Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 8. kapitola

Upraveny poster


Ako skrotiť upíra - 8. kapitolaAj táto kapitolka je z pohľadu Edwarda. Čo vymyslel na Bellu? Príjme jej ospravedlnenie? Pekné čítanie. Lolalita

8. kapitola

 

Edward:

„Esme, aj ty si v tom namočená. Je mi to ľúto, ale práve ty si mi poradila, aby som si vyvetrala hlavu a šla von s priateľmi. Teraz sadnem do auta a idem k Vám. Tam si naňho počkám a poviem mu, že to bolo celé len hlúpa hra.“ Bella zložila telefón. Ja som stál pred domom a nebol sa schopný pohnúť. O akej hre to Bella rozprávala. Začalo mi to dávať zmysel. Všetko do seba zapadalo ako puzzle. Jej správanie a to utajovanie si myšlienok mojej rodiny. Takže Emmett, Rose, Alice a Jasper jej pomáhali. To sa dalo čakať, ale Esme ma sklamala. Celé to jej koketné správanie a moje trýznenie bola detská hra. Ustúpil som medzi stromy. Ak sa chce moja sladká Bella hrať, tak sa zahráme...

Bella vybehla z domu a nastúpila do svojho auta. Jeho štartovanie vyplašilo zver v okruhu piatich kilometrov. Oprel som sa o strom a zviezol sa po ňom chrbtom až k zemi. Rozmýšľal som. Skôr než čokoľvek urobím, musím zistiť, čo všetko bolo na mňa našité. Rozbehol som sa k nášmu domu a počkal kým dorazí Bella. Esme jej vybehla naproti. Na dverách už stáli aj moje podarené sestričky. Bella im hneď začala rozprávať o Jacobovi a o tom, ako som sa naštval. Zostal som dosť blízko, aby som počul myšlienky svojej rodiny a dosť ďaleko, aby o mne nevedeli. Jediný, kto do toho nebol zatiahnutý, bol Carlisle. Keď už v dome stíchlo a moju rodinu ovládli previnilé myšlienky, šiel som pomaly k dverám. Otvoril som ich a vošiel. Bella sa okamžite postavila.

„Edward, mne je to ľúto. Všetko ti vysvetlím, len musíš počúvať.“ Bola roztomilá. Celé jej telo sa chvelo a hypnotizovala ma čokoládovými očami.

„Bella. Som tomu vlastne rád. Nechápem načo si prišla. Jacob je pre teba vhodnejší. Ako som počul jeho myšlienky, dá ti presne to, čo ťa tak veľmi zaujíma. Uvedomil som si, že by sme nemali byť spolu.“ Snažil som sa pôsobiť vyrovnane a pokojne. Moji súrodenci nám chceli nechať súkromie, ale, samozrejme, počúvali. Bella prestala dýchať a vyvalila oči. Stála bez pohnutia s ústami do korán.

„Edward. To nemôžeš myslieť vážne. Ja ťa milujem. Milujem ťa! To všetko, čo sa za posledné dni stalo bola hlúposť. Som všetkému na vine. Ja som ťa chcela zviesť. Chcela som ťa presvedčiť, aby si sa so mnou miloval,“ šepkala. Ruky mala roztiahnuté dlaňami nahor. Vyzerala ako previnilé dievčatko. Vydávala sa mi na milosť. Musel som sa veľmi ovládať, aby som ju neobjal. Tešil ma pocit, že ma miluje a že nikdy ani nepomyslela na niekoho iného.

„To ty nemyslíš vážne! Bella, so mnou sa hrať nebudeš. Neviem, čo si si myslela, ale mám toho dosť. Emmett ťa odvezie domov. Teraz ťa naozaj nechcem vidieť. Ozvem sa ti.“ Prešiel som okolo nej a vybehol po schodoch do svojej izby. Bella sa za mnou bez slova dívala. Zvesila ramená. Keď som prechádzal okolo Rose a Alice, obe sa dívali do zeme. Nemali odvahu na mňa pozrieť. V izbe som si sadol na posteľ a počúval, čo sa deje v obývačke. Emm utešoval Bellu a znova a znova sa ospravedlňoval. Esme ju chlácholila, že sa so mnou porozpráva a Rose ju presviedčala, že vychladnem a bude dobre. Alice spustila monológ o tom, že bez Belly aj tak nevydržím dlhšie než jeden deň. Potom ju Emm posadil do auta a odviezol. Ľahol som si do postele a rozmýšľal, ako sa teraz zabavím na ich účet. Vyrušili ma Carlislove myšlienky. Bol nahnevaný a dožadoval sa, aby som prišiel do pracovne. Trucovito som sa postavil a šiel za ním. Zaklopal som a otvoril dvere. Pri Carlislovi stála Esme a nahnevane dupkala nohou.

„Veď si mi tvrdil, ako ju miluješ a že ju požiadaš o ruku a teraz ju necháš? Si sa zbláznil? Okamžite choď za ňou. Urobila chybu, ale len preto, že po tebe túži. Čo by za to iný chlapi dali!“ spustila Esme. Najprv som vyjavene pozeral, no potom mi začalo byť všetko smiešne. Začal som sa uškŕňať, až som vybuchol. Esme nahnevane zavrčala a vycerila zuby. Carlisle sa na mňa zadíval a potom sa rozosmial.

„Esme, zlatko, on o všetkom vedel. Takto vás chce vytrestať. To nepoznáš Edwarda?“ povedal môj otec a pokrútil hlavou.

„Čo? Vedel si to?“ opýtala sa prekvapene. Sklopila oči a uškrnula sa. Len som prikývol.

„Esme. To, že sa do toho zapoja moji súrodenci, to sa dalo čakať, ale ty? To ma fakt zaskočilo.“ Celý čas som nedokázal skryť úsmev.

„Ako dlho to vieš?“ opýtala sa zahanbene.

„Niečo som tušil, ale dozvedel som sa to dnes z Bellinho telefonátu. Ja to mojím milovaným súrodencom vrátim a aj mojej sladkej Belle to spočítam. Ty mi za trest, že si sa otočila proti svojmu synovi, pomôžeš.“ Esme najprv váhala, no potom prikývla. Carlisle sa na svoju manželku usmieval. Dobre sa bavil a tiež nedokázal v mysli uveriť tomu, že sa k nim Esme pridala.

„Prosím, len Bellu netráp,“ povedala nežne. Pristúpila ku mne a pobozkala ma na čelo.

„Mrzí ma to a ospravedlňujem sa,“ pošepla a vyšla z dverí. Carlisle si sadol a ukázal na stoličku pred sebou.

„Čo sa deje? Myslím, že je všetko vyjasnené,“ povedal som trochu nedôverčivo, lebo som zrazu nedokázal čítať jeho myšlienky. Carlisle sa usadil hlbšie v kresle.

„No ak som správne pochopil, chceš mať s Bellou sex.“ Touto vetou ma dorazil. Prekvapene som otvoril ústa.

„Áno, Carlisle, ak mi teraz chceš dávať rady do sexuálneho života, naštvem sa!“ štekol som.

„Ja len, že chceš mať prvý sex s človekom. Bude to dosť nebezpečné. Bella je krehká a ty nemáš skúsenosti. Mohol by som ti poradiť a...“

„Počkať. Ver, že som vďaka vaším kvetnatým mysliam videl viac, než dosť. Ďakujem za snahu, ale nepotrebujem pomoc.“ Okamžite som sa začal zdvíhať zo stoličky.

„Sadnúť!“ štekol Carlisle. Nechcel som ho dráždiť a rýchlo som sa posadil. Carlisle vybral zo stala knihu a podal mi ju. Prečítal som si názov a nemohol som zadržať smiech.

„Fakt si mám prečítať toto? Carlisle, ja ovládam teóriu. Je ti to trápne a mne tiež. Viem, že si môj otec a máš pocit, že ma musíš poučiť, ale toto je trochu prehnané.“ Carlisle si vydýchol.

„Sľúbil som Esme, že ťa poučím. Tak ak sa chceš na niečo opýtať, tak môžeš,“ povedal vážne. Usmial som sa.

„Carlisle. Plánujem sa poriadne pomstiť tým štyrom bôžikom lásky a potom sa porozprávam s Bellou. Chcem sa s ňou milovať. Ja si ju chcem vziať. Nie som si istý, či sa zvládnem plne ovládať, ale aspoň to vyskúšam. Belle na tom záleží.“

„Ja ťa neodhováram, len chcem, aby sa nič zlé nestalo,“ pošepol.

„Dobre. Prečítam si to a ak budem mať nejasnosti, prídem na konzultáciu,“ povedal som pokojne. Carlisle sa postavil a podal mi ruku. Obaja sme sa rozosmiali. Knihu som strčil do svojej izby a zbehol som po schodoch. Práve sa vrátil aj Emm a na niečom sa s ostatnými dohovárali. Keď ma Emm zbadal postavil sa dopredu a spustil.

„Bella celú cestu plakala. My sme na vine, nie ona. Teda ja som na vine. Začal som s tým a presvedčil ju, aby sa ťa pokúsila zviesť. Potom sa do toho priplietol Jasper.“ Jasper prikyvoval a snažil sa ma svojim darom uvoľniť a upokojiť. Sadol som si do kresla a počúval.

„Ja som sa do toho priplietla náhodou. Skoro som prizabila Bellu. Myslela som, že balí Emmetta. Tak mi to povedali a pomáhala som tiež,“ povedala Rose zahanbene. Alice sa len previnilo pozerala na topánky.

„Nemôžeš sa s ňou rozísť. Miluješ ju predsa,“ šepla Alice po chvíli.

„Skvelé. Mne sa vôbec nepáči, že sa do toho pletiete. Ja Bellu milujem, ale parádne ma naštvala. Nezaškodí, keď si obaja od seba trošku oddýchneme.“ Postavil som sa a šiel do svojej izby.

Belle som nezavolal celý deň. Počul som ako s ňou telefonovala Rose, potom jej volala Alice a dokonca aj Jasper. Všetci ju presviedčali, že to bude dobré. Mal som neskutočnú chuť zavolať jej, alebo ísť za ňou, ale ešte sa musí trošku podusiť. Knihu od Carlisla som prečítal už dvakrát. Zajtra bola škola a ja som sa rozhodol urobiť si malý výlet. Tak vydusím všetkých. Vzal som si pár vecí a zabehol za Carlislom. Bol v garáži a vŕtal sa v Mercedese.

„Carlisle, na pár dní vypadnem,“ šepol som. Carlisle zodvihol hlavu a zmätene sa zasmial.

„Čo zas vymýšľaš?“ opýtal sa nedôverčivo.

„Potrebujem sa vyvetrať a trocha všetkých potrápiť. Pôjdem na Aljašku. Nechaj si to pre seba. Dohodnuté?“ Zatváril som sa nekompromisne, aby vedel, že som rozhodnutý. Carlisle len pokýval hlavou. Myslel si, že robím hlúposť, ale nepovedal ani slovo. Sadol som do Volva a vypol mobil. Spustil som ešte okno a pozrel na Carlisla.

„Dáš na ňu pozor?“ šepol som. Carlisle sa zamyslel.

„Iste. Stále s ňou niekto bude.“ Chápal moje obavy. Naštartoval som a vyrazil.

 

7. kapitola - 9. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 8. kapitola:

 1
10.04.2012 [18:59]

lenuskaemm Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.12.2011 [14:11]

domcamerciTak teď se fakt neskutečně bojim. Něco se stane a něco zlýho a oni se snad opravdu nakonec rozejdou. To nepřežiju!!!! Emoticon Emoticon Emoticon
Zapomínám dodávat, jak je tahle povídka neskutečně nádherná. Je taková oddychová, no zároveň mi natahuje nervy až jsou tenký jak špagety. Emoticon

1. kikuska
01.09.2011 [0:23]

Ach. Ja sa naozaj bojím o ich vzťah. Prosím, len nech sa niečo nezbabre. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!