpiť na jej ponuku. Potom som otvoril dvere.

Študovňa bola prázdna. Bola tam len Narcis, sedela za stolom. Zodvihla hlavu a s úsmevom sa na mňa pozrela.

„Tak dobre. Ale potom mi povieš všetko,“ povedal som polohlasne. Nečakal som na jej súhlas. Podišiel som k nej a zmocnil sa jej pier. Bral som si ju útokom. Zaliezli sme medzi regále a zvalili sa na zem. Nepremýšľal som nad tým, čo robím. Bol som ako robot. Zavrel som oči, aby som nemusel vidieť jej odpornú tvár a snažil sa vypnúť sluch, aby som nepočul jej vzdychy. Ruky som držal pod jej chrbtom a v duchu si snažil vybaviť Anabellu. Sex s ňou. Chvíľu sa mi to aj darilo. Dokonca sa mi zdalo, že ju cítim vedľa seba. Usmial som sa. Och, áno, bola to ona! Jej sladký parfém a vôňa jej krvi ma doháňali k šialenstvu. Prudko som otvoril oči, aby som sa na ňu mohol pozrieť a prekvapene zastavil...

Bola tam. Nie podo mnou, ale pri regáloch s knihami. Sledovala ma spoza rohu, tvár mala zmučenú. Môj pohľad ju vydesil. Zvrtla sa na päte a vybehla z knižnice. Skríkol som za ňou a postavil sa. Zahanbene som si uvedomil, že tu nie sme s Narcis sami a naše malé rodeo malo divákov. Rýchlo som si zapol nohavice a zodvihol Narcis na nohy.

„Tá malá mrcha všetko pokazí. Prekliata Isabella, bodaj by zhorela v pekle!“ nadávala na Anabellu. Schytil som ju okolo pliec a bolo mi jedno, že je spoly nahá.

„Čo si to povedala, Isabella? Nie, počkaj, to dievča sa volá Anabella.“ Krútil som hlavou. Sladko sa usmiala a prešla mi dlaňou po líci.

„Si tou svojou Isabellou taký posadnutý a popri tom ani nevieš, ako naozaj vyzerá? Spoznali ste sa cez internet, och, ty môj malý chudáčik!“

Prudko som jej odstrčil ruku a ona padla k zemi. Prekročil som jej telo a upírskou rýchlosťou vyšiel zo študovne. Nasal som Bellinu vôňu do pľúc. Áno, bola to ona. To dievča z baru. Dievča, s ktorým som sa vyspal. A zároveň Esmina dcéra. Jej vôňa ma vzrušovala.

Nie!

Nechcel som to prijať. Zaťal som päste. Jej vôňa viedla do dievčenských záchodov. Rozrazil som dvere, na čo vykríkla. Sedela na zemi a utápala sa v slzách. Surovo som ju postavil na nohy a prikvačil k stene.

 „Ty si Isabella? Isabella Swanová?“ kričal som priškrteným hlasom. Chabo prikývla.

„Ty si Esmina dcéra?“ Opäť prikývla. Odstúpil som. Bella sa zviezla k zemi a ja som sa chytil za hlavu. Nie! Toto sa nemalo stať. Čo, dočerta, robila Esmina dcéra v bare ako striptérka? Nie. Anabella a Isabella jednoducho nemohli byť jedna a tá istá osoba. Takú predstavu som neprijímal. Nie, nie, nie...

Vylepila mi. To ma prebralo. A jej výkrik bolesti, keď jej kosti zaprotestovali. Pritlačila si ruku k hrudi a snažila sa zakryť ďalší výkrik. Schytil som ju okolo pása a dotiahol k umývadlám. Ruku som jej strčil pod studenú vodu, aby som otupil jej bolesť. Všetko som to robil ako v tranze. Prezeral som si jej tvár strhanú bolesťou, veľké kruhy pod očami od plaču... Naozaj moje šťastie nemohlo trvať viac, než pár hodín? Nezaslúžil som si viac? Bol som sám sto rokov. Od svojej premeny, až do včera. Mal som ženy, ale nikdy žiadna pre mňa nič neznamenala. Až teraz Bella. A teraz sa dozviem, že je vlastne Esmina dcéra. Odtrhla by mi hlavu, keby sa dozvie o tom, že som sa s ňou vyspal. A Alice by jej určite pomohla.

Cítil som sa ako v zlej nočnej more s dvojčatami. Jedna bola Isabella, malá mrcha, ktorú som nenávidel, pretože na ňu Esme neustále myslela a mne to liezlo na nervy. A tou druhou bola Anabella. Kráska z nočného klubu, s ktorou som sa miloval a bol to najlepší sex, aký som kedy zažil. Záležalo mi na nej, páčila sa mi a chcel som ju mať pri sebe.

Voda z kohútika mi hučala v ušiach. Zodvihol som ruku a pohladil ju po tvári. Prekvapene sa na mňa otočila. Prezrela si moju tvár, a potom zúžila oči.

„Narcis ti nestačila, ty hajzel? Chceš dnes pretia...“ Ukončil som jej rozhorčený hlas bozkom. Vpil som sa do jej mäkkých pier a slastne si ho vychutnával. Vypol som vodu a vyložil ju na umývadlo. Bránila sa. Bila mi do pŕs a hrýzla ma do pery.

„Prestaň! Okamžite prestaň. Nechcem to. Nie, keď si bol v nej,“ šepkala udýchane. Klamala. Spoly. Chcela ma rovnako, ako som chcel ja ju. Ale protivila sa jej tá predstava, že som sa len pred niekoľkými minútami bol s Narcis.

„To s Narcis bolo len hlúpe nedorozumenie. Chcela povedať riaditeľovi, že som ju znásilnil, ak sa s ňou nevyspím. Odpusť mi to, zlatko,“ priznal som. Nebolo vhodné, aby som jej klamal. Mohla sa na mňa naštvať ešte viac. Počkal som chvíľu, kým to strávi a potom ju znova pobozkal. Vošiel som rukou pod jej sveter. Odtiahla sa.

„Nie, to je jedno. Je mi jedno, prečo si sa s ňou vyspal. Vadí mi to. Narcis a ja máme veľmi zlú minulosť a ja ju nechcem cítiť na sebe.“ Vzdychol som si. Bol som nadržaný a Bella mi dala kopačky. A možno urobila správne. Pripomenul som si, že je to Esmina dcéra. A zároveň fakt, že jej musím povedať pravdu o sebe. 


Takže, ako sa vám páčila táto kapitola?


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť ženu za 10 dní - 3. kapitola:

 1 2   Další »
19. Pegi
27.03.2013 [23:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.03.2013 [23:33]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.03.2013 [17:16]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.03.2013 [18:35]

verrisek151Wow Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. 1ajjka1
26.03.2013 [18:08]

Emoticon Emoticon Emoticon super kapitola Emoticon Emoticon Emoticon nech už je pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. PCullen
26.03.2013 [16:30]

Hezká kapitola! :-) Edward si to u mě spravil, ale jak u Belly toť otázka. Emoticon Moje škodolibost se nedala zaořít ani na konci kapitoly když Bella Edwarda odmítla! Emoticon Moc se těším jak na skutečnost že Eda spal s Bellou zareaguje Esme! Emoticon Na to se až škodolibě těším!
Skvěle píšeš! Emoticon A doufám v brzké pokračování!!!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Dančiči
26.03.2013 [15:31]

Super kapitola... toto sa naozaj podarilo. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Rýchlo daj pls. novú časť. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Nesii
26.03.2013 [13:11]

Nesii Rychlo dalsia kapitola. Emoticon

11. Romulek
26.03.2013 [11:25]

Upír a nechat se vydírat nějakou ku.vou? To snad ani není možné, snad stačilo zakroutit jí krkem a ne ji hned klátit. Emoticon Ale ať už to udělal z jakéhokoliv důvodu tak je Edward úplně mimo, jestli si myslel, že sotva ho z té coury vytáhne, tak si doběhne za Bellou a ta mu dá. Emoticon Docela mu přeju, aby Esmé zjistila co udělal. Emoticon Už se nemůžu dočkat další kapitoly. Emoticon

10. Jana
26.03.2013 [9:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!