Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 25. kapitola

Prom


Ako skrotiť upíra - 25. kapitolaTo by som nebola ja, ak by sa neobjavila nejaká komplikácia. Prepáčte. Pekné čítanie. Lolalita

25. kapitola

Bella:

Edward po sprche prichystal skvelé raňajky. Jedla som a sledovala ako umýval riad v našom dome. Nemali sme ani len stoličku a tak som sedela na kuchynskej linke. Jediným nábytkom bola tá nádherná veľká posteľ. Edward sa ku mne otočil.

„Dnes toho musíme veľa stihnúť,“ povedal a nahol sa k bozku. Okamžite som sa mu natlačila na pery.

„To teda musíme,“ povedala som zastrene a začala mu vyhŕňať tričko. Edward sa rozosmial.

„Iste. Aj na to príde čas. Myslel som skôr, že by sme mohli ísť nakúpiť nejaký nábytok.“ Nádherne sa usmial a objal ma. Zatvárila som sa kyslo.

„Nemám si čo obliecť,“ šepla som. Bola som zabalená len v uteráku. Edawrd si ma premeral a tlmene zavrčal.

„Máš plný šatník šiat,“ povedal.

„Alice,“ šepla som a Edward prikývol. Zoskočila som z kuchynskej dosky a šla pomaly ku schodom. Zrazu ma niečo zastavilo. Obzrela som sa. Edward držal okraj môjho uteráka. Jemne ho potiahol a zostala som stáť nahá. Pomaličky sa ku mne priblížil a rukou ma pohladil pomedzi prsia až na bruško. Zaklonila som hlavu a vzdychla. Usmial sa a rýchlym pohybom ma zodvihol do vzduchu. Omotal moje nohy okolo svojho pása a v sekunde sme boli v posteli. Sex s upírom je nesmierne namáhavá vec. Totálne ma zničil a ešte stále dobiedzal, aby sme šli pozrieť nejaký nábytok. Na veľa, veľa prosenia som sa obliekla a vyrazili sme.

V meste bolo množstvo ľudí a my sme vymetali už asi desiaty obchod s nábytkom. Bolo mi absolútne jedno na čom budem sedieť, a ako zariadime zbytok domu, no Edward sa vyžíval. Videl moje znechutenie a pekne si ma preto doberal. Ešteže mal tak dobrý vkus, inak by sme mali v kuchyni plastové stoličky a v obývačke nafukovací gauč. Bola som už pekne hladná a tak Edward zabočil k bufetom. Postavila som sa k pultu a vyberala si menu. Môj snúbenec zrazu zmeravel. Pozrela som sa mu do tváre.

„Počkaj chvíľku,“ pošepol a niekam odbehol. Nestihla som sa ani obzrieť, kam vlastne šiel. Sadla som si k stolu a začala jesť. Mala som za sebou už jeden hamburger a šalát, no Edward stále nikde. Nervózne som sa obzerala. Nakoniec som vytiahla mobil a zavolala mu. Nebral mi to. Poriadne som znervóznela. Postavila som sa od stola a šla do garáže, kde sme nechali auto. Začala som sa trocha báť. Ponáhľala som sa a z rozbehom vrazila do nejakého muža.

„No pekne. Kde sa ženieš?“ opýtal sa milo. Zodvihla som pohľad a radostne sa usmiala.

„Jacob. Čo tu robíš?“

„Nakupujem. A ty?“

„Aj ja. Len Edward sa mi niekam stratil,“ šepla som.

„Počul som od Charlieho, že bude svadba. Vlastne by som ti bol volal. Bella, ty si chceš vážne zobrať pijavicu?“ Posledné slova zasyčal. Prevrátila som oči.

„Isteže chcem. Svadba bude už o pár týždňov. Dnes tu vlastne nakupujeme nábytok do domu.“ Široko som sa usmiala.

„No neviem. Mne sa zdá, že si tu sama.“ Jeho hlas bol uštipačný.

„Veď vravím, že sa Edward niekde zdržal,“ povedala som nahnevane.

„Možno ho zdržala tá blondína, s ktorou som ho pred desiatimi minútami videl v garáži.“ Zmeravela som.

„Prosím?“ Vyvalila som oči a rozbehla sa smerom ku garážam. Jacob ma prudko chytil za zápästie a ja som sykla bolesťou. Jacob sa zarazil a rýchlym pohybom mi vyhrnul rukáv. Odhalil tak modriny na mojom zápästí. Jacob na ňu priložil ruku a zachvel sa.

„To ti urobil on?“ štekol.

„Nie. Teda. To je moja vec,“ štekla som mu naspäť.

„Je tvoja vec, že si samá mordina? Fajn. Som zvedavý, čo na to povie Charlie.“

„Prestaň sa do toho pliesť. Neublížil mi. Stalo sa to pri...“ odmlčala som sa.

„Pri čom?“ Nahnevala ma jeho zvedavosť. Celá som sčervenela a tak som mu ani nemusela vysvetľovať pri čom sa to stalo.

„Ty si sa úplne zbláznila. Bella, mohol ťa zabiť. On nie je človek. Prečo tak riskuješ život.“ Bol hrubý a nepríjemný.

„Do toho ťa nič. Môžem spať so svojím snúbencom ak chcem. Čo je na tom?“

„Čo? Myslíš si, že ho ako obyčajný človek dokážeš uspokojiť? Ak by sa neovládol, jediným pohybom ťa zabije. Dokedy ho bude baviť slabý človek.“ Držal ma za zápästia a zatriasol mnou.

„To nie je tvoja vec. Budeme sa v obchodnom dome baviť o sexe? Jacob, nebuď smiešny.“ Začala som sa ho troška báť.

„Okamžite ju pusť, lebo ťa zabijem!“ ozvalo sa spoza môjho chrbta. Jacob ma okamžite pustil. Edward zúrivo zatínal päste. Jacob ma odstrčil na stranu a postavil sa pred Edwarda.

„Zbláznil si sa! Takto ju ohroziť! Je samá modrina. Takto si ju doriadil a to si sa ovládal? Mal by si si zvážiť priority a byť radšej s tou blondínou. Už sa jej ani nedotkneš!“ zasyčal.

„Prosím? Je moja snúbenica a o nedlho aj manželka. Ty sa do toho nepleť, lebo si to s tebou vybavím inak, ty pes,“ zasyčal Edward a pozrel na mňa. Jacob sa pousmial a ustúpil o krok.

„Máš pravdu. Nemám na to právo.“ Znel pokojne. Prekvapilo ma to. Hľadel na Edwarda a kým on vyzeral v pohode, Edward bol napätý a nesmierne rozčúlený.

„Bella, opýtaj sa svojho snúbenca kto bola tá blondína a čo od neho chcela. Skús sa ho opýtať prečo ju bozkával,“ povedal Jacob mojim smerom a potom pozrel pohŕdavo na Edwarda. Zneistela som. Pozrela som sa do tváre svojho snúbenca a pochytila ma panika.

„Edward, kde si bol?“ šepla som neisto.

„Porozprávame sa v aute. Predsa by si neverila tomuto,“ šepol.

„Chcem to počuť teraz,“ povedala som ustrašene. Edward sa mi zadíval do očí.

„Bola to Tanya. Bella, poď so mnou. Porozprávame sa doma a všetko ti vysvetlím,“ šepol a sledoval každý Jacobov pohyb.

„Odveziem ťa domov, Bella,“ povedal Jacob a chytil ma za ruku. Pozerala som na Edwarda s doširoka otvorenými očami aj ústami.

„Edward, vysvetli mi to teraz,“ šepla som. Edward zakýval hlavou sprava doľava. Pomaly som sa otočila a šla s Jacobom. Cítila som sa podvedene a ukrivdene. Keď sa nič neudialo, prečo to jednoducho nepovedal. Prečo nepovedal, že sa nič nestalo, že to bola náhoda a že Jacob klame. Zvieralo mi hrdlo.

„Bella,“ zavolal na mňa Edward. Neobzrela som sa a šla s Jakom. Zišli sme do garáže a ja som sa celá chvela. Z ničoho nič sa pred nami zjavil Edward. Pozrel na Jacoba a potom na mňa.

„Bella, s ním ťa nepustím. Prišla si so mnou a so mnou aj odídeš. Môžem ťa odviesť domov, ale s vlkolakom ťa nepustím.“ Bol rozhodný.

„Ja ju zas nepustím s tebou,“ povedal Jacob. Edward chcel prejsť ku mne no Jacob doň strčil. Edward zavrčal a postrčeniu mu vrátil. Zrazu sa na seba zúrivo vrhli. Stála som nalepená na stĺp a neverila vlastným očiam. Tŕpla som, aby sa Jacob nepremenil. Ťažko by sme vysvetľovali gigantického vlka v podzemných garážach.

„Prestaňte! Prosím!“ kričala som z plného hrdla. V tom sa ani neviem odkiaľ vynorilo policajné auto a zaplo maják. Celá garáž sa rozsvietila na modro červenú. Pritisla som si ruky na tvár a neveriacky kývala hlavou. Vystúpili dvaja policajti. Poznala som ich. Boli to Charlieho kolegovia. Nevinne som sa usmiala. Jeden chytil za plecia Jacoba a druhý Edwarda.

„No čo chlapci? Potrebujete schladiť. Viem, kde sa vám obom bude páčiť,“ povedal mladší policajt a viedol Jacoba k policajnému autu. Ten druhý práve usádzal Edwarda s putami na rukách. Pribehla som k policajtovi a začala ho prosiť, že šlo o nedorozumenie.

„Si Bella?“ opýtal sa policajt. Prikývla som.

„Tak zavolaj otcovi. Tých dvoch nájdete u nás na stanici,“ povedal a zasmial sa.

„Prosím, puste ho,“ šepla som.

„A ktorého, princezná?“ zasmial sa mladší muž. Zvesila som ramená.

„Tak si to premysli a môžeš prísť s otcom na stanicu. Budeme chcieť aj tvoje vyjadrenie.“

 

24. kapitola - 26. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 25. kapitola:

 1
19.12.2011 [18:37]

domcamerciJacob a Tanya....Největší dva kazisvěti na světě!
A co do čerta robil Edward s Tanyou....ááááááááá Emoticon

1. kikuska
01.09.2011 [2:18]

Ach. Zase ďalšie problémy. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!