Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Aj kamenné srdce môže začať milovať - 5. kapitola

...


Aj kamenné srdce môže začať milovať - 5. kapitolaZostaneme ešte v škole, kde sa naša Bells pochytí s Jessicou. Kam náhle musí Damon odísť? Hovorí pravdu?

Bella:

Tak toto bolo strašné. Nikdy by som si nebola pomyslela, že bude tak ťažké ho vidieť. Ešteže bol pri mne Damon. Keby niet jeho, asi sa tam zosypem. Musím uznať, že by sa mohol živiť ako herec. Ten jeho bozk na krk ma úplne vyviedol z miery, nikdy som nedostala žiaden bozk. Dobre, viem, bol to len bozk na krk, ale mnou prešlo opäť vzrušenie. Čo ten so mnou robí... Bola som taká zamyslená, že som si ani neuvedomila, že zazvonilo. Prvú hodinu som mala mať, našťastie, bez Cullenovcov, za čo som bola vďačná. Jediná moja smola bola, že tu bola Jessica a tá ma vytáčala poriadne. Celú hodinu štebotala s dajakou Angelou o tom, že vraj ja jej idem po Edwardovi. Že vraj som z neho nevedela spustiť oči, ale že on o mňa nemá záujem. Chúďatko, asi netuší, že je len ďalšou na jeho zozname. Nemala som chuť to riešiť, nech si myslí, čo chce. Konečne zazvonilo a ja som si brala veci z lavice a chystala sa ísť preč. Pri východe z triedy som počula ako Jessica hovorí na moju adresu: Krava.

„Čo si to povedala?“ otočila som sa smerom k nej. Toto už bolo veľa! Nikto ma nebude nazývať kravou.

„Nič, čo by teba malo zaujímať,“ povedala tak, ako by sa to mňa netýkalo a pritom to bolo smerované na moju adresu. Vyšla z triedy, ale ja to som nehodlala tak nechať. Dobehla som ju.

„Čo ešte chceš?“ No čo asi, zabiť ťa, ale to nemôžem urobiť pred všetkými.

„Jessica, tak sa voláš.“ Pozrela som sa na ňu a ona prikývla. „Chcem ti povedať, že si celkom pekná baba,“ hodila som na ňu úsmev a ona sa tiež usmiala.

„Vážne, a k tomu si celkom rozkošná.“ Tak toto už bolo klamstvo, ale čo už.

„Ó, ďakujem, si zlatá.“ To si len ty myslíš. Práve sa k nám začal blížiť aj Emmett, ale držal sa od nás ďalej. Ja som však dobre vedela, že nás počuje a vyčkáva, čo bude nasledovať. A tak som pokračovala...

„Ale nie dosť múdra, keďže sa zahadzuješ s Cullenom,“ povedala som a začala som sa smiať. Ona a Emmett vyvalili oči.

„Čo si to povedala?“ Čo si hluchá? Pomyslela som si.

„No vážne, veď on nevie byť verný nikomu. Preto sa zamýšľam nad tým, či nie si náhodou chorá, keďže ti ešte nenarástli parohy.“ Tvárila som sa, že premýšľam a jej sa pomaly, ale isto začínali zväčšovať nosné dierky. K tomu jej tvár začala naberať odtieň červenej farby. Bolo vidieť, že som ju vytočila. Emmett sa zrútil v záchvate smiechu na zem a mala som pocit, že keby mohol, tak sa rozplače.

„Už som na to prišla, zlatko. Ty máš asi málo vápnika,“ povedala som s úplným pokojom v hlase.

„Jess, otec je lekár, zajtra ti prinesiem vitamíny,“ povedal Emmett a to som už nevydržala ani ja a smiala som sa spolu s ním. To k nám práve prichádzal Edward. Jessica mu skočila s plačom okolo krku.

„Edí, ona ma urazila, aj teba,“ povedala s plačom, ale my s Emmettom sme sa smiať neprestali. Edward si asi pozrel v Emmettovej mysli, čo sa stalo, lebo sa začal tváriť ako Boh pomsty. Mala som pocit, že mi chcel niečo povedať, ale to už pri mne stál Damon a objímal ma. Neviem, čo to do mňa vošlo, ale otočila som sa na neho a ticho povedala: „Prepáč.“ Prisala som sa na jeho pery. Počula som, ako všetci prestali dýchať, jedno vrčanie smerom, kde stál Edward. Smiech išiel zase od Emma, ale mne to všetko bolo jedno.

Mala som pocit, akoby sa zastavil čas. Ja som si plne vychutnávala môj prvý bozk v živote. Je pravda, že som vždy chcela, aby môj prvý bozk bol s niekým, koho budem milovať. No čo už, veď Damon sa mi páči, je krásny, vtipný a dokonca sa s ním cítim dobre. Tak prečo nie? Náš bozk trval celý zvyšok prestávky a mala som pocit, že keby nezačalo zvoniť, bozkávame sa ďalej. Ďalšiu hodinu som mala spolu s Damonom. Sadli sme si spolu a ja som mu hneď začala vysvetľovať, čo sa na tej chodbe stalo. Veľmi dobre sa na tom bavil a dokonca mi povedal, že sa na mňa nehnevá za ten bozk, že mu to polichotilo. Dokonca povedal, že mu bolo ľúto, že to bolo len v rámci hry. Bola to vlastne hra? Chcela som ho pobozkať skutočne? Alebo som len chcela nahnevať Edwarda?

„Bells, musím s tebou hovoriť,“ povedal smutným hlasom Damon.

„Stalo sa niečo? Ja viem, ty sa hneváš za ten bozk.“ Bola som zmätená, veď vyzeral, že mu to nevadí a aj to povedal.

„Nie, Bells, hlupáčik, za to sa nemôžem hnevať, už som ti to povedal. Ten bozk bol prekrásny, taký krásny bozk som nikdy nedostal,“ hovoril to tak úprimne. Dalo sa mu neveriť? Nie, nedalo.

„Ide o to, že mi volal Stefan, či by som nemohol prísť na pár dní,“ odmlčal sa a pokračoval. „Preto sa ti ospravedlňujem, ale dlho som ho nevidel a rozmýšľal som... či by ti nevadilo, ak by som na dva, tri dni odišiel. Samozrejme, že sa vrátim.“ Celý čas mi pozeral uprene do očí a ja som mala pocit, že mu nedokážem povedať, aby nešiel.

„Pokojne choď, mne to nevadí,“ usmiala som sa na neho.

„Sľúbiš mi niečo?“ Všetko, čo len chce.

„Drž sa ďalej od Cullenovcov, nepáčia sa mi.“ Nerozumela som tomu, prečo? Veď ich ani nepozná. Dokonca si myslím, že napríklad Emmett je skvelý, ale niečo ma nútilo povedať, že dobre.

„Samozrejme, neboj sa, Damon. Pôjdem na lov, do školy, na nákupy... Dajako sa už len zabavím.“ Čo to so mnou je? No čo, nevadí.

„Všetko ti potom vynahradím. Smiem ťa na rozlúčku pobozkať?“ opýtal sa a keď som sa pozrela do jeho očí, nedokázala som opäť namietať. Len som prikývla a on sa prisal na moje pery. Jeho dych ma omamoval, jeho pohyby jazyka ma dostávali do neba, túžila som po jeho bozkoch, dotykoch. Nie! Spomaľ, dievča, povedala som si v duchu. Lúčili sme sa dlho, ale vedela som, že ho musím pustiť. Čím skôr odíde, tým skôr príde.

„Alice, idem na lov. Takže máte s Jazzom prázdny dom,“ zakričala som odo dverí.

„Ďakujem. A Bells? Si poklad.“ Ja viem. Zakričala som, že nemá za čo a už som letela lesom. Zbožňovala som na upírstve to, že môžem rýchlo bežať, že sa nikdy neunavím, môžem vyliezť na najvyšší strom a sledovať tú krásu, ktorú obyčajný človek nemá šancu vidieť. To je len v mojom svete. Spomenula som si na to, ako sme s Alice prvýkrát vyliezli na najvyššiu horu v Južnej Amerike, na Aconcaguu. Bol tam nádherný výhľad na celú krajinu. Vtedy nám ležal celý svet pri nohách. Rada spomínam na tie chvíle a ďakujem za každý deň po boku mojej sestričky. Pomaly asi začínam mäknúť. Už som začínala byť poriadne smädná a stále som sa nevedela rozhodnúť, medveď alebo puma? Z môjho premýšľania ma dostal až silný náraz vďaka ktorému som odletela asi päťdesiat metrov.

„Au, čo za idiota...“ Nestihla som ani dohovoriť a už sa so smiechom nado mnou skláňal Emmett.

„Čau, drzaňa,“ povedal a neprestával sa smiať.

„Čau, buldozér,“ odpovedala som a smiala sa tiež. Na Emmetta sa nedá hnevať.

„Au, to bolelo, to bolo ako rana päsťou, Bells,“ povedal dotknuto. On je proste číslo.

„Emmett, čo tu vlastne robíš?“ Ako viem, čo tu robí, ale prečo je tu sám?

„No čo asi, prišiel som na macíkov, Jazz je u vás s Alice, Rose si číta časopisy a Eďo fňuká, že máš chlapa.“ Tomu som sa musela zasmiať, len nech fňuká, tak mu treba. Zrazu som zacítila vôňu medveďa.

„Emmett, tam je medveď, nechám ti ho? Vyzerá, že je to ten, ktorého si naháňal pred tým, ako si do mňa vrazil. A vyzerá, že si ho uťahal.“ Naozaj vyzeral byť uťahaný Emmom. Myslela som, že Emmett na neho zaútočí, ale to, čo urobil, to by som nečakala. Skoro som praskla od smiechu. Prišiel k nemu a spustil.

„Si unavený, máš ťažké viečka, chce sa ti spať. Meníš sa na biftek.“ Po týchto slovách sa zazubil na medveďa a vrhol sa na neho. Ja som si odchytila pumu. Po love sme si len tak sadli pod strom a dlho sme spolu rozprávali, hovoril mi najmä o Rosalie. Keď som ho tak počúvala, začínala som si uvedomovať, že to, čo cítim ja k Damonovi, asi nie je láska. Aspoň zatiaľ nie. Možno časom to príde, ale Emmett hovoril, že to bola láska na prvý pohľad a že aj keď sa vkuse hádajú, lebo on stále niečo vyvedie, milujú sa. Vraj upírska láska je večná. Vďaka Emmettovi som mala nad čím premýšľať.


Edward:

Celú prvú hodinu som mal čo robiť, aby som sa upokojil a spamätal z toho, čo som videl na školskom parkovisku. Najprv som si myslel, že je to len ich divadlo, a tak som začal čítať myšlienky toho Damona. Zistil som však len to, aký je z nej unesený, že to najkrajšia upírka, akú kedy videl. Treba uznať, že má pravdu. Stále si prehrával ich včerajší večer, ako s ňou tancoval a ako sa jej dotýkal. Dobre, nedotýkal sa jej všade, ale aj to, že ju mal tak blízko pri sebe, som mu závidel. On má krásnu labuť a ja? Ja mám škaredé káčatko v podobe Jessicy. Až keď zazvonilo na prestávku som sa spamätal. Táto hodina zbehla ako voda a ja som sa mal stretnúť s Jess na chodbe. Veľmi sa mi za ňou nechcelo a tak som šiel najpomalšie, ako sa len dá, ale keby som vedel, čo sa stane, tak sa možno budem aj ponáhľať.

„Edí, ona ma urazila, aj teba,“ povedala s plačom, keď mi skočila okolo krku. Bella a Emmett sa dobre zabávali a div, že nepraskli od smiechu. Keď mám pravdu povedať, aj mne bolo do smiechu, ako jej to Bella natrela. Jessica mi v myšlienkach začala nadávať, že sa jej ani nezastanem, a tak som sa už chcel ozvať, keď sa k Belle postavil Damon a ona ho pobozkala. Verili by ste tomu, že ona ho pobozkala a to len tak a predo mnou, akoby som tam ani nebol. Mal som sto chutí tam prísť a odtrhnúť mu hlavu. Miesto toho som len zavrčal a Emm sa začal smiať ešte viac.

Po príchode domov som s nikým nemal chuť hovoriť. Emmett do mňa vkuse hučal, nech idem s ním na medvede, ale ja som nemal chuť.

„Daj mi pokoj, Emmett,“ povedal som a snažil som sa ho vyhodiť z izby.

„Fajn,“ odvetil namosúrene a odišiel. Bol som prekvapený, že sa nenaťahuje ďalej, ale ani som sa nečudoval. Mal hnev na Rose, pretože si čítala časopis miesto toho, aby si plnila manželské povinnosti. Mať tak ich problémy...

Ľahol som si na posteľ, zavrel oči a počúval Debussyho. Bolo už asi pol jednej ráno a Emmetta nikde, Rose už bola nervami bez seba. Aj mne to pomaly začínalo byť divné, že kde je tak dlho. Asi päť minút na to som počul  zdola hádku, ako Rosalie kričí po Emmettovi. Snažil sa jej nahovoriť, že nevedel uloviť medveďa, ale ja som vedel pravý dôvod. Stále spomínal na Bellu, ako spolu lovili, ako sa smiali a zhovárali. Žiarlil som, že on bol s ňou a ja nie, keby som s ním išiel, mohol som byť s ňou ja. Ale zistil som aspoň dôležitú vec. Damon je preč na skoro tri dni, svitla nádej pre mňa.

Ráno som našťastie nemusel ísť po Jessicu, pretože musela byť v škole skôr. Je totiž v školskej rade a plánuje sa maškarný večierok. Prišiel som na parkovisko a pri mojej rodine stála Alice v objatí Jaspera a Bella sa snažila Rosalie vysvetliť, kde bol včera Emmett. Na moje prekvapenia Rose nežiarlila, dokonca si myslela, že Bella je skvelá. To áno, mala úplnú pravdu. Dnes mala Bella na sebe jednoduché čierne dlhšie tričko, čierne legíny a čierne, akoby vojenské topánky. Vyzerala chutne. Ona aj keby si obliekla vrece, tak by vyzerala dokonale, čo sa nedalo povedať o Jessice. Z myšlienok Angely, jej verného poskoka, som zistil, že má ružovú sukňu, tričko, akoby po prababke a tenisky. Hrôza...

Škola zatiaľ išla v pohode až po obed, kedy sa opäť Bella chytila s Jessicou. Neviem, ako to zase začalo...

„Som ti povedala, že ma Edward nezaujíma. Mám predsa Damona,“ vysvetľovala Bella Jessice.

„Už ma bolí hlava z tvojich klamstiev, Bella,“ oponovala jej Jess.

„Hlava ťa nebolí zo mňa, ale z toho, že sa tvoj mozog snaží vyrovnať s tvojou blbosťou.“

Tak toto bol zásah do čierneho. Keď to počul Emm, zakričal na celú jedáleň: Gól! Myslel som, že sa od smiechu rozplačem, ale musel som sa držať, veď Jess je moja priateľka. Bol som zabraný tým, ako to Bella Jessice natrela, že som si nevšimol, čo Jessica zamýšľa urobiť Belle. Jess sa napriahla, že udrie Bellu. Chcel som tam vletieť, ale bolo to zbytočné. Bella chytila ruku Jessice skôr, akoby Jessica ruka pristála na Bellinom líci a Jess by si ju zlomila.

„Ešte raz sa o to pokús a budeš zbierať svoje zuby zo zeme s polámanými palcami.“ Belle oči zmenili farbu na čiernu, bola zúrivá. Našťastie sa ovládla a odišla preč. Rozbehol som sa za ňou, na čo si Jessica pomyslela: Teraz jej povie svoje, aspoň ukáže, že ma miluje. To si myslíš len ty, moja zlatá.

„Bells, počkaj,“ kričal som za ňou, ale ignorovala ma. Vošla na dámske záchody a myslela, že za ňou nepôjdem, bola na omyle. Chcel som vedieť, kto začal tú hádku v jedálni.

„Vypadni,“ zavrčala hneď, ako ma zbadala.

„Vieš, že si celkom sexy, keď sa hneváš?“ spýtal som sa pobavene.

„Hej, ale ty si ten najškaredší a najdrzejší debil na svete!“ Tak toto prehnala. Otočil som si ju k sebe a celou silou som ju prirazil chrbtom na kachličky, ktoré hneď popraskali.

„Čo chceš, Edward?“ Čo asi? Neodpovedal som a lačne si vzal to, na čo som mal chuť. Začala sa zmietať v mojom pevnom zovretí, ale mala smolu. Nemala toľko síl, aby sa mi ubránila a mne sa to páčilo. Lačne som si bral jej sladké pery a užíval som si ten neopísateľný pocit. Kusla ma do spodnej pery a to jediné ma donútilo prestať ju bozkávať.

„Skús to ešte raz a skončíš v pekle.“ Začala sa mi vyhrážať a mňa tým skvele pobavila.

„Neboj sa, už to neurobím. Bozkávaš otrasne.“ Klamstvo. Nikto nevie tak bozkávať ako ona. Ale to jej nepriznám.

„Ty bozkávaš otrasne,“ začala sa hádať.

„Nevieš sa bozkávať,“ povedal som čo najhnusnejšie sa dalo.

„Viem.“

„Nevieš.“

„Viem.“

„Pochop to, Swanová, nevieš to a ja som si myslel, že upírom ide všetko lepšie ako ľuďom, ale Jessice sa nevyrovnáš.“ Oči jej opäť nabrali odtieň čiernej a ja som vedel, že je opäť zle.

„Chceš repete?“ spýtala sa a mňa tým odrovnala.

„Fajn, repete,“ odpovedal som a teraz sa ona prisala na moje pery. Bolo to niečo neskutočné, neopísateľné. To, čo som cítil pri bozku s ňou, som necítil ešte nikdy. Jej pery chutili ako to najlahodnejšie víno, jej jazyk s mojím tancovali v rytme tej najhriešnejšej piesne. V tom bozku bolo všetka nenávisť, ktorú k sebe cítime, ale zároveň tam bolo niečo viac. Po chvíľke sa odtiahla a ja som zavrčal na znak toho, že nechcem, aby to skončilo. Nezmohol som sa na nič, len som stál a pozeral do blba.

„To bolo niečo...“ Jediné, čo zo mňa dokázalo vypadnúť.

„Vravela som ti, že sa viem bozkávať. Hold som dobrá.“ Krásne sa usmiala a odišla. Nechala ma tam stáť ako tvrdé Y.


Túto kapitolku venujem mojej zlatučkej Jessy. :) 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Aj kamenné srdce môže začať milovať - 5. kapitola:

 1
6. lelus
23.07.2012 [23:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon tak mu treba Edovi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. ediandbellacullens
23.07.2012 [19:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. DAlice
23.07.2012 [17:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. ClaireStew
23.07.2012 [16:37]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Damoon!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2012 [16:22]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. martty555
23.07.2012 [15:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!