Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Jiné filmové projekty


NEWS

Recenze k Remember me

Recenze k Remember meMá kamarádka Sany píše recenze pro internetové stránky Backstage-movie.net a minulý týden se zúčastnila novinářské projekce Robertova filmu - Remember me. Recenze je skvělá a proto se o ni dělím.

 

Billy Burke hraje v seriálu!

Na jedné stránce jsem našla, že Billy Burke hraje v seriálu! Seriál se jmenuje Fringe a tady o něm něco máte! PS: Billy hraje Charlieho! xDxD Hraje tajného agenta.

NEWS

Remember me - Soundtrack

Remember me - Soundtrack Možno Vás to nebude zaujímať, ale mne osobne sa to páči. Máte tu zoznam pesničiek, ktoré sú v filme Remember me. Mne osobne sa páčia, tak ako herec, ktorý vo filme hrá a dúfam, že potešia aj Vás. Videla som tu Soundtracky k Runaways a toto je to isté len k inému filmu. Tak príjemné započúvanie sa. PS: Je tam zopár fotiek pre film Remember me, ktoré nafotil Robert.

NEWS

The Runaways - Official Site Captures + Cherry Bomb + Trailer

The Runaways - Official Site Captures + Cherry Bomb + TrailerJsem tu s obrovskou nadílkou věcí ohledně filmu The Runaways, kde hraje Kristen s Dakotou. V článku najdete Official Site Captures, ale také trailer, který vyšel včera, tj. 4.3.2010. A dokonce je ve článku i píseň Cherry Bomb v podání Kristen a Dakoty. Musím říct, že tohle mě jenom navnadilo k tomu, abych na ten film šla do kina. A co vy?

NEWS

“The Runaways” Soundtrack Tracklisting

“The Runaways”  Soundtrack TracklistingMožná trošku potěším fanoušky The Runaways. Na internetě jsem našla soundtracky k tomuhle filmu a některé z nich jsou opravdu dobré. Film se mi začíná pozdávat čím dál, tím víc. Snad vás to potěší. :)

 

Jackson Rathbone - The Last Airbender trailer

Jen tak jsem brouzdala po internetu a našla jsem trailer na nový film Jacksona.

NEWS

Nelítostná rasa s Kristen Stewart na ČT1

Nelítostná rasa s Kristen Stewart na ČT1Pokud rádi sledujete filmy, kde si zahrál některý z představitelů Twilight ságy, určitě Vás potěší zpráva, že ČT1 zařadila na pondělí, 15. 2. 2010, do svého vysílacího programu (22:10) film s Kristen Stewart - Nelítostná rasa (Fierce people).
Pokud se o tomto filmu chcete dovědět více, klikněte na celý článek.

NEWS

Taylor Lautner - Valentine's day

Taylor Lautner - Valentine's dayBrzy v kinech!

NEWS

Dokument o Forks

Dokument o ForksDokument pro fanoušky o Forks a La Push a ze všech míst, kde se natáčela The Twilight Saga.

 

Třináctka

Tento film už asi většina z vás viděla, ale já jsem ho shlédla teprve dneska a musím říct, že je to teda něco. Nikki v něm nejen hraje, ale spolu s Catherine Hardwicke napsala scénář (podle jejího života). Film reřírovala Catherine Hardwicke (a je to podle mě jedna z jejích nejlepších prací, lepší než Twilight) a dál tam ve vedlejší roli můžeme vidět třeba Vanessu Hudgens.

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!