Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 2. kapitola

the-host


Ako skrotiť upíra - 2. kapitolaNaučiť Bellu umeniu zvádzania je ťažké. Emm si preto prizve pomoc. Buďme úprimní, len blázon si nechá radiť od Emmetta. Pekné čítanie. Vaša Lolalita

Po škole som šla ku svojmu autu. O prednú kapotu sa už opierali dvaja upíri. Úžasný pohľad. Na starý náklaďačik sa tlačia dvaja úplne dokonalí muži. Bol to kontrast. S Emmettom som bola dohodnutá, ale čo tu robí Jasper? Prišla som až k nim.

„Ahoj,“ šepla som vyplašene.

„Ahoj, Bells!“ Dostala som dvojhlasnú odpoveď. Skúmavo som pozrela na Jaspera a potom na Emmetta.

„Naozaj to myslíš vážne?“ povedala som Emmettovi. On sa uškrnul.

„Čo si myslíš? Preto som si priviedol aj pomocníka.“ Ukázal na Jaspera a ten sa uklonil ako nejaká asistentka kúzelníka. Červenala som sa ako paprika. Bolo mi trápne. Emmett sa natlačil za volant. Jasper ma pustil do stredu a on si sadol z opačnej strany. Mohol ísť na korbe, ale asi sa s Emmettom dohodli, že ma utýrajú. Môj náklaďak zaplakal a vyrazil na cestu. Emmett sa chopil rádia a naladil sentimentálnu, sladkú pesničku. Začal si pospevovať. Z mojej ľavej strany sa ozvalo nesúhlasné zavrčanie a Jasper hneď začal ladiť niečo iné. Naladil nejaký tvrdší rock. Do rytmu si začal klopkať o palubnú dosku. Teraz zavrčal ten na pravo a tak to pokračovalo asi šesťkrát. Už som to nevydržala a buchla som po rádiu, z ktoré odletel predný panel. Bolo ticho. Teda len dvaja upíri sa tlmene smiali.

„Si drsná,“ ohodnotil ma Emmett.

„Keď chodí s upírom, tak musí byť,“ šepol Jasper.

„S upírom? Chodí s Edwardom,“ poznamenal Emm.

„Keď sa naštve je ako besný. Vtedy sa mu aj ty radšej vyhneš, tak nerozprávaj hlúposti,“ odštekol Jasper. Škaredo som pozrela na oboch.

„Kam vlastne ideme?“

„Pokojne. Ideme k tebe. Dlho sme u vás neboli na návšteve. Dáme si kávu a tak...“ povedal Emmett a Jasper sa rozosmial. Pokrútila som hlavou. Zaparkovali sme auto a šli k dverám. Charlieho auto tu nebolo a mne sa uľavilo. Vošli sme do domu. Emmett okamžite zaujal miesto na gauči pred televízorom a Jasper sa skúmavo obzeral.

„Pokojne si dom pozri,“ pobádala som ho.

„Už som tu bol viackrát.“ Usmial sa Jasper a mne svojou odpoveďou vyrazil dych. Sadla som si k Emmettovi na gauč.

„Tak začnime. Chcem to mať čím skôr za sebou,“ šepla som. Emmett spozornel a rýchlo vypol telku.

„Tak mi ti tu nezištne pomáhame a ty sa tváriš, akoby sme ťa šli vraždiť,“ povedal urazene.

„Nie. Ja len, že je mi to trocha trápne. Ideš mi radiť ako zviesť svojho brata. Že ja som s týmto súhlasila.“ Pozerala som tupo pred seba.

„Ste predsa dospelí. Baviť sa o sexe je normálne. A aj tak je Edward najstarší panic na svete.“ Ozvalo sa mi spoza chrbta. Jasper ma obišiel a sadol si oproti mne.

„Upíri sú citliví. Keď sa zamilujeme, milujeme celým srdcom, celým telom, celou osobou, každou bunkou tela. Je to tak. Naše city sa nemenia. Sú silné. Spájame sa s milovanou osobou. U ľudí city blednú, vyhasínajú. U nás nie. Možno aj toho sa Edward bojí. Bojí sa, že sa ti celý odovzdá a tvoje city sa potom zmenia. To by bolo preňho to najhoršie. Bojí sa o tvoju lásku.“ Jasper hovoril tak sebavedomo a isto o citoch. Veď bol na ne odborník. Cítila som sa uvoľnene a príjemne. Aj za to mohol určite on.

„No, čo z toho vyplýva?“ opýtal sa Emmett. Usmiala som sa.

„Musím Edwarda uistiť, že sa moje city k nemu nezmenia. Ale ako?“

„Sľúb mu niečo, po čom túži,“ šepol Jasper. Ja som sa zamyslela, ale nič ma nenapadlo. Emm sa chytil za čelo.

„Povedz mu, že si ho vezmeš,“ štekol po mne. Vyvalila som oči.

„To by mohlo zabrať. Potom musíš byť zdržanlivá. Nesmieš naňho tlačiť. Nechaj ho túžiť. Jediné, čo nás vie priviesť do šialenstva, je odmietanie.“ Na to Emm začal prikyvovať hlavou. V mojich očiach museli vidieť aká som zmetená.

„Musíš niečo urobiť so šatníkom. Niežeby si sa obliekala zle, ale musíš byť viac sexi. O to sa postará Alice.“ Emmett sa usmial na Jaspera a ten prikývol.

„Ďalšia vec, ktorá nás dokáže totálne dostať, je žiarlivosť. Sme pudoví. Drieme v nás zviera. To je naša podstata. Však Emm?“ Jasper sa otočil k Emmettovi a ten sa široko usmial.

„Žiarlivosť?“ vykoktala som.

„Áno. Ste na sebe stále nalepení, ako magnety. Daj mu dôvod pochybovať. Nech si nie je tak istý. Jediný spôsob, ako ho donútiť, aby svoje sebaovládanie trocha popustil,“ šepol Jasper.

„Musíš ho takto potrápiť aspoň pár dní. Žiadne sladké rečičky. Zamilovaný už je. Musíš ho vyprovokovať fyzicky. Buď odmietavá, ale len k nemu,“ povedal Emm. Jasper chvíľu rozmýšľal.

„Ten Mike po tebe ide. Hoď mu návnadu. Nakoniec ho nebude škoda, ak by sa Edward utrhol,“ zasmial sa Jasper. Zodvihla som obočie a škaredo sa naň pozrela.

„Neboj sa! To mu nedovolíme,“ poznamenal Emmett.

„Keď budete niekde na verejnosti, tak ho trocha poprovokuj. Pobozkaj ho. Pošepkaj mu, že ho chceš. Ale keď budete sami, tak ruky preč.“ Jasper bol vážny. Ja som len vyvaľovala oči striedavo na jedného a potom na druhého. Obaja sa usmievali. Teraz som si nebola istá, či pomáhajú mne alebo chcú potrápiť Edwarda.

„Žiarlivosť je cesta k úspechu,“ dodal Jasper.

„Mi ti pomôžeme. Budeme do nášho bračeka poriadne rýpať. Tomu ver. Alica ti sem hodí nejaké šaty. Čokoľvek budeš potrebovať, zavolaj.“ Emmett znel komicky. Ako nejaká FBI.

„To je však len jedna časť. Zvádzanie. A čo sex? Nesmie jej potom cúvnuť. Musí sa doplaziť po štyroch,“ povedal Jasper. Emmett prikývol.

„Na dnes máš dosť. Zajtra budeme pokračovať,“ povedal Emm.

„Zajtra sa vráti Edward,“ šepla som.

„No práve. Na čase začať fázu odmietania a žiarlivosti.“ Usmial sa Emm.

„Dobre, ale potom idem s Charliem na večeru a do kina. Vôbec sa s Edwardom neuvidím,“ šepla som.

„Bella, o to ide. Musíš sa aj ty obetovať. Na večer si pozvi Alice. Jasper jej všetko vysvetlí. Už sa teším, ako bude Edward skučať,“ zachrapčal Emm a rozosmial sa. Emmett s Jasperom v družnom rozhovore odišli. Vybehla som do svojej izby. Otvorila som skriňu a začala sa prehrabovať. Musím nájsť na zajtra niečo sexi. Asi po hodine neúspešného hľadania som rezignovane sadla na posteľ. Toto určite nedopadne dobre.

 

Ráno som vstala skoro. Osprchovala som sa. Keď som prišla do spálne, na posteli boli šaty a lístok. Otvorila som hárok papiera. Očami som si ho prečítala. Stálo tam: Pekne si obleč tieto šatičky. Pre istotu, som ti všetky ostatné vzala. Alice.

Okamžite som dobehla ku svojej skrini. Bola úplne prázdna. Nemala som na výber. Navliekla som sa do krátkych, tmavo modrých šiat a navliekla si čierne pančuchy. Obliekla som si koženú bundičku a obula si čierne čižmičky na malom opätku. Do vlasou som zasunula tmavo modrú čelenku a trocha som sa primaľovala. Zbehla som po schodoch a namierila si to do kuchyne. Keď ma zbadal Charlie, zostal stáť ako obarený.

„Bella, si nádherná,“ šepol môj otec fascinovane a premeriaval si ma pohľadom. Celá som sčervenela. Keď som bordová pred vlastným otcom, ako budem vyzerať v škole? Usmiala som sa.

„Dala mi ich Alice. Jej nesadli. Dnes sem príde spať,“ povedala som na vysvetlenie.

„Skvelé. Alice mám rád a má na teba dobrý vplyv. Si krásna.“ Podišiel ku mne a pobozkal ma do vlasov. Nastúpila som do auta a šla ku škole. Emm, Jasper a Alice na mňa čakali pri Emmettovom aute. Keď som vystúpila, Emmett obdivne zavrčal. Jasper pozrel na Alice a široko sa usmial. Prišla som k nim a mala som pocit, že na mňa valí oči celá škola.

„Je tu Edward?“ šepla som.

„Každú chvíľu príde a bude nadšený,“ zaspievala mi Alice a začala mi rukou prehrabovať vlasy. Zhlboka som sa nadýchla. Začula som zapískanie pneumatík a prudko som sa otočila. Na parkovisku zaparkovalo strieborné Volvo. Snažila som sa upokojiť dych a široko som sa usmiala. Edward vystúpil z auta a zarazene na mňa pozeral.

 

1. kapitola - 3. kapitola


Ak sa Vám zdá, že názov poviedky nezodpovedá obsahu, tak si počkajte. Žiarlivosť nikdy neprinesie nič dobré. Nakoniec bude nutné upíra trocha skrotiť. Už sa neskutočne teším na komentáre. Vaša Lolalita



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 2. kapitola:

 1
09.04.2012 [22:07]

lenuskaemmBože, čím ďalej ma to láka viac a viac. Emoticon Úplne úžasné a to ako jej Alice zobrala tie veci. No bomba. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.12.2011 [13:27]

domcamerciTim pod čarou mě dost děsíš. Emoticon
Bože, miluju, když jsou Emmett, Jasper a Bella v něčem namočení spolu. Emoticon Emoticon

3. Kačka
30.10.2011 [17:10]

to je lepší než první kapitola Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
31.08.2011 [23:33]

Páni. Ja sa proste len usmievam. Emmett a Jasper ako radia Belle... No neviem, neviem. Z toho vykúkajú problémy. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Vždyť to je jedno...
20.08.2011 [19:56]

Ahoj, chci ti říct, že já jsem na četbu velice náročná a kritikou u jiných kapitolovek jsem nešetřila. Je to už několikátá kapitolovka, co od tebe čtu a musím uznat, že ty, jako jedna z mála autorů popisuješ krásně detaily, nic není rozvláčné, ale ani rychlé, má to dobrou pointu a není to nudné. Zatím se mi věci od tebe všechny líbily.Jen tak dál! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!