Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 29. kapitola


Ako skrotiť upíra - 29. kapitolaDnes oznámia novinku Charliemu. Musím povedať, že Charlieho reakcia bude prekvapivá. Pekné čítanie. Lolalita

29. kapitola

Carlisle mi dal potvrdenie pre riaditeľa. Bolo to síce klamstvo, ale ja som chcela zmaturovať. Zostávala najťažšia časť a to bolo, povedať to Charliemu. Bude to veľmi zaujímavé, hlavne po tom, čo ho Edward presviedčal o svojej zodpovednosti, a ako pôjdeme spolu na vysokú. Už vidím Charlieho. Roztrhne ho. S Edwardom sme sa veľa rozprávali o tom, čo nás čaká. Bál sa môjho tehotenstva. Bál sa, že poloupír v mojom tele bude nebezpečný. Keď však pochopil, ako neskutočne to dieťa milujem, upokojil sa.

Prišli sme k nám a ja som uvarila dobrú večeru. Edward mi pomáhal. Charlie prišiel domov troška neskôr, ale mal výbornú náladu. Najedol sa a šiel pozerať futbal. Sadla som si k nemu a odkašľala som si.

„No. Malo mi byť hneď jasné, že za tou skvelou večerou sa niečo skrýva,“ povedal znechutene a zoslabil zvuk na televízii.

„Vieš, ocko. Svadba bude o mesiac skôr,“ šepla som s nevinným úsmevom.

„Prečo?“ štekol.

„Už úplne všetko máme, tak na čo čakať?“ usmiala som sa. Edward na mňa hľadel so zdvihnutým obočím. Aj on bol prekvapený ako skvele sa mi darí klamať.

„Keď poviem dobre, môžem sledovať futbal?“ opýtal sa Charlie. Len som prikývla.

„No, ešte jedna vec,“ povedal Edward. Vyvalila som oči. On mu to chce fakt povedať? Charlie sa na neho zadíval a hlavou naznačil nech povie, čo chce.

„Svadba bude o mesiac a pol a preto začneme sťahovať Belline veci do domu. Vlastne chcem, aby sme sa tam už presťahovali,“ povedal úplne uvoľnene. Mne vypadli oči. Vôbec sme sa o tom nebavili. Charlie tiež vyvalil oči a nesúhlasne zakýval hlavou.

„To nie. Do svadby je moja a ja chcem mať svoje dieťa na očiach,“ šepol Charlie celkom pokojne.

„Veď to je to. Aj ja chcem mať to svoje na očiach,“ povedal Edward a sledoval uprene Charlieho. On sa pomrvil a pozrel na Edwarda.

„Prosím?“

„Budeš dedkom, Charlie.“ Nastalo ticho a mne sa začala točiť hlava. Edward sa prudko postavil a vlastne súčasne sa postavil aj Charlie. Pozerali na seba a ja som čakala, čo bude. Z ničoho nič som v ústach pocítila divnú pachuť. Zdvihlo mi žalúdok. Rozbehla som sa s rukou na ústach do kúpeľne. Okamžite som vyvracala celú večeru.

„Bella, si v poriadku?“ pýtal sa Charlie spoza dverí.

„Zlatko?“ šepol Edward. Umyla som sa a vyšla z kúpeľne. Obaja tam stáli bok po boku a utrápene na mňa hľadeli. Pozrela som sa na nich a pripadali mi hrozne komickí. Báli sa o mňa.

„Nesadla mi večera,“ šepla som a šla si sadnúť pred telku. Obaja za mnou chvíľu hľadeli. Edward si ku mne pohotovo sadol a priložil mi ruku na čelo. Charlie mi doniesol pohár vody.

„Vypi to.“

„Je mi už dobre. Vážne,“ šepla som.

„Ulož ju do postele,“ povedal Charlie Edwardovi. On ma okamžite vzal do náručia a niesol po schodoch do mojej izby.

„Edward, ja mám nohy, a ak to mieniš takto preháňať, tak sa nikam nesťahujem. Charlie je v tomto normálnejší,“ šepla som. Vložil ma do postele a vtedy dobehol môj otec.

„Si v poriadku? Nič nepotrebuješ? Nechceš vodu, alebo niečo?“ chrlil jednu otázku za druhou. Znechutene som sa otriasla.

„Ocko, som tehotná, nie chorá. Budem mať najskôr ranné nevoľnosti a bude mi zle. Bude sa mi točiť hlava a budem náladová a mnoho iného. Dúfam, že nebudete obaja vyvádzať ako teraz.“ Pozreli sa na seba.

„Aj tak som prekvapená, že to bolo bez kriku a zbraní,“ šepla som. Charlie sa pozrel na Edwarda.

„A čo mám teraz robiť? Najradšej by som vás oboch prerazil. Teraz je to už vlastne jedno. Budem starým otcom. Vedia o tom Cullenovci?“ opýtal sa trošku roztrasene.

„Carlisle s Esme to vedia. Carlisle Bellu vyšetril a inak to vieš len ty. Nevedia to ani moji súrodenci. Chceme, aby mohla Bella urobiť maturitu. Nikomu to nebudeme hovoriť.“

„Tak dobe. Edward, mohol by si ísť so mnou dole?“ povedal môj otec pokojne. Edward sucho prehltol a pozrel na mňa. Škodoradostne som sa uškrnula. Takže to nebude bez kriku a zbraní, napadlo mi. Pohodlne som sa natiahla na posteli a nechala Edwarda napospas Charliemu.

 

Edward:

Šiel som pomaly za Charliem do kuchyne. V jeho myšlienkach som sa nevyznal. Mal zlosť, no správal sa pokojne. Otvoril kuchynskú linku a ukázal na stoličku. Posadil som sa a čakal, čo príde. Charlie postavil na stôl dva poháre a potom zmizol na chvíľku za dverami. Postavil na stôl fľašu a otvoril ju. Neveriacky som sa na neho pozrel.

„Bál som sa, že ideš po pušku,“ šepol som.

„To by sa ti páčilo? Nie, nie. Berieš si moju dcéru a budete mať dieťa. Najradšej by som ťa prerazil, ale budú ťa potrebovať. Na vysokú už asi nepôjdete. Som však rád, že zostanete vo Forks,“ povedal a nalial z fľaše do pohárov. Do nosa ma udrel pach alkoholu. Bol veľmi silný. Zodvihol pohár a ja som urobil to isté. Štrngol si so mnou a kopol pohárik do seba. Pozrel na mňa.

„Daj si. Oslavujeme.“ Urobil som to isté. Bolo to hnusné. Nič odpornejšie som v živote v ústach nemal. Vyvalil som oči a Charlie sa rozosmial. Nalial ďalší pohár toho odporného svinstva. Podal mi pohárik.

„Tak na vnuka,“ zasmial sa.

„Alebo na vnučku,“ šepol som. V mojom budúcom svokrovi sa stratil ďalší pohárik. Chcel som ho rýchlo vyliať, no Charlie ma držal za rameno a tak som vypil aj ten. Začal som sa pomaly zamýšľať nad tým, čo so mnou alkohol urobí. Nikdy som nepil. Maximálne som ochutnal víno. Vypili sme už asi piaty. Charliemu sa plietol jazyk.

„Ty máš teda dobrú výdrž.“ Potľapkal ma po ramene a nalial ďalší. Na to zišla do kuchyne Bella. Prekvapene sa na nás pozrela.

„Tu je moja Bellinka. Naša budúca mamička,“ povedal Charlie s podnapitým akcentom. Postavil som sa a chcel ísť k nej, no zvláštne sa mi zamotala hlava. Chytil som sa len okraja stola a sadol si naspäť.

„Pijete?“ povedala šokovane.

„Oslavujeme,“ povedal som a aj mne sa nejako zvláštne plietol jazyk. Bella sa rozpačito usmiala. Charlie nalial ďalší pohárik.

„Miláčik, tebe nenalejem. Tehotné piť nesmú,“ pošepol a uškrnul sa. Dali sme si ďalší pohárik. Bella zakrútila hlavou a pošepla mi do ucha.

„Nemôže ti to ublížiť?“

„Som v pohode,“ šepol som jej späť.

„Charlie, už budem musieť ísť,“ povedal som s úsmevom.

„Nikam nejdeš. Pil si. Autom ťa nepustíme.“ Plietol sa mu jazyk.

„Choď si ľahnúť, Charlie,“ šepla Bella a pomáhala Charliemu na nohy. Chcel som tiež pomôcť, no keď som sa postavil, hlava sa mi šialene točila. Urobil som neistý krok do priestoru a takmer som spadol. Bella vyvalila oči. Pridržal som sa stola a zalapal po dychu. Charlie sa rozosmial.

„Nechaj ma, Bells. Ja do izby trafím. Radšej sa postaraj o toho tu,“ štekol a so smiechom šiel ku schodom. Bella ma pohotovo podoprela a keď Charlie zašiel ustarostene sa na mňa pozrela.

„Dúfam, že to len hráš,“ povedala namrzene. Usmial som sa a zakolísal sa.

„Mal by som zavolať Carlislovi,“ šepol som a snažil sa rukou trafiť do vrecka po mobil. Necítil som sa opitý. Myslel som triezvo, len moje telo ma nejako zradilo. Bella rýchlo vybrala môj mobil z vrecka a posadila ma. Vytočila Carlislove číslo a dala mi mobil.

„Čo sa deje?“ opýtal sa okamžite.

„Carlisle, vypil som pár pohárikou alkoholu a nejak sa nedokážem koordinovane pohybovať,“ šepol som. Carlisle sa rozosmial. Trvalo hodnú chvíľu, kým sa upokojil.

„Edwadr, existuje dôvod, prečo upíri nepijú. Po prvé je alkohol odporný a po druhé, fyzicky nás alkohol totálne odrovná. Človek sa z toho vyspí, ty si to prebdieš. Ľahni si, ráno budeš v poriadku.“ Zas sa smial.

„Ale ja sa necítim opitý,“ šepol som.

„Ani nebudeš. Bude sa ti len točiť hlava a bude ti zle. Aj ja s tým mám skúsenosť.“ Položil. Pozrel som na Bellu a usmial sa.

„No, dnes sa budeš musieť postarať ty o mňa. Čakal som, že ma zastrelí. Namiesto toho vybral fľašu,“ povedal som a zavesil sa na Bellu. Zaskučala a pomohla mi na nohy. Vyšli sme po schodoch do jej izby. Zvalil som sa na posteľ. Bella sa laškovne usmiala.

„Si vážne roztomilý. Sám neurobíš ani krok. Počkaj, upír. Dnes ťa zničím,“ šepla a skočila ku mne na posteľ. Netušil som, či sa mám báť, alebo tešiť.

 

28. kapitola - 30. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 29. kapitola:

 1
4. Alis
17.03.2017 [21:02]

Krasne napisane ako Bella dostala Edwarda... Emoticon Emoticon Emoticon

19.12.2011 [19:08]

domcamerciJá myslela, že se skácim smíchy. Emoticon Nedovedu se představit Edwarda bez tý jeho neomlyný rovnohváhy a hbitosti...Vlastně dokážu a nejspíš odpadnu smíchy. Emoticon Emoticon

2. Kačka
30.10.2011 [23:10]

tak to bylo super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. kikuska
01.09.2011 [2:41]

Tak to som vážne zvedavá. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!