Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Decision


DecisionEdwardovo období temna. Doba, kdy se živil lidskou krví. Jak těžké pro něj bylo vrátit se ke krvi zvířecí?

P.S.: Svým způsobem tento tripple drabble navazuje na moji starší jednorázovku Temné Chicago.

Procházel se narvaným městem a každou chvíli se nervózně otáčel. Dnes bylo zataženo. Mohl jít ven i ve dne. Chtěl se po delší době projít mezi lidmi, zkusit jestli vydrží, ale lomcoval jím hlad. Každé nadechnutí ho nutilo prát se stále více s tou bestií, kterou v sobě ukrýval. Těkal vyděšeně po lidech a doufal, že se k němu nikdo nepřiblíží. Nikdo to ale v plánu neměl. Všichni se mu raději obloukem vyhýbali. Připadal jim nebezpečný, nevěděli proč, ale jejich mysl na ně křičela nebezpečné, nepřibližovat se.

„Nepotřebujete pomoci?“ oslovila ho nádherná dívka. Zavrtěl hlavou. Kdyby odpověděl, nemuselo by to pro dívku dopadnout dobře. Rychle od ní odešel. Vzdal všechnu naději, že by ještě chvíli mohl vydržet. Rozeběhl se do jedné z mnoha opuštěných uliček města. Svezl se podél zdi a konečně se volně nadechl. Žádný oheň v krku. Pročišťoval si myšlenky. Tolikrát jako za tuhle půl hodinu ještě nikdy nechtěl zabít. Stačilo, aby se k němu někdo jen trochu připlížil a on by se neovládl. Byl si toho vědom. Takhle to dál nešlo. Snažil se již dlouhou dobu přejít zase na ‚vegetariánskou stravu‘, ale i když jeho duhovky již dávno postrádaly červený nádech, nedokázal se ovládat.

Chtěl se vrátit zpět ke své rodině. Ale nejdřív se potřeboval naučit dokázat to, co předtím uměl. Ale bylo to těžké. Stačila jen jediná kapka lidské krve a on přišel o všechno své ovládání. Byl si vědom toho, že může trvat i desetiletí, než to bude jako předtím. Toho se děsil.

Až v posledních dvou měsících si začala uvědomovat, co svým rozhodnutím způsobil. Rozboural si ovládání. Zklamal Carlislea. A když teď byl pevně rozhodnutý se k němu vrátit, nemohl. Zatím nechtěl. Nejdříve se potřeboval zase začít bez obav protloukat mezi lidmi. Pak až mohl. A doufal, že jednou to opravdu dokáže. Snad ano.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Decision:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!